Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:43
Onderwerp: Het weer
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Misschien raar ...ehhh, maar zeker waar.....in dit soort wintertijden, komt de echte man bovendrijven... |
Nou, dat hoop ik toch niet. Een Iceman hebben we niet zoveel meer aan.......... Liever een warmbloedige kerel......desnoods Eskimo......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je iets heeeeeeel raars ziet voorbij komen dan is dat steentje |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 22:35
Onderwerp: De klik...
|
|
|
ANNA415 schreef: | Welke vrouw is tegenwoordig nog financieel afhankelijk van een man Ik moet er toch niet aan denken |
Idd, moet er ook niet aan denken. De gemiddelde single vrouw van boven de studentenleeftijd is vandaag de dag ook kostwinner. En wie zegt dat dat opgegeven wordt, wanneer er een man in beeld komt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:39
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben je lekker mee... Petraaaaaaaaaaaaaaaa stratenmakers in Utrecht hollennnnnnnn | .....WAREN ze maar in Utrecht...... zo te lezen worden ze ehm....... door iemand opgehouden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 februari 2013, 19:26
|
|
|
Regen, zon, hagel, sneeuw, wind....... van alles wat, vandaag. Het kon wel winter zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 februari 2013, 13:48
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dt ik een paar dagen goed heb geslapen en vannacht slechts 2 uurtjes...hier zit ik dan alweer... |
Joh, niet gauw er weer in gekropen?? Je had nog uuuuuuren kunnen liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 01:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kom jij dan ook, steentje? | Ik ga toch niet op jouw dates erbij zitten? ..... Gezellig met je 2-en houden, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 februari 2013, 01:33
Onderwerp: Wokken
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je een klein beetje om rijdt lig ik ook op de route....denk ik |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 21:25
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | We gaan gewoon een keer met ons allen van cm daten bij Frank en Frank zorgt voor die lekkere wortelsoep voor ons, en wij zorgen met elkaar voor de gezelligheid
Ook weer geregeld |
Hm..... neem dan zo'n miniwokplaat mee, iedereen blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 20:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waarom vraag niemand mij eens voor zo'n thea |
Bij jou in de buurt zijn wel wat restaurantjes waar je een high-tea kunt meemaken. Allicht een idee voor wanneer je es een date hebt? Voortvloeiend uit bijv. de wokavond.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 19:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat is high tea? Is dat gebak? |
Dat is een combinatie van theedrinken met lunchen eigenlijk. Diverse soorten thee drink je, met daarbij allerlei kleine hapjes van hartige en zoete sandwiches, muffins, warme en koude bladerdeeghapjes, chocolade, chocolaatjes etc. etc. etc. Ernstig lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 19:16
|
|
|
Vanmiddag een high tea gehad, nu nog bommetje vol van. Straks maar ff iets van fruitsalade maken, en dan is het wel weer prima voor vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 18:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb wortelsoep gemaakt. Die vries ik in maar heb al best veel 'geproefd'.
Misschien eet ik straks nog aardappelen met bloemkool en vis...ik eet graag vis |
Heey Frank,
Wortelsoep? Wat mag ik me daarbij voorstellen? Gebruik je gepureerde, geraspte of blokjes wortel? En wat doe je er verder bij in?
Eet lekker, van de vis, bloemkool en piepers!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 22:06
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
JOL252 schreef: | Net mijn nieuwe 2e hands autootje opgehaald. Ik noem hem/haar/het maar koekblik, volgens iemand die het kan weten is de kleur een directeurskleur. |
Leuk!! Heel veel fijne, veilige kilometers in je nieuwe koektrommeltje toegewenst!!! (En idd.... NIKS mis met een koekblikje )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 22:05
|
|
|
ROOS575 schreef: | Waar ik blij van wordt? Nou de rest van mijn dag kan niet meer stuk Kreeg nèt bericht dat ik geslaagd ben voor een vervolgopleiding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met een 9.1 |
SUPERRRRRRR, Gefeliciteerd!!! Alvast heel veel studieplezier toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 21:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik noemde vroeger mijn Fiatje ceicento ook 'koekenblik'...ik heb spijt dat ik het niet meer heb. Was makkelijk om te parkeren enzo... |
En jouw huidige noem jij paddenstoel..................toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Veel pijn en dus weer een beddag. |
Sterkte ermee, Josina. Morgen hopelijk een betere dag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:37
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
KEITH722 schreef: | a Waarom geven ze orkanen altijd vrouwen namen? Als ze komen zijn ze nat en wild, als ze weg gaan hebben ze je huis en je auto afgenomen..
