Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 12:09
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ROOS575 schreef: | roep dan even? |
Dat wordt meer heel hard gillen denk wil ik jou bereiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 12:04
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | dan had je vast met je oude pantoffel naar hem gesmeten, als hij zo zong als die kater........................... |
Heb geen pantoffel mag een slipper ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 12:04
|
|
|
ROOS575 schreef: | Zou je dat willen?? een vent die in je tuin zit te mauwen?? |
Nah nee als tie een aubade zou geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 12:01
Onderwerp: Uitnodiging
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is wel 196 km... |
Wel 2 keer 196 dat ver rijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 11:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wisten jullie...dat je als kat(of kater) een hoopvolle toekomst hebt...al zit je achter het raam??? Er komt van alles voorbij...( vaak ook met 4 pootjes...daar gaat de voorkeur naar uit...) Al dat moois en lekkers paradeert daar voor je neus langs!!!
Oke...glas ertussen waardoor je weer een belemmering hebt...om te daten...
Maar ja....ben je buiten...dan ga je op zoek naar de geziene en begeerde kleur...maat....charme....WAT EEN HEERLIJK LEVEN!!!!
Was je dag goed (of niet) binnen zit er dan weer een baas of bazin... Maakt het jouw uit...het was een date...morgen weer een ander.... |
Alles goed en wel.... maarre bij mijn dames zit het zakie wel op slot 1 keer nestje kittens heel leuk maar dan ook voor 1 keer en niet tig keer!! Daarbij is er al een overschot aan katten in de asiels laat ik daar nu niet aan mee willen werken
Zit hier steeds een jonge kater te mauwen tsssssss als het nu een leuke vent was die in mijn tuin zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 11:57
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | of gewoon niet lezen............................. |
Bedoelde voor mezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 18:22
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | Ik stem voor een spellingschecker op het forum! |
Doe dan ook effe een programma die maakt dat je grammatica correct schrijft heb ik ook eens geluk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 18:20
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | aangebrande spruiten |
Waren ze lekker hoe krijg je het voor elkaar
Vanavond tagliatella met champignonsaus en dus kip, champions in een saussie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 18:18
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja de helft is al weg, nu de andere helft nog en vooral niks meer erbij zetten dat zal het beste zijn...........dus met andere woorden nee lieve Roos ik ga jouw schuur niet doen, ik ben bang dat mijn schuur weer teveel erin komt te staan! |
De mijne wil je toch wel komen doen, woon practische om de hoek (smekende smiley) kan heel goed koken (nee ik slijm niet) wil gewoon Hulpvaardig zijn en Joannie aan het werk houden zo ben ik gewoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 januari 2013, 18:16
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOL252 schreef: | Heulemaal niks meer.. ben gaar van een dag doorbikkelen... |
Of te wel pootjes omhoog.. hond op schoot, glaasje wijn en zak chips bij de hand en relaxxxxxxxx
Wat heb ik gedaan?? Me laten beulen door de fysio boodschappen gedaan, gestoft en gezogen en verder rustig aan maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 20:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ROOS575 schreef: | Heet dat niet veel deftiger: meteoroloog?? |
Wilde je zeggen dat Gerrit deftig is dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:17
Onderwerp: Angst om lief te hebben
|
|
|
JOL252 schreef: | Je reageert op een onbeschofte manier door de ziekte, de pijn en de strijd te ontkennen waar Willemijn doorheen gaat. Hiervoor vind ik, en ik merk ook anderen, alleen maar gerechtvaardigd dat er een excuus volgt om verder te gaan met dit topic. Ik vind het ongekend, geen ander woord voor. En jij denkt hiermee weg te komen door weer om de bekende brij heen te draaien? No way! |
En daar zeg ik AMEN op!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 19:41
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Ze mag ook rekening houden met personen dat hooggevoelig kunnen zijn op CM!!! Bij hun komen de reactie,s meer dan dubbel binnen.... Ik weet wat het is en doet!
