ChristianMatch

Forum

Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 28 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 23:05
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.

De link tussen autisme en vaccins is duidelijk. Inmiddels zijn er wereldwijd tientallen boeken veschenen die verhalen hoe gezonde kinderen na hun inentingen vrijwel direct terugvallen in de een of andere vorm van autisme. Toeval ? De ouders zijn er niet van te overtuigen! Het doet er niet toe welk vaccin dit was. Het criterium is voornamelijk hoeveel vaccins er tegelijkertijd ingespoten zijn. Met meerdere vaccins worden er ook meerdere adjuvants ('hulpstoffen') ingespoten. En DIE zijn schuldg! Stoffen als aluminium(zouten) of kwikverbindingen hebben als functie de 'immuunrespons te vergroten' ? het lichaam raakt nou eenmaal niet opgewonden van geattenueerde (gedode of verzwakte) micro?organismen ? en ouders worden zelden voorgelicht over de aanwezigheid van neuro?toxische stoffen in kindervaccins. Terwijl juist deze stoffen zeer grote schade aan kunnen richten... Jennifer Hutchin

Nog een duidelijk stuk over het verband tussen autisme en vaccinaties.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:33

Dit bedoel ik dus, er zitten wel degelijk gevaren aan vaccinaties.

Er is een positief verband gevonden tussen de invloed van autisme en kindervaccinaties

De reden voor een snelle stijging van autisme in de USA, die begon in negentiger jaren, is een mysterie.
Alhoewel individuen waarschijnlijk een genetische aanleg hebben om autisme te ontwikkelen, vermoeden onderzoekers dat er ook 1 of meerdere omgevingsfactoren nodig zijn. 1 van die factoren zou de hoeveelheid vaccinaties kunnen zijn die jonge kinderen krijgen. Door gebruik te maken van regressie-analyse en controle van het gezinsinkomen en etniciteit, is de relatie tussen het aandeel van de kinderen die de aanbevolen vaccinaties tot 2 jaar ontvingen en met aanleg voor autisme of een spraak- of taalstoornis in iedere staat van Amerika vastgesteld. Dit gebeurde tussen 2001 en 2007. Een positieve en statistisch significante relatie werd gevonden: Hoe hoger het aandeel van de kinderen die de aanbevolen vaccinaties ontvingen, hoe hoger de aanleg voor autisme en of spraak- en taalstoornis. 1% verhoging van vaccinaties werd geassocieerd met nog eens 680 kinderen met autisme of een spraak- en taalstoornis. Noch het gedrag van de ouders noch de toegang tot zorg waren van invloed op de resultaten, omdat de de vaccinatie omvang niet significant gerelateerd (statistisch) aan andere handicaps of aan het aantal kinderartsen in enige staat van Amerika. De resultaten suggereren dat alhoewel kwik niet meer voorkomt in veel vaccinaties, er andere boosdoeners kunnen zijn die wel gelinkt kunnen worden aan autisme. Verder onderzoek naar de relatie tussen autisme en vaccinaties is gewaarborgd.

Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21623535
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:25

SHANITA130 schreef:
Ik vind het heel logisch klinken wat je zegt Petra.

Ja, wat denk je dat er aan verdient wordt aan de vaccs?

Ja, natuurlijk zeggen belanghebbenden in de wereld dan dat het zo goed is.

Smiley met dichtgeplakte mond

sMijn mening.

Inderdaad word er enorm veel aan verdient, zie mijn stuk elders in dit topic wat ik van internet heb gehaald.....
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:22
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?

KLUS667 schreef:
(Oudere)vrouwen met een diepe decolité met een olifantenhuid.

Of een uitpuilende grote tent boven de broek uit.

Ik ben het verder met voorgaande reacties eens dat ook mijn reacties natuurlijk met een knipoog(je) zijn, want de liefde overwint alles....en is blind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar het gaat om de eerste indruk, toch Smiley die vol vragen zit

Jij bedoelt zo'n sinaasappelhuid bij het decolleté

Knipoog smiley

Natuurlijk moet je reacties ook met een vette knipoog lezen Knipoog smiley Knipoog smiley
Maar wat lichtelijke humor kan geen kwaad lijkt mij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:19

JANS221 schreef:
Het is niet mijn woord, hoor. Er is veel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Het RIVM (Rijkinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) geeft ook aan dat er geen enkel verband is. Dat sommige artsen soms denken dat het beter is om een vaccinatie niet te geven, wil nog niet zeggen dat er een verband is tussen vaccinatie en epilepsie. Ik heb ook nergens gezegd dat ik het beter weet dan artsen en het is ook niet mijn woord tegen dat van de artsen, een beetje vreemde opmerking trouwens, die ik even niet kan plaatsen.
We kunnen misschien maar weer beter teruggaan naar de vraag: Moet vaccinatie verplicht gesteld worden?

