Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:55
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA373 schreef: | wat betekend geconserveerd nu weer? toch niet zoiets als dat je zelf over de datum bent? |
Thomas in eigen nat...en in blik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
PETRA373 schreef: | hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen |
...waarom ga in de regen bij het hek wachten? Je moet niet denken dat ik je kom verzorgen wanneer je ziek bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:50
|
|
|
PETRA373 schreef: | als je nou vanaf 2.30 was begonnnen met bidden voor mooi weer hadden we misschien mooi weer gehad,je moet ook geen forums lezen met klef gedoe voordat je gaat slapen |
Dank je tante Kaat voor deze gouden tip...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 15:19
|
|
|
Ik ben al sinds 0230u wakker en sindsdien is het nog niet gestopt met regenen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 12:42
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zooo kan je daar niet tegen dan |
...ik ben daar te gevoelig voor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:42
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Leuk tafeltje in elkaar gezet. Alleen ik mis nog een stuk, al zoekend kom ik erachter de andere helft staat nog ergens anders.........6km verder op |
...als jij wat in elkaar zet is er altijd wat aan de hand. Je bed was plots 20 cm groter dan je matrasdinges en het zou me niet verwonderen indien de poten van je tafeltje ook allemaal een verschillende lengte hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:37
|
|
|
PETRA373 schreef: | of het schatje van de week, helaas snap ik na lang toch al op cm lid zijn geweest nog steeds niet hoe je een topic moet maken, maar das niet erg anders krijg je ook nog zulk soort topics van mij ha ha oh en berend en ik kunnen ons eigen topic maken, we komen elkaar toch iedere keer tegen |
...je kan ook privé chatten met BJ. Dan hoeven wij jullie klef gedoe niet te lezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:32
|
|
|
JANS221 schreef: | En.......zijn we net van de vorst af, kom er een nieuwe! |
De vorst houdt aan...euhhhh, dat wil zeggen: de vorst gaat vreemd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:05
Onderwerp: Een bijzonder Koninginnedag 2013
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | ben overigens wel benieuwd naar de mening van ons aller nederduitstalige, uit Nederland afkomstige en naar Duitland gevluchte en aldaar wonende voorstander van de Republiek der 12 Vereenigde Neederlandsche Provinciën, PIETER649 |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 29 januari 2013, 03:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach alles went dus ook Koningsdag alleen zegt het een bietje lastiger |
waarom zou onder Alex die dag niet meer verder gaan? Het was toch ook niet de dag van Bea haar verjaardag og wat dan ook. Die dag was gewijd aan Juliana...en dus zal deze dag gewoon blijven bestaan na Juliana en Bea...maak alvast maar erg mooie lintjes en ander orange prularia...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:49
Onderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Waar knap ik op af bij een man,
Daar komt mijn lijstje
Als ze, ja echt gebeurt, tijdens de eerste date met een tas vol cadeautjes bij een restaurant aankomen, eentje voor mij, veeels te duur, en voor mijn drie jongens cadeautjes van om en nabij de 20 euro per stuk! En dan moet je dus na afloop met goed fatsoen zeggen, sorry, je bent voor mij niet het type man wat ik in gedachten heb, ik vind het heel vervelend als een man je op die manier al wilt inpakken
Of je eerste date, en jahoor daar komt die man die je toch echt wel leuk dacht te vinden, in een veels te korte broek, lange ooievaarsbenen en grijzige sokken lang opgetrokken en een bruinige slipper eronder, vreselijk
Of die date met een man die tussen neus en lippen door vertelde dat hij in een boze bui echt weleens die vervelende ex geslagen heeft hoor, tsjaa ze had het er naar gemaakt volgens hem, en hij sloeg ze zo erg dat ze tegen de achterdeur aanrolde zo naar buiten, en dan nog hard erom lachen ook
Dat zijn grote afknappers voor mij |
Of je date met iemand en geeft hem of haar hoop en laat vervolgens niets meer van je horen...ook dat is een afknapper...denk daar maar eens over na...
Niet alle mannen zijn slecht hoor...ook vrouwen kunnen er wat van...heb ik me laten vertellen...door iemand die ik er geloof en vertrouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tsssss jullie kunnen ook heel niet meer serieus zijn he GA daten jullie |
Inderdaad Erika, het wordt hoog tijd dat BJ en Petra eens gaan daten.
