Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 16:38
Onderwerp: kijken op profielen..
|
|
|
Kijken op profielen heeft alleen zin als men een eerlijk profiel neerzet.
Dat sommigen een nickname hebben kan zijn om bijv een ex te ontlopen, niets mis mee. Hopelijk kan men zo ook via CM zo een vriendenkring opbouwen. Volgens mij zijn er ook enkelingen die een nickname hebben om zo hun gal te kunnen spuien of zaken waar ze het zelf wel over eens zijn, tegen te spreken om zo de boel wat op te ruien.
In he laatste geval vind ik het zielig , dat men niet eerlijk durft te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 13:54
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | verschil in dezen is alleen dat negativiteit van jou wel geaccepteerd wordt en van mij niet. (iets met 'meten met twee maten'...)
maar 't zal mij worst wezen. |
En toch kan je wel en vrolijk blij leven krijgen, maar dan zal je wel hulp moeten zoeken want zoals ik het nu zie, kom je er zelf niet uit
Vandaag de dag is het geen schande om hulp te zoeken en je leven word een stuk aangenamer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 09:55
Onderwerp: Een vrouwenhart
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.
Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn. |
Als ik jou reacties zo lees, ligt het probleem niet bij de vrouwen, maar bij je zelf. Wat ik hier zo, is er met de meeste vrouwen niets mis mee.
Dat jij alleen aan je zelf denkt en geen andere mening wil accepteren, doet blijken van een sterk staaltje van egoïsme. rijst bij mij de vraag wat zoek je hier eigenlijk een sloofje cq slaafje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 19:56
Onderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.
|
|
|
Ik was verstokt, verslaafd roker en weinig doorzettingsvermogen om te stoppen dus. Men denktvaak dat nicotine verslaving i smaar dat i sna (meende ik 2 dagen al over, het is meer "de bezig zijn" verslaving" Wat mij hielp was, als ik trek kreeg in een sigaret, ik afleiding moest zoeken voor de tijd van op roken van de peuk. Omdat ik ivm rustig aan moeten doen , omdat ik 3 bypasses moest hebben, was puzzelen voor mij de uitkomst. Mede omdat ik een week al niet had gerookt en ik moest stoppen, heb ik mij daarook vooringezet.
Letwel, stoppen is moeilijk en ik heb vaak strijd gehad (soms nu nog) om er vanaf te blijfen. Wetend dat als ik met de smoes, ach vooruit even één haaltje van een sigaret geen kwaad kan, het er toch weer meerderen worden, ben ik dus bewust er vanaf gebleven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 18:04
Onderwerp: waarom geen privechat
|
|
|
ROADY558 schreef: | Je kan ook nog proberen, Pieter, dat als je een ping hoort, je even op "home" klikt ofzo. Dan ververs je je CM-scherm. Soms zie ik ook pas een chatvenster als ik van CM-scherm verander, snap je wat ik bedoel? |
Jazelker zo heb ik dus ook wel een privechat kunnen openen. Maar ik hoop dat Internet Explorer ze wel opend, daar stond het al bij en Chrome heb ik het geprobeerd de pop-up toe te staan, maar die werkt dus niet, du smaar CMen met explorer, bedankt voor de tips
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:59
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Pieter ik snap niet hoe je alleen op papier apart kunt wonen (moet je wel een groot stuk papier hebben ) wat bedoel je daar precies mee. In nederland mag een huwelijk pas kerkelijk worden ingezegend als je al voor de burgelijke stand getrouwd bent. Dus wel logisch dat de kerk dat boven aanzet. Het is het enige wettige huwelijk dat nederland kent |
Met dat op papier apart wonen bedoel ik eigenlijk wel getrouwd zijn (het drievoudig snoer zijnde dus) en geregeld bij alkaar zijn, maar toch elk een eigen huishouding houdt, gelijk men al eerder omschreef.
Dat men staat boven God stelt, is in principe gewoon belachelijk, want dan moet alles getollereerd worden, omdat de staat het goed vind, zelfs al zou het niet Bijbels zijn. Het huwelijk en de formele staat daarvan word door de staat zelf ondermijnd met bijvoorbeeld andere vormen van samenzijnsverbintenissen toe te staan zoals een geregistreerd partnerschap.