Nee vaccinatie moet niet verplicht worden, zo duidelijk?
Mensen zijn geen kuddedieren die je zoiets als een vaccinatie die niet uit ongevaar bestaat, kan gaan verplichten, dat is mijn gedachte.

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 25 juni 2013, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 22:17
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?

GRIETJE688 schreef:
Ik heb een hekel aan mannen die te snel van stapel lopen. Dat een eerste date goed is verlopen betekent niet meteen dat ze smsjes moeten gaan sturen als: ik mis je, je bent zoo leuk en blablabla. Dat is gewoon claimen!!
Tuurlijk mogen ze een smsje sturen maar gewoon kort met:
''ik heb een leuke tijd gehad, verheug me op de volgende date.'' zoiets.

Psies, hou je boodschap kort maar duidelijk, vind ik ook!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:04

JANS221 schreef:
Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt. Uit geen enkel onderzoek is gebleken dat epilepsie wordt veroorzaakt door vaccinaties. Wel kan de koorts na een vaccinatie bij kinderen met epilepsie een aanval uitlokken. Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties. Bijwerkingen van vaccinaties staan in geen verhouding tot de ernst van de ziekte waartegen wordt ingeënt.

Jans, net vorige week 1500 griepprikken besteld.

Bij mijn oom was er voor de vaccinatie geen sprake geweest van epilepsie maar kreeg het terstond daarna, het is ook bewezen bij hem dat dit ontstaan is NA de vaccinatie.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 21:01

MARTIJN277 schreef:
Ik knap af op zeer veeleisende vrouwen (die dus ook lang single blijven) en als de biologische klok dan vervolgens nadrukkelijk begint te tikken, niet weten hoe snel ze een kerel aan de haak moeten slaan. Hun eisenpakket van voorheen blijkt dan vaak niet zo hard meer te zijn.
Dames, let wel ik zeg niet dat de meeste vrouwen zo in elkaar steken, maar er zijn er wel. En daar knap ik dus op af.

Teveel make-up vind ik ook geen leuk gezicht.

Dat zijn de categorie met "rammelende" eierstokken, snap wel dat een man dat afschrikt als je net in een date "proces" met iemand en diegene begint al snel over een evt kinderwens, de meeste mannen rennen dan hard weg
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 19:47

LEANNE226 schreef:
Als je het hebt over het afkeuren van potentiele partners vanwege hun uiterlijk/kleding/uitkering/afkomst etc vind ik dat iets anders dan je ergens aan ergeren.Ik zeg nergens dat ik een man met dergelijke broek alleen daarom zou afkeuren/a-sociaal zou vinden of wat dan ook.

Wie schrijft er hier dan dat we een man om welke reden af zouden keuren? Als je goed gelezen hebt staat er iets heel anders dan dat.
Jij maakt toch zelf ook een vrouw belachelijk in een joggingbroek in de bilnaad? Ik vind persoonlijk dat ook een afknapper daar kom ik gewoon voor uit. Maar jij zegt de ene avond het ene en schrijft de andere middag dat je je ergert aan mensen die enz enz.....

Sorry maar ik vind nog steeds dat je jezelf duidelijk tegenspreekt hierin.
In het hele topic kan je geen enkele reactie vinden van iemand dat we een man zouden afkeuren op basis vsn kleding/ uitkering/afkomst.... Afkomst snap ik zowieso al niet dat iemand daarop afgekeurd kan worden. Wel werd er geschreven waaraan je je kan ergeren waaronder dus foute kleding. En daar deed jij zelf aan mee!

Als
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:37

PETRA373 schreef:
Misschien komen mijn woorden niet duidelijk over
Bewezen feit is dat epelepsie , is erfelijk, maar word gestimuleerd om te ontwikkelen door de stoffen die in de k zitten tegen kinkhoest. D k t p dus

Verder schrijf ik dat na iedere ziekte,e griep, koorts een andere ziekte kan ontstaan
Je afweersysteem vecht tegen het virus, en kan ineens tegen iets van je lichaam ook gaan vechten wat gewoon goed is.
Met simpele woorden dan uitgelegd.
Zo werkte mijn dochters schildklier bijna niet meer na een virusje door zoiets, gevolgen zijn bkijvend

Epilepsie klopt inderdaad want ik heb zoals ik al heb geschreven dit in de familie meegemaakt met een oom van me, dat is bewezen dat dit door de inentingen kwam vroeger.....

