Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 08:33
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Noodweer in Limburg!! Was trouwens gisteren... Heb Weert gezien...plaats waar we menig keer vakantie hebben gehouden.. Mensen die gelijk hun boeltje hebben gepakt...jammer voor hun...
Was het trouwens ook in Brabant?? Hier vannacht geregend...maar niets gehoord...alleen gezien toen ik wakker werd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 juli 2013, 08:27
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Ja...hij is er.... Een vraag... Waarom is het nodig dat de naam van hun zoon zo lang geheim moet blijven???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 14:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Misschien is die kabouter hierboven wel de uitzondering welke onze Noorderlijke beleefdheid bevestigd...
JUIST...dat was ook wat ik bedoelde hoor!!!
Bedankt voor CAKE...EN IJS aanbod!!!
Nu...binnen onder de ventilator...is de beste plaats... Ik stoor me aan niets...hou nu even siesta...en puf uit van 4 uur poetswerk...wat gewoon door moest gaan ondanks de hitte...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 13:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Het worden smoothies vanavond...ik weet het zeker...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 23 juli 2013, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 00:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dan had je hier bij mij als troost een overheerlijke caramelkoffiecornetto kunnen eten............
als ik niet net de laatste opgegeten had.......... |
Veel beloven...en weinig doen...jullie zijn me een stelletje daar in het Noorden!!!!
Dan ik...als zeeuwse...BELOOF ik cake...dan KRIJG je ook cake... BELOOF...ik een cornetto....dan KRIJG je ook een cornetto...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 21:25
|
|
|
Slechter moment kan haast niet... Ik...die geweldig veel zin had in cake...en de trein nam... En nu...onderweg....lees...dat HIJ...alsnog het laatste plakje cake opgegeten heeft... Moet je nagaan...helemaal uit Zeeland!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:44
|
|
|
KLUS667 schreef: | Kijk, met jou kan ik praten! Laat die andere sensatiebeluste vrouwen ons maar uitlachen. Inderdaad: LOL en........ lekker
Voor wie nog een plakje wil: er is nog....in woon in Haren |
Naar Haren om een plakje cake?
Dat is echt een slecht moment voor vandaag!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 19:42
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
De standaard van de parasol was aan het roesten... Zoon was thuis en heeft hem opgeknapt.... Vanmiddag lagen we allebei...versufd van de hitte...terneder.. Toch nog even ertegen aan gegaan rond 4 uur.... De berging weer eens even op orde gebracht...(zoon is daar meer een kei in) Het plaatsje achter opgeruimd...tuintafel anders neer gezet en weer leuk ingericht... Maar binnen is het nu beter vertoeven....ventilator aan...even oogjes dicht en vanavond een nachtdienstje draaien....(we zijn slechte slapers)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 18:21
|
|
|
Niemand wil er eten.... Met dit weer...begrijpelijk...
Moet ook eerlijk zeggen...mijn eetlust is ook niet groot!!!!
Fruitbommetje dan maar weer????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 juli 2013, 12:21
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
De lijst van TO DO...is nog lang...we zien het wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 juli 2013, 22:50
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Net terug van een weekje op de zonnebloemboot. Het was soms hard werken en je had 0,0 privacy. Veel heel veel schrijnende verhalen gehoord. Maar ook genoten van het weer, en van bijvoorbeeld het gezicht van de vrouw die ik met brancard en al naar het hoogste uitkijkpunt heb geduwt (was hard werken). In Andernach(D) de lekkerste ijscoupe ooit gegeten en ondertussen het hele terras bezet met brancards en rolstoelen. En steeds op het schip maar van het zonnedek naar beneden rennen om onze gasten lekker te vertroetelen. Maar ook de hele week heerlijk gegeten en niet hoeven te koken geen boodschappen geen was, geen tv. Kortom een week om nooit te vergeten en zeker nog een keer over te doen |
Lijkt me geweldig!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 20:42
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
Op vakantie???
Ja hoor...in mijn achtertuin..zo heerlijk...niks doen en genieten van de zon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 18:12
|
|
|
Hier weinig eetlust...maar er gaan wel kilo''s fruit door....heerlijk... En maar drinken ...veel drinken... De aardbeien geven ze zowat cadeau...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 juli 2013, 10:12
|
|
|
Gisterenmiddag is...(door mijn visite ) de kat van de achterburen aangereden... Natuurlijk een ongeluk...maar wel triest... Een kat van 16 jaar oud, maar toch... Vanmorgen hoorde ik dat ze hem in hebben moeten laten slapen... Verdrietige buurmeisjes...
Het is een beest...ik weet het, maar aangezien we zelf ook dierenliefhebbers zijn...vond ik het vreselijk vervelend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:13
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Heerlijk wezen zwemmen.... Vanwege de verbouwing in het zwembad...nu even een stuk goedkoper!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:09
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
Was bij mij hetzelfde Faith... Gelukkig ben ik niet veroordeeld...vanuit mijn kerkelijke gemeente... De kerkenraad wist namelijk meer... Toch mochten ze de scheiding niet goedkeuren... Toch ben ik bij mijn ex weggegaan...