Zelf deed het burgelijk huwelijk mij emotioneel niets, maar in de kerk had ik een brok in mijn keel omdat ik dus beloftes van trouw deed. ten overstaan van God en de gemeente.
Zelf denk ik dat als men werkelijk van elkaar houdt, de liefde groeit en mag de LAT relatie geen stand houdt en men toch op gegeven moment toch definitief bij elkaar wil zijn. LEVE DE LIEFDE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja, dan moet er toch wel heel veel gebeurt zijn. |
Heel veel ja, ik mis mijn vader enmoeder elke dag, ik zeg weleens ondanks hoe oud je ook bent (en ouders zijn er niet meer), je mist ze elke dag. Ik denk dat zoiets voor elke geliefde opgaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:44
|
|
|
ROADY558 schreef: | Wat bedoel je met "pingels" ? |
plingplong geluid als iemand je vraagt voor privechat dus.
maar heb nu hopelijk de juiste browser wel openstaan, deze geeft aan dat ie wel popups van CM doorgeeft
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 26 december 2012, 12:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:16
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
Men zal in de meeste gevallen met LATten beginne, dit omdat men al apart woont, maar wat is de doelstelling van je relatie, moet God er bij betrokken of doen we het gewoon op aardse manier van lekker gemakkelijk.
Zelf ga ik voor het drievoudig snoer en zal God er ook bij betrokken moeten worden, Natuurlijk moet men elkaar leren kennen en zal men zo bij alkaar over de vloer komen, maar d erelatie man-vrouw is heilig en zal mijn inziens bevestigd moeten worden. Burgelijk huwelijk hoeft voor mij niet maar wil wel een kerkelijke zegening op welke manier dan ook.
Helaas staat bij veel kerken het burgelijk huwelijk boven het kerkelijke, bij mij dus andersom, God staat wat dat betreft bovn de staatm, mede omdat de staat het burgelijk huwelijk ook al aan het andermijnen is en men er geen belang bij heeft wat voor relatie men zelf wil en alles goedkeurd en aanpassingen maakt.
Wat ik wel goed kan vinden is dat als men oprecht van elkaar houdt, hier een zegen van God over vraagt en men wel apart blijft wonen (althans op papier) en dus wel geregeld bij elkaar is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 12:00
|
|
|
Had van de week weer pingels zonder venster. Mochten er iemand geprobeerd hebben om een privechat aangevraagd hebben en ik heb niet gereageerd, stuur even een mailtje , dan kan ik mijn excusses aanbieden, want ik wil een ieder wel te woord staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 17:44
|
|
|
hij doet het weer , een pingel en geen venster openen, dus maar overgeschakeldnaar andere browser
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 25 december 2012, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 december 2012, 12:02
Onderwerp: poesjes
|
|
|
Gisteren bij oefen drama voor de kerstnachtdienst draaide ik een stukje, daarna als men even moest wachten begon de jeugd steeds weer dit liedje te miauwen
https://www.youtube.com/watch?v=6VOfzRfft0c
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 26 december 2012, 01:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 13:38
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij of zij een kerstboom aanbad. moeten we nu ook alles uit de vensterbank halen en geen bloemetje of wat dan ook in huis? Kale boel wordt het dan.
Waar ik me soms wel aan stoor is het overdreven (zeg maar zwaar overdreven) verlichten van je woning vol met kerstmannen in sleetjes en meer van dat soort fratsen. Zou men dat wat mate doen is het een stuk gezelliger. Ik denk weleens men zoekt het licht, maar niet het Licht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 13:30
|
|
|
Hartelijk dank voor de tip.
Werkte de laatste tijd met Google Chrome en daar waren alle pop-ups geblokkeerd, bij Internet Explorer stond hij wel als toegestaan.
Heb geprobeerd om op Chrome CM nu wel toe te staan, moet nog ff zien of gelukt is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 11:59
|
|
|
ROADY558 schreef: | Is er een popup-blocker actief Pieter?
