Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 01:47
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou zie na het uitpakken een complete software met daarbij een setup ...die moet je dus gebruiken ....Frankt
en klaar is Clara |
Hoi Leonardus, Clara is er niet...ik bedoel dat ik de setup heb gedaan maar het is niet verholpen. Ik heb nog steeds datzelfde probleem.
Ik laat het hier dan maar bij. ALs ik dan met mijn ouders praat door de Skype zal ik die micro wel tegen mijn mond houden. Een andere oplossing zie ik niet. Heel erg bedankt om te helpen een mee te zoeken naar het probleem...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 21:18
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Eikels gooien bedoel je |
Ja inderdaad Herman, en ik herinner me de gooi-prestaties van Cross nog heel goed. Ze kwamen zo hard tegen mijn hoofd aangevlogen dat ik nu nog steeds pijn heb in mijn tenen wanneer ik moet niezen
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 18 maart 2011, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 18:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik neem een partytent mee Frank, misschien dat er meerdere zijn die dat willen/kunnen doen
Of gewoon de op, en ervan uitgaan dat het mooi weer wordt |
...het is nog een maand dat het weer de tijd heeft om hélemaal te veranderen. Laat ons hopen dat het lukt want zoals het vandaag is nodigt dit niet erg uit om te gaan picknicken...ik heb alleen een picknick-dekentje en geen tent...een heb ik wel...en aangezien dat ik zie dat jij ook gaat ga ik een harnas zoeken...want je gooit veel te goed...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 19 maart 2011, 04:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Weer nieuwe aanmelders
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an! |
... als ik de lijst zo eens bekijk gaan er te weinig tafeltjes zijn en zal de tent van Hannah veeeel te klein zijn indien er hemelvocht zou neerdalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:38
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Deze site Frankt
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
of
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2200.html
deze moet je hebben.....
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/travelmate_2200/driver/audio.zip |
Hoi Leonard,
Dank je wel voor de sites. Nu ik ze zie herinner ik mij dat ik deze heb gebruikt gisteren. Na het unzippen krijg je wel bestanden maar ik kan er niet uit opmaken welke ik moet gebruiken omdat ze niet verwijzen naar de realtek driver. Daarom heb ik na het unzippen er niets mee gedaan.
Frank (radeloos)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 17:14
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoi Frankt,
Zal zeker op de site van Acer kijken....weet je zeker dat je goed zit |
Ik weet het niet meer Leonard. Gisteren heb ik zoveel sites met drivers bezocht dat ik nu niet meer weet van welke site ik gedownload heb. Na het downloaden heb ik er niets meer mee gedaan.
Van welke site kan ik dan het beste de driver downloaden? Het moet wel een gemakkelijke handeling zijn want wanneer het te ingewikkeld word durf ik niets meer doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 09:28
Onderwerp: Bijbels vermanen en ego.
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | zeg ff niets ....
.. |
...in de stilte wordt het woord geboren...dus allemaal even geen slecht idee dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 08:54
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nou in duigen vallen ..valt wel mee hoor... Welk merk is de laptop en type ..Frankt? ... Op zich hoeft die AC97 driver niet direct vermeld te worden ...omdat het een algemene groep drivers zou kunnen bevatten. Is de driver van realtek site gedownload of van de fabrikant van de laptop.
tot laters.. |
Hoi L,
De laptop is een Acer Travelmate 2201LC de realtek AC97 hoorde erbij. Ik heb gisteren de driver gedownload van Realtec site...dus niet van Acer...alhoewel ik nu aan het twijfelen ga. Ik ga het even proberen op te zoeken...als het niet lukt ga ik me een stel postduiven kopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 maart 2011, 07:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Weet je Frankt ..misschien toch een instelling die niet goed is ingesteld... Welk merk is je geluidskaart?? Is het een onboard geluidskaart of een pci variant? Krijg toch sterk de indruk van je instellingen.. Laatste drivers downloaden is altijd goed natuurlijk... en vele vragen en oplossingen staan op helpmij.nl |
hoi Leonard,
Ik heb een realtek AC97 geluidskaart. Dus de kaart die bij de laptop zat. Wat je bedoeld met een pci variant is me onduidelijk. Ik heb bij realtek drivers gedownload en dat was eens ZIP bestand. Nu dat het uitgepakt is weet ik niet wat ik moet doen want ik zie realtek AC97 er niet bij staan. Op eigen houtje wat gaan doen durf ik niet goed want indien de laptop helemaal in duigen valt ben ik totaal reddeloos.