Ik vind het wel moeilijk hoor, je kan niemand iets opleggen wat betreft inentingen, maar mag je het je kind aandoen dat deze bv polio krijgt zoals in de jaren 90 het geval is geweest?
Nee ik geloof niet dat dit mag, de dokteren zijn ook de middelen in Gods Hand om deze ziekten te lijf te gaan, maar het is ook weer zo dat de vaccins ook niet ongevaarlijk zijn, ik vind dit een moeilijk punt!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:22

LEANNE226 schreef:
Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen? Knipoog smiley

Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr

Deze bedoelde ik dus!
Beetje vaag met de reactie die je nu geeft

Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:21

LEANNE226 schreef:
Even zonder quote..........

Ik irriteer me aan sommige,misschien niet verkeerd bedoelde,opmerkingen over bepaalde kleding waardoor je een a-sociaal zou zijn,dikke mensen etc.

Ik heb een heel fijn huwelijk gehad waarin mijn partner heel veel heeft moeten inleveren en dan worden uiterlijkheden bijzaak.Als mensen anderen uitlachen om hun tekortkomingen wie van de beiden is er dan van laag niveau?

Natuurlijk heb ik verwachtingen maar zelfs als het plaatje compleet lijkt kom je toch dingen tegen die vies tegen zullen vallen,dan moet de liefde dat overwinnen.

Ik vind het moeilijk mijn zienswijze hier uit te drukken in woorden,ik ben niet boos en bedoel het niet verkeerd maar mijn ervaring is dat velen op CM oppervlakkig genoeg zijn om iemand te dumpen vanwege een imperfectie.........

Ik begrijp je reactie Leanne, maar dan verwijs ik je toch ook even naar je eigen berichtje op het topic waar knappen jullie mannen op af bij een vrouw, waarin jij zelf antwoorde, een vrouw met een roze joggingbroek die in de bilnaad zit, zoiets dergelijks schreef jij zelf toch?
Dus, als het over bepaalde kleding gaat waar jij je aan ergert, spreek je jezelf nu lichtelijk tegen met je commentaar van gisteren
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:22

TALITHA162 schreef:
Buiten dat heb ik ook verhalen gehoord dat als kids net ziek zijn geweest en dan TOCH inentingen krijgen het hardstikke fout kan lopen , er zijn geruchten dat ze er autistisch door kunnen worden. Heb 1 verhaal uit eerste hand gehoord van een moeder die dat is overkomen, het ventje was net ziek geweest is toch ingeent hij was toen rond de 2 jaar hij sprak goed en ontwikkelde zich normaal, maar NA die inenting veranderde hij totaal, hij sprak niet meer en hij gedroeg zich ook autistisch , niemand wist wat ze met hem aan moesten, zijn mams heeft jarenlang voor hem moeten knokken om hem op een goede school etc te krijgen en de dingen weer uit hem te krijgen . Er zitten dus zeker gevaren aan inentingen want weten wij wat ze er allemaal in stoppen??? Het heeft dus 2 kanten, als ik ooit kids krijg zou ik het lastige keuze vinden.

Zo heb ik een oom in de familie die door inentingen epilepsie heeft gekregen vlak nadat hij zijn inentingen heeft gekregen dit is onderzocht en bewezen dat door het vaccin hij nu levenslang moet boeten en zware medicijnen moet blijven slikken, afgekeurd is etc etc......

Er zijn ook aan inentingen wel degelijk gevaren.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 13:28

LEANNE226 schreef:
Dat zie je hier helaas ook gebeuren in de reacties Twijfelende smiley Veel mensen denken dat ze beter zijn dan een ander en echt wel veeeeeeeeeel beter verdienen dan.........nou,vul maar in.Soms moet je bedenken waarom je nog geen relatie hebt,wellicht zijn je eisen absurd?(algemeen bedoeld hoor)

Zo zie ik het niet, eisen mag je hebben als je die niet zou hebben dan klopt er iets niet, je kan niet met iedereen een match hebben, het klikt of het klikt niet, zo zal iedereen op een datingsite een soort van eisenpakket hebben, dat vind ik alleen maar goed, zo kan je voor jezelf er "uitfilteren" wat wel