ChristianMatch

Forum

Berichten van JONATHAN890
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 54 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JONATHAN890
Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 17:06
BerichtOnderwerp: waarden en normen

PIETER649 schreef:
die voorronde van dat soort programma's zijn een duidelijk voorbeeld van mensen die niet door hun geliefden in bescherming worden genomen.

ook op dit forum ware het te wensen dat sommige mensen geliefden om zich heen hadden voordat forumbijdrages geplaatst worden... Lachende smiley

welnee man.....mensen die lef hebben moeten juist gerespecteerd worden.
En daar leren ze van. Sommigen zijn zooooo eigenwijs, die plaatsen van alles. En wat geeft het?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 17:00
BerichtOnderwerp: Spaigelploatje

Een psalm van David, uit de haagse bijbel.

De HEâH is mèn herdâh,
ut ontbrèk mèn an niets.

Hè laat mèn ruste in groene wède
en voeg mèn naah vrèdag watâh,
3 hè gèf mèn nieuwe krach
en lèdt mèn langs vèlige pade
tot eâh van zèn naam.

Al gaat mèn weg
doâh een donkâh dal,
ik vrès gèn gevaah,
want u bent bè mèn,
uw stok en uw staf,
zè gève mèn moed.

U nâhdag mèn an tafel
voâh ut âhg van de vèand,
u zalf mèn hâhf met âhlie,
mèn bèkâh vloeit âhvâh.

Geluk en genade volge mèn
alle dage van mèn lève,
ik keâh trug in ut hùis van de HEâH
tot in lengte van dage.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 15:37

CHATULIEM619 schreef:
Ik had de indruk dat je ook over tv programma's wilde kijken. Voor mij zijn de programma's als Idols. Popstars heerlijk om naar te kijken. Vooral de eerste autdities geven me veel plezier. Bij sommigen vraag je je echt af hoe het komt dat ze niet doorhebben dat ze echt niet kunnen zingen. En dat ze vol overtuiging vol blijven houden dat de jury het mis heeft. Ook het commentaar van de juryleden vind ik erg gaaf, voor Gordon en Henk Jan Smits....

heeerlijk die voorrondes....laten mij veel lachen.

zo zijn er zoveel onzinnige , weinig inhoudelijke programma's op tv die toch wel grappig zijn om te kijken.

en de knop uit ....doet het altijd.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 14:04

DANIEL777 schreef:
Hoi Jonathan

Wat ik mijn stukje tot uitdrukking probeerde te brengen is dat ik in de reclame stukjes op tv van de bewuste vrouw dat mannen alleen maar seksisten en alleen maar aan seks seks en nog eens seks kunnen denken.
En daar kan ik persoonlijk nu de humor eerlijk gezegd niet van inzien.

Ik hoop dat je hier wat mee kan

eerlijk gezegd denk ik daar ook weleens aan hoor Verlegen lachende smiley
en ik voel me er niet schuldig over.

maar aan andere kant denk ik ook over andere dingen van het leven na.

en tja....de reclame wereld zoekt een manier om hun producten onder de aandacht te brengen. en blijkbaar worden wij mensen erg geprikkeld door onderwerpen als aantrekkelijke mannen en vrouwen.
Een saaie reclame over een wasmachine wordt opeens heel leuk als er een mooie vrouw op gaat zitten.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 11:53
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??

CHATULIEM619 schreef:
Wanneer kun je spreken van geaardheid en wanneer van ontembare seksuele drift. In de praktijk is het moeilijk daar een onderscheid in aan te brengen. Het bestaat niet naast elkaar, het vloeit in elkaar over heb ik de indruk. Het úit de kast komen gaat bij veel homo's gepaard met promiscuiteit. Het bestaan van homo bars is iets wat een feit is. En daar speelt liefde totaal geen rol. Wat drijft een man om midden in de nacht met een wildvreemde seks te bedrijven? Is dat geaardheid of drift?

Maar de verhalen die ik ken over homoseksualiteit doet me juist sterken in de gedachte dat we hier te maken hebben met een haast ontembare seksuele drift. Iets wat de persoon zelf overstijgt, of, zoals een homfiele dominee het zelf verwoordde, het beest in mij was niet meer te temmen.
Wat doe je als, je dat beest loslaat in de gemeente? Als je weet van iemands achtergrond en als blijkt dat hij/zij dat beest niet onder controle heeft? Ik zou me verantwoordelijk voelen voor de schade die dan aangericht wordt.

