Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 22:29
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Bij mannen is dat wel charmant maar vrouwen lijken gelijk tig jaar ouder........ ,
gelukkig ben ik niet grijs...... | ...hummm, ik dacht gisteren iets gelezen te hebben van een ka...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 22:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het positieve van ineens grijs zijn is dat je gemist wordt he? Ze is er vast morgen weer Frank..... |
je zou op den duur zelf grijs worden van al dat grijs...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 22:16
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | geen idee, zag alleen dat ze grijs is... |
Ach misschien was ze effe verstrooid en vergat ze te betalen. Ze zou het anders wel aangekondigd hebben dat ze niet zou verlengen. Misschien is ze er morgen weer met haar droge humor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 21:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Dat het niet ver is van België en daar vind je lekker eten... ik ga toch eens kijken of ik hondshaai kan kopen en dan het recept maken dat ik eerder op de topic heb gezet...ik eet heel graag vis Dat is veel lekkerder dan zo'n rond ding van de Italiaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:39
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Deze is geweldig gelukt, voor één persoon, half uur werk. krieltjes met schil ruim tien minuutjes laten koken;
krieltjes halveren en in bakpannetje met olijfolie en een uitje laten sputteren stukjes kip met zout en peper, een sjalotje in vieren en een handje champignons in vieren en een teentje knoflook in een ander bakpannetje met olijfolie laten sputteren rode kool met appeltjes uit een zakje van ah in een pannetje op een klein pitje langzaam warm laten worden
klodder mayonaise op je bord en de inhoud van je pannetjes er om heen draperen en spitten maar!!!!! |
Dat zijn 2 gerechten die je hebt klaargemaakt. Ik ben al aangekomen door het lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag ik niet bij je eten Visser????? En wat heb je trouwens een mooie foto......wat is Nederland toch mooi he? |
Als je je haast mag je de afwas nog doen...die foto is van de Belgische kust...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 16:23
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zondag is rustdag |
oja, dan is het eigenlijk niet erg dat ik me verveel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 15:37
|
|
|
Aangezien dat mijn schommelbank nu 2 maal geverfd is (en mijn handen ook ) heb ik dus niets meer te doen. Met andere woorden: Ik verveel me nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 15:32
|
|
|
Ik dacht het bovenstaande recept te maken maar ik vind geen Hondshaai...de uien zijn op en tomaten heb ik niet...dus weer een boterham dan maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 15:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar is de zon? |
een halfuurtje geleden is de zon doorgebroken hier. Heerlijk...zo kan ik wat klusjes doen en genieten van de vogels die volop aan het zingen zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 10:20
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar is de zon? |
Volgens het weerbericht moeten we de komende dagen niet veel zon verwachten. Het regent niet dus dat is weeral een pluspunt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 02:47
Onderwerp: Lente
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Wat een dag met een gouden randje he....nog steeds licht...straks lekker schemeren buiten met een glaasje fris of wijn.....of nog even de hei op....heerlijk
http://www.youtube.com/watch?v=QaFgU0C2Rtw |
Ik heb net nog wat buiten in het tuintje gezeten. Het was echt aangenaam. De kikkers lieten stilletjes van zich horen. Ik hoorde ook de kreten van een uil en er was zelfs op een boerderij ergens een haan aan het kraaien.
Hé, dat is wel een mooie versie van 'Here comes the sun'. Die kende ik nog niet...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 3 april 2011, 02:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 02:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Er staat alleen dat tattoo's in bepaalde situaties niet mogen, bijv om een overleden persoon te herdenken Verder staat er niet dat het niet mag volgens mij ... |
Ja, in Leviticus 19:28 staat er inderdaad dat je je lichaam niet mag kerven voor een dode en niet laten tatouëren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 02:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Of we kunnen hem Mr. T noemen........Vroeger had je zo'n programma op tv met mr.T, het A-team geloof ik...... |
Oja, nu weet ik wie jullie bedoelen Dat is die serie met de zwarte bestelwagen. Daar hoor ik liever niet bij. Dan speel ik veel liever mee in Midsummer Murders. Dan zie je mooie huizen en mooie tuinen. En ook de dochter van Barnaby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 02:01
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Marijan072... ? niet verlengen ??? |
bedoel je dat Marijan niet gaat verlengen? Net nu er die lente aanbieding er is. Zou wel spijtig zijn...
Ja, ik keek net en ik zie dat haar poppetje grijs is...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 3 april 2011, 02:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 21:31
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Denk dat ik dan een pleister over die tatoe heen plak..ik vin d dat echtn iet mooi... .........en ja..een uiterlijk teken kan in de weg staan voor een relatie als je oppervlakkig bezig bent.... als je echt van iemand gaat houden en het is wederzijdse liefde..kan niets je stoppen toch? |
als je oppervlakkig bezig bent over welke soort relatie spreken we dan? Is er dan wel een relatie die verband houd met liefde, respect enzo???
