Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:55
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | fijn anita; k hoop je de 22e te ontmoeten op de hei in ede, oke? |
Op mij kun je rekenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | sorry anita; k had wat minder fel kunnen reageren!! pleister voor op je hart (en voor op mijn mond) |
Is aanvaard meid
Knuff,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 18:09
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
IMRE695 schreef: | Lieve Anita,
Probeer je kalmte te bewaren. Mensen hier menen het niet zo kwaad met jou. Alleen: ze zijn het niet automatisch met jou eens. En humor is heel persoonlijk. Niet iedereen snapt het meteen.
Je bent goed zoals je bent. Sterker nog: het is heel goed dat je hier bent. Je herinnert ons vaak aan wat echt essentieel is.
En tegelijk zijn we hier mannen en vrouwen met drukke levens, die graag ontspannen samen zijn. En dat mag ook. Op de hei.
Ik weet dat er veel is dat je kan kwellen en te neer drukken. En toch gaat God Zijn bijzondere weg met jou.
Ook voor jou wacht een toekomst, misschien wel samen met je (nieuwe) vriend, als vrouw aan zijn zijde.
Dan nog kun je voor je moeder zorgen, maar zij zal je ook moeten loslaten en de zorg aan anderen overlaten.
Nogmaals: je mag hier gerust spuien, maar we menen het niet zo kwaad met jou. Wees daarvan overtuigd!
Hartelijke groet, Imre |
Zolang kan ik ook niet boos blijven daarin ben ik te gevoelig voor en trek de dingen mij ook snel aan naar wat mij toekomt en neem de dingen te serieus. Mijn mams is erg depresief en hoop ik echt dat moeder nog lang hier mag blijven want als moeder er niet meer is zal dat mijn jonge hartje echt breken. Ik hou zielsveel van mijn moeder en ze heeft al zoveel voor mij gedaan in mijn leven daar mag ik dankbaar voor zijn als ik haar niet had hoe ver was het dan van mij terrecht gekomen. Ze heeft zoveel brieven geschreven vroeger om mij het recht doen geven dat ik wel kon leren op school zoals lezen, schrijven en praten want als je nagaat was vroeger voor mij al afgeschreven van kon niks door de hoge heren van universiteit en plaatste mij op 5 jarige leeftijd al in een hokje maar gelukkig moeder had alle vertrouwen in haar kind en nam dit mee in gebed naar God toe. Dus kreeg alle ruimte om te mogen leren en ver gekomen gelukkig wel dankszij mams, daarom help je mam zoveel als het nodig is.
Ik ben blij dat jullie mij ondanks mijn koppigheid enz mij kunnen aanvaarden. Want van nature heb ik niet zo heel veel geduld en heb de laatste tijd al gauw een kort lontje naar derde toe maar dat is niet mijn bedoeling en ik heb ook mijn fouten en gebreken ik hoop dat jullie mij dit kunnen vergeven.
Tja je hoeft ook niet overal mee eens te zijn en Chris het spijt mij voor mijn woorden dat wilde ik niet geven maar ik was zo boos dan weet je het even niet meer.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 15:32
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
verwijdert door mezelf
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 29 november 2010, 01:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | anita, mag ik je vragen om gezellig te doen, zowel op dit topic als op de picknick? er zijn nameljk mensen die overwegen niet naar de picknick te komen, om reden van je bijdragen op dit forum-onderdeel; en dan zou ik misschien een andere locatie moeten kiezen, óf ons feestjje valt in duigen, zodat je alleen aan t picknicken bent die zaterdag; ik denk niet dat dat onze bedoeling is he? |
Snap even niet wat je nu bedoelt hoor ik gaf eerlijk antwoord op Nisha vraag. Verder heb ik het idee dat eerlijke oprechte antwoorden en gedachte`s de mensen in de verkeerde keelgat steken of men is al snel op de teentjes getrapt. Ja ik ben serrieus met mijn uitspraken en ik hou ook van grapjes. Maar iedereen mag in allerlei fun of gek doen maar doe ik eens wat geks word mij paar keer op mijn vingers getikt hierzo dat vind ik erg jammer dat doe ik toch ook niet bij jullie of wel soms? Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden lijkt mij. En Hanna op forum kan ik mij uitbundige schrijfster zijn maar in praktijk ben ik des te meer verlegen en wat onzeker dan kijk ik vaak de kat uit de boom dus ik val jullie dus echt niet lastig mocht men dat zo denken mensen wees dus niet bang voor mij ik bijt echt niet hoor. Ben net als jullie van vlees en bloed en ieders huis draagt zn kruis. Tenslote zijn we 1 voor 1 allemaal mooie parels in Gods hand.
Shalom,
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op vrijdag 7 mei 2010, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 09:06
Onderwerp: gedichten / liederen Johannes de Heer
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=xolvGqXgsCo&feature=related
Quote: | Veilig in Jezus' armen
Ken je dit lied | ?