In de hetero scene zie ik in het uitgaanscircuit eigenlijk dezelfde dingen als jij beschrijft over de homo-scene.
Meisjes die voor heel weinig materie sex hebben. Zoals Hannah al schreef, ook onder hetero's vinden 100% te veel misbruik plaats naar kinderen.
Wat drijft die hetero die in het uitgaanscircuit sex heeft met een onbekende.

Dus om te zeggen dat dit hand in hand met homo's gaat, dat gaat er bij mij echt niet in. Bij een mens, die of hij nou homo of hetero is, gebeuren gelijke dingen, lusten die worden bevredigd zonder rekening te houden met een God die hier zijn afkeer van heeft.

Wat betreft het uit de kast komen, wat gepaard gaat met promiscuiteit, dat zie ik ook wel gebeuren, heb daar ook behoorlijk mijn vraagtekens bij.

Dat beeld blijft dan hangen, en vormt het beeld wat je dan hebt over homo's. Ik heb om die reden ook een stukje afkeer van homo parades waar ze mij niet zullen aantreffen. Ik begrijp aan een kant die parades wel, maar het sausje sex wat er overheen ligt hoeft van mij echt niet.

Maar ook onder homo-relaties is trouw en oprechtheid. Verhalen van de andere kant zijn altijd te vertellen.
Verhalen zonder het beest in hen, zijn er genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 11:32

Meneer kleurenpr....
brrrr.....ik word altijd erg kortademig van uw bijdragen.
moet altijd veel puffen en pffff'en
Ik was net bijgekomen van uw vorige...... Ik had gister mensen gevraagd dergelijke meningen te negeren, doen alsof ze er niet staan.
Maar u bent wel erg volhardend om op de man af te gaan.
Ik vind het daarom even maar mijn taak te reageren, omdat ik dit topic begonnen ben, en er graag nog een hel tijd op verderga, zonder geruzie.

Als u gefrustreerd bent over de bijdragen van chatuliem, benader hem dan persoonlijk. Waarom hem uitmaken voor een bang gefrustreerd iemand. Erg jammer vind ik dit.

en verder heeft Chatuliem het helemaal niet over het feit dat een zoen aan een gelijke partner zonde is.

Beste Kleurenpr..... graag in uw bijdragen eens wat minder emotie, wat minder gehak, want op mij komt het over dat er veel boosheid en emotie achter ligt.

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 19 juli 2010, 10:37
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 00:17
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CARIN303 schreef:
Nog iets meer dan 50 bezoekers en ik heb er 1000 op de teller staan ( iets meer dan 2 maanden over gedaan Lachende smiley )
En nee.....voor de slimmeriken onder ons, het is dus minder dan 3 maanden,ik heb ze niet geteld over een paar jaar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt duhh

je doet wel veel moeite he...whahaha
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:46

[quote=CARIN303]

he grunners.....
ik zal mijn laatste bijdrage ff in t haags doen..kunnen jullie t ook niet meer volgen...hahhaha

jonathan schreef:

Soms kaume woâhde indâhdaad andars auvâh dan dajje bedoelt
Soms kaume woâhde bè de andâh soms andars auvâh dan bedoelt, omdat de andâh lùistâht met zèn ervaringe in ut leive.

Daarom is t goed, woâhde die je nie begrèp, die onbegrip bè je geive, die veil eimautie oproepe, nog is en nog is te leize. Wat bedoelt de andâh?

Maah ik leis auk heilaas stukkies waah ik gein enkel begrip voâh op ken brenge.

Weit je....late we daah is nie meâh op reagere.... Op 1 stukkie ziek gelukkig gein enkele reactie kaume.

Ik waahdeâh meininge van andere zeâh. Was net auk effe blè met ut stuk van Chatuliem....Carin sprak haah bewondering al ùit, dus ik dach, dan hoef ik ut nie nogmaals te doen...maah bè deize dus nogmaals.

En een vraag / advies van mèn..... as je t nu ech naudag vindt....as je nu ech iemand wil aanvalle auvâh de god waah hè in zâh gelauve.....
doe dit dan ff lekkâh via mail.

