Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 13:57
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd? Dat is een stuk rustiger voor de emoties
Redactie CM |
tja reageerde inderdaad met emoties, beter had ik er niet op ingegaan, maar als je de avond van t e voren iemand bij je hebt gehad die via werk er wat over vertelt, ja dan krijg je wel emoties als je leest over complottheorien, dingen als handen boven hoofden gehouden. denk je, laat mensen rouwen eerst effe. etc.
over meelezen.... aangezien ik dan weer reacties krijg van mensen die zeggen blijven schrijven.... en ben blij ik weer ben gaan schrijven, want dankzij mijn getuigenis in een ander draadje heeft dat schrijven weer goede vruchten.
Dus probeer beter te schrijven, niet emoties soms de overhand te laten nemen. En bepaalde dingen in het vervolg te negeren.... [/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 13:34
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Maat 40???
Dan heb je toestemming om te stoppen met lijnen...
(maar ja...wij vrouwen blijven gevaarlijk ) |
Van jou misschien wel maar van mn dietiste niet moet nog 5 kilo eraf Dus heb net nog een witte en en blauwe in maat 38 gekocht voor over 2 maanden ofzo
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op donderdag 23 mei 2013, 16:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 19:24
Onderwerp: Stilte
|
|
|
knuffel Zee, mooi verwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 19:10
Onderwerp: Ik zal er zijn
|
|
|
kippenvel, zo mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 16:58
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
Een strakke(slimfit) witte spijkerbroek voor 10 eu bij de action. In maat 40!!!! (heb jaren maat 48 gehad) kon het niet geloven toen ik em zag dacht oh wat klein maar ja hoor hij past perfect. super blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 10:49
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ongelooflijk,zou bijna denken dat je zo een complot theorie nog gaat maken hierover.... zelf kan ik ook politiemensen en soms is het beter om de gewone burgers niet alle informatie te geven, of niet meteen te geven. respect voor de politie, mensen die met deze zaak bezig zijn geweest. Fijn dat ze gevonden zijn, dat familie weet, hoe of wat. |
Ja en beter dan iemand de schuld van dit ales te geven is het te bidden voor de moeder en familie. En ook voor de politie agenten die daar in die grote witten tent hun vreselijke werk moesten doen. Dat beeld krijgen ze voorlopig niet meer van hun netvlies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 10:15
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
Ja ik denk inderdaad dat je het groter moet zien dan de "daad"zelf. Als je single bent kun je best verlangen naar een relatie met iemand. Iemand die je maatje is waar je je liefde aan kunt geven en die van jou houdt. Iemand die jou speciaal op het oog heeft. Maar als je alleen verlangd naar geslachtsgemeenschap en verder niks dan klopt er iets niet denk ik. Ieder mens heeft inderdaad de behoefte om geliefd te worden en lief te hebben. Dit kan ook via andere relatie's Ik bedoel het is niet zo dat als je die relatie niet hebt je dan per defenitie ongelukkig bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:51
Onderwerp: hoe ver kan je ermee ingaan en is dit wel zo?
|
|
|
Ik zeg niet dat het beeld bezeten is. Uiteindelijk blijft het iets van hout of steen. Er kan zich een demon aan verbonden hebben omdat mensen die verbintenis hebben gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan het verhaal in de Bijbel over de filistijnen die de ark van God buitgemaakt hebben en deze neerzetten aan de voeten van hun afgod(sbeeld) Dagon de volgende morgen lag Dagon of althans zijn beeld voorover op zijn gezicht dit gebeuert tot 2x toe. Als het beeld alleen een stenen iets was zou God zich daar ook niet druk om hebben gemaakt. Maar er is een afgod (demon) verbonden aan dat beeld. Dit zou ook gebeurt kunnen zijn met een beeld wat je in huis hebt en wat inderdaad bijv bij de indianen vandaan komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:40
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ja klopt helemaal Shanita. Lachen is heel goed tegen een depressie. Een lachfilm opzetten helpt ook heel goed dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 23:35
Onderwerp: hoe ver kan je ermee ingaan en is dit wel zo?
|
|
|
Nee dat beeld heeft die macht niet maar wel die demon die er eventueel aan verbonden is. Maar Petra heeft gelijk, als je er eerlijk voor bindt en vraagt of je beeld misschien occult belast is zul je dit zeker te weten komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 22:31
Onderwerp: Stilte
|
|
|
Ja de fijnste plek is in de stilte bij God zitten en Zijn aanwezigheid voelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 21:29
|
|
|
Ja het is gewoon in en in triest als iemand die nog zo jong is het leven zo moeilijk vind dat hij er uit stapt. En dat hij dan ook nog (waarschijnlijk) 2 jonge levens met zich meeneemt. En dat wij dat met zn allen in ons land niet hebben kunnen voorkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 20:25
Onderwerp: Pinksteren, mooie slotstrofe.
|
|
|
Ja inderdaad heel fijn Zeeland geweldig he om te zien dat je kind haar weg met de Heer wil gaan. Ik had ook al zo'n gezegende pinksterdag gister. Mijn zoon en schoondochter brachten hun jongste kind, mijn jongste kleindochter in de kerk op het podium. Daar werd ze aan God opgedragen en er werd voor het hele gezin voor een zegen gebeden Wie kinderen voortbrengt tot God eer is een gezegend kind van Hem die uitspraak zette iemand bij mij op mn facebook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 20:20
Onderwerp: Wie gaat er mee naar Opwekking?
