Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:53
Onderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pfffffffffffffff.
Zo'n antwoord he,dààr word ik nou zo moe van. In het noorden zeker? Jaja , ik weet het ........zelfs het eiland Tholen is noorden van hier. |
uhuh, visser; op die emoticon heeft frank het patent al, he? maar eh..........regio 0521 is volgens mij drachten en omgeving?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 22:01
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder gina238, regio 030, 47 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar visser278, regio 0113, 44 jaar jojada952, regio 0512, 48 jaar
BBQ en houtskool worden meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - - -
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - -[/quote][/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 mei 2012, 22:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 mei 2012, 12:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANITA695 schreef: | Dat ik een super gesprek had met jz en nu contact mag hebben met pleegouders , school van mijn zoon mag bellen, en er uitbreiding komt in omgang met mijn zoon. opluchting en heeeeeeeeeeel blij
GOD IS GROOT
Anita |
geweldig nieuws, anita!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 15:30
Onderwerp: hoe heb je moederdag ervaren?
|
|
|
ANITA695 schreef: | Ik vier elke dag moederloze dagen en als de kinderen bij me zijn maakt niet uit hoelang kwa tijd dag of avond koffie drinken en weer weg gaan . Dan ben ik even een echte mam/ moeder en blijf moeder tot de dood me scheid .
IK BEN MOEDER MET OF ZONDER KINDEREN
Anita |
precies, anita!! je bent moeder, en je BLIJFT moeder.
ik ben géén moeder, al had ik zondag twee kinderen hier in huis en heb ik wel gebakjes gegeten ivm moederdag.
ik ben geen moeder en zal wellicht nooit moeder worden.
hannah......... is wél blij pleeg-moeder te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 07:56
Onderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
|
|
|
COOTJE711 schreef: | In een bejaardenhuis kan het reuze leuk zijn.... heb er veel voetstappen staan1 nadeel misschien....?? 10 % is man. Dus denk maar eens na wie je dan meeneemt.... |
10 % van een bejaardenhuis vol,...............moet genoeg zijn toch? ga je ook mee, coo? gesellig joh!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 00:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een proostende babysmurf is in verband met de zoon van Visser wel toepasselijk. ik had moppersmur er even op gezet vanwege dat domme gemopper hier allemaal, bah, een beetje gezelligheid is veel aangenamer voor iedereen dan al die egotripperij.
Thomas, tsjoch! |
en toch he, thomas, ik zie liever een wat volwassener smurfjes-vorm!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 15 mei 2012, 00:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 23:03
|
|
|
JOL252 schreef: | ik durf het bijna niet te zeggen... geen z... |
geen .........................? wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 22:17
|
|
|
ah jol, gaan we samen naar t bejaardenhuis, dan?
haha enneh......inderdaad heel meegaand; ze gaan ALTIJD mee, wat moet je nog meer!!
effies kijken.....*peins, peins* .......wie vraag jij mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 19:52
Onderwerp: Jezus zegt:
|
|
|
Die geen zonde gedaan heeft , en er is geen bedrog in Zijn mond gevonden. Die, als Hij gescholden werd, niet wederschold, en als Hij leed, niet dreigde, maar gaf het over aan Dien, Die rechtvaardiglijk oordeelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 10:54
|
|
|
MOMO697 schreef: | eh Hannah? Als je geen lid meer bent, kan je het forum wel lezen Maar je kan niet reageren Dus hoe kan je je dan opgeven voor een uitje? Misschien een emailadres aanmaken speciaal voor cm uitjes? En dat vermelden bij een uitje? t Is maar een idee hoor. |
er zijn mensen die me hun mail/msn-adres geven, zodat ze op de hoogte gehouden worden over de picknicks, momo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 mei 2012, 21:37
|
|
|
HERMAN968 schreef: | As QSJES spekkies er zijn, dan is Herman ook van de party! |
je hebt qsjes toch ontmoet op de vorige picknick, herman?
ze is zoooooooo enorm slank!! er is geen QSJES-spekkie aan haar te bespeuren, hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 22:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Settiesiwdurmabij Hannah. |
ikhettiedurbijgeset sir!
