Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:24
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
PIETER649 schreef: | geen r**t |
Dat ben ik nou helemaal met je eens
Jij bent nu eenmaal een ouwe vent die op groene blaadjes valt en ik ging voor het geld, dat mag toch best gezegt worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik..... |
Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waar lees je dat ik commentaar geef over hun voorgenomen huwelijk? Nog sterker, ik heb nooit een negatieve opmerking over hun voornemen gemaakt. Net zomin als dat ik over jullie huwelijk gepraat heb. Mag je ook gewoon eens ergens geen mening over hebben? Ik heb duidelijk weergegeven wat mij irriteert. Ik heb de passages aangegeven waarin dat naar voren kwam. Volgens mij haal jij dingen erbij die er niks mee te maken hebben. |
Op maandag 17 oktober werd er door Crossroad zelf een ander topic geopend met de vraag wat onze mening over snel trouwen was, dus volgens mij wilde hij die mening dus weten.
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2395
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 26 november 2011, 23:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 20:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Antwoorden: dat vergeven is niet van toepassing benadeeld heb je niemand Annet mag dankbaar zijn dat jij van haar houdt! Dat je (deels) voor haar zorgt, dat je er bent als ze je nodig heeft.... Dat je een goed hart hebt weten we allen inmiddels hier.... Dr nieuwe keuken was puur eigenbelang: je houdt van lekker eten.... Dr BMW tje....ach...misschien was ze met een deewootje zoals ik ook wel tevreden???? Dr kinderen zijn volgens mij allemaal even leuk...en vooral: even lief! En die bos bloemen....die is allang verlept.... Zo....dit waren de antwoorden op al uw vragen....overlegt deze dingen in je hart, en behoudt het goede! |
Wel makkelijk om voor een ander te bedenken waar ze dankbaar voor moeten zijn,maar misschien is het beter om dat soort dingen enkel op jezelf te betrekken? Waar moet JIJ dankbaar voor zijn?
Het leven van een ander is zo makkelijk te beoordelen, weet je ook wat er achter voordeur bij mensen afspeelt? Weet je ook wie de echte persoon achter de chatnaam is, wat er in het dagelijks leven van de personen speelt? Het is misschien een vreemd idee, maar er is ook echt een leven buiten cm!
Verder ben ik vooral blij dat mijn man niet deels maar helemaal voor me zorgt!
En om ff terug on-topic te gaan: ik heb chiliwraps gemaakt in de door mij afgedwongen keuken. (aangezien ik maar 1 recht schijnt te hebben wil ik wel een goed aanrecht )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:00
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Tja...je bent er dus gewoon ingetuind |
blond he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:46
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oeps, de kleine lettertjes niet gelezen zeker? |
Nee, t was in het duits....en mn duits was toen nog zwaar onder de maat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:45
|
|
|
Het wordt nu wel een beetje erg persoolijk hier he....
En de roddel en achterklap in de chat zoals jij het noemt......enige weken geleden ben je zelf begonnen met vaag doen over wel of niet een huwelijk met ' iemand' in de chatroom. En als er dan vragen komen die je niet wilt beantwoorden en met het onderling gaat vragen roddelt men opeens?
Verder overspoelen jullie elkaar via het forum met liefdesbetuigingen en worden algemene reakties door jullie zelf op jullie eigen situatie betrokken.
Je kiest er zelf voor om dit op een forum te doen, dan weet je dat er reakties komen, soms leuke en soms reakties die je niet leuk vind. Maar dan moet je niet opeens gaan roepen dat er geroddeld wordt.
Verder wens ik jullie een fijne dag en een gelukkige toekomst samen toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:24
|
|
|
MOMO697 schreef: | Krijg je ook nog betaald voor het wassen van die sokken ??? |
Jep, ik heb zelfs een officieel contract, zorgverzekering en pensioensopbouw, en een bedrijfswagen Ik kwam er enkel pas na ondertekening van het contract achter wat er allemaal onder : alle voorkomende werkzaamheden viel.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zaterdag 26 november 2011, 16:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag lekker Hachee met uien (mariska ) aardappels en bruine bonen zware kost maar zo |
T is ook weer voor zware kost, hier gaan we aan de zuurkoolstampot met rookworst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:29
Onderwerp: Het weer
|
|
|
T hier hier grijs, nat en koud buiten, echt weer om met een beker warme chocolademelk en wat lekkers erbij op de bank te kruipen met de kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 11:32
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Grote plannen voor vandaag. De thuishulp kwam, en ik dacht eens even goed mee te helpen en wat extra klusjes te doen. Ik wil beginnen...gaat de telefoon.....bla bla bla klaar met bellen.... ik wil beginnen...gaat de telefoon...bla bla bla weer klaar met bellen...ik wil beginnen...gaat alweer de telefoon.......inmiddels is de morgen voorbij en de hulp naar huis: DAG PLANNEN!! |
neem je dan morgen eens voor om heel veel te bellen.....misschien ga je dan juist poetsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 11:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jaloers zijn op een zieke die lichamelijk weinig KAN en het dan op eer en geweten gooien om jezelf zieliger te doen overkomen?
