Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 00:13
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
Ik heb wat geleerd vandaag........als er in de gebruiksaanwijzing staat dat je ABSOLUUT VOOR GEBRUIK van je nieuwe wasmachine de borgknoppen MOET verwijderen dan moet je dat ook echt doen.......anders gaat je nieuwe machine op de loop met je droger en hangen er 2 gillende mannen aan die niet het benul hebben die machine UIT te zetten..........
was eigenlijk best geinig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:08
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JUps stond ook op die site erbij maar ja ik kom niet uut een boerengehucht Leanne zoals jij |
Mijn flamboyante broers die zetelen in het westen des lands dragen van die zwierige hoeden.......en die kunnen het ook nog hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:57
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Maar goed on-topic, hoe maak ik vilt waterdicht ? Of is dit niet huishoudelijk ? |
Vilt wordt gemaakt van wol,wol komt van schapen,schapen zijn waterdicht........
Als het om een hoed gaat wil zo'n spuitbus die je ook gebruikt voor schoenen wel eens helpen,of je laat hem opnieuw stomen in de hoedenwinkel,dat doet iets met de structuur van de wol en maakt hem ook opnieuw waterdicht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:40
Onderwerp: huisvrouw...
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | is toch een beschermd ras Huisvrouw? Bijna uitgestorven toch? |
Is nostalgie We weten tegenwoordig dat het huishouden geen dagtaak is,dat je het best naast je werk kunt doen,dat mannen deze taak net zo goed als een vrouw kunnen vervullen en dat de kinderen er geen last van hebben als je geen 24 uur p/d op hun lip zit.....
Of was dit Libelle gedicht speciaal voor het nieuwe welkom van het oude lid?Welkom terug Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:24
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hier ook herfst ipv zomer Ik wil de zonnnnnnnnnnnnnnn |
Die is hier Als ik hem zat ben krijg jij hem(heb je geduld?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:23
|
|
|
Deuken horen hier zeker? Bij deze........mopperdemopper Die rotstenen in die ongemaaide bermen.........bredere wegen zouden dus welkom zijn
Maar goed,de rapporten zijn binnen,kind 1 blijft op niveau(ach mam,ik ben niet zo streberig maar ik ben toch over dus wat zeur je? ),kind 2 zet haar carriere toch maar voort op de havo(ach mam,wat heb je aan vwo? ) Nu 7 lange weken genieten van mijn pubers..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:34
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | RUSTIG BLIJVEN... ALLEEN KALMTE KAN U REDDEN!!! |
Zennnnnnnnnnnn.......of "de krokodil"?Ik ga gewoon slapen,met mn ogen dicht zie ik niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Thanks voor de uitleg Had het geloof ik liever niet geweten |
Het zijn kokkels geloof ik?Dus daar komt het woord kokhalzen vandaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | t Mot eerst een rotzooi worden Leanne!!!
Denk verder(zeggen ze dan tegen mij) Aan hoe het gaat worden....zooooooooooo mooi!!! |
Ja maar.....ja maar........rotzooi hoeft niet,als je alles maar goed inpland.........het zat zo goed in mn hoofd en nu ben ik een beetje.......verbijsterd haha Morgen de vloerboer maar eens bellen dat de planning is gewijzigd en dat hij dus als de donder die vloer moet bestellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:54
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOL252 schreef: | Noodweer hier . Ik zag net de Ark voorbij dobberen. |
Het was hier geweldig,een klein fris briesje,graad of 21,geen last van regen gehad! op kantoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:52
|
|
|
Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan
Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 11:28
Onderwerp: Zeepbellen...
|
|
|
Waarom blijf je zeepbellen blazen als je er toch al 100% zeker van bent dat die dromen uiteen zullen spatten? Je leven bouwen op zekerheden biedt een betere toekomst,als je goed kijkt zie je die zekerheden echt wel. Over-analyseren van problemen duwt je dieper in de zorgen,je leven gaat zich dan puur in je hoofd afspelen,erg ongezond.Kijken naar wat geweest is biedt je in het heden weinig behalve mooie herinneringen en het besef dat je fouten hebt gemaakt waar je hopelijk van geleerd hebt. Geniet nu en kijk vooruit.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 10:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb connyveren of zoiets en dat zijn ook al inderdaad dunne boompjes geworden. Ze zijn drie meter hoog en moeten naar 2 meter gebracht worden. Het is zo'n 30 meter heg maar het grootste gedeelte is erg moeilijk bereikbaar. Het is best een hele karwei dat ook niet met 2 man op 1 dag gedaan kan worden. Want dat zag ik bij een buur. |
Oeps.......en leverde dat werk bij de buren weer een mooie heg op?Meestal is het resultaat nl. lelijk. Het zijn rotdingen,rooien is nog beter,ik pleit voor een algehele ban voor die dingen,ze zouden verboden moeten worden Zaag ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 23:58
Onderwerp: Pesten...
|
|
|
SHANITA130\ schreef: | Moed hebben om te veranderen wat je kan veranderen, en te accepteren wat je niet kan veranderen, en wijsheid om tussen deze 2 onderscheid te maken.... |
Dat is 'em,dank je!
"wat niet kan is nog nooit gebeurd"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 23:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser, ik kon een degelijke zaag kopen voor 55 euro via marktplaats...Ik heb dagen werk met die heg. Als je die gaat huren betaal je ongeveer 65 euro per dag bij Boels...je moet ze dan ook elke dag terug brengen. Ik moet naar Roosendaal om die zaag te huren. Dat is elke dag ongeveer 30 km (heen en weer)...reken dat eens uit hoeveel me dat gaat kosten. |
Ik heb laatst een "heg" laten inkorten(het waren bekant bomen geworden) die ruim boven de goot uit kwam,kostte me 120 euro en voor dat geld voerden ze de rotzooi ook nog af.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik het helemaal mee eens , maar iemand kan het zelf ook in de hand werken om gepest en genegeerd te worden . ( en dan bedoel ik echt niet iemand hier op de site hoor) |
Tja,dat is het leven he..........ik las hier ergens laatst een mooie opmerking,kan hem zo snel niet meer vinden.......iets over woorden en gebeurtenissen scheiden naar belangrijkheid en alleen aandacht te schenken aan de belangrijke dingen(het was veel mooier maar ja.......)
Ik heb in mijn werk veel te maken met agressie en ik moet helaas zeggen dat het nooit went
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:36
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Misschien dan maar de weg van de minste weerstand kiezen??? Soms wil iemand graag aandacht...en dat krijgt de persoon als je reageert!!!! Zie het zoals je soms een kind moet behandelen... Hoe vaak wordt er niet gezegd...NEGEREN... Hoe moeilijk dat ook is.... Ik vaar er wel bij....
En ik weet dat er hier mensen zijn...die het heel goed kunnen...dat negeren... Is ook uit een stukje zelfbehoud... |
Pesten komt onder volwassenen zeer zeker voor.Bewust opmerkingen maken die het zelfvertrouwen onderuit halen vallen daar o.a. onder. Negeren werkt maar gedeeltelijk omdat de schade al is aangebracht op het moment dat die woorden worden uitgesproken.........
(en nee,ik bedoel niemand in het bijzonder)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:42
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je staat voor op Josina ... in jaren ... das zeker ... |
Vandaar al die wijsheid..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Leanne en Inge... |
Ik ben nog niet klaar met je.......en sta momenteel voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:57
|
|
|
YES356 schreef: | Hey je bent pas 46 das best jong! |
Mwah,er is een zeker jong(er) iemand die van mij gaat winnen met Wordfeud Weer een deuk in mijn ego.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:53
|
|
|
YES356 schreef: | vrouwen!!!!!!!!!
volg je ze van het ene topic naar tet andere = volgzaam
i
was ik vergeten te zeggen ik val trouwens op vrouwen met een vaatwasser |
Vrouwen houden van een flinke dot tegengas!
liefst in een Porsche cayenne..........
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 9 juli 2012, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja de vraag is.......................... Zijn er ook mannen van 46 die lief en volgzaam zijn kijk dat eerste dat lukt nog wel maar dat tweede HOPELOOS |
Volgzame mannen?........hier noemen ze dat "watjes"
Hij moet zn eisen wat bijstellen,wij zijn ook niet kieskeurig,meer dan rijk,jong en knap hoeft ie tenslotte niet te zijn!
Leanne,hoort alles maar luistert bar slecht.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar goed, ondertussen ben ik nog geen steek wijzer geworden Echt niemand aan het Wordfeuden? |
Ja hoor,hier wel Als je een beetje wilt spelen dan mail je me je naam maar
(ik weet nl. mijn gebruikersnaam niet meer..........)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:43
|
|
|
Mij wacht(na een geweldig zomerse dag) een avond met een koud wijntje,een houtvuur en een grote stapel kranten......zalig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:46
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
BART347 schreef: | idd |
Pfffffff wat een stemmingmakerij weer........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:42
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
Waar kun je serieuze stukken lezen over deze chip?In de plannen voor Obamacare vind ik hem nl. niet terug.........wel meldingen dat het een hoax is?
Obamacare is trouwens niet gratis,mensen zullen voor hun zorg moeten betalen
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 5 juli 2012, 23:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 23:14
|
|
|
INGE721 schreef: | Moet Leanne klaar staan met bierviltjes??? |
Ik denk het wel,ik heb al 2,5 man gestrikt Oude vloer afvoeren,houten ondervloer moet nagekeken worden(is 80 jaar oud),nieuwe vloer dr in en uiteraard het sjouwwerk......... komt helemaal goed!(die viltjes zijn nu wel mn laatste zorg )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 13:22
|
|
|
Ik heb nog wel een domme vraag hoor......het houdt me steeds bezig......
Ik ga weer over van vloerbedekking naar hout......op welk moment doe ik dan vilt onder de poten van kasten en banken??? Nu nog niet want het schuift voor geen meter,dus na het leggen.......toch?Hoe krijg ik die dingen dan binnen over mn nieuwe vloer zonder krassen?Tillen is geen optie,zoveel spierballen heb ik nou ook weer niet,ik ben wel heel goed in duwen Een blik mannen opentrekken gaat ook niet lukken.....die hebben rotsmoezen.......ze moeten hooien......hebben kramp in de rug.......moeten boodschappen doen voor moeder de vrouw........zijn te oud..........mietjes!
Ik zie vast iets over het hoofd,ik mis het "praktischdenkengen"
Optie "krat bier koudzetten en bbq aan,na het volgooien de mannen naar binnen lokken" heb ik al in gedachten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 11:52
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mat 29:24 En wederom zeg Ik u: Het is lichter, dat een kemel ga door het oog van een naald, dan dat een rijke inga in het Koninkrijk Gods. Deze Bijbelse waarheid zien we bevestigt in onze evangelisatieactie in Turnhout. Naarmate de huizen én de auto’s groter zijn die er voor de deur staan des te korter de gesprekken over geloof, uitzonderingen niet te na gelaten.
|
Wie weet hoe rijk van hart ze zijn.........je hebt ze bij voorbaat al veroordeeld Niet iedereen zit op jou te wachten Herman,om dat voor jezelf te verzachten met bijbelteksten zegt meer over jou dan je medemens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 10:03
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
TINK100 schreef: | vandaar dat ik niet geloof in christelijke homifielen ......( quote Grace)...
Maar, feit is...dat deze mensen er wél zijn......op basisscholen, in kerken, voorgangers.....al dan niet of wel praktiserend...... en dan komt de vraag naar voren: hoe gaan we met deze mensen om??
Mijden we hen?? ( ze hebben het al moeilijk genoeg met hun geaardheid, wetende dat eht een zonde is)
Veroordelen we hen? ( ieder mens word veroordeeld met dezelfde maatstaf als hij de ander heeft veroordeeld, dus kijk uit!)
Ik denk zelf, ook zij komen uit Gods scheppende hand voort, ook hen heeft Gods gewild, net als elk ander mens......laten we om hen heen staan, met liefde...... |
Is hun geaardheid een zonde?? Ik heb vroeger les gehad van een homofiele onderwijzer,ik ben er niet slechter van geworden......denk ik Ook hier stond aan school een onderwijzeres die samenwoonde met haar vriendin.Het werd niet uitgesproken maar iedereen wist er van.Beide zijn christelijke scholen.Kwestie van acceptatie?Ik weet het niet........ik heb het proces destijds niet meegemaakt.
Niet alles komt uit zonde voort en niet aan alle zondes heb je schuld.......
|
|
Naar boven |
|
|