Vandaar mijn reactie. |
Jou reactie is beneden alle peil!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 19:29
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Huh volgens mij ben ik nog steeds man |
Lezen ook al moeilijk zeker weerman is 1 woord ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 19:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JOL252 schreef: | Stamppot rauwe andijvie, spekkies en een ouderwetse gehaktbal. |
Heyyyyyy ik ook alleen dan met worst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 19:09
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Tjonge, je weet niet wat je schrijft dame!!! Ziek ben je zeker niet. Wel anders. Hetgeen dat ze schrijft herken ik bij moeders en andere personen dat deze harde wereld niet aan hebben gekunt. En daardoor suicide gepleegd hebben. Dwaas, alsof alleen jou zgn pijn wat zegt. |
Deze reactie kan echt niet!!!! Dit is zeer beoordelend!! Hoe durf je zoiets misselijk makends te schrijven!! Ook ik heb een NOK gedaan... Wordt tijd dat jij eens pas op de plaats gaat maken!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 21 januari 2013, 19:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 15:12
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tssssssss......achtergebleven gebied........ In het nieuws lijken we anders wel het centrum van de wereld, af en toe. Komt DE tocht er of komt ie er (nog) niet????? ZUCHT.......
Wat nou, achtergebleven gebied...... |
Ach als men ijs en vriezen hoord dan komen de noren al uit het vet halve zotten Ja verder is het een apart gebied toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 15:11
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Wat heb je gedaan vandaag??
ehhhhhhh heel erg weinig en das echt nie veul nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 15:10
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | mijn slaap probleem is opgelost- heel simpel de kleur van de kamer veranderd, rustgecreerd, meer licht in de kamer en een echte nesthoekje gemaakt!
nu is het gewoon mijn slaapkamertje !
Wat kan dit toch een ernorme druk geven in je leven, als je iemand kwijt raakt waar je zoveel van gehouden heb!
Zelfs je slaap is helemaal ontregelt geweest. eindenlijk kan ik weer slapen! |
Slaap lekker dan maar Kreeg net op de slaappoli een grafiek te zien van hoe ik sliep ehhhh... zeg maar dat ik dus niet sliep Maar ja daarvoor kwam ik ook op de slaappoli Ik blijk schrikbarend vond ik het zelf dus alleen tussen één en drie echt te slapen de rest was sluimeren en weer wakker worden... vind je het gek dat ik al jaaaaaren doodmoe ben Lang leve het slaaphormoon in tabletvorm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 15:06
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | HUP Joannie je zal toch moeten gaan nee niet tegen gaan werken gewoon gaan hup
lekker bij de kachel och het is zo aangenaam
|
Tssssss mot ik effe komme om uwes een schup te geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 15:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | It is hjir in hiele witte wrâld ..... en behoarlik kâld..... Mar do hearrest my net kleie ....... Salang wy op syn minst net utglide |
Werdt tijd ook dat dat achtergebleven gebied eens wat kreeg Ondertussen hebben wij hier de hele dag nog miezersneeuw!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 12:13
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Overmorgen krijg je weer een zonnetje
|
ben jij dan opeens weerman geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 10:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | en daarnaast is het nog hartstikke koud ook......zullen we maar naar een warm land verkassen Erika? |
Strak plan!! Al vind ik sneeuw schitterend hoor, maar ja de zon is ook wel lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 januari 2013, 10:30
|
|
|
Neeeeeeeee woon niet in het noorden Jaaaaaaa het sneeuwt nog steeds in het midden van het land Al zegt men van niet op de radar en voorspellingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:15
|
|
|
ROOS575 schreef: | Hopelijk is die kachel geen openhaart |
Tja tis kachel met warm water erdoor heen das auwie of een oliekachel, gaskachel nah seg het maar allemaal auwieeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:06
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ben de goed zelve
Ook hier is het gestopt met sneeuwen. Hoe koud het buiten is weet ik niet, ik zit in de kachel |
in de kachel das pijnlijk hoor hebbie zo brandwonden ken alleen zeggen dat het om 13.00 uur nog -5 was ben ook lekker binnen gebleven verder!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 20 januari 2013, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 21:29
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Er is best wel een vracht van die witte herrie gevallen en het blijft nog liggen ook, tot aan mijn kin zelfs in Kattuk, waar zout en pekel rijk voor handen is en waar niet, of te laat wordt gestrooid |
NAh als het je troost de voorspellingen zeggen in het noorden nog sneeuw... Kijk je naar de radar geeft nu t/m morgen in de middag nog sneeuw aan ze kenne me veel vertellen maar er valt fijne sneeuw en ik woon niet in het noorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 januari 2013, 18:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ojee, moet jij daar nu niet zijn met de vraag die je stelde
Het sneeuwt niet meer hier...Alles gaat nu naar de mindere kant van Nederland zoals, Utrecht, Ede en later naar het noorden... |
Laat maar naar die zogenaamde mindere kant komen hoor.. Die kunnen er tenminste tegen die watjes is brabant blijkbaar niet
|
|
Naar boven |
|
|