En een laaste advies....krèg je zaun mail.....de vùilnis-bak is hongerig.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: gezocht

ANGELIQUE327 schreef:
Helaas ben ik ook te oud...bovendien ben ik een ongeschikte kandidaat: wie kan er nou in vredesnaam in één enkele avond : koffie met gebak, hapjes en drankjes, en daarna ook nog een 5 gangen menu aan????

ik....makkie... Kwijlende smiley Kwijlende smiley

helaas....leeftijd ok, maar verkeerde geslacht.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:34

CARIN303 schreef:
We willen geen behaarde voeten cq enkels zien hoor Mario. ( ieuw)
Je bezit vele talenten, onweer wegblazen, zwak voor jurkjes van oranje, wat kunnen we nog meer van je verwachten?

Mario..... we moeten dit niet willen joh....

laten we gewoon lekker gaan voetballen, vissen, sport kijken, kroeg opzoeken....zonder vrouwen.

Heerlijk....enne die vrouwen zoeken ons vanzelf wel weer een keer op.

Misschien komen we wel zo'n leuk cluppie dames tegen die met z'n allen een vrouwen avondje wilde hebben.

Dus mijn voorstel...we gaan een avondje poolbiljarten...alleen voor mannen.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:30
BerichtOnderwerp: actieve opstelling

ANS681 schreef:
Ik ben verbaast hoeveel personen staan ingeschreven bij Christianmatch.
Maar nog meer verbaast dat er zo weinig actieve reacties worden geplaatst.
Blijkbaar zijn er veel mensen die heel veel profielen bekijken en nooit zelf een nadere stap maken. Om nog maar te zwijgen van de slechte respons op de ontvangen mail....

Dames, heren: alle relaties staan of vallen met de inspanning en de investering van de betrokken personen. Wil jij betrokken zijn: doe dan iets...

Ik doe eigenlijk al maanden niet meer aan actieve nadere stappen zoals jij beschrijft.

Ik schrijf wel redelijk veel op t forum. Ik doe dus iets.

Mijn mail-respons is toch wel redelijk hoog.

Maar actief benaderen......nee, heb ik ff niet. Heb t misschien meer bij God neergelegd, dat Hij Zijn plan met mijn leven maar gaat uitvoeren.

T is voor mij ook een soort, Heer...hier ben ik, U weet wat ik wil, ik weet soms niet wat U wilt met mijn leven. En als daarin past wat ik wil, gaat U die weg echt wel. Dan zal ik dat zeker als zegen ervaren in mijn leven.

Mijn leven heb ik in Zijn hand gelegd. En de veranderingen zijn dagelijks aan de gang. En wat betreft dingen die ik graag wil.....God's tijd komt.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:24

SHANITA130 schreef:
Ja he.

Ik heb d´r voor de zekerheid ook ff een mail gestuurd.

Ja, ik wil wel oppassen, omdat mensen iets kunnen zeggen wat ze anders bedoelen, zeg maar.

Fijn Weekend!

Soms komen woorden inderdaad anders over dan dat je bedoelt
Soms komen woorden bij de ander soms anders over dan bedoelt, omdat de ander luistert met zijn ervaringen in het leven.

Daarom is t goed, woorden die je niet begrijpt, die onbegrip bij je geven, die veel emotie oproepen, nog eens en nog eens te lezen. Wat bedoelt de ander?

Maar ik lees ook helaas stukjes waar ik geen enkel begrip voor op kan brengen.

Weet je....laten we daar eens niet meer op reageren.... Op 1 stukje zie ik gelukkig geen enkele reactie komen.

Ik waardeer meningen van anderen zeer. Was net ook even blij met het stuk van Chatuliem....Carin sprak haar bewondering al uit, dus ik dacht, dan hoef ik het niet nogmaals te doen...maar bij deze dus nogmaals.

En een vraag / advies van mij..... als je t nu echt nodig vindt....als je nu echt iemand wilt aanvallen over de god waar hij in zou geloven.....
doe dit dan ff lekker via mail.

En een laatste advies....krijg je zo'n mail.....de vuilnis-bak is hongerig.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:16

Wat goed om te lezen dat mensen mekaar verontschuldigingen aanbieden

ik ben blij !!!!

Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 23:12
BerichtOnderwerp: Niet mijn wil maar Uw wil geschiede

Als ik dit lees, denk ik, ja dat wil ik.

Maar wat als ik graag iets anders wil in mijn leven dan dat gebeurt in mijn leven.

Ik geloof dat God een plan voor mijn leven heeft. Dat God niet een rol in mijn leven speelt, maar dat Hij de regisseur van mijn leven is.

Ik vraag en bid God dagelijks hierom.... God niet mijn wil maar Uw wil. God gebruik mij in uw Koninkrijk, gebruik mij zoals U mij gewild heeft.