Een prive-chat-verster is feitelijk een popup-venster. De meeste internet-browsers hebben zo'n blocker aan boord. Je hoort dan dus wel een geluidje, maar het venster kan dan niet geopend worden. |
Vriendelijk dank, zou kunnen, zoonlief maar ff vragen, die heeft in PC gebeuren gewerkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 december 2012, 00:38
|
|
|
Waarom kan men niet een privechat openen, als men daar wel toe wordt uitgenodigd?
Ik heb de laatste tijd steeds, dat als men een privechat wil, ik dat wel hoor maar niet kan zien wie dat is. en ik heb niets geblokt.
Mochten er dus mensen zijn geweest die dat aan mij hebben gevraagd, dan mijn oprecht excuses voor als ik ze niet beantwoord heb.
Stuur een een mail als ik online ben, klik ik op jou naam en dan op privechat komt de privebox wel in beeld.
Misschien ook een tip voor anderen met dit probleem, totdat het opgelost is
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op maandag 24 december 2012, 00:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 22:34
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag weer heerlijk genoten van ......... raden maar. |
het weer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 20:39
Onderwerp: Afgoderij
|
|
|
JANS221 schreef: | Omdat het bijna Kerst is, kom ik ook maar eens met een tekst:
Johannes 3:16 ;Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. |
Een hele mooie tekst die precies past bij de kerst Vers 17 mag er ook wel bi: 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door Hem te redden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 20:27
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hallo,
Ik wou nog eventjes iets kwijt.
Kijk, ik heb dan wel een nieuwe laptop, maar ik geef God de eer.
En ik dank God voor mijn nieuwe laptop, want alles wat we hebben of krijgen hebben wij van God gekregen.
Dát wou ik ff kwijt, dat God mij de gelegenheid heeft gegeven, dat ik nu een nieuwe pc voor mezelf heb!
Zo, en nu terug naar 'het kleine huis op de prairie.
En ook voor de zieken onder ons; vergeet God nooit te danken voor wat je wél hebt. Ook al ben je héél ziek... Dan heeft God er misschien wel een bedoeling mee, in deze gebroken wereld.
En laten we AUB niet vergeten God te danken voor alles wat wél goed is, en elke dag te bidden voor onze broeders en zusters die ernstig ziek zijn.
Kijk, God garandeert niet dat iemand beter wordt, maar ja, God kan iemand die heel erg ziek is wél Vrede, Moed en momenten en tijden van geluk geven, en Rust.
Daarom is bidden voor mekaar zó belangrijk.
Fijne Avond en Weekend, en ja, óók de zieken dat ze hun ziek zijn even mogen vergeten. Zelfde voor mensen met problemen, dat ze even hun problemen kunnen vergeten, in het 'nu' kunnen leven en genieten.... Dat wou ik even kwijt. |
Prachtig zo jij hier getuigd en God eer geeft. Wat je een ieder wenst , ben ik het helemaal mee eens. Het waarom krijgen we geen antwoord op, maar God gebruikt het wel ergens voor, maar het doet vaak wel pijn zowel lichamelijk als geestelijk opzicht. Er is deze morgen ook bij ons in de kerk een kleine bidstond geweest voor hen die het moeilijk hebben, er is en zuster die erg ziek is van een beenmergtransplantatie, we mochten voor haar, Gods nabijheid bidden.
Maar zo jij ook getuigd van onze Heer en Heiland en wat Hij voor je doet, kan ik alleen maar zeggen, ga zo door.
Gods zegen ook voor alle CMers en wie al niet meer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 20:14
|
|
|
MARITIME853 schreef: | Wat is "het ware evangelie"?.
Ook in de evangelische kringen/groeperingen zit een dwaalleer. En ook daar kent men korpsen. B.v. het leger van God dat een dwaalleer brengt alsof we moeten gaan vechten tege Hemelse gewesten! De een noemt zicht generaal de ander korpelaal enz.
Het is 1 grote verdeelde komedie onder christelijke noemer.