De site Helpmij heb ik al eens doorplozen maar ik vind niet echt een oplossing. Ik zal nog eens beter zoeken.
Alvast bedankt voor de reacties.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 23:26
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Fijn dat het weer werkt Frank...
En Skype ???iets met de geluidskaart ??? |
Ja waarschijnlijk is er iets met de geluidskaart niet in orde. Ik kan bij Skype een 'micro-test' doen het probleem is dat ik me zelf bijna niet hoor. Ook wanneer ik met mijn ouders aan de skype hangen horen ze me haast niet. Misschien is het iets met drivers of zo. Ik ken er helemaal niets van. Liedjes van Youtube kan ik wel heel goed beluisteren. Dus is het iets tussen Skype en Windows denk ik...Marcowaal ken ook wel iets van computers ...waar zit hij ergens???
FT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 20:10
Onderwerp: chantage???
|
|
|
Ik ben het wel eens met wat je schrijft, Lisa. Behalve dan met het volgende uit je betoog.
"Wat wij zeker weten is dat de mensen die niet geloven veroordeeld zullen worden. Maar geloven is en blijft een vrijwillige keuze die niet afgedwongen kan of moet worden door donderpreken over veroordeling en hel.[/quote]
Zo klinkt het net alsof we moeten geloven en zoniet worden we gestraft. Dan spreken we over een God die de mensen niet vrijlaat in zijn of haar keuze. Een god die eisen stelt zoals het ook gebeurt in een dictatuur en dat is iets wat Hij juist niet wil doen. Hij vraagt ons om te leven zoals Jezus het ons voordeed. En indien we daarin toestemmen en door de doop en het vormsel de 'oude mens' afleggen en ons bekleden met de 'nieuwe mens' dan gaan we een verbintenis aan die iets (veel) van ons vraagt. Indien wij dan als gedoopte gelovige keer op keer in de fout gaan zal ons een louteringsproces wachten. Een proces, dat misschien niet leuk zal zijn, om ons te ontdoen, te zuiveren van de zonden die we begingen. Een proces dat ons uiteindelijk de toegang zal verschaffen tot de hemel. De uittocht (ons sterven), de doortocht (ons louteringsproces) en de intocht (onze thuiskomst in het Vaderhuis).
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 maart 2011, 19:55
Onderwerp: Ben jij opgewekt?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik las trouwens vandaag op MSN dat bewezen is dat mannen vaker liegen dan vrouwen?????? Daar was ik wel weer een beetje verbaasd over..... |
"...een onderzoek van het Brits wetenschappelijk museum!" ...misschien waren die vrouwen in dat museum stokoud en een beetje verward. Wat is zo'n onderzoek dan waard? Volgens mij is dat onderzoek één grote leugen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 23:09
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waar woon je |
Dat is inderdaad een goei vraag. De Pieten hebben afgelopen jaar niet zomaar haar stadje als uitvalbasis uitgekozen...de mensen van het stadje mocht niet al te... laat ik maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 20:11
Onderwerp: Ben jij opgewekt?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik las trouwens vandaag op MSN dat bewezen is dat mannen vaker liegen dan vrouwen?????? Daar was ik wel weer een beetje verbaasd over..... |
ik lieg altijd. Heb ik nu gelogen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 18:09
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Bekend probleem bij outlook Frank ...zit hem in de instellingen voor zover ik weet....loop alle instellingen eens goed na bij de Account.. |
Hoi Leonard en Cross,
De outlook doet het inderdaad weer. Op google probeerde ik de site van KPN te openen en dat lukte ook niet. Misschien was hun "computer-machien" wel defect zoals je zelf zegt.
Nu het probleem met de skype nog proberen op te lossen.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 15:36
Onderwerp: Mijn gebed
|
|
|
Mijn God, ik hoef niet naar de hemel te klimmen om met U te spreken en bij U mijn vreugde te vinden.
Ik hoef mijn stem niet verheffen om met U te praten. Al fluisterde ik heel zacht, U hoort mij reeds; want U bent in mij, ik draag U in mijn hart...
Om U te zoeken, heb ik geen vleugels nodig, ik heb me enkel stil te houden, in mijzelf te kijken, me niet te verwijderen van een zo hoge gast.