Als je dan toch merkt dat je van iemand echt houdt, en die liefde wordt beantwoord, zou die tattoo dan iets in de weg staan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 20:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Of we kunnen hem Mr. T noemen........Vroeger had je zo'n programma op tv met mr.T, het A-team geloof ik...... |
...ja, dat geloof je maar...stout W-tje...gelukkig is het geen waarheid. Denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:34
|
|
|
Ik was me iets aan het afvragen tijdens het verven van de schommelbank en andere dingetjes. Ik was namelijk nog niet in de helft van het werk of ik hing hier en daar (en vooral hier) al vol met verf. Ik dacht toen aan een soort tattoo die ik bij mezelf had gemaakt.
Veronderstel nu dat je een leuk iemand leert kennen waar je goed mee kan opschieten. Na verloop van tijd zit een liefdesrelatie er aan te komen. Plots, totaal onverwacht, merk je dat hij of zij een tattoo heeft op een plaats die niet zo vlug opvalt. De bovenarm of op de schouder of waar dan ook. Gaan julie dan handelen volgens het OT (waar staat dat tattoo's niet kunnen) of gaan jullie dit uit de weg omdat je die persoon lief en aardig vind? Kan een uiterlijk teken in de weg staan voor een relatie ook al is het innerlijk erg mooi.
Voila, nu ga ik mezelf eens onder handen nemen om de verf te verwijderen
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:26
|
|
|
AARTJE289 schreef: | De bloemetjes staan al in mn tuin , en die T staat er toch echt achter hoor |
die kwam er omdat mijn vingers een beetje struikelde bij het kiezen en intypen van mijn naam...het is de eerste letter van mijn familienaam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 14:24
|
|
|
DINI968 schreef: | Waar had ik spekjes bij???????????Ik heb spekjes zat maar vond ze toch te vet vandaar mijn variatie met salami en een gebakken ei erop. Maar Frank het is een goed recept............... En mijn kids zijn zonder kleerscheuren weer huiswaarts gekeerd......... |
spekjes zijn te vet???? Ja, spekjes zijn vet...en die salami dan???? En dan nog eens een ei...ik liever in alle talen vooraleer ik brokken maak...vrouwen kunnen echt eigenwijs zijn. Heeft dat met de leeftijd te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:33
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Het wordt hier een maaltijdsoep, stokbrood en kruidenboter.
En ja.......de soep staat al lekker te trekken |
...en, waar woon je nu ook alweer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ook niet want ik neem natuurlijk een sober Italiaans menu.........
Maar we zijn aan het slow chatten frank (mooie term van Judith) en dat is vast niet de bedoeling op het forum....... |
Oei, chatten we slow? Nouja, soms vergeten we weleens waar de topic weer over gaat. Ik zal dadelijk tijdens het schuren en verven eens diep nadenken over wat ik straks ga eten. Ik heb wel zin in iets lekkers en fris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:24
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Heerlijk toch allemaal, FRANKT ?
Het is inderdaad heerlijk. En als dan binnenkort de bloemetjes in het tuintje kunnen heb ik nog meer om van te genieten.
Frank (zonder 't' achter de k )
Gewoon genieten van deze dag, die je zomaar gegeven wordt! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nog niet aan morgen denken Frank en geniet vandaag! Lijkt wel of mensen ook gelijk blijer worden met mooi weer vind je niet? |
Ja, ik geniet er wel van. Als ik naar buiten kan tenminste, want de lokroep van CM is soms onweerstaanbaar.
De natuur is ontwaakt. Prikkie is ook al enkele dagen wakker en komt op gezette tijden eens kijken of ik wat in zijn bordje heb gelegd. Verder zie ik de meesjes af en aan vliegen naar de nestkastjes. En Floshke heeft me zelfs gisteren getrakteerd op een kikker ...in de woonkamer. Ik kon weeral mijn oude stramen knoken in beweging zetten omdat kwaakbeest te vangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan ook overdrijven toch???? |
Aangezien ik niet ga eten in dat verre Zwolle midden in de 40-dagentijd drijf ik dus niet over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 12:13
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Een mooie zonnige , gezellige, leuke, mooie dag toegewenst allemaal !!
Wat de zon niet allemaal kan doen
|
het is wel spijtig dat het morgen een natte donkere dag zal worden...Toch geniet ik wel van het weer en de werkjes die ik kan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 11:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is 40dagen tijd Frank dus alleen op zondag neem ik een glaasje wijn........ |
En op de andere dagen lekker gaan eten...in Zwolle...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:52
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARIO216 schreef: | Misschien zoeken jullie elkaar wel, jullie reageren altijd zo leuk op elkaar |
ja, Josef en ik kunnen goed met elkaar opschieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:37
|
|
|
DINI968 schreef: | Ik kreeg mijn kids te eten. heb jij je kids gegeten? Op een vrijdag mag je normaal geen vlees eten...
Heerlijk boursin gesmolten met champignons en salami en daar spinazie a la creme doorheen......................een echte aanrader...................
waar had je dat recept dan vandaan??? Heb je mijn raad opgevolgd en er ook spekjes bij
Dini die een groot geloof in de sint heeft maar haar schoen niet meer zet
|
Ik las ergens op een topic dat vrouwen toch wel veel schoenen hebben ook al liegen ze erover...volgend jaar zet je maar een schoen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 1 april 2011, 23:38
|
|
Naar boven |
|
|