Er is maar 1 waarheid dat voor de hele mensheid is gegeven. |
Er is ÉÉN die ons dat heeft voorgeleefd, gewoon door hem te volgen en proberen gehoorzaam te zijn aan wat Hij van ons vraagt. Gewoon als kind geloven dat Jezus de Weg , de Waarheid en het Leven is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 17:27
|
|
|
JANS221 schreef: | Nou, nou Pieter, zo`n oproep tot gebed hoeft voor mij nu ook weer niet. We kunnen allemaal wel woorden in de mond nemen als ``het ware evangelie`` en ``dwaalleer``. Wel vind ik het terecht dat er opmerkingen geplaatst worden en er vragen gesteld worden. Maar laten we niet gelijk als we het ergens niet mee eens zijn te grote woorden in onze mond nemen. Let wel: ik ben het ook niet met Laverde eens. |
Er is veel gebed nodig (ook voor mij) maar mensen gaan afkraken en zelf het ware (blanke) evangelie teverkondigen gaat mij te ver, vandaar de reactie
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 23 december 2012, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 15:14
|
|
|
Laten we allemaal hopen en bidden dat Laverde het WARE EVANGELIE mag leren kennen en afhaakt van de dwaalleer die hij nu uit puur eigen belang aanhangt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:46
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wat mis ik de liefde op jullie site......... en wat stuit mij het offensieve tegen de borst. Wapengekletter met losse Bijbelteksten, compleet met uniformen, en selectie van tevoren uitgezochte bevolkingsgroepen..... Ik krijg het er gewoon koud van.
Natuurlijk, we hebben te vechten tegen de zonde in al haar toonaarden. Maar als ik van onze Heiland Zelf de opdracht lees: ga heen, en maak alle volken tot Mijn discipelen, doop hen, en leer hen onderhouden wat Ik heb geboden heb.... Dan ben ik niet zo selectief, maar probeer Zijn liefde uit te stralen naar een ieder op deze wereld. En bid ik dat Zijn Geest nog héél veel mensen in hun harten wil raken, opdat ook zij de enige ware God; Vader, Zoon en Geest, leren liefhebben met heel hun hart, met heel hun leven. |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 december 2012, 13:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hele fijne dag , Frank |
In het vervolg niet te veel vertellen wat je gaat doen en met wie, had het in één keer goed, dus Frank wees in het vervolg voorzichtig met je uitingen. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 23:02
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 23 december 2012, 19:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 23:01
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | @pieter
2 Corinthiërs 11:4 Want indien de eerste de beste een andere Jezus predikt, die wij niet hebben gepredikt, of gij een andere geest ontvangt, die gij niet hebt ontvangen, of een ander evangelie, dat gij niet hebt aangenomen, dan verdraagt gij dat zeer wel.
Galaten 1:6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, |
Wist je dat Jezus een hekel had aan de meesten die de schriften zo goed kenden? Wist je dat Jezus ons een heel goed voorbeeld is geweest en dat Hij Gods woord niet misbruikte om eigen gelijk te krijgen?
Word christen zo Jezus het wil, uit daad en niet uit geleerdheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 22:22
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | @pieter, Paulus spreekt over een andere jezus en een andere evangelie, de vraag is: welke jezus belijd men? De paus beleid namelijk ook een jezus en een evangelie, dus.... |
Al jij meent dat er in de Bijbel over 2 Jezussen gesproken wordt heb je het goed mis. Er word ma rover !1 Jezus gesproken en Paulus heeft het over de zelfde als de profeten, Matteüs , Marcus en Johannes en wie al niet meer.
Als jij meent dat Paulus een Jezus verkondigd waar jij je voordeel mee kunt doen en de essentie naast je neerlegt, van wat Jezus zelf wil, belijd jij de verkeerde God.
Eigen voordeel halen uit de Bijbel, ten koste van anderen, is beslist niet Gods bedoeling geweest. Ik begin me sterk af te vragen wat joi is overkomen en wie je heeft aangeraakt dat je niet erkend dat er maar Één is geweest, gezonden door de Vader die onze Redding is, ongeachte wat velen over hem hebben geschreven.