Al voordat ik geboren was, heeft U een plan voor mij.

Maar wanneer zijn de dingen die gebeuren God's wil. Wanneer is mijn verlangen in strijd met de wil van God. Wanneer zijn de dingen die bijvoorbeeld een weg op lijken te gaan, de wil van God?

God....ik weet het soms ook niet. Vraag mij zoveel af...... God, niet mijn wil, maar Uw wil.....maar ik heb dingen die ik ook graag zou willen, waar ik zo dankbaar voor zou zijn. amen
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 22:57

DANIEL777 schreef:
Soms lees ik hier op cm( een christelijke site??!!) dat mensen waarden en normen nastreven.

Nu is mijn vraag hoe mensen het dan met hun geloof/waarden en normen
kunnen rijmen om naar de gekste programma's te kijken en te gaan?

onder de knipoog van dat je het als een zogenaamde kwinkslag moet zien of niet jaloers moet zijn.

Jaloers ben ik in ieder geval niet als je je eigen te kijk zet in sommige programma's

doe eens wat voorbeelden. Nu is het een invulling van wat bedoelt daniel??

Wat jij gek vind, vind ik misschien wel té gek.
Jij vindt Lenette van Dongen dus zo raar dat je de humor er niet in ziet...
nou ik lag dubbel.

Wat is te kijk zetten? Zelf spot is lef hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 22:53

CHATULIEM619 schreef:
Het antwoord daarop is heel simpel. Het blijft dan met twee maten meten. Wat je bij de ene afkeurt zou je bij een homoseksueel goed moeten keuren. Bij een hetero zou je kunnen zeggen; geen seks voor het huwelijk, bij de homo niet. Bij de hetero zou je kunnen zeggen: geef niet toe aan je driften, bij een homo zeg je: ach je kan er niks aan doen. Bij de hetero zeg je: God bevrijdt je van je zonden, bij de homo zeg je: hier kan God je niet van bevrijden.......

Ik lees die discussies ook wel eens van mensen die beweren dat het dus een soort ziekte is waarvan God je kan genezen. Misschien dat die figuren eens wat geestelijk zwakkeren, zwaar gehandicapten kunnen gaan genezen, in plaats van mensen die door strijd, hun leven hebben geaccepteerd en daar door alle dingen heen, toch gelukkig en goed in voelen.

Zijn echt alle gevolgen van de zondeval, dingen waar God je van kan bevrijden??
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 22:41

CROSSROAD317 schreef:
LATEN WE DOORGAAN Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley

CHRIS PLEASE EEN SLOTJE OP DIT TOPIC Smiley met dichtgeplakte mond

hallllllooooooooo.......dit is een topic wat ik begonnen ben.....en ik vind het niet nodig hier een slot op te plaatsen.

ik vind het jammer dat enkelen op de man af spelen....

Als ik Carin's stukje lees over bijvoorbeeld de wetten die in Leviticus en andere bijbelboeken staan, waaruit duidelijk naar voren komt dat God een God van wetgeving is. Echter een wetgeving die wij niet meer hanteren.

Zoals ik daarop al reageerde, dat wij in deze tijd, van na het kruis, eigenlijk alleen nog maar gehoor geven aan de tien geboden.
Kort samengevat....God Liefhebben en je naaste als jezelf.

Iedereen is het denk ik met mij eens dat God Liefhebben geen discussie is.
Iedereen ziet ook dat je de dingen van je naaste niet af mag nemen. Zijn vrouw niet, zijn spullen niet, ook niet de dingen van een ander dusdanig begeren mag dat het je leven gaat beinvloeden ze toch te hebben.

Maar alle andere wetgevingen van het oude testament volgen wij niet.

Waarom dan wel, want dat merk ik in diverse vormen, wel de moeite en de zonde zien van een echtscheiding en homo's niet kunnen accpeteren, maar die zonde laten bestaan als zonde. En vanuit die gedachte, die ander met de vinger aanwijzen.

Wat is zonde eigenlijk.... Ik zie het altijd maar zo als je DOEL missen.
God die een God wil zijn van relatie met ons. Die God die wil dat wij Hem liefhebben, die ons ook wil liefhebben. God die liefde heeft laten blijken door genadig te zijn voor ons. Vergeving wil geven, zodat wij ons doel missen, kunnen vergeten en kunnen gaan leven in Zijn genade en Liefde.

