Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 12:25
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Eerst lekker uitgeslapen...toen weer eens m'n ligbad gebruikt ...en nu ontbijten met een vers gebakken stokbroodje waarbij ik m'n krantje lees, tussendoor even eenstukjeop het forum van CM schrijven
Plannen voor vandaag: verder breien aan uitgehaalde trui, creaen op m'n crea-zolder die nu zo netjes opgeruimd is en daarna heerlijk wokken in Veenendaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 maart 2013, 10:43
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Yes vanavond gaan we gezellig wokken... Waar: Veenendaal Wok plaza Nieuweweg 224 Tijd: 18.30 uur
Hoop iedereen daar te ontmoeten ik heb er zin in |
Ik heb er ook zin in, ook al ken ik helemaal niemand van jullie! (maar het buffet is zo uitgebreid dat ik niet bang ben dat jullie me zullen opeten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 15:00
|
|
|
JOOTJE540 schreef: | Hoi, Laat ik het er ook maar op wagen! Kan het nog? En als Annemarie nog steeds mee wil, wil ik haar wel ophalen.
Johanneke |
heel graag jootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 08:33
|
|
|
Als iemand mij een lift kan geven (Wageningen) wil ik mij zo op de valreep ook nog aanmelden voor deze schranspartij
Laatst aangepast door
|
ANNEMARIE415
|
op vrijdag 8 maart 2013, 08:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 maart 2013, 08:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pffff, ik kan al breien...10 linkse, 50 rechtse...15 steken laten vallen...18 steken oprapen...en dat enkele malen na elkaar en je hebt een trui met 3 mouwen... |
Ik lees het al...weer een man die nooit heeft leren breien op school...schandalig toch het onderwijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 20:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu die trui in te warm water had gewassen moest je niets uithalen en opnieuw breien... ...voor de goede ideeën moet je bij mij zijn...
PS.: ik kan ook nog wel een trui gebruiken |
Helaas Frank dat geldt alleen voor wol en katoen...deze is van acryl...dus moest ik 'm toch uithalen... Maar ik wil je wel leren breien hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 10:58
|
|
|
Ja jammer dat we het nu al weer hebben gehad met het lekkere lenteweer, het wordt weer winter Maar met mijn verjaardag (31 maart) kun je bijna altijd buiten zitten, dus daar vestig ik dan mijn hoop maar op... Vandaag wordt een lummeldag, heb geen afspraken staan, ga met mijn trui waarvan ik dacht dat 'ie af was weer verder, hij was veeeel te groot uitgevallen dus ik heb een groot deel al weer uitgehaald en moet 'm nu weer opnieuw breien ...maar het houd me van de straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 14:05
|
|
|
Ook lekker in de tuin gerommeld, dode rommel van vorig jaar die nog in de tuin lag weggehaald zodat ik volop van de sneeuwklokjes en crocusjes kan genieten. Het is vandaag wel een stuk kouder als gisteren, gistermiddag heb ik een hele tijd in de tuin in de zon gezeten, maar dat zit er vandaag waarschijnlijk niet in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:55
|
|
|
CREATIEFJ076 schreef: | Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal. |
Heerlijk zo'n nieuwe electrische fiets, ik hoop dat je lekker gefietst hebt, vandaag wordt het trouwens heerlijk weer dus misschien vandaag ook nog een tochtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:33
|
|
|
(o nou weet ik waarom het altijd een rommel is in mijn HUIS-kamer....ik heb geen HOBBY-kamer...straks maar weer heerlijk buiten...onder het afdak...) [quote]
Tsjaa, ik schaam gewoon een beetje dat ik zomaar een hobbykamer kan hebben...
Ben trouwens nog niet begonnen met opruimen, er lag beneden nog een trui op me te wachten die nog verder afgewerkt moest worden en die ga ik zo lekker aantrekken wanneer ik met de zolder aan de gang ga
Laatst aangepast door
|
ANNEMARIE415
|
op zaterdag 2 maart 2013, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 08:48
|
|
|
Ben net nieuw op CM en dit topic lijkt me erg leuk. Ik zit in de WAO en dus kan elke dag anders voor mij zijn, ik schrijf bewust kan omdat het natuurlijk ook elke dag bankhangen kan worden. Ik probeer m'n leven een beetje op te leuken en me niet gek te laten maken! Vandaag ga ik mijn zolderkamer opruimen, althans een begin maken, om er een gezellige crea-kamer van te maken. Verder nog een frisse neus halen buiten en wat boodschapjes doen.
|
|
Naar boven |
|
|