gnar a |
Hm......beter researchwerk doen, Keith. Dan had je geweten dat orkanen afwisselen mannen- en vrouwennamen hebben. (denk aan orkaan Mitch en orkaan Katrina).... (In de Tweede Wereldoorlog kregen tropische cyclonen een letter als eigennaam, maar aangezien dit bij telegrafische berichten verkeerd overgebracht kon worden, werden daarna meisjesnamen gebruikt. Tegenwoordig is dit om de beurt een meisjes- en een jongensnaam volgens van tevoren per gebied in alfabetische volgorde opgestelde lijsten. Met dank aan Wikipedia )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 15:00
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Gefeliciteerd met jouw verjaardag, Gerrit! Nog heel veel fijne, gezonde jaren erbij, en voor vandaag een hele fijne dag toegewenst!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 30 januari 2013, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 13:31
Onderwerp: Een bijzonder Koninginnedag 2013
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik denk dat de naam gewoon; Koninginnedag' blijft, net zoals 'Prinsjesdag' ook zo is blijven heten. |
Heey Shanita, Koninginnedag wordt Koningsdag, en zal vanaf 2014 op 27 april gevierd gaan worden. Koningin Beatrix had de gewoonte Koninginnedag op de verjaardag van haar moeder te vieren, mede ook omdat haar eigen verjaardag middenin de winter valt, maar wanneer koning Willem-Alexander aantreedt, zal het dus 3 dagen vervroegen, naar zijn eigen verjaardagsdatum.
Het zal wel ff wennen zijn. En voor de scholen ook wel ff ingewikkeld hoe ze nu een week Meivakantie gaan plannen.... We zullen het wel zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 23:58
Onderwerp: Gebed vriendin
|
|
|
Oh, wat erg voor je, Marenth. Heel veel sterkte, kracht en troost toegewenst van Degene Die dat het allerbeste kan! Datzelfde ook toegewenst natuurlijk voor de familie en naasten van jouw vriendin. Heel veel sterkte voor alles wat er nu op jullie afkomt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 23:56
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Waar word ik blij van:
Dat ik een hoog iq heb waar er niks mee kan |
Iets waar je niets mee kunt, kun je toch altijd nog op Marktplaats zetten??
Nee, niet eens blond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 14:08
|
|
|
ROOS575 schreef: | en een regen-regen-regen Waar is de sneeuw met het lekkere zonnetje??????? |
Hier is het droog en schijnt dat zonnetje...... En de sneeuw? geen idee waar die gebleven is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geloof dat er eens een ernstig gesprek met jou vrouw moet plaatsvinden |
Denk je dat dat ook maar enig effect zal hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:43
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Nu weet ik niet of het bij de slechtste moment of juist bij de goede moment kan schrijven...........
In ieder geval ik heb geen zin vandaag.................om op te staan! |
Ben je er inmiddels al uit (wat je gaat doen vandaag)?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 14:43
|
|
|
ROOS575 schreef: | Hier ook, maar nu is hij weg |
En ja, hier is hij weer terug. Heerlijk weertje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 19:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zo'n klein flesje wijn gevonden en leeggedronken
En gestoomd, bij gebrek aan beter maar met rooibos thee | ........ Ohoh......nu weer een rooibosbruine AnnaPiet??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zelf gekocht, zelf uit de verpakking gedaan, zelf opgewarmd en zelf opgegeten...tja, zo kan ik het ook... |
Niks ervan, . Bodem gemaakt, voorgebakken, belegd met allerlei lekkers en hij is nu aan het afbakken.
|
|
Naar boven |
|
|