er zijn nog wat lepels zoekgeraakt; wil degene die deze in zijn of haar tas gevonden heeft even contact opnemen?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 mei 2012, 22:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:59
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar visser278, regio 0113, 44 jaar
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - -[/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 mei 2012, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:55
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Das een goed boek! |
hebben jullie een isbn nummer voor me?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hannah...IK...ben niet eigenwijs...(ik ben ook niet in Zeeland geboren...haha)
Want...Ineke weet WEL...wat een maggiplant is...zeker te weten!!! Het is echt Visser....geloof me.... |
je zit hem toch niet te flessen, hé zeeland??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:45
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hoe moet dat nu Visser???
Zelf zo leuk gezaaid...het is allemaal opgekomen, maar niets kan de tuin in... Ja kunnen wel, maar ik laat die lieve plantjes toch niet verzuipen???
Wat denk je van de zonnebloemen, die willen zon... Ook de tomatenplantjes... Het is droevig... |
en het advies van Visser is nog droeverigerder dan droevugst! hij weet niets van de moestuin, zeeland; lekker laten kletsen die kerel!!! is jouw sla al opgekomen? mijn rucola begint al hoor en mijn maggi ook!!
(als ie nou nog maar wel zeeuwse bolussen meeneemt op 16 juni als ik zo op-em loop te katten!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Tsja , nu kan ik twee dingen doen....òf opgeven voor de 16e òf mn profiel weeeeer een keer aanpassen. Bij de mooiste plekjes op aarde invullen , de picknickplaats in Ede en dan twee keer achter elkaar niet op komen dagen , dat is niet zoals het strookt lijkt mij. Dus ja , 10 mei - 16 juni , dat is nog een maand en zes dagen. Visser is in dubio , visser is in duuubio .
Eens ff kijken of zussie in 't Veen 's avonds nog een bakkie leut voor me kan regelen . Dan is het mooi combineren. |
lijkt me een gans juist plan
zal ik je naam maar vast invullen dan? yesss de kans dat ik bolussen eet neemt TOE
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 10 mei 2012, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - - |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 10 mei 2012, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:39
|
|
|
MICKEY723 schreef: | Hoi Hannah,
is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag |
stel je voor dat er een heel aantal singles hun picknick-mandjes bij elkaar schuiven en je hebt het beeld wel ongeveer zuiver.........
per keer is de sfeer op een picknick weer anders;
soms gaan er mensen wandelen; samen een stukje om, soms gaat er een hele groep een eindje wandelen. de laatste keer hadden we bbq''s. springtouwen, een balspel, en werd er door de kinderen met takken gesleept en boompie geklommen.
de opzet van deze picknicks is ontstaan toen er drie single-mams met elkaar een daagje uit zouden gaan, en het is steeds een wat grotere groep geworden; een succes dus
zelf vind ik de sfeer lekker ontspannen, niet iedereen houd zijn of haar ogen verstopt in jas- en/of broekzakken, maar dat hoeft denk ik ook weer niet. Je ziet dan ook regelmatig dat er achteraf (via cm) mensen contact met elkaar opnemen om over de picknick na te praten.
voor een sfeer impressie zou je het bericht van de vorige picknick even kunnen lezen.........?
ik geef je de directe link; maar het is wel puur mijn eigen indruk, dat begrijp je wel denk ik?
scroll je de blz een stukje naar beneden? ik schreef het bericht om 22.24 uur http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2634&start=360
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 9 mei 2012, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 22:15
|
|
|
omdat we in ede GEZELLIG willen picknicken, en elkaar positief benaderen en respecteren wil ik iedereen vragen om op dit topic alleen te reageren op positieve reacties die gaan over de PICKNICK IN EDE wie weet lukt het dan on-topic te blijven.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 21:40
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - -
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 9 mei 2012, 21:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 21:18
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - -
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 9 mei 2012, 21:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 mei 2012, 20:46
|
|
|
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
BBQ en houtskool worden meegenomen door;
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:33
Onderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
|
|
|
kippesoep met koffie.............
WAAR HEBBEN WE HET OVER!!
(om on topic te blijven;) heb je wel voor je eten gebeden, willem?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 6 mei 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
|
|