Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 23:50
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA373 schreef: | gaaf naar het strand zeeland |
Ja gaaf...dat is het Petra....!! Echt een prive-strandje...want we willen geen sardientjes-in-blik-gevoel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 23:01
|
|
|
Om half 7 nog naar het strand geweest... Morgen gaan we weer, maar dan maken we er een langere dag van... Wat was het heerlijk... (Net of je vakantie hebt!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 14:20
Onderwerp: Spectaculair bekeringsverhaal blijkt verzonnen
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Tja wat zal ik zeggen de satan zit ook nooit stil he als ie iemand kan laten liegen zal ie het niet laten. Misschien een troost Shanita er zijn werkelijk miljoenen van die boeken gratis weggegeven. Dus veel geld heeft het hem niet opgeleverd |
Hij gaat nog steeds rond als een briesende leeuw!!! Maar 1 heeft hem overwonnen!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 10:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Een kat die een race neemt...tegen een motvlinder op het aanrecht!!!! Een aanrecht waar de afwas nog moest gebeuren....en waarvan ik nu in ieder geval 5 kopjes niet meer hoef te doen... Dank je wel poezenbeest...!!!
En dan ook tot ontdekking komen dat er wel erg veel vliegenpoep op de ramen zit!!! Werk aan de winkel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 09:46
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
PETRA373 schreef: | de zon in..... geniet er allemaal van |
Ik mag de zon wel in...maar heb een afspraak met mezelf dat ik eerst.....(en das een heleboel....) Dus eerst de afspraken nakomen...en dan.....!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 juli 2013, 23:57
Onderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Geluk bestaat wel degelijk,het is dat oergevoel in je hart dat je opbouwt in je (goede)huwelijksjaren.Het gaat voorbij aan de ellende,het maakt je samen sterk,het geeft je vertrouwen. Het gaat niet om bloemen of kaarsjes maar om die onzichtbare hand op je rug. |
Mooi omschreven Leanne... Die goede huwelijksjaren denk ik vaak aan terug...(toch wel) Veel mensen in een scheiding zeggen...niet meer aan een verleden denken..richt je oog op de toekomst... Ik kan het (nog) niet... Maakt het geen verschil? Een partner verliezen door de dood...of een scheiding?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 20:31
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Er is een nieuwe spaaractie bij de super...Maya de Bij...(en haar vriendjes..) Voor me staat een jongetje met zijn moeder... Moeder krijgt er 2 bij haar aankoop... Het jongetje helemaal blij... Een oudere man ziet het...en geeft ook zijn 2 zakjes met inhoud aan het ventje...het ventje staat te dansen.. Ook ik krijg er 2...soms spaar ik zoiets wel tot er eens iemand komt, maar meestal blijven ze staan of liggen... ""Wil je deze ook nog?"" vraag ik aan hem.. Hij kijkt naar zijn moeder...zijn oogjes stralen en volgt er meteen...DANK JE WEL!!!! Lief toch...weer 1 gelukkig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 15:20
Onderwerp: Vakantie 2013
|
|
|
KLUS667 schreef: | En de winnaar is....rappapaaaa..... Cadzand! In Zeeland. Net geboekt, op een camping van De Betteld.
Ik wilde eerst naar Tsjechië, maar daar gaat "slecht weer" al naartoe. |
Ik zal melden dat er een kabouter richting Zeeland komt!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:52
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen lanfy? Cristenen belachelijk maken, terwijl je op een cristelijke site zit???? Warom doe je dat eigenlijk, verveel je je en ga je zo mensen uitdagen? Ik persoonlijk vind het beetje respect. Loos, na anderen toe op de site Eh de hel is zo gek toch niet,,, na ik zit liever niet in de hel met Adolf. Neem aan dat Adolf hitler word bedoeld. Vind ik ook respectloos na joden toe. en tevens slaat het nergens op, om het in een nieuws topic te zetten. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:48
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
ALIJA166 schreef: | Het is jammer dat er zo geoordeeld wordt over uiterlijk. Ik zag op you tube het volgende filmpje...een aanrader voor iedereen die er wel eens onzeker van het oordeel van andere wordt!Everyone needs to hear this, I guarantee this will make your day |
Een hele mooie!!! Mijn therapie bestond daar ook uit!!! Ga voor de spiegel staan...en zeg tegen jezelf...je mag er zijn!!! Zeg: IK HOU VAN JOU!!!!