Ja ik ken dat lied heel goed zelfs dat werd vaak gezongen waar ik vroeger samen met mijn ouders naar de kerk ging. En de inhoud is ozo waar en ja veilig met al onze zorgen en onze gebreeken bij Hem brengen en ons nederleggen in Zijn armen waar het veilig zal zijn voor altoos en immer.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 08:19
Onderwerp: Evangelisatie Sneekweek Augustus 2010
|
|
|
Hallo Broers en Zussen,
Hoe staan jullie agenda`s ervoor hebben jullie nog dagen over? Mochten jullie nog vrije dagen over hebben en je wil een handje meehelpen tijdens de Sneekweek ben je van harte welkom. Voor de mensen die van ver af komen die hoeven niet bang te zijn want ook voor die mensen is er slaap gelegheid ja alles is voorzien hoor. Je verblijft dan op een vrachtschip ter onderdak en eten en drinken krijg je.
Je kan je opgeven via het 1e verhaal bij Rene even mailen of bellen Het is fijn als leden voor een hand en voet te mogen zijn om tot anderen tot getuigenis te mogen zijn naar kinderen en volwassen toe.
Met vriendelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 07:49
|
|
|
Lied: 889 Nu gaan de bloemen nog dood
Nu gaan de bloemen nog dood. Nu gaat de zon nog onder. En geen mens kan zonder water en zonder brood.
Koor: Stil maar, wacht maar, alles word nieuw, de hemel en de aarde. Stil maar, wacht maar, alles word nieuw, de hemel en de aarde.
2. Nu ben je soms nog alleen. Nu moet je soms nog huilen. En als je weg wilt schuilen, kun je haast nergens heen.
3. Nu hebje nooit genoeg. Nu blijf je steeds iets missen. En in het ongewisse of je ooit krijgt wat je vroeg.
4. Daar is geen zon en geen maan. Daar zal God ons verlichten. Daar zullen alle gezichten vol van heerlijkheid staan.
5. Daar is geen dorst of verdriet. Daar zal God ons omgeven. Daar is gelukkig leven en het eindigt niet.
6. Zing voor de eeuwige dag. Zingt voor Zijn komst en zeg: Amen. Zingt voor de Heer die ons samen, daar al voor eeuwigheid zag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 07:29
Onderwerp: Profiel foto CM leden online
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik snap niet dat er steeds maar gezanikt en gezeken wordt dat er een foto van jezelf bij moet staan en dat er gesuggereerd wordt dat mannen maar aan een ding zouden kunnen denken. Dus ja hierover ben ik dus zeer kwaad ja |
Ben je boos pluk een roos Zet het op je hoed Dan ben je morgen Weer goed
Maar nu even zonder gekheid ik begrijp je wel hoor en het is jammer dat ze het zouden kunnen gaan denken maar niet iedereen is toch zo jij niet tenminste. Je hebt een goed hart en houdt van vrolijkheid en gezelligheid. Maar in de praktijk werkt dat wel weer anders zovan het oog wil ook wat net als het bijbelverhaal van izaak en rebecca waren mooi van aangezicht en zoals het verhaal van Jacob en Rachel hij kreeg Lea en moest daar hard voor werken 7 jaar en nog 7 jaar om Rachel als een vrouw. 1 ding hij zorgde wel goed voor zijn vrouwen en hadt ze beide even veel lief en weetje wat nog mooier is. Onze Vader kijkt vooral naar onze harten in hoe we daarvoor staan zodat we een klein lichtje mogen zijn in deze donkere duisternis.
Shalom,
Een zuster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 07:02
|
|
|
Lied: 493 De Heer is mijn Herder
De Heer is mijn Herder! 'k Heb al wat mij lust: Hij zal mij geleiden naar grazige weiden; Hij voert mij al zachtkens Aan wateren der rust.
2. De Heer is mijn Herder! Hij waakt voor mij ziel: Hij brengt mij op wegen Van goedheid en zegen; Hij schraagt m' als ik wankel; Hij draagt m' als ik viel.
3. De Heer is mijn Herder; Al dreigt ook het graf Met grimmige kaken, Geen schrik zal mij naken; O, Heer! mij vertroosten Uw stok en Uw staf.
4. De Heer is mijn Herder! In 't hart der woestijn Verkwikken en laven Zijn hemelse gaven: Hij wil mij versterken Met brood en met wijn.
5. De Heer is mijn Herder! Hem blijf ik gewijd; 'k Zal immer verkeren In 't huis mijnes Heren: Zo kroont met haar zegen Zijn liefde m'altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 06:26
|
|
|
Lied: 133 Hij die rustig en stil
Hij die rustig en stil, Zich steeds voegt naar Gods wil, Hem in alles vertrouwt en gelooft; Die slechts hoort naar Zijn stem, Zich geheel geeft aan Hem, Smaakt een vreugde, die nimmer verdooft.
Koor: Zie slechts op Hem, Volg gehoorzaam Zijn stem; blijf maar rustig vertrouwen, Altijd ziende op Hem.
2. Loeit de levensorkaan, Komt er zorg op ons aan 't Is Zijn glimlach, die alles verdrijft. Klagen, zuchten, geween, Vrees en twijfel gaan heen; Als wij rustig vertrouwen in Hem.