Tijden daarna...wist ik het te verwoorden... God keek toe...hij wist van mij af... Ik kreeg geen goedkeurend knikje van ""Boven"" Ook God had hier verdriet over.... Maar Hij was bij me... Binnen 5 maanden een huis( terwijl de wachttijd 9 maanden tot een jaar was...en ik niet onder urgentie viel)
Sorry dit is offtopic want het gaat niet over een afknapper van de date...
Ineke...die wel date, maar na verschillende teleurstellingen...even rust wil...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 08:27
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Daar moet weer belg voor zijn dat niet te snappen , want volgens mij zijn ze niet even oud maar gewoon op dezelfde dag jarig volgens mij ) |
SOMS...LIJKT het...of Frank het niet snapt, maar dat valt wel mee hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 00:32
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
Farao wordt ons getekend als een tiran die niet onder God wil buigen al moet hij de een na de andere plaag ondergaan. Hij verhardt zich tegen de levende God. God laat hem gaan en verhardt zijn hart. God laat hem zien dat hij niet aan Gods oordelen kan ontkomen. En wanneer Farao ten ondergaat weet heel de wereld dat de HEERE God is en dat geen mens het tegen Hem kan uithouden. Daartoe heeft God Farao verwekt. We beseffen dus dat Farao geheel en al zelf verantwoordelijk voor zijn doen en laten is. Tevens is er sprake van Gods aanbiddelijke vrijmacht. Laat het duidelijk zijn dat God je behoud zoekt. Ga aan Zijn roepstem niet voorbij. Verhardt je niet. Gods oordeel zal dan volkomen rechtvaardig zijn. Zo gij Zijn stem dan heden hoort. Gelooft zijn heil- en troostrijk woord. Verhardt u niet, maar laat u leiden.
(Even dit stukje gekopieerd...naar aanleiding van de woorden van Lanfy over Farao....en ook omdat ik zelf niet altijd de juiste woorden kan vinden)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 juli 2013, 19:33
|
|
|
Maar blijft gij met vertrouwen naar God zien in de nacht; dan doet Hij u aanschouwen wat gij het minst verwacht. Eens zal Hij u bevrijden ook van de zwaarste last, houd moedig bij het strijden aan zijn beloften vast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:49
|
|
|
ANNA415 schreef: | Laat het nu een zij zijn |
Oke, maar dan noem ik ""het"" geen kapper, maar een kapSTER... Vandaar dat ik dat dacht!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:46
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
FAITH187 schreef: | Ik denk dat de fout van de meeste mensen is dat ze te zeer gefocussed zijn op het vinden van een relatie. Volgens mij gaat dat helemaal niet werken. Je moet niet naar de liefde zoeken, maar de liefde vindt jou als dat Gods bedoeling is. Ik heb deze fout in het verleden zelf ook gemaakt en sta daar nu heel anders in. Gewoon je leven leven, van een vriendschap uitgaan en de rest open laten. |
Dat klopt...je hebt gelijk... Zo ben ik ook gaan denken...en dat bevalt me prima!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 14:05
|
|
|
Een telefoontje deze morgen.... Wat een vermoeden was...is nu de harde waarheid... Een goede vriend....die die vreselijke ziekte heeft!!!
Ik bid voor hem..en uiteraard voor zijn vrouw en kinderen...
Pfff...wat een moeite en verdriet toch!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 13:59
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Ik word blij van de zon die schijnt
Een moeder die blij met mij is omdat ik altijd voor haar ben en ze van me houdt en ik heel veel van haar
Me kleine neefje lekker groeit en begint te brabbelen en die kleine meid bijna jarig is
Me pa aan het vissen is met zijn broer
Ja een hoop om dankbaar voor te zijn
Natascha die geniet van deze dingen en haar eigen dingetjes ff vergeet |
Op deze manier probeer ik het ook vaak...een hele goede gedachte!!!
(Mijn moeder.( 87)...Oma...die aangeeft dat ze nog eens zo graag frietjes wil komen eten... Regelen we dat toch vandaag!!! Je wil niet weten...wat een heerlijk gezicht dat is...als je die ziet eten!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 13 juli 2013, 14:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 13:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | I love my kapper |
Misschien hij wel meer van jouw!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 13:46
|
|
|
Vanmorgen hangt er een babywas aan de lijn...haha.. Laat de buurt maar denken wat ze wil.. Allemaal nostalgie .. Weer op de zolder bezig. Het zijn de babyjurk jes van mijn 22jarige dochter.. Zo lief en zo leuk.. Ze gaan in een doos.. Waar blijft de tijd..
|
|
Naar boven |
|
|