How low can you go........... |
Ik heb diezelfde middag op 3 kinderen gepast en in huis geploeterd, stond om half 9 nog te strijken. En om 22 uur heerlijk moe maar voldaan mn bedje ingestapt, dankbaar dat ik de gezondheid heb om dat te kunnen, ik heb ook wel andere tijden gekent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 10:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | 3 december |
Als je mn salaris op tijd overmaakt zal ik hem op tijd verlengen voor je, oke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 22:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het lijkt op cm wel spinazie dag... Ik heb het ook gegeten |
wij ook al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARRY942 schreef: | (en of het wel JOUW auto was....) |
wie weet heeft tie hem gewoon geruild voor een nieuwe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:26
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Pappa en Mamma zullen er wel vrede mee hebben ... |
...en het kind ook. Want hoe slecht een gezinsleven ook kan zijn, voor een kind van die leeftijd is de situatie waarin hij opgroeit de standaard voor normaal. Dat wij dat anders zien heeft dat kind (nog) niet door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:09
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou ik lust er wel pap van...(eh...kippepap?) nee....dan maar soep! |
Ow, maar dat vind ik wel lekker hoor, zeker de indische kippensoep van mijn man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:06
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ja, maar Annette, je moet die botjes ook niet opeten! |
Volgens ons de rest van de poot ook niet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 november 2011, 17:02
|
|
|
MARRY942 schreef: | De gemarineerde kippenboutjes waren in de aanbieding bij C-1000...gek he....ik kon er toch zoooo moeilijk voorbij komen....ze liggen nu gaargesudderd in de koekenpan..... |
Daar kan ik nou zo makkelijk vorbijkomen
Ik hou niet van vlees met botjes erin. Maar zag pas een recept staan met kippepoten wat er wel lekker uit zag, dus ik denk: laat ik mijn man een plezier doen, ik ga kippenpootjes maken. Dus ik druk bezig met zelf marinade maken, pootjes halve dag laten marineren, uur in de oven, tussendoor bedruipen.
Nou, wat hij in een ander topic schreef over dat je elkaar niet binnen een paar weken helemaal kunt kennen klopt, want na twee en half jaar huwelijk bleek hij mijn mening over eten vlees met botjes te delen. T recept was verder erg lekker hoor, maar de volgende keer gewoon met kipfilet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 20:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vanmiddag had ik een oud CM er op visite en we kwamen eigenlijk samen tot de conclusie dat een tweede huwelijk nooit hetzelfde wordt als een eerste huwelijk. Bij je eerste huwelijk had je meer het gevoel van verbondenheid, samen voor een nieuwe toekomst gaan. Een evt. tweede huwelijk lijkt meer op: wat moet je opgeven voor de ander. Je hebt al zoveel bereikt, je hoeft niet meer zoveel...en dan lijkt het alsof je alleen maar iets op moet geven voor de ander. |
Tsja, dat hangt dan toch echt van je eerste huwelijk af chat, en misschien ook van hoe je dingen benaderd. Ik denk dat je al de mist in gaat als je na gaat streven je oude huwelijk na te bootsen met een nieuwe liefde.
Ik woonde vlakbij mn moeder en mn zus en haar gezin, ik zag ze allemaal dagelijks.Als je het me vroeger had gevraagd, had ik waarschijnlijk gezegt dat ik daar echt nooit meer vandaan zou gaan.
Maar toen kwam er een nieuwe liefde, die niet naast de deur woonde. Ik heb toen zonder moeite mn spullen gepakt en vertrokken naar een ander land,een nieuwe omgeving waar je niemand kent, een samenleving die toch wel een stuk anders is dan dat je gewent bent. Maar het heeft nooit gevoeld als iets op moeten geven, in tegendeel. Ik kreeg zoveel nieuwe uitdagingen, zoveel nieuwe kansen.
Als ik jou stukje lees, schrijf je wat ik ervaren hebt exact andersom op. Mijn 1e huwelijk draaide om opgeven, een nieuwe toekomst samen opbouwen, dat is wat er nu gebeurd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 18:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ieuw dus jij poetst nu geen tanden meer? |
nee, maris gaat haar op haar tanden kweken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 15:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het klinkt heerlijk...maar ik bedank.... Hier moeten de broeken en rokken weer aan met een VREETSTAND!!! |
Dat is met veel duitse kost he, heerlijk maar als je het dagelijks eet groei je dicht. Sinds ik een blik in de duitse keuken geworpen heb, heb ik ook mn twijfels of de duitse bierbuiken echt van het bier komen.... Het verklaard in elk geval het grote aantal mensen met extreem overgewicht.