Jezus is de Weg, de Waarheid en het Leven en niemand komt tot de Vader dan door Hem. Al leer jij je een olifantenhoofd (bijwijze van spreken), het is niet de weg naar de Eeuwigheid.
Alleen als men Jezus aanneemt als de Opgestane Heer en men probeert Hem na te volgen (wij zijn niet volmaakt), in Zijn dienende liefde, kan men zich een oprecht belijdend christen noemen. Als de paus dat ook doet (oprecht bewust belijdend christen zijn) is hij goed bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 20:10
|
|
|
MARITIME853 schreef: | ik begrijp wat je bedoeld. Idd is het zo dat het katholicisme van de babylonische afkomst is. Zonnegod aanbidding!! De kerken die we kennen zijn verbonden en afkomstig uit de RKK. Ook nu. De RKK noemt voor niks zichzelf als de "moeder van alle kerken". Waar de Paus als een hogepriester voor de religie gezien wordt, ook binnen de jodendom. Begrijp wat je bedoeldt. |
Het gaat vandaag de dag absoluut niet meer om wat er boven de deur staat maar of men een bewust belijdend christen is, bedenk dat elke veroordeling over kerk van vroeger of nu wel verantwoord moet worden, niet aan de mensen maar aan Jezus. Overal is er wel iets mis met een kerkgenootschap of men zich nu gemeente of kerk noemt. En ik denk dat, zelfs de paus zich niet als moederoverste van mijn kerk ziet.
Bezint eer gij begint, beter is te begrijpen wat Jezus bedoelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 19:49
|
|
|
LAVERDE524 schreef: | Ik(wij) behoren geen enkele kerk toe. Wij behouden ons enkel bij de Bijbel. Onze samenkomsten bestaan uit gebed en studie. Wij zijn een onafhankelijke groep die zich ook niet bezig houdt met charismatische beweging.
Wij staan voor het verloren huis van israel, de verloren schapen israels. Wij richten ons op de kleine kuddeke, dus niet op de massa.
Wij staan daarom ook voor het herstel van Gods Koninkrijk dat vanaf adam is vervallen en door Jezus weer is hersteld. En via de lijn van adam, abraham, isaac en jakob is Israël geformeerd, en deze zal hersteld worden.
Jezus sprak niks anders dan wat Mozes en de profeten hebben voorzegd, en we behoren daarin navolgers te zijn om datzelfde te doen. Een boek lees je niet achterste voren maar vanaf het begin.
Onze hoofdgemeente zit in zuid afrika. |
Wat ontzetend jammer dat jij je laat leiden door dwaalgeesten en dwaalleraren, tenminste als ik zie wat je hier allemaal uitkraamt, ligt het gewoon heel dicht bij Godslastering. Jij doet aan Jezus en waarom hij ook hier op aarde kwam zwaar tekort.
Jammer dat je niet hebt begrepen dat wat Jezus overHem zelf zei, Ik ben niet gekomen om de wet aan kant te zetten maar om hem in vervulling te doen gaan. Hij heeft de straf van alle zonden gedragen, wie en welke zonden er worden vergeven is niet aan jou on ons (met Bijbel in de hand) om te bepalen, maar aan Hem die onze straf droeg.
Als een ieder die Jezus niet heeft willen kennen in zijn of haarl even, bij Zijn terug komst op de knieën gaat en zijn/haar zonden belijdt, is het aan de Heer om Zijn overwinning nog groter te maken en hen als nog vergeving te schenken (gelijkenis dagloners).
Niet aan hen die alleen maar volgens de wet hebben geleefd en zelfs misschien misbruik maken van Gods woord voor eigengerief, maar Jezus is Baas in alle opzichten.
"Ons is heden een Koning geboren", hopelijk kunne we allemaal Zijn liefde oprecht en eerlijk beantwoorden en door die dienende liefde elkaar erkennen als kinderen van de Vader, die Jezus ons heeft geleerd. Op die manier is er voor ons geen gradatie meer en zullen wij aan elkaar gelijk zijn.
|
|
Naar boven |
|
|