Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 11:55
Onderwerp: Ik ben christen maar denk niet in hokjes?
|
|
|
EDY;En ik hoop dat je mag ervaren dat God ook "pijn" kan wegnemen en wonden kan helen.
Bedankt Edy voor jou delen hier..een herkenbare gedachtegang en vooral ook uit een bijbels perspectief. Een zin pakte ik mee hierheen,omdat deze woorden vooral veel betekenis hebben.
Persoonlijk ervaar ik net zo goed,dat vanuit een eertijds soms te moeten denken,handelen,spreken of schrijven...mij meer in een negatieve spiraal laat komen,dan te doen zien op de weldaden door God weder ontvangen.
Er mogen mijn in ziens hier dingen gezegd worden. Niet eenvoudig soms om daarvoor de juiste woorden te vinden. Goed...hierin denk ik gelijk aan de woorden;Wie meent te staan ,zie toe dat hij niet valle.....denk niet dat ik hier schrijf zonder mijn verantwoordelijkheid te voelen,hoe het aan zou kunnen komen.
Terug naar de Titel van dit Topic. In hokjes denken is voor mij dit...dat ik door de vele omstandigheden die mijn leven passeerde en natuurlijk nog....mij niet meer bij alles 1.2.3 kan aansluiten. Dit kan ik uit gaan diepen hier....maar die Vkuil laat ik juist even dicht.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 12:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 11:32
Onderwerp: Wist je dat?
|
|
|
Ik mijn veters strikt op de manier hoe mijn vader dit deed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 juli 2015, 09:22
Onderwerp: Wist je dat?
|
|
|
Zaterdag..
In een restaurant weet ik soms niet met welke vork,mes,lepeltje,of bord ik moet beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 23:59
Onderwerp: Gedachten over vervolging
|
|
|
Wanneer ik denk aan het woord vervolging. Dan wil ik ook hier even dit,vanuit een andere hoek belichten. Denk dat ik als mens een vervolging op verschillende wijze kan beleven. Niet alleen kan ik een vervolging ervaren door mensen mij aangedaan. Of wederzijds,dat ik een ander een vervolging kan doen geven te beleven.
De vervolgingen zitten mij ook op de hielen,wanneer ik aan de stemmen toe wil geven,maar die mij willen brengen in een toestand van donkerheid over mijn ziel. Ik moet zeggen door ervaring,dat ik soms banger bent voor mijn eigen hart in deze.. Dan voor iemand die mij met het zwaard wil doden...omdat,die persoon ten diepste niet weet wie hij dood.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op zaterdag 11 juli 2015, 00:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 22:27
Onderwerp: eindtijd
|
|
|
Wanneer ik lees over de grote dingen die komen zullen,in deOpenbaringen beschreven, Komt de gedachte direct bij mij op ;hoe zou ik ooit staande kunnen blijven. Ik denk dat ik zeker niet moet gaan ontkennen,dat ik eigenlijk vandaag aan de dag al dingen kan beleven,die te maken hebben met de eind strijd tussen Het goede uit God en het kwade uit de wederpartijder.
Er wordt een dus een strijd gevoerd.
Ergens staat;Wij dan hebben geen strijd tegen vlees en bloed,maar.. tegen de boosheden in de lucht,en verder... Ik ga hier niet breedvoerig op in.een ieder weet vanuit het Woord wat daar over geschreven is.
Wel heel even korte gedachte over de woorden boosheden in de lucht. Wat ik daar zelf van voelt,en wat ik doe met deze ondervinding?..
Ik moet ondervinden dat de uiteindelijke strijd aan HET KRUIS al is gevoerd,en dat satan zijn kop daar is vermorzeld. Wat ik kan zien is dat satan weet dat zijn tijd komende is...en wil bij die grote verschrikking die hem wacht,nog trachten velen te verleiden,met zijn eeuwen oude ervaring,weet hij zelfs tot wanhoop te brengen.. Maar moet vluchten,als God 1 maal Zijn almacht toont..en zijn tortelduif is weer verlost uit de machtige klauwen.
God beschermd dus!
Wij die weten dat al deze dingen moeten geschieden. Kijkend nog even naar de dingen die in het bovenstaande werden gezegd, Kopen en verkopen...cijfers...teken. Besef ik dat alleen een leven met God mij in die ure kan en zal staande houden?..
Op vele plaatsen moedigt Hij in de schrift aan..niet te verslappen in aan houdend te bidden. Want wij weten,dat alle maagden in slaap vielen!..