Als bij mijn broeder, mijn beste vriend, mag ik bij U vertoeven, U zeggen wat mij kwelt, U vragen mij te helpen: ik weet dat U mijn God en Vader bent en ik - hoe onwaardig ook - uw kind.
Theresia van Avila (1515-1584)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 13:53
|
|
|
Hoi allemaal,
Ik heb sinds gisteren probelemen met de skype. Als ik de test doe met de microfoon hoor ik me haast niet. Tenzij ik die spreekstok bijna in mijn mond steek. Ik heb al het één en ander nagezien maar het blijft maar slecht. Mijn ouders verstaan me haast niet. Weet iemand een oplossing?
Dan is er nog het probleem met de outlook. Ik heb een kpnmail.nl mailadres maar ik krijg mijn mails niet te lezen via outlook. Er komt een foutmelding en de vraag om mijn wachtwoord in te vullen. Het wachtwoord dat ik van KPN kreeg leverde niets op. Dat wachtwoord had ik bij de aansluiting veranderd in mijn eigen gekozen wachtwoord maar wanneer ik dat ingeef blijf ik ook steeds weer problemen ondervinden. Zijn er nog CM-ers die dit probleem hebben? Of een oplossing weten?
Telefonisch advies vragen aan KPN is een erg dure aangelegenheid en haast niet te doen omdat ik een prepaid ding heb.
Alvast bedankt...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 04:57
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Soms doe ik wijs maar ben het eigenlijk niet |
heb ik nog nooit iets van gemerkt...denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 00:43
Onderwerp: Autisme
|
|
|
LISA610 schreef: | Ligt het aan mij of zijn het de blonde high-lights in mijn haar die weer opspelen? Wat heeft dit nog met autisme te maken? |
Tja, ik zat me eigenlijk ook al een hele tijd af te vragen, na het lezen van de reactie waar het topic gebleven was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:09
|
|
|
MARIO216 schreef: | Nog maar weer koud op CM en dan weer schelden , nou ja we kunnen in ieder geval weer samen dollen. |
Het is door W-tje dat ik hier terug ben. mijn emailbusje ontplofte bijna door haar gezeur ik vraag me af waarom ik nog die -tje achter de 'W' zet...voortaan is het gewoon Wee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 21:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als ik nu één ding niet ben leonard, is het een ochtendmens......... Maar ja, een zorgend beroep he, dan moet je soms onwijs vroeg je bed uit en dat went nooit...... Dus niet te gauw invullen he? |
Brrrr, als je geen ochtendmens bent en dan een verzorgend beroep hebt wil ik liever geen patient zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 19:17
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Welkom terug Frank ,
als jij er ook weer bij bent ... is de zon er waarschijnlijk ook wel |
Hé Sofietje...het zal dan wel een waterzonnetje zijn...ik heb wel zin om mee te gaan...volgens mij zijn er dan nog geen eikels die tegen onze kop geknald worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 17:55
Onderwerp: chantage???
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | God is Liefde, Hij stuurde zijn Zoon Jezus Christus naar deze aarde om te redden wat verloren was.... Dat God Liefde is weten we dus, maar waarvan moest Hij ons dan redden ?? Laten we het gewoon bij de naam noemen, als we Jezus Christus niet kennen als onze Verlosser en Zaligmaker (Redder) dan zijn we veroordeeld tot de hel !!! (Joh.3:18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon.) Moet je daarom eerst bang zijn om te kunnen geloven, NEE, maar als je niet weet waartoe "ongeloof" leidt, hoe kun je dan de volheid van zijn Liefde ervaren ?? Hij, Jezus Christus, daalde af in het dodenrijk (hel) om de satan te overwinnen, Jezus maakte wel voor mij de weg vrij om überhaupt te kunnen geloven in zijn Liefde voor mij. Dus ik denk dat je de Liefde (en de angst voor het oordeel) niet los kunt zien. God is dus Liefde maar ook rechtvaardig, en juist daardoor komt Zijn Liefde nog meer naar voren omdat Hij je laat zien wat je te wachten staat als je "tegen Hem kiest". |
Hoi Cross,
Hummm, ik weet niet goed wat ik moet denken bij je stukje. Een beetje moeilijk om het schriftelijk te verwoorden wat ik eigenlijk wil zeggen.
