Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:34
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zwolle is niet zo heel ver hoor Frankt, maar ja even op en neer is natuurlijk weer wat anders...gelukkig kan ik bv slapen bij vrienden of mijn zus in de buurt van Zwolle. |
Pas toch maar op met de drank bij het eten. Als de politie merkt dat je te weinig bloed in je alcohol hebt kan het een dure grap worden. Hou W-tje maar goed in de gaten...
Frank (de 't' achter mijn voornaam verwijst naar mijn familienaam)
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 1 april 2011, 23:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:24
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Ik heb vandaag een boterham met een stukje brood gegeten... vrijdag is sowieso een boete-dag en dat geldt extra in de veertigdagentijd je bent een christen of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik ga tussen jouw en W-tje zitten. Dat is bij deze afgesproken. |
Pfff, gaan eten in Zwolle...waarom niet gaan eten in Kopenhagen? Dat is nog verder. Zo kan ik nooit eens mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:17
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik las vandaag iets in de krant over dating site Christan Match: daar zoekt Josef zijn Maria en andersom.......... |
Zijn ze dan ook lid van CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 20:40
Onderwerp: De Eerste CM Paas-top 25/50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb er al drie binnen. Wel leuk dat er nu al een nummer is die twee keer genoemd is en aan kop staat. En die ga ik niet noemen.
Sommige hebben maar 7 nummers. Ook goed! Dus het aantal mogen er ook 3 zijn ofzo. |
Als ik nu 'opwekkingsliederen' intype bij youtube dan krijg ik vele liederen. Maar is er nog zo'n verzamelnaam die ik kan gebruiken in Youtube die me dan een vele liederen oplevert?
Vorig jaar hoorde ik tijdens een conferentie in de Jozuakerk (Dordrecht) een mooi lied. Ik weet echter de titel niet meer of ik weet ook niet meer waar het over ging. Ik moet het dus op het gehoor zoeken.
Dank je wel. Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er worden wel wat rare dingen geschreven maar kan me niet voorstellen dat dat over jou of mij gaat |
Volgens mij lees je erg selectief W-tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 17:48
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ben ik daar een van Wat lees ik hier toch allemaal, heren. |
Aha, daar is ons Marijan terug. Ik was al ongerust aan het worden. Zoals je ziet heeft de stoute Mario jullie weer niet gespaard. Zou je hem wel meenemen naar Zwolle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 15:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Je kan wel schamper doen over Allerheiligen maar als de Sint komt staan zowel de protestanten als de evangelisten en al die andere strekkingen uit te kijken naar een rijkelijke gevulde schoen. Nochtans is de Sint een katholiek en heilig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 12:19
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
HANNAH810 schreef: | let's swing de jippee yeah bla-bla........ http://www.youtube.com/watch?v=8LjZ-syv3zQ&NR=1
heupjes los , voetjes van de vloer en handjes in de lucht.....; veel blabla kan best leuk zijn!! die voetjes en heupjes en handjes...moet dat allemaal tegelijk gebeuren? en dan overvallen worden door een hernia zeker.
. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 10:32
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Popconcert erbij om lekker te dansen? |
dansen...ik krijg nu al spierpijnen bij het lezen van het woord alleen al. Ik heb zoveel ritmegevoel als een baksteen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 07:02
|
|
|
We zijn met veell volk op de picknick. Misschien kunnen we twee voetbalploegen oprichten en wat tennissen. Zo verwerken we de calorieën van de bolussen en ander gebak
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 1 april 2011, 08:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 21:16
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LISA610 schreef: | Nou ik ben niet bang voor spinnen ofzo... maar ik heb ook totaal niet de intentie om op een man te gaan lijken hoor. Ik vind het wel fijn om gewoon vrouw te mogen zijn. |
Ja, laat de vrouwen maar lekker vrouwen blijven. Geen stoer gedoe want anders geeft dat de mannen een excuus om niet te verlengen...ik gooi het vlug over deze boeg voor we een aanmaning van Judith krijgen
PS.: ik ben ook niet bang van spinnen maar ik gruwel van die overontwikkelde regenwormen (lees: slangen)...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 20:58
|
|
|
DINI968 schreef: | Misschien wordt het tijd dat de dames zich eens gaan wapenen voor die gevaarlijke heren??????????????Kietelen tijdens het opzetten van de tent,spinnetjes meenemen of slangetjes ik noem maar wat. Er zijn toch ook potjedrie nog wel stoere vrouwen bij cm???????????????? |
Pffff, soms zijn de vrouwen zo stoer dat ze haast mannen lijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:19
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zo zie je maar Frank, dat niet alles wat uit mijn hand komt, verandert in een ongeleid projectiel |
...hummm, dat valt nog te bezien binnen enkele weken in Ede...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zand erover, onderwerp weddenschap gesloten !!! |
Zo zie ik het ook. Even geen plaagjes meer om enige wrevel te voorkomen. Het zou zonde zijn indien er iemand verdriet wordt aangedaan en dat hij of zij zou besluiten om niet te verlengen. Zeker niet als het leden zijn die mooie en interessante bijdragen op de topics plaatste.