Dan moet dat ook een acceptatie zijn van ALLES.. Dan zullen dat misschien ook je TE grote oren zijn..die TE grote neus.. Laten we toch gaan voor de binnenkant. Leer die kennen van een ander...en alles zal wegvallen. God houd van je...zoals je bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je bent dus een moderne kerel. Ipv een wasbord heb je een wastrommel |
Das weer eens anders geformuleerd...die houden we erin!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 23:29
|
|
|
BAPPI605 schreef: | Ik heb mijn strakke wasbord gecamoufleerd met een volslank, flink buikje Soms zit ik ermee (aan tafel), soms niet (de rest van de dag). Ik bedenk altijd maar: bij mij kan je overal aan vasthouden! Blijf jezelf, blijf lachen! |
Haha...blijf ik dus lachen... Immers...ik heb geen hekel aan een man met een ""buik(je)"" Zoals die man...(of EEN man) dan ook zegt tegen mij... ""Jouw kan ik tenminste beetpakken zonder dat ik je pijn doe"" Zo zeg ik op mijn beurt..ik heb liever iets om vast te pakken.. Stiekem(of juist eerlijk) vind ik dat er ook niks mis is met een volslanke man...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 12:13
|
|
|
ROLF230 schreef: | oke Zeeland, dan Schrobbeler drinken. |
Rolf toch...dat zou helemaal verkeerd gaan.... (ben namelijk helemaal...AA)
Maar je ziet het...ik ben er weer... Ik was niet de enige die niet kon slapen.. Vond beneden op de bank nog een ""verdwaalde/niet-kunnen-slaper"" Hebben we het nog maar even gezellig gemaakt... Was maar en kort nachtje....en dan is de wekker niet leuk... Vanavond hopend beter!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 12:05
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heeeey, welkom terug, Erika |
Erika welkom.... En ook Josina is er weer!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:47
|
|
|
ROLF230 schreef: | schaapjes tellen Zeeland | Al gebeurd...129...en nog was ik wakker....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 23:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zeeuws spek is zaaaaaaalig !
Leanne,ook weelderig gebouwd....... |
Ik wilde het OOK neer schrijven...dat zeeuwse grillspek...maar DAT...ging voor mijn gevoel iets TE ver...maar LEKKER is het!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 21:56
|
|
|
Dus ja, Zeeland, super dat knuffelvlees.....
(Ja Mamy...en dan ook nog zeeuws knuffelvlees....!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 juli 2013, 00:28
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | En alweer knallend onweer in Ede. Maanden helemaal niets en nu twee keer op en dag..... |
Hier ook, maar gelukkig minder als vanmorgen... Klopt wel, want rond middernacht zou het weer komen volgens buienradar... En die had erg gelijk vandaag... Nu maar slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:55
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
KLUS667 schreef: | Je registreerd je op je mailadres, dus als er een ander mailadres aan gekoppeld word, moet dat toch werken? |
Aha...dan zal het dat zijn...er moet een ander mailadres zijn... Bedankt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:30
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
LANFY127 schreef: | Deze kwam ik vandaag tegen! Hilarisch......!
| Om eerlijk te zijn...ik vond het niet hilarisch... Of ik geen humor heb??? Jawel...heel veel zelfs...
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 30 juli 2013, 19:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 23:19
|
|
|
IK KAN HET NIET LATEN.... OM DE TEKST HIER TE PLAATSEN.... Kreeg deze vandaag en vond hem geweldig.... Meteen een opkikker voor alle STEVIGE vrouwen...(of mannen)
IK HEB GEEN VET AAN MIJN LICHAAM.... ALLEEN VEEL KNUFFELVLEES!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 27 juli 2013, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:50
Onderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het was heerlijk weer daar op de hei Het was een klein groepje heel gezellige mensen. We hebben lekker geklets en gebarbequed. sommigen wilden er zelfs gaan kamperen zo lekker vonden ze het. Daarom hebben we besloten dat we het in September nog eens doen rond half negen vertrokken we naar huis. Ikzelf heb dat op de fiets gedaan was een heel mooie tochT van 18 km over de hei en langs boerderijen en allemaal plekjes waar ik zo'n 23 jaar geleden heb gewoond. Was een wel heel mooie afsluiting |
Leuk joh!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:48
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
Ik heb ook een vraag...(weet niet of die hier thuis hoort)
Kan een 2e gezinslid wel een profiel aanmaken/ proefabonnement nemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 21:41
|
|
|
Geweldig Jol...om op verder te teren....
Ik zou mee gaan met dochter naar een paarden gebeuren.... Ja we zijn gegaan, maar het hele terrein onder de modder...van de verse regenbui!!! De auto moest je parkeren op een grasland... Daar waren ze al bezig om de auto's uit de modder te slepen!! Ik heb dochterlief uit de auto gezet...die ziet zoiets nog prima zitten... Ik zelf ben naar mijn gehandicapte vrienden gegaan...en daar in de theetuin mezelf getrakteerd...(reken maar dat ik op dat moment veel van mezelf hield!!!)
Pas rond 6 uur een telefoontje...Kan je me komen halen???en die had genoten!!!
Heerlijk toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|