Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 19:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sjonguh Frank, heb je bij je eerste poging toevallig in je vinger geprikt? Je reageert een beetje ehh...geprikkeld |
pfff, slijmen is niet goed en als ik nu eens fel reageer ook weer niet...klooster, here I come (again)...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een Belgisch grapje natuurlijk........ |
Ik geef het op...ik ga leren borduren en een abo nemen op een borduur-datesite...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo presenteerde je het wel een beetje toch? |
...moet ik nu echt alles uitleggen??? Is het IQ dan echt lager dan in...ach, laat maar...het was als grap bedoeld hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:28
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Rotdrent!
Is het uit met je liefje?
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 18:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik snap het verschil niet tussen vrouwen én mensen??????? Als jullie zo flexibel en polyvanlent zijn waarom is daar dan verschil tussen......Ik dacht tot voor een paar minuten geleden dat ik vrouw en mens was...... |
Oh, jij dacht dat ik bedoelde dat mensen en vrouwen twee verschillende wezens zijn? Wel ja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 17:55
|
|
|
Hoofdpiet, Deegpiet, Deegbakpiet, Huispiet en babypiet...ik ben effe de draad kwijt...nu zijn ook nog eens de sleutels in het pepernotendeeg gevallen...enfin, we zullen dit jaar niet naar de dokter moeten omwille van een ijzergebrek. Volgens mij zouden de zaakjes in Belgiê veel beter afgehandeld worden dan in een dorp zoals Harderwijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 17:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De mensen en de vrouwen Dat vraagt om een uitleg......... |
Tja, wat moet ik verklaren? Ons gebed was gewoon universeel. Polyvanlent en flexibel als we waren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 16:30
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sja...het enige dat ik zie is een paar koeien voor een kasteel
Tess, heeft inmiddels gestofzuigd en gedweild.. |
dat kasteel is wel een kerk hoor...waar ik ooit des nachts stond te bidden voor het welzijn voor de wereld, de mensen en de vrouwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 15:38
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik ging stofzuigen en dweilen...wat doe ik dan weer achter de pc |
Kijken of ik er was zeker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:49
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die op het strand lopen, steken die ook ??????? |
Tuurlijk, dat doen ze zelfs op het forum al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:18
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sterker nog, Jolan volgt alleen voorbeeld...Crossie was haar voor! |
Hé, was Cross ermee begonnen? Dat vind ik nergens terug op mijn forumbladziijde. Misschien heb ik een andere versie Zat ik hier maar dat meiske als trendsetter te beschouwen Ik zal nog eens goed zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:11
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Goh Loes, naar welke van de twee gaat je interesse uit? (of allebei, alles kan tegenwoordig) Misschien moeten we je es vrijgezel van de week maken, kijken of de HINT over komt! |
Hum, als je Loes laat kiezen en ze neemt ze beide betekent dat ook dat ik met Cross te maken krijg... Misschien is het dan maar beter dat ze er ééntje uitkiest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 00:11
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
LOES550 schreef: | Honderd mannen kunnen een huis bouwen, om een thuis te krijgen heb je een vrouw nodig. (Oosterse wijsheid) |
om het weer af te breken??? Of om het zodanig te veranderen dat er niets meer overblijft van het originele
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 15 november 2010, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 22:43
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | echt waar schatje |
Zo kan het wel weer hé Cross???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 22:25
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zo'n toffe vriendin heeft Willemijn toch al? Dat ben ik namelijk. |
Denk aan de hoogmoed Marijan...Sint Augustinus heeft ooit eens een mooie beschrijving gegeven van een hoogmoedige... Ik ben namelijk de beste vriendin van W-tje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 21:18
|
|
|
[quote=VISSER278]
is een schommelpaard ook goed? Want eigenlijk ben ik een beetje bang van die havervreters...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 20:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gewooon naar wat anders kijken dan , Grace. |
Gewoon het bos bewonderen bedoelt hij, denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 20:35
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
De Sint dus... ...terwijl ik dacht dat ik...ach laat maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 20:17
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik dacht dattie er vanaf wilde?? |
Vanaf willen ...ik moet eerst wel iets ervaren om dan te beseffen dat ik er vanaf wil...ik heb die ervaring niet...niemand wil me die geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 20:15
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | keus zat hier Frankie, je hebt ze maar voor het uitzoeken! |
Tja, ik kan kiezen zoveel als ik wil maar de andere partij moet mee willen...en dat is euh om te
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 14 november 2010, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 20:14
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
ben jij...ben jij W-tje, ook op zoek naar hetzelfde als ik? Is dit een dappere bekentenis van jou???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 20:12
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Is dat niet een beetje dubbelop Frank? Offeh...kun je ook vriendinnen hebben van het mannelijk geslacht? |
Tess, je moest eens weten wat er allemaal rondloopt...je kan niet duidelijk genoeg zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank, dat kan je Jolan niet kwalijk nemen. Zij heeft een bankslaper dus moet ze stil zijn in huis. Nóu had ze dus de gelegenheid om het forum weer eens te lezen , vandaar dat ze beetje aan de late kant was . |
Ochja, was ik al weer vergeten, haar liefje was weer op 'bezoek'. Dan heeft ze inderdaad alle tijd om leuke dingen te doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:08
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
VISSER278 schreef: | 2 januari dan? |
ach, ze is gewoon verlegen om zich in badpak te vertonen...zelfs op een hittegolfdag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:06
|
|
|
...een lieve toffe vriendin van het vrouwelijke geslacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 15:03
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Sorry Frank, maar er is meer voor nodig om iemand schat te noemen. 'k Ben niet zo gul met deze benaming, kinderen hebben sowieso een streepje voor.
Maar je bent best aardig hoor, Frank. |
Pfff, niemand vind me een schat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 14:51
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Die is toch ook allang jarig geweest |
Ja, en Tess ook...maar Jolan heeft een nieuwe trend ingevoerd door de jarige te feliciteren die al weken of maanden geleden jarig waren... Je kan iemand niet genoeg feliciteren...daarom: wens ik jou ook, lieve Marijan, een hele fijne verjaardag...hopelijk kreeg je vele leuke kadootjes en was de taart lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 14:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | kan het zijn dat je 'ukkel' vergat te schrijven achter de 's'? | nee hoor Frank , dat meende ik niet. Grapje. En Willemijn , ondanks z'n belgische nationaliteit, ik vind het best een toffe gozer hoor. Een paar weken geleden zei ie dat z'n abo bijna afliep . Velen verontwaardigd hier......iemand zet er een lied op "laat me nooit alleen". Meneer reageert met : Nee hoor , ik laat je niet alleen. En z'n abo is nog steeds niet verlopen, dus .......hij heeft verlengd. Nou , dan ben je toch een beste Belg, nietwaar? [/quote]
ik stel je eerlijkheid en mensenkennis heel erg op prijs Visser... Alle complimenten zijn welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 12:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar ja Visser.....Frank doet wel aardig.......... | 't is een grote s....................... [/quote]
kan het zijn dat je 'ukkel' vergat te schrijven achter de 's'?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 november 2010, 04:07
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waarom komt die man dan niet in België |
Jawel maar het zijn alleen katholieken die in heiligen geloven en aanbidden. De andere strekkingen hebben niets met heiligen. Gelukkig maar dat de sint met alle christenen door de deur kan...wat bij de gewone sterveling wel eens anders is
|
|
Naar boven |
|
|