Frank (In Pace et Charitate )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:32
Onderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
|
|
|
Ik heb maar eens bij Wikipedia gekeken wat men daar schrijft over discriminatie.
Onder discriminatie verstaat men het benadelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd, enzovoort. Discriminatie staat het grondbeginsel dat zegt dat alle mensen gelijk zijn, in de weg. Discriminatie veronderstelt echter niet alleen een afzonderlijke behandeling, maar ook het ontbreken van rechtvaardiging voor deze aparte behandeling. Discriminatie kan men zien als een uiting van onverdraagzaamheid en als het in daden omzetten van vooroordelen. Dit kan als persoonlijke of als geïnstitutionaliseerde discriminatie voorkomen.
Op deze topic wordt er vooral over voorkeuren geschreven wat op zich niets mis mee is. Ieder van ons krijgt op CM een aantal vragenlijsten waarmee we onze wensen (lees:voorkeuren) kunnen weergeven. Iets kiezen voor het ene betekend niet dat we het andere discrimineren. Onze voorkeur motiveren of datgene wat we niet wensen motiveren hoeft geen vorm van discriminatie te zijn. Toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 09:37
Onderwerp: koffieshop
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoe zit het met het rookverbod hier? |
...mag je op CM niet roken??? Ik wilde net beginne met roken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 06:30
|
|
|
LISA610 schreef: | t is niks, hannah.........t wordt niks...........is nooit iets geweest..........en het ZAL NOOIT IETS WORDEN OOK !!!!!!!!!!!! |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 31 maart 2011, 08:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 06:29
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ga jij ook mee naar Zwolle dan |
Neen Suus, het is wat ver van hieruit. Het is zo'n 174 km enkele reis. Trouwens, ze zijn al met 20 nu. We zitten ook nog midden in de 40dagentijd... ...en sober als ik ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 22:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar heb ik dat nou geschreven Waar heb ik dat nou geschreven Ik heb het ergens op het forum gezet dacht ik , maar waar? |
oké oké, ik heb het begrepen...ik zoek het wel op hoe moet ik dat nu weeral doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ach toch................. ik leef met je mee hoor. Wist alleen niet dat je daar al aan toe was. |
een midlife crisis krijg je toch alleen maar wanneer je getrouwd bent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:00
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik steek wel een paar vingers op boven die hoofden van de dames |
Oja, kan je ook een merkteken bij W-tje aanbrengen. Zo herken ik jou, de dame en W-tje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | En dan neem ik ook mijn zonnebril op en zo dan samen op de foto. Ik schijn tussen die twee Veluwse dames te zitten. Dan neem ie andere haar zonnebril ook. Een variatie op de Bluese Brothers. |
...hoe moet ik je dan herkennen op de foto???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 20:38
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik hoop dat W-tje met het etentje niet verkleed gaat als een dolfijn, misschien als een schone zeemeermin, of als een oude taart. |
mijn nieuwsgierigheid en zin om mee te gaan wordt alsmaar groter... W-tje is altijd mooi hoe ze ook gekleed gaat... vergeet alvast je fotomachien niet mee te nemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:57
|
|
|
Omdat ik niet teveel off-topic wil gaan op de picknick-topic kom ik misschien hier te weten wat de zoon van Visser in Bangladesh deed. Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor maar ik vind het wel boeiend. Er zijn wel gevaarlijke slangen in Bangladesh. Cobra's...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 18:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | He He , daar hebben we onze Belg door de bocht. Visser die zich al die tijd uit fatsoen heeft ingehouden..... en jawel hoor , onze Belg die niet eens wist wat een bolus was , zal het éven hier bekend maken. |
Jullie hebben echt rare woorden. Op de Calvijntest kwam ik het woord 'bonnefooi' tegen. Moest ik ook weer opzoeken. Het is geen wonder dat jullie haast nooit winnen met het 'Groot Dictee'.
Maar ik ga wel naar de picknick...dat is even on-topic vooraleer we op ons donder krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 13:50
|
|
|
Omdat ik niet wist wat een bolus is heb ik het maar opgezocht op het internet. De volgende verklaringen kwamen uit de bus. Hopelijk is het de tweeds verklaring...
- Bolus (medicijn), de toediening van een geneesmiddel, bijvoorbeeld middels een injectie of, vooral gebruikt bij dieren, een strooppil of -brok
- Zeeuwse bolus, een Zeeuws broodje met stroop en kaneel Boles, ook wel bolus genoemd, een joods soort gebak dat in Nederland wordt verkocht
- Bolus (grondsoort), een fijne, vettige kleiaarde
- Een drol wordt soms ook bolus genoemd, naar de gelijkenis in vorm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook weer geregeld.......leonardus verzorgt de koek-voorraad..! |
...zolang hij maar geen ruimte-gebak maakt...
Ik sta nog niet op de lijst merk ik net op...
|
|
Naar boven |
|
|