Hij weet wat het voor Zijn kinderen zal zijn in de eindtijd. Juist omdat Hij de touwtjes in Handen heeft,Amen
En.. Ik zal doen over houden een volk wat op Mijn Naam zal blijven Hopen. Tegen Petrus sprak Hij,wat Hij ook vandaag nog doet;IK heb voor jou gebeden opdat jou geloof in Mij niet zou ophouden,GENADE ALLEEN!
Nog dit; Hij gaat voor in de strijd! Hij vraagt ons slechts alleen te volgen.
En, gelukkig..Hij maakt ook vandaag tot volgelingen! uit heggen en steggen haalt Hij ze vandaan. Opdat Zijn tafel straks vol worden zal.
Prijst God wanneer jij,u en ik geen vreemde zijn, of meer zijn, van deze woorden.
Groet Heide
!
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op vrijdag 10 juli 2015, 22:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 10:46
Onderwerp: Wel of geen foto?
|
|
|
Hier was ik aan het denken. Ik hoorde ergens zeggen;''ja maar de vrouw is de ''zwakke groep''... En willen nu eeuwmaal meer zekerheid''.... Inderdaad,Wij hebben nu eenmaal onze eigenschappen,dat maakt het juist ook weer zo spannend;) Mannen..ik dus...heb ook mijn wensen en apart geplande dingetjes. Zolang we er maar eerlijk voor uit komen.
Zelf kwam bij mij heel even de gedachte op, om dan via een e-mail dit te doen(in het algemeen) Ik ben ervan bewust dat er zijn die met meerdere in 1 woonplaats wonen,en daardoor ook een zekere vorm van anoniem blijven erg op z'n plaats vinden.
Het is alleen even een gedachte die ik hier wil delen.
Zei ik nu eeuwmaal?..oh sorry dames;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op vrijdag 10 juli 2015, 11:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 10:34
Onderwerp: eindtijd
|
|
|
Eindtijd.. God werkt Zijn plan uit. Zit ik in Zijn plan aan de eeuwige kant,van dat God mensen tot Zijn kinderen maakt,en vandaag er nog doet achter gaan komen dat ze Zijn kind mogen zijn door Het bloed van Zijn geliefde Zoon.. Dan heb vandaag en morgen en in het nog komende niets te vrezen.
Voor nu dit even..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juli 2015, 00:42
|
|
|
PETRA824 schreef: | Wat mij er zo in raakt, is corrigeer me als ik het verkeerd lees, is als of je teleurstelling alleen bent tegen gekomen in kerken. En dat je daardoor ook niet meer na de kerk gaat. Ook komt het op mij over alsof je schrijft alle kerken zo zijn, zoals je beschreef. met de nadruk, zo lees ik je woorden he... liefs
En natuurlijk raakt me dat, als mensen niet meer na de kerk gaan, door negatieve ervaringen en het raakt me als er een beeld word gegeven als of alle kerken zo zijn Na een kerk gaan is fijn. bemoedigend. opbouwend |
Opvallend is zo en zo...dat je juist dit stuk uit mijn schrijven haalt. Maar dit mag natuurlijk. Ik dacht dat er ook andere dingen in mijn schrijven openbaar kwamen?.. Jou raakt dus als ik spreek over mijn ervaring rondom het handelen in kerken tijdens de nood van mensen die hun rust in de kerk gaan zoeken.
Want spreek mij tegen,wanneer ik onterecht zeg ,dat er altijd mensen zijn die na leed door die ander te zijn aangedaan,hun heil in een kerk of de kerk zoeken. En dit is een goede plek. Alleen...wordt er altijd recht gehandeld in een kerk op dit gebied?.. ik zeg nee!..
Alle kerken zo moest jij dit niet lezen. Ik kan helaas niet verder in details gaan,dit is hier niet passend. Er is nu naar mijn mening van mijn kant al heel wat gezegd.
Ik wil niet die kant op om olie op het vuur te gooien. Want dit is verre mijn bedoeling.
Kortom: er mogen wel is dingen gezegd worden. We zitten niet op een datingssite om alleen lol te maken. Een ieder heeft net zo goed ook zijn of haar pijn. En dit wordt wel is als overleven ervaren.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op vrijdag 10 juli 2015, 09:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 23:01
|
|
|
PETRA824 schreef: | Ja, vond je schrijven ook mooi, alleen lees ik het alsof bijna alle kerken zo zijn en dat is jammer. Want er zijn ook kerken waar je het anders ervaart |
Anders ervaart.. Mag ik vragen wat jou hierin zo raakt?.. Misschien moet je het wat persoonlijker maken.