3. Wordt u moeite en strijd Door de mensen bereidt; Zie op Hem; slechts Zijn blik schenkt ons moed. Hij draagt u; ook uw kruis, Brengt straks veilig u thuis, Zorgt dat alles hier meewerkt ten goed.
4. Blijf getrouw tot de dood, Zorg in voorspoed of nood, Dat toch nimmer het vuur in u doov'. Wat Hij zegt, moet gedaan, Waar Hij zendt,moet gij gaan. Geen bezwaren. Vertrouw en geloof.
5. O, hoe groot is 't genot Als men wandelt met God, Hier door 't leven gaat, eerlijk, oprecht; Als in droefheid of vreugd Men in Hem zich verheugt, En zijn al op 't altaar heeft gelegd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 06:10
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik ken van Johannes de Heer maar weinig liederen en gedichten. Ik wel uiteraard het overbekende lied: Tel uw zegeningen, tel ze alle een voor een. Dit vind ik een prachtig lied. Ik ben benieuwd wat jullie favoriete gedicht dan wel liedtekst van Johannes de Heer is. Lijkt me mooi om bij dit onderwerp hier op het forum bij CM te mogen delen welk lied dan wel gedicht van Johannes de Heer je prachtig vind.
Groeten van Paulus |
Hallo Paulus,
Wat mooi dat je hier een forum hiervoor hebt geopend En ja vanochtend kwam ik bij een mooi lied en wilde dit samen met jullie delen is nummer 133 Hij die rustig en stil
Shalom,
Een zuster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 05:41
|
|
|
[quote=NISHA834]
Lieve Nisha,
Een mens heeft 2 kanten Een mooie kant en Een niet mooie kant
In welke vorm Laat je vormen?
Door je eigen ik of door Christus?
Ook een mens zoals jij en ik Kennen de Here Jezus En zijn we kinderen van onze Vader
Maar de ene dag is niet hetzelfde Als de andere dagen dat je blij voelt Ook ik ken verdriet en boosheid Heilig ben ik zeer zeker niet Gelukkig niet ook ik ken mijn fouten
Niet om mij op een voetstuk te zetten Is nooit mijn bedoeling erop geweest Wil juiste meer Christus centraal stellen Ja ook hier meer op CM
Weetje het is heel makkelijk om elkaar onderuit te halen en elkaar tegen de haren in te vliegen of wat dan ook Maar is dat nou de bedoeling omdat als christenen te doen? Neej is het antwoord zo werkt dat niet maar we doen dat wel Dat geeft aan dat we in een zondeval leven maar tegelijke tijd leven we wel in die genade tijd door onze Vader heen Mogen we van onze fouten leren en groeien in geloof Ieder mens ook ik mag elke dag weer nieuwe dingen leren Als we dan ook daarvoor bereidt zijn omdat te willen aanvaarden Dus ja mocht ik iets verkeerds hebben gedaan of iemand hebben pijn gedaan door kwetsende opmerkingen en woorden dan spijt mij dat wel
Hartelijke groeten,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:37
Onderwerp: Waarom een kruisje dragen?
|
|
|
Zowieso draag ik geen kruis draag wel een ketting met de afbeelding van de Menorah, Davidster met daar onderdaan de ichtisvus als verbond voor het volk van Israel te zijn. Want we behoren als Gemeente er wel bij alleen we moeten wel onder ogen zien dat Israël Gods oogappel is. En ja ik hou van Gods volk en draag dit dagelijks bij mij.
Het is even een andere kleur dan hieronder staat die van mij is gewoon zilver.
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op donderdag 6 mei 2010, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:29
Onderwerp: Vrijheid
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:27
|
|
|
Zag een leeg gedeelte dus werkt volgens mij niet dus heb het plaatje verwijdert
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op vrijdag 7 mei 2010, 09:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:21
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 15:13
|
|
|
IN ALLES WAT IK DOE IS DOOR JEZUS CHRISTUS ALEEN !!!
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op donderdag 6 mei 2010, 15:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 14:29
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
De lekkerste wijn uit Israël is Kinor heel Koosjer !! Lekkere rode vol van smaak en maakt je feest helemaal af
Bosje bloemen voor jou.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 13:43
Onderwerp: Hokjes
|
|
|
Heej hier allemaal hokjes bedoel je deze soms?
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op donderdag 6 mei 2010, 13:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 13:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp je antwoord niet zo goed als ik eerlijk ben Anita. |
Hoeft ook niet chat heej chat lust jij ook boffert?
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op donderdag 6 mei 2010, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 10:29
|
|
|
Daarom zeg ik ook geen woorden maar daden En ik kom toch Mocht men het niet leuk vinden ik ben die ik ben en blijf lekker mezelf
Ik zie jullie graag tegemoet
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:31
|
|
|
[quote=DANIEL777] Snap ik daniel het was het eerste woord wat bij mij binnen schoot bedoel allerlei hanen en kippen opzoek naar de korrels inwezen zijn we allemaal kuikens onder moedervleugels het is alleen willen we wel groeien?
|
|
Naar boven |
|
|