God die een doel met ons leven heeft, die ons wil gebruiken met Zijn plan met deze wereld. God die wil dat wij Christus weerspiegelen in deze wereld die DE weg kwijt is.

Als ik dan kijk welke dingen wij allemaal fout doen, dan verbaas ik mij iedere keer weer dat God mij wil leren, afstand te nemen van die fouten.
God die mij vergeeft, zodat ik verder kan op Zijn weg.
Allemaal leven we niet naar het beeld wat God ooit voor ogen had.
Allemaal hebben we Jezus verlossing nodig om weer voor God te kunnen bestaan.

Waarom wordt dan soms de ene zonde groter beschouwd als de andere zonde. Heb ik erger gefaald, dan die iemand die eens vloekt, door te scheiden. Heeft die homo erger gefaald dan een moordenaar?
Nee wij allen lopen ons doel mis, wij allen falen, in grote en kleine dingen.
En voor alles is vergeving, welke ons gewoon wordt aangereikt. We hoeven het alleen maar te accepteren. Zodat we verder kunnen, Op de Weg die God met ons wil gaan.

Ook ik leef niet naar het beeld wat God ooit met de mens voorhad
Ook een homo leeft niet naar het beeld wat God ooit met de mens voorhad.
Allemaal leven we in een gevecht met onze innerlijke fouten, als God ons die fouten voorhoud en/of wij gaan zien dat wij falen.
Allemaal leven wij in een gebroken wereld, in een gebroken gedachte wereld, in een gebroken gevoelsleven, in een gebroken verwachtingsleven. In een gebroken leven, waar soms geen plaats wordt gemaakt voor God in ons leven.
Wij ondergaan dat leven, en zijn allen druk bezig met ons doel te missen, als we niet aan dat Kruis komen. Als we niet vergeving vragen.

Iemand die er in zijn leven achter komt dat hij/zij verlangens heeft die anders zijn dan een verlangen naar een man/vrouw relatie, ondergaat een vreselijk moeilijk stuk leven. Acceptatie die hij/zij graag zou zien, van zijn/haar ouders, van kerk, gemeenschap, vrienden. allemaal dingen waar hij/zij doorheen moet.

En ja, ik denk niet dat God, ooit bedoeld heeft dat de mens gevoelens krijgt voor de gelijke sexe. God schiep ons als man/vrouw met de bedoeling een vrouw/man verlangen te hebben. De zonde die in de wereld kwam doorbrak echter al God's goede bedoelingen.
Er kwam ziekte, dood, mensen die geboren worden met gebreken, mensen die een ander verlangen hebben dan een andere sexe verlangen.

Moet ik dan blij zijn dat ik dat allemaal niet heb. Ik ben niet de perfecte man, maar ik ben dankbaar met wat God mij heeft gegeven. Maakt mij dat dan volmaakter als wat ik hier boven schreef. Oh nee, ook ik onderga dagelijks de dingen die fout gaan in de wereld.

Ben gescheiden, vergeet vaak God alleen lief te hebben boven alles, Ook naar mijn naasten toe faal ik.

Maar God is een God van liefde, genade en vergeving. Ik mag weten dat vergeving Zijn liefde is. En van daar uit wil ik graag, en kan ik zien dat alle mensen voor God waardevol zijn. Ook een homo, die ook gewoon mijn naaste is. Een door God geliefd kind.

In de bijbel staat inderdaad dat de sex-daad, het (sorry Carin) praktiseren van de sex van een homo, een niet gewilde actie is, in God's ogen.

Ook in het nieuwe testament spreekt God's woord hierover bij monde van bijvoorbeeld Paulus.

Maar Paulus sprak ook woorden dat een vrouw niet met ongedekt hoofd mocht bidden. Dat de vrouw zich niet gelijk een man mocht kleden en dergelijke. Waarom staan die dingen daar. Houden wij ons nog daaraan?
Nee, dat doen wij ook niet allemaal, al zijn er die zich daar wel aan vasthouden.
Waarom schreef Paulus die dingen, omdat hij niet wilde dat christenen zich gelijkvormig gedroegen als de mensen van die tijd die niet christenlijk waren. En daarmee bedoelde hij dat vrouwen in die tijd, die zich als hoeren gedroegen, zich dusdanig kleden en gedroegen. Daarom schreef Paulus dat vrouwen zich zodanig niet moesten gedragen, maar zich anders moesten opstellen, anders kleden, laten zien dat ze daar niet bijhoorde.