Maar Erika, ga je nu een nieuwe hoed kopen of zet je gewoon een hoed op die je op een zondag opzet om naar de kerk te gaan? Je doet toch geen legging aan zeker want dat zo 1980's....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | niet vergeten: god houd heel veel van jullie (allemaal, van iedere cm er hier ) |
...het verwondert mij dat je nog geen topic hebt geopend met de sch...van de week...zal anna-piet ook wel leuk vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ze heeft het lang volgehouden, wachtende denk ik tot ze vond nu is me zoon er klaar voor kan hij het aan. respect voor haar. |
Er is in Europa een koniging die het dubbel zo lang doet...en zij denkt nog niet aan opgeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:28
|
|
|
[quote=PETRA373]die heg gaat je toch niet lukken, maar gewone dag? echt niet? militairen houden demonstraties, in roosendaal deden ze het altijd heel leuk, kon je mee in de jeep en boot met de commando's [/quote
Helaas mogen echte commando's (zo was ik er één) geen goei aftershave gebruiken. Dus als je zou gevallen zijn bij een viskraam of in een put van de stratenmakers zouden die Nederlandse commando's (?) je niet komen helpen.
Als je tijdens die dag naar Roosendaal gaat wil je me dan een seintje geven? Ik woon er amper 12 km vandaan. Nou ja, als BJ dat niet erg vind natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Yep komt vast goed!!! Ga er verder niet op in heb al een topic geopend |
Die topic kon je ook al enkele weken geopend hebben want echt nieuws is het niet. Ze had al lang geen afspraken meer bekend gemaakt via de RVD. Een echte verrassing is het niet in vergelijking met de speculaties die al enkele jaren de ronden doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zoals we allemaal net hebben kunnen horen doet onze Koningin afstand van de troon en krijgen we dit jaar een bijzondere koninginnedag!
Hoe kijken jullie hier naar toe?? Hoe vonden jullie dat ze als koningin was en hoe zullen Willem Alexander en Maxima het doen? |
net zoals kerstnacht, Kersmis, oud en nieuw en nieuwjaar is het maar een gewone dag. Hopelijk is het dan mooi weer zodat ik in mijn tuintje kan werken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 19:03
|
|
|
Op 30 april is het dan zo ver...lang leve de koning?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 17:52
|
|
|
Weten jullie al wat straks Beatrix om 19u gaat vertellen? Doet Beatrix een stap opzij voor haar zoon? Komt er na zovele jaren weer eens een koning in Nederland? We wachten af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 07:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik heb er al meer gezien, maar het blijft fascinerend om er naar te kijken.. Heel kunstig!!! |
Nu herken ik het...ik zag het ook eens bij een lied.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 07:10
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Vanmiddag naar een fantastische dienst familiedienst geweest mmv Gospelband Sjem, zandtovenaar Gert van der Vijver en dansgropep Garyp. |
Wat is een zandtovenaar? Dat vind ik niet met google.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 18:02
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
PETRA373 schreef: | morgen weer es een neiuwe dag plan 1 accepteren ik nog effe vrijgezel blijf plan 2 me op andere dingen richten dan mannen want mannen.....
3 het forum niet meer vervuilen met klef gedoe 4 film halen over mel gibson ofzo en chocolade 5 toch es nadenken over me zelf en mannen 6 een dip krijgen en met twee piamabroeken en daarover nog een jogging broek me door de kou naar de winkel slepen en nog meer chocolade halen 7 als ik weer schrijf op cm en voel me nog gefrustreert op frank afreageren |
..het is maar goed dat ik besta want anders had je niemand op je af te reageren. Ik heb het altijd gedaan. De heibel in Mali is immers ook mijn schuld. Dank je wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | tja dan kan ik na een 50 plus site, als of ik daar de man van me dromen ga vinden vind ik toch twijfelachtig hoor, hallo leuke man van 70 bla bla . dat soort berichten krijg ik dan. mannen ze snappen vrouwen ook niet he en als je met ze uit eten gaat, gaan ze zeker heel dciht tegen de verwarming aanzitten |
Word je daar blij van Petra, want daar gaat dit topic over...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:33
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha ha ha misschien moet ik dat van de lente maar es gaan doen, niet verlegen worden, gewoon een aanloop nemen en er voor gaan oke de ramp senarioos die daaruit voortkomen lezen jullie tegen die tijd wel |
Hopelijk is het geen pijnlijk senarioo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:32
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
[quote=ERIKA129]Mag jij jokken van je moeder [/quote
Ga eens eten, jij, plaaghormoon...zwengel je frietgeval maar aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:29
|
|
|
PETRA373 schreef: | jeee daar zeg je me wat kunnen ze niet een bordje dragen met hun naam en woonplaats er op. tsssssss |
Hun woonplaats is waarschijnlijk genoeg voor jou...al die namen onthoud je toch niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:28
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk er komt zo een goede vraag van Jans want dat las ik in topic eten maar zie niks |
Ze zit met Jol privé te kletsen over de Margriet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | jaa word tijd voor de lente , waarom heb ik gewoon niet een aanloop genomen en was in die kuil gesprongen waar die stratenmaker stond te graven met zijn blote buik en mooie ogen en zijn leuke lach naar me? ik had me nog ingehouden maar ja dacht zal me volwassen gedragen etc. |
Die stratenman was wel in jouw buurt aan het werken maar misschien woonde hij wel in Rotterdam en dat is dan ook weer te ver voor jou...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 17:22
|
|