Het blijft mijn ervaring,zie je dit ook in het stuk terug?.. Anders vroeg ik wel om de ervaring van anderen. Maar dat doe ik niet. Dit betekend niet dat ik dan zwijg,omdat er toch geen directe vraag naar een ander in het stuk terug te vinden zou zijn. Ik sta dus tegelijker tijd wel open voor een reactie.
Ik heb deze dingen aan de lijve ondervonden. En sluit mijn ogen niet voor wat gaande is. Echt in details ga ik niet treden. Jou reactie zegt mij al dat het begrepen is.
Als ik niet in hokjes denk. Dan merk je dit bij mij misschien iets meer? Heel anders kan ik het niet uitleggen.
(laat verder niemand dit een mooi stuk gaan noemen,want door alles heen is er in dit mijn schrijven een voortdurende strijd te ontdekken)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:40
Onderwerp: Huishoudelijke vragen
|
|
|
hoi allemaal;)
Ik ben erg tevreden over de Calendulan zalf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 21:08
|
|
|
GERARD072 schreef: | En over welk stuk van de bijbel heb je het dan? Waar staat dat God alleen het zwaard komt brengen en niet Vrede? |
O.a hier:
HEIDE062:Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Matteüs 10:34)
En:Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. Want ik kom een wig drijven tussen een man en zijn vader, tussen een dochter en haar moeder en tussen een schoondochter en haar schoonmoeder; de vijanden van de mensen zijn hun eigen huisgenoten! (Matteüs 10:34-36)
Hij waarschuwt zijn volgelingen hier dat zij voorbereid zullen moeten zijn op geloofsvervolging. En op het feit dat die geloofsvervolging niet (of niet uitsluitend) zal komen van de zijde van een intolerante overheid, maar dat hun eigen familie en huisgenoten daarbij betrokken zullen zijn. Wat Hij hier doet, is de profeet Micha citeren:
Geloof je naaste niet, vertrouw je vriend niet, let op je woorden, ook bij wie er in je armen ligt. De zoon veracht zijn vader, de dochter verzet zich tegen haar moeder, de schoondochter tegen haar schoonmoeder, en huisgenoten blijken vijanden. (Micha 7:5-6)
Dit zijn niet mijn woorden hoor.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 20:39
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
EDY877 schreef: | vandaag alweer feest: (surinaamse) rijst, bloemkool met satesaus en gemarineerd varkenslapje met chocolademousse toe.
maar als ik de data terugkijk, dan wordt er of weinig gereageerd hier of men is veel aan t vasten |
Edy,mag ik even reageren op jou vrolijke maaltijd:)
Je kan het beter niet te aantrekkelijk vertellen, Want ik was geneigd om een hap van het beeldscherm te gaan nemen,lol
Geniet ervan!!..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:38
|
|
|
EDY877 schreef: | ik denk dat de meesten het er wel mee eens zijn als je zou zeggen: ik laat me niet door een kerk, maar door de Geest leiden .... |
Ja wie weet?... fijne avond Edy!
Heb ik jou verkeerd begrepen,mail dan even.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:35
|
|
|
Gerard zo makkelijk kom jij niet van mij af:)
Goed, laat ik zeggen;ik voelde mij aangesproken door de woorden van LAUWIE!
Verder nu weer gedachten over vervolging. Terug naar de ernst van dit Topic. God zegt:Ik breng het zwaard..en geen Vrede. Deze woorden komen al meer openbaar. Ja zelfs zullen wij mensen in de laatste dagen de Vrede al meer gaan zoeken En niet vinden. Wat een diepte van ernst in ZIJN woorden.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:16
|
|
|
EDY877 schreef: | op zich wel grappig .... "genade alleen" komt uit de orthodoxe kerk !
en ik denk niet dat het de juiste geest is als die zou zeggen dat de ene kerk beter / goed is en de ander verkeerd / minder.... |
Bedankt voor jou reactie!! Erg Attent!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 19:01
|
|
|
GERARD072 schreef: | Er is een verschil in aangesproken voelen en discussie voeren op een forum. En dat laatste was ik mee bezig en in dat opzicht voelde ik mij ook aangesproken. Als discussiepartner in een topic geplaatst in een forum.
Blijf toch echt bij mijn eerdere antwoord (Mathew 7 - 1). Meer heb ik er niet over te zeggen |
Gelijk,ik zal er geen discussie van maken:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 18:48
|
|
|
Lauwie staat mijn in ziens in de volle praktijk van alle dag. Kan daarom heel ver met hem meekomen. Het is een jongen die kijkt en voelt,opmerkt en meedenkt.