|
|
|
Ja ik ben er vandaag, maandag geweest. Voor het eerst van mn leven en het smaakte beslist naar meer. Volgend jaar toch maar vrij vragen en het hele weekend gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 22:09
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
JANS221 schreef: | Maak een roux door 50 gram boter te smelten en hier 50 gram bloem door te roeren. Goed warm laten worden en van het vuur afhalen. Voeg nu 3 dl melk en/of kookvocht toe. Goed door elkaar roeren zodat er geen klontjes ontstaan. Weer op het vuur zetten en onder voortdurend, voorzichtig, roeren warm laten worden en laten binden. Eventueel kan je er nog wat meer vocht doorroeren. Op smaak brengen met peper, zout en kruiden. |
Oh dank je Jans ga ik proberen van de week zijn de asperges nog steeds in de reclame bij de C1000
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:34
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MMM wat was dat lekker die asperges met zalm. Dacht altijd dat ik asperges niet lekker vond maar heb ze laatst zo in een hotel gegeten en toen vond ik ze heerlijk. Dus dacht dat probeer ik ook es. Asperges gekookt, zalm gegrild dus lekker slank. Maar zij hadden en zo'n mooi wit romig sausje bij, iemand idee hoe je dat maakt en dan liefst niet al te vet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 17:58
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
[quote=MAMALOE463]Pstttt heb n date vanavond inderdaad, niet doorvertellen [/quote
wij zeggen moet je morgen wel vertellen hoe het ging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:56
Onderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
|
|
|
De mannen die ik gesproken heb vinden het leuk als een vrouw initiatief neemt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:30
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha vertel roelande , jij bent ervaringsdeskundigge
die van zo,n tien jaar ouder zei tegen mij, is toch niks mee met mannen van 60 |
haha is ook niks mis mee als ie lief is. Ik heb maar twee keer met een oudere man gedate de rest was jonger dan ik of even oud.Dus zoveel ervaring heb ik niet. En Caroline ik heb zelf nooit het eerste initiatief genomen. Maar dat kan natuurlijk wel. Ik heb een zus zij is 1 jaar ouder dan ik. Zij heeft een jaartje op cm gezeten heeft elke man die haar aanstond gemaild en is er met heel veel uit eten geweest (op zijn kosten) 1 maart is ze getrouwd met een hele lieve man waarvan ik denk dat hij zelf nooit de eerste stap gezet zou hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:17
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
Volgens mij ik 7 keer maar weet het niet heel zeker meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 18:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
jij ook al ik van 11.30 tot 17.00 u, tjonge daar ben ik toch niet voor in de wieg gelegd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 21:15
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waar het mij om gaat Roelande dat je niet alles in termen als goed en fout moet bekijken. Wat is fout? Wat is goed? Alles wat ik mijn leven als akelig ervaar hoeft helemaal niet fout te zijn. Akelige ervaringen kunnen je ook inzicht geven, inzicht in macht en onmacht en daardoor kan je groeien in barmhartigheid. En door die akelige zaken heb je ook gezien hoe relaties scheef kunnen lopen en wat mensen drijft De kunst is om alles wat je als akelig ervaart (dus niet fout) te zien als een ervaring die je gemaakt heeft tot wie je nu bent. Wil niet zeggen dat die akelige ervaringen nooit meer naar boven komen, littekens heeft iedereen en dat mag toch ook? En vaak is het leven een uitdaging, een uitdaging om strijdlustig te blijven ook als het even niet allemaal gaat zoals je wilt..... |
ja ik begrijp denk ik wat je bedoelt Willemijn, je hebt in het leven mensen die het zo voor het oog prima hebben en toch veel dingen ervaren als fout en niet kloppend. Er zijn ook mensen die tegenslag op tegenslag hebben en toch altijd optimistisch en dankbaar zijn. Dat laatste is echt een levenskunst die het leven een enorme meerwaarde geeft. Als jij dat (een beetje) kunt in jouw toch moeilijke omstandigheden dan : petje af en gelukkig ben je Maar ik denk dat er twee begrippen door elkaar lopen met fout word bedoelt de fouten die je maakt om een ouderwets woord te gebruiken zonden. Ook daarvan kun je leren(nml om het niet meer/ beter te doen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 18:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch verliezen, de grootste helden, waren mensen die leerden van hun verslagen dingen, overeind krabbelden en toen werden ze sterker daardoor weer. Waarom? Ze hadden geleerd van hun fouten. |
Op het moment dat je lering hebt getrokken en sterker geworden bent van de fout die je had gemaakt of het verlies wat je hebt geleden is dat verlies uiteindelijk winst
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op woensdag 15 mei 2013, 18:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Uit soldaat van Oranje:
Sommige uitdagingen win je, tegen sommige leg je het af. Als je er één wint voel je je lekker en sterk en dan hoop en verwacht je dat je de volgende ook wint! Mooi toch? |
Ja en de kunst is om meer te kijken naar die je gewonnen hebt en minder naar wat je heb verloren. Das soms een hele klus
|
|
Naar boven |
|
|