Het lijkt er een beetje op dat het maar beter is dat iedereen in God gelooft en daar dan ook naar zal handelen. Zo versta ik het althans Wat op zich niet slecht is, wat dat handelen betreft. Toch kunnen we niet iedereen verplichten om te geloven in welke God dan ook. Dwangmatigheid leidt dikwijls tot niet veel goeds. Toch niet op het gebied van vrije meningsuiting. De 'ongelovige' overvallen met woorden als hel en straffen zal niet veel uithalen omdat ze er geen boodschap aan hebben. Ook mogen wij, gelovigen, niet denken de allerbeste mensen zijn of zullen worden. Ik ken verschillende mensen die helemaal niet geloven en die echt een leven leiden waar meningeen godvruchtig mens jaloers op zou zijn. Je kan best heel mooi en goed handelen zonder ook maar één letter uit de Bijbel te hebben gelezen. We hebben allemaal een wil en die leidt ons naar onze daden. Ons geweten en verstand maken mee deel uit van die handelingen.
"God is dus Liefde maar ook rechtvaardig, en juist daardoor komt Zijn Liefde nog meer naar voren omdat Hij je laat zien wat je te wachten staat als je "tegen Hem kiest"." dit schreef je. Bij mij komt deze zin over als chantage. Als pure chantage. Eenmaal we in Hem geloven én leven zoals Hij het ons voordeed zitten we goed. Ik kan begrijpen dat een bepaalde levenshouding, zoals ons geloof, ook wat van ons vraagt. Daar ben ik het volkomen met eens. Toch zal God ons steeds lief hebben ook al gaan we eens een keertje in de fout. De vergevende God is heel wat anders dan een straffende God. Jezus zelf legt het ons uit in het evangelie hoe we de andere moeten vergeven. Waarom zou Hij ons iets aanleren waar hij zich zelf niet aan houdt. Mensen om de oren slaan met zulke uitspraken zullen eerder een afwending van het geloof veroorzaken. Het is te zwaar beladen én het is ook niet waar. Met bangmakerij zal men eerder zielen afstoten dan winnen / redden. Ook al beslist een gelovige om de kerk te verlaten dan nog zal hij of zij geen prikkende duivels en een hel tegenkomen. De hel, satan, de toorn van God...het zijn zinnebeelden.
Ik denk dat vele gelovige angst hebben van de angst. Als we nu eens die ene angst, waarmee we de straffende God bedoelen, achterwege laten dan zullen we ons een stuk vrijer voelen. Natuurlijk bedoel ik niet dat we zomaar kunnen gaan hoeren en boeren. Een gelovige levenshouding vraagt iets van ons waar anderen, wij en God enorm veel goeds uit kunnen putten. Gaan we dan eens in de fout zal het ons zeker wel vergeven worden wanneer we onze fout inzien en wanneer we ons verbeteren. Ook dat zal weer ten goede komen aan ons zelf, de anderen en God. Het blijft wel een steeds wederkerend punt en ik zou bijna durven zeggen een wederkerend overbodig obstakel.
Frank (back from weggeweest)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 01:15
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Frank, je bent gewoon mens |
Zou het kunnen zijn dat ik teveel-mens ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:40
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Chris is tegenwoordig niet echt snel meer met reageren, laat staan handelen..maar, als je het echt vervelend vind kun je er natuurlijk voor kiezen om gewoon niet meer in te loggen |
Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tja, wat je gewend bent vind je vaak normaal hè. Het gaat bij ons anders. Voor mij heeft het in ieder geval heel veel waarde. |
die gewoonte stamt wel af van het beginsel...maar dan heb je weer enkele mensen die een afscheuring willen en daar komt dan weer een afscheuring van en dan weer...en op de duur zitten we met een hoop geloofsstrekkingen die beweren de ware 'leer en wijsheid' te bezitten...nouja, het zij dan maar zo...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 20:08
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het bij jullie niet de laatste zondag van het kerkelijk jaar???? |
in een normale geloofsgemeenschap wordt elek week en zelfs elke dag het brood gebroken en gegeten...de eucharistie dus...bij afscheuringen heb je dan weer een eigen invulling van het werkelijke...wat is daar nog echt aan? Het heeft geen waarde meer...maar goed wie ben ik???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 19:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zou hij soms toch weer verlengd hebben |
Ik heb vrijdag gevraagd aan Chris om mijn profiel te verwijderen en dat is nog niet gebeurd en daar voel ik me eerlijk gezegde niet goed bij want zoals ik iemand schreef in een mail ben ik nu bezig met gezichtsverlies te lijden...en dat zint me niet want ik moet al teveel opboksen tegen vooroordelen...
|
|
Naar boven |
|
|