Als je de homo-scene van die tijd beziet, veelal afgebeeld op diverse Griekse kunst, zie je veel homofilie afgebeeld, veel mannen die het met mannen deden. Homo prostitutie was een bijna normale zaak in die tijd.

Maar een homo die een monogame relatie onderhoud met een ander, die liefheeft zoals een hetero liefheeft. Die ook christus in zijn leven heeft geaccepteert, waarom wordt die niet door ons christenen geaccepteerd en bezien als een broeder/zuster in Christus??
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:13

CARIN303 schreef:
Het spijt me maar nu onderschat je ons vrouwen, wij hebben dat meteen door!
Nee wij willen geen mannen mee!

Discriminatie !!! ik dacht dat jij dat uit de kast komen wel zou waarderen.

nou dan moet ik maar mijn hele leven rond blijven gaan met het idee, ik mis wat in mijn leven.....

whahaha heb t vrouwenuitje gemist.

Lieve Dames van CM..... echt dat moeten jullie doen !!!
Go for it..go
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:10

straks.....Ik vertrek op Ned1...

heerlijk ga ik kijken....kan ik vast griekse sfeer ophalen....over 14 dagen zit ik er ook heerlijk.

So lekker daar...heerlijk de lucht van een ander stuk wereld opsnuiven
kruiden, bloemen, die lucht herinner ik me nog altijd...zo anders

zet t biertje maar vast klaar hoor...Jonathan neemt zijn auto niet mee.
Gaat dus NIET rijden, dus hij gaat er meer dan 2 per avond drinken.

HAHA all inclusive.....dat zullen ze weten !!!
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:05

CARIN303 schreef:
Had haar nog nooit gehoord of gezien maar ze is goed!
Voel ineens een forum uitje opkomen......dames?
Voor de duidelijkheid;

geen mannen en geen kinderen

en als ik nou als travestiet uit de kast ga komen ???
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 22:02

SUSANNAH475 schreef:
hi...
Hans Teeuwen ken ik niet... komen die ook straks op T.V. ?

nee joh....maar als ik t niet begrijp....dan heb ik thuis nog wel wat
of Harry Jekkers, kan ook nog.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:57

SUSANNAH475 schreef:
vast wel, 't gaat over kinderen dus... (of als je die niet hebt) Knipoog smiley

als ik het niet begrijp ga ik zo wel Najib Amhali kijken of naar Hans Teeuwen
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:55

CARIN303 schreef:
Ach Suus, dit snappen mannen toch niet, gaat over vrouwen namelijk! Knipoog smiley

ik zou toch zweren dat ik een man in de zaal zag zitten.

kon niet zien of hij zat te slapen
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:54

CARIN303 schreef:
Ach Suus, dit snappen mannen toch niet, gaat over vrouwen namelijk! Knipoog smiley

als t voetbal voorbij is...moeten we iets anders zoeken..... beetje tegen een bal aanschoppen snappen wij wel.

ik ga toch kijken, misschien leer ik er wel wat van.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:52

SUSANNAH475 schreef:
haha... meiden zei Carin... maar misschien mag je wel kijken als je haar heeeel lief aankijkt...

zoiets .... Verliefde smiley ???
oeps daar wordt ik altijd heel verlegen van hoor....Verlegen lachende smiley
heel lief vragen durf ik wel....heb ik al gedaan

mag ik ook kijken ??? please
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:49

MARIO216 schreef:
Wie verzint er een slagzin voor de heren Clown smiley

ach.....hebben wij dat nodig dan ???
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:48

CARIN303 schreef:
Hey meiden, op Ned.1 is leuke one woman show voor.

mag ik ook kijken ????? Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:47
BerichtOnderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?

HANNAH810 schreef:
dat wordt dus strand hangen in bernisse en naar het henschotermeer met mariska zeker grace?
je hoeft je zeker niet te vervelen!!

strand hangen in bernisse is met kids
henschotermeer is met kids
terras hangen is zonder kids......... CHATULIEM meld zich vast wel aan

lijkt me leuk eens met je te praten....

t moet dan wel ergens in de even weken na de zomer vakantie gaan worden
anders wordt het lastig.

midden van het land ..... ach amersfoort was best leuk, ligt misschien maar paar kilometer van het middelpunt af.
Naar boven

Auteur Bericht
JONATHAN890 (56)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:41

JONATHAN890 schreef:
http://tessybear.wordpress.com/

http://pbskids.org/noddy/characters-tessie-bear.html

http://tessybear.wordpress.com
Naar boven