We gaan hier vanavond dus maar lekker aan de oerhollandse hutspot. (pee me juin op zn zeeuws toch?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 13:45
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wat dat aangaat ben ik ouderwets hierin. Als ik zie hoevaak mn moeder bij mn zusjes op de kinderen oppast en dat er naast mn ma nog diverse oppassers en dagopvangmoekes rondhangen, ben ik blij dat dat bij ons niet zo is. Esther zit n paar uur per week bij een oppas, maar dat is meer uit luxe, dat Annet ff wat tijd voor zichzelf heeft en kan leren. Ook is het een voordeel dat Esther zo alvast wat duits oppikt.
In mijn beleving hoort mama gewoon thuis te zitten met kopje thee of limonadesiroop als de kinderen uit school komen. En ja, dan realiseer ik me best dat wij in de gelukkige omstandigheid zitten dat dat financieel mogelijk is bij ons. Maar ook bij ons geldt dat we best wat extra luxe zouden hebben als Annet wel een extra inkomen zou hebben. De vraag is dan wel of die extra luxe het waard is dat kinderen grotendeels uitbesteed opgevoed worden....
Pieter, realiseert zich terdege dat dit vooral gelezen word door alleenstaande ouders |
Foute volgorde schat, Esther ging naar de oppas om Duits te leren, en toen had ik opeens tijd over, en ging ik leren Al moet ik eerlijk bekennen dat ik het heerlijk vind om 3 ochtendjes niet ff niet thuis te zijn. Bij de oudste 2 ben ik wel hele dagen thuis geweest en dan is je wereldtje wel erg klein hoor.
En de koffie bij Peet...euh..was gewoon spontaan ingelaste kindernevendienstvergadering hoor
Zo, nu weer kinderen uit school halen en gewoon ff lekker enkel moeder hoeven zijn. Want juist door die kinderloze uurtjes geniet ik er ook weer van als iedereen weer thuis is.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 22 november 2011, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 13:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Lekker hoor soep..k"Lust er wel soep van!!!!
Voor mij is het recept van de rijstepap nieuw.. Met krenten en rozijnen en bruine suiker??? Lijkt me lekker ja...
Ik stop die in de griesmeelpap!!! |
De krenten en rozijnen mag je vna mij houden, brr Het is wel lekker met kaneel, suiker een een klein klontje boter, word het lekker romig van. Hier in duitsland eten ze het ook wel met verse aardbeien en een klodder slagroom erop
(gek he, waar zouden die extra kilootjes sinds de verhuizing toch vandaan komen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 19:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waarom heb ik dat nou nooit............ |
Ze zegt niet dat het ook leuke mannen zijn die in de rij staan he Als je niet zo kieskeurig hebt heb je snel een rijtje te pakken op cm hoor. (pieter, alsjeblieft GEEN anekdotes nu he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:20
Onderwerp: mooie, bijzondere uitspraken
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ehhhh....zal voor een domme Goudse wel te hoog gegrepen zijn, ik vat-em effe niet |
Hij wacht nog steeds tot zn tegeltjeswijsheid verkocht gaat worden in Delfts blauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 17:18
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hihi...neej Willemijn...je bent de tel gewoon effe kwijt.... |
Hij schreef ergens dat ze in de rij stonden, dus misschien kunnen we beter een eigen topic voor hem openen: het lieffie van de week, dan kunnen we het beter bijhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 november 2011, 16:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Misschien ben ik wel de enige die het vreemd vind maar sommige CM-leden wisselen wel heel vaak en snel van relatie..........
Begrijp me niet verkeerd,ik gun ieder het beste(ik kan niet in de harten van de betrokken mensen kijken).........ik vraag me alleen af wat leden als relatie zien,hoe serieus en hoe lang ben je er mee bezig? |
Het word pas echt grappig als je dan even oude forumberichtjes leest en iemand ondertekend iets met zijn naam en het toenmalige liefje, en een paar weken later staat daar dus een profielfoto met nieuwe liefde naast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 november 2011, 20:46
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
PIETER649 schreef: | Gompie... aan jouw leeftijd te zien was jij nog van voor de mammoetwet... hebben ze je daar nooit geleerd wat de betekenis van het woordje HAD is?? Das voltooid verleden tijd, ook wel vvt genaamd
En wat Annette ergens van vind, kun je beter aan haarzelf vragen, lijkt mij. Ik ben geen moslim die zn vrouw verbied om een mening te hebben, noch om die vrijelijk te uiten |
wow, ik mag een mening hebben
Maar mijn mening is heel simpel hoor Marry, wie beter krijgen kan moet vooral gaan. Waarom zou je bij iemand willen zijn die niet bij jou wil zijn? Maar denk dat er genoeg mensen zijn die er later achterkwamen wat ze hadden laten lopen......
|
|
Naar boven |
|
|