Ik geef hier even een voorbeeld waar ik heel lang moeite mee hebt gehad; Mensen geven graag met meeweten van een ander genoeg geld aan dit en aan dat...ja ook de aan de arme gekleurde mensen. Maar komt er iemand naast hun wonen...dan ist nog maar de vraag welke buren zij over houden in de straat,als zij ook meeleven,in de deze praktijk? En dan heb ik het maar niet over Nederland in z'n algemeen.
Natuurlijk weet ik dat er ook veel christenen zijn die er anders in staan. Deze mensen zullen zich hier denk ik ook niet aangesproken voelen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 19:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 18:20
|
|
|
GERARD072 schreef: | Zo Heide heeft gesproken,
mooi stuk! |
Gerard, Maakt niet zoveel uit hoor wie het zegt.
Maar bedankt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 18:11
|
|
|
PETRA824 schreef: | 1 ding vind ik jammer van je stuk heide, dat je een negatief beeld neerzet als of alle kerken zo zijn. |
Prijst God als jij dit anders hebt ervaren Petra?..
Ik zit hier niet op mooie reacties te wachten. laat dit duidelijk zijn,ok? Ik neem aan dat jij ook over je reactie hebt nagedacht?
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 18:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 14:41
Onderwerp: ''Voeten in zand''
|
|
|
Er is nog plek;)))
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op maandag 13 juli 2015, 23:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 12:27
|
|
|
Gelovigen,
Misschien dat sommigen het wel zagen aankomen dat ik het in het Orthodox zijn niet zou kunnen wennen. Ik heb daar te veel ook voor meegemaakt..om deze leer nu te kunnen of willen vasthouden.
Juist door mijn weg,die God is gegaan in mijn leven. Is het voor mij geworden;GENADE ALLEEN!
Dit betekend voor mij;de werkoverall uit. Soms vallen mensen mij aan in de praktijk van alle dag Door tegen mij te zeggen;ja maar een mens moet wel dit en dat hoor? En,dan zeg ik; ja..ik weet het...maar hoe kwam jij daar achter. Door je opvoeding..of dat je nog iets wil zijn voor God?.. Opvoeding is nodig..maar ook dit gaat niet vlekkeloos.
Dan staat heel even de kar stil. Want,spreekt de bijbel ook niet van;wonder geloof,tijdgeloof enz..?
Wanneer ik in nood ben...zuigen de kerken mij graag naar binnen. kom maar...alles is klaar voor jou. ''We begrijpen dat je ex of die ander alles fout hebt gedaan''... Je hoeft echt niet te zien of leren,dat je je eigen leventje leefde buiten God. Dat jij en die ander beide schuld moeten belijden..en niet alleen jij.. Maar goed...Hier is het Halleluja amen voor jou.kom er maar bij.. Ik zeg het met bewogenheid...meestal zitten de mensen die begrepen werden in de kerk. En zit de ootmoedige mens,ook door mensenvrees,en die echt beseft verkeerd te zijn geweest...die zondag thuis! Ik moedig die mensen aan..die dit ervaren...God kent ook zeker jou hart en strijd. Ik doe niet af hier van de echtheid van sommigen dingen..maar beproef de Geesten of ze uit God zijn.
Het is nodig dat wij kijken naar het belijden van David. En het gesprek van Jezus met de vrouw bij de put.
Goed.. Goede Werken; Oke,bid en werk Klopt en u zal worden open gedaan Bid en u zal ontvangen. Maar...kan ik dit uit mijn opgeknapte en goede houding volbrengen? Of ...leert Zijn Geest mij...te roepen....ja...om hulp! Oh God ik ervaar zo mijn onwil..en dood zijn voor alles!
Of was ik zo levend..dat ik met Mijn Krachten op Mijn uitgezocht moment even naar God ging,gaat vragen?...
Weet jij en u hoe en waar God mij vond ...?... ok,niet denken...dat moet ik dan ook eerst meemaken!?..
Geloof is ontvangen voor mij uit Genade! Rijk ben ik die dit mocht leren, Alles in Hem gevonden,ja,buiten mijzelf.
Weetje..ik heb in velen kerken en gemeentes gezeten In de pinkster gemeente stond ik zelfs lekker te dansen. Niks mis mee.. Maar Gods geest stuurd waar Hij een mens hebben wilt. Opdat HIJ alleen de eer zal krijgen. Wie het vat zegt...ja zo is het.
En het allermooiste is nog ;Zijn schapen horen Zijn stem En ze zullen geen ander volgen. Nee zij volgen geen goede voorganger waar mensen mee weglopen Zij volgen niet iemand met het zwartste pak..ook niet iemand die gebogen loopt door de echtheid van de zondebeleving. ZIJN schapen hebben Alleen ZIJN stem nodig.
En die spreken zullen God bidden;O God ik ben een mens.. Doe mijn mond open tot U eer alleen. Dat mijn IK al meer mag gaan sterven.
'kzou zeggen vrienden Eet de vis op,en laat de graten liggen.
Of ik of jij nu in hokjes denkt of niet;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op donderdag 9 juli 2015, 16:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 12:00
Onderwerp: Te lang alleen?.....
|
|
|
NATASCHA498 schreef: | Heide ik reageer later ff op je ben beetje drukkies nu hihi |
Rustig aan Natascha, Ik zal mijn profiel niet wijzigen;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 11:53
Onderwerp: je gaat op date en...
|
|
|
LAUWIES855 schreef: | Waarom moeten mannen altijd alles betalen bij een date? Bij een eerste date met een kopje koffie of lunch wil ik dat nog wel doen. Maar daarna mag je zelf als een grote meid je eigen rekeningen betalen. |
Mooi gezegd Lauwie! Ben ooit een leren jas kwijt geraakt Omdat ik het minder koud had:)))(serieus)
Ok,was geen antwoordt op jou reactie nu,is wel zo wat je zegt. En daar begint het delen gevoel dan ook in een goed balans:)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juli 2015, 11:50
|
|
|
LAUWIES855 schreef: | En vergeet niet die christenen die zelf anderen vervolgen omdat zij niet of anders gelovig zijn. Homoseksuelen ( of Holebi's), gescheiden paren, mensen die een abortus hebben gedaan, prostituees etc. Allemaal worden ze door de meerderheid van de christenen uitgekotst of met de vinger nagewezen en bestempeld als 'zondaren' die zeker naar de hel gaan. Maar die zogenaamde 'christenen' zijn natuurlijk allemaal wel zo heilig, vroom en gelovig dat zij vast en zeker naar de hemel zullen gaan. Want Jezus heeft hen immers vergeven en ze leven toch niet in zonde zoals al die anderen?
Sommige 'christenen' verdienen het gewoon dat hun 'geloof' belachelijk wordt gemaakt. Want ze hebben er zelf een karikatuur van gemaakt. |
Mee eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juli 2015, 18:36
Onderwerp: Huishoudelijke vragen
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hahaha, zo gauw we bij de EHBO theedoeken aan trekken zal ik je raad opvolgen |
Haha..Ai!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juli 2015, 11:40
Onderwerp: ZEGEN..
|
|
|
ZEGEN..
de regen valt zegen de regen op het land zegen de regen geeft zegen de regen doet groeien zegen de regen vult monden zegen de regen maakt schoon zegen de regen geeft kracht zegen de regen lest dorst zegen de regen en de boog zegen de regen op het droge zegen de regen vult mijn kruik zegen de regen maakt muziek zegen de regen brengt samen zegen de regen doet zingen zegen de regen ontvangt zegen de regen doet opspringen zegen de regen vouwt handen zegen Uw Woord is als de regen
Amen
Heide '15
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op woensdag 8 juli 2015, 11:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juli 2015, 10:47
Onderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
|
|
|
Tis hier regenachtig..
Wil hier even mijn ervaring uitspreken, tenopzichte van,even in mijn eigen woorden,komen en gaan,tot ziens en het beste.
Over jaren terug en mijn gedachte toen/eertijds heb jij of jullie al meer over kunnen lezen. Ik denk dat terug verlangen menselijk is. Voor mij op CM hier,leeft meer de gedachte;we moeten/mogen voorwaarts! In een mooi lied luid de zin:Voorwaarts strijders..en verder.. En zo is het ook. Het is geen antwoordt op het bovenstaande hier. Puur even mijn ontglipte gedachtegang.
Vele mensen die hier nu lid zijn,wil ik wat ik bijna nooit deed of doet, dat toewensen wat ook zij niet kunnen missen.
Voor mij is er eigenlijk geen wezenlijk verschil tussen lang of kort lid zijn. Wij moeten/kunnen allemaal verlengen of voor anders kiezen...lid worden bijvoorbeeld:) Een ieder hier is mij tot steun..en daar behoef ik niet uitgebreid op in te gaan.
Groet Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE062
|
op woensdag 8 juli 2015, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|