Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:16
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zijn hier leden dan die én Drents én Fries spreken......een wereldnederlander |
Hahaha, meer Nederlander kun je inderdaad niet zijn.
Wie biedt zich aan?
Marijan, spreekt geen van beiden
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 1 november 2010, 19:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:14
Onderwerp: Echte Vrienden
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kreeft Zeker?
visser, die een hekel heeft aan kou. |
Maar Visser, zeg eens eerlijk...... Vind je deze bezorgdheid niet lief van Willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Snelle leerling , is Drents zo makkelijk of Fries zo moeilijk??? |
Hmm......dat zouden we aan een kenner moeten vragen! Maar ja, wie is dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 19:02
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jij verft je haar zeker |
Even kalm blijven hoor, Cross. Ik kan toch ook niet alles weten. Je had ook even een lesje Drents kunnen geven. ‘k Heb inmiddels gegoogeld. En inderdaad, het Drents lijkt niet echt op 't Fries.
ik hou van jou: ik hol van joe; ik mag je gèern liên ik hou wel van je: ik holle wel vaon oe; ie loopt mij nog niks in de wege
Marijan, weer iets wijzer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 18:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En Marijan, ik dacht verleden week nog wel zo aardig over hem! Las in de krant dat iemand dodelijk verongelukt was in een koelcel......en dacht toen even aan Visser waarvan ik weet dat hij in zo'n koelcel werkt........en gelukkig zag ik 's avonds een berichtje op CM van hem.... Is dat nu aardig of niet????? |
Dat vind ik superaardig van je, Willemijn! Nee, het ligt zeker niet aan jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel...... , ik weet het.....het is vast om die foto.... |
Zou Visser daar nu nog steeds mee zitten? Dat zal toch niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 november 2010, 16:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gooooooooooooodmorning! [b]
Esperanto - Mi amas vin Estonian - Ma armastan sind Ethiopian - Ewedishalehu : male/female to female Ewedihalehu: male/female to male. Faroese - Eg elski teg Farsi - Doset daram Filipino - Mahal kita Finnish - Mina rakastan sinua French - Je t'aime, Je t'adore Gaelic - Ta gra agam ort Georgian - Mikvarhar German - Ich liebe dich Greek - S'agapo Gujarati - Hu tumney prem karu chu Hiligaynon - Palangga ko ikaw Hawaiian - Aloha wau ia oi Hebrew - Ani ohev otah (to female) Hebrew - Ani ohev et otha (to male) Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hai Hmong - Kuv hlub koj Hopi - Nu' umi unangwa'ta Hungarian - Szeretlek Icelandic - Eg elska tig Ilonggo - Palangga ko ikaw Indonesian - Saya cinta padamu Inuit - Negligevapse Irish - Taim i' ngra leat Italian - Ti amo Japanese - Aishiteru Kannada - Naa ninna preetisuve Kapampangan - Kaluguran daka Kiswahili - Nakupenda
Fries: Ik hald fan dei |
Is 't nu jouw Drent of jouw Fries die terug komt Of is 'ik hou van jou' in het Drents hetzelfde, als in het Fries?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 19:10
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Het boek Jiska, uitgegeven door Ark Boeken.
Het is geschreven door een moeder, die haar 16-jarige dochter verloor aan kanker. Wat een onvoorstelbaar leed. 't Is een heel heftig, maar ook heel indrukwekkend verhaal. Dit meisje heeft een heel bijzondere getuigenis achtergelaten. Aan het eind van haar leven zag ze, met een rotsvast vertrouwen in God, met een sterk verlangen uit naar de hemel.
Het boek heeft een diepe indruk op me gemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 17:12
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Een mooi lied met prachtige beelden.
En inderdaad, dit klinkt als een man.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb je tijdens dat uur extra geslapen of wat anders gedaan waardoor je hersentjes nu helemaal beneveld zijn??? |
'k Heb heerlijk geslapen, maar moet nu racen om de kerk te halen. Dacht dat ik alle tijd had, om de pc nog even op te starten. Maar dan moet ik niet CM opgaan.
Een fijne dag allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:09
|
|
|
Ik reageerde op dit lied, Frank. Kan ook geschikt zijn voor een 'vriendje' of 'vriendinnetje'. Maar er zijn natuurlijk ontzettend veel liedjes met als thema 'liefde'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 09:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is nog vroeg ik weet het....maar Heintje is toch echt een jongetje??? |
Oeps , 'k heb 2 liedjes door elkaar gehaald. Frank plaatst zoveel mooie liedjes.
Jullie hebben helemaal gelijk! En ik had nog wel 'n uurtje extra.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 08:54
|
|
|
't Wordt gezongen door een vrouw, dus zou het misschien voor een 'vriendje' bedoeld zijn?
Abba blijft leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:16
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Denken alle belgen . Zijn ze belg voor. Laat ze maar in die waan. |
Doen we.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:14
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat heeft dat met het WK te maken? |
Haha, slaat ook eigenlijk nergens op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Vanavond (of eigenlijk gisteravond), toen mijn nichtje (9) solo mocht zingen in de kerk. Dat ontroerde me wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | maak een afspraak met Anita en jullie zijn van harte welkom |
Gauw een datum prikken, Mario! Je brengt hier wel verslag uit hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik niet beter zou weten... als je mij ook bij die lieve mensen rekent dank ik je van harte...
Ik denk zelfs dat ik veruit de liefste ben van deze site... |
Denk je dat echt, Frank? Hmmm.....ik laat je maar in de waan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:47
Onderwerp: lincs
|
|
|
BERT168 schreef: | dat klopt wel tess,maar betekent matches niet hetzelfde dan? dan zou er verschil moeten zijn dus tussen lincs en matches toch? het verschil tussen die 2 is mij niet helemaal duidelijk eingelijk. als de redactie nou ook eens een zou reageren,zouden we er heel snel uit zijn denk ik,maar die zeggen nooit zoveel heb ik de indruk... |
Bij matches moet je je eigen voorkeuren instellen. Bij de lincs, heeft CM dat voor je gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | komt vaker voor dan jij denkt.... |
Ik kan me goed voorstellen dat een vrouw dol wordt van een man, die alle WK-wedstrijden wil zien. En dat komt voor! Het hele gezinsleven is dan toch ontwricht. Dus ik heb begrip voor een vrouw, dit het een beetje probeert in te perken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach, cm zit vol met dames die in een vroegere relatie hun hand overspeeld hebben... zich hier als potentieel liefdevolle gelijkwaardige partner presenteren, terwijl hun ex blij en dankbaar is van die heks af te zijn.
het word hoog tijd dat op ieder profiel van gescheiden mensen de ex ook een bijdrage mag schrijven, benieuwd of de profielen nog zo aantrekkelijk interessant blijven...
maar goed, overgaande tot de orde van de dag... Marijan, wanneer stel jij ons jouw slaafje voor het leven voor? |
Polygamie is wettelijk niet toegestaan in Duitsland hè, anders wist ik het wel.......
En verder............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:40
Onderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | die dresscode spreekt me niet aan...ik heb heel mijn garderobe eens overhoop gehaald en het enige rood dat ik heb is mijn slaapuniform en ik heb ook 1 zwarte sok gevonden... |
Ze hadden beter paars met zwart als dresscode kunnen geven. Dat hebben de meeste mensen tegenwoordig wel in de kast hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kon niet zonder CM ..... |
Echt niet?!
Maarre.....welkom terug!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 11:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar maar maar.......54,95 voor een leuk diner,6 consumpties én ook nog een optreden is niet duur!.........of je het kunt betalen is wat heel anders
Vooral het "Terwijl jij kletst ...." spreekt mij aan |
Leuk voor Remco Hakkert. Verder ben ik het met je eens w.b. de prijs, dat is niet duur. Een leuk idee van Chris.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 07:47
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik ben blondt, denk ik, was de titel van het topic niet;
wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christian Match?
Misschien zou het volgende CM uitje een workshop goed lezen leren? |
Carin, je verwoordt ook precies mijn gedachten!
Lijkt mij een hele goeie, zo'n workshop. Zal ik 'm geven, is vast een leuke bijverdienste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 22:45
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De echte sinterklaas komt in mijn stad aan, alle binnenstadbewoneners(waaronder ik) hebben een brief gehad van de gemeente met leefregels voor die dag....... staat onderaan dat wij wel erg boffen omdat we wel eerste rang zitten.....ze verwachten 35.000 mensen en allemaal in de binnenstad.... |
Wat een eer, Willemijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HAAS141 schreef: | vanochtend ons kleine manneke weer gezien gelukkig doet hij het goed ... alleen mams nog niet |
Nog even volhouden, Haas. Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij had toen ook al niets in de pap te brokken??? Waar is die tijd gebleven dat wij, mannen, toch nog iets te zeggen hadden |
Dat is, helaas voor jullie, voorgoed verleden tijd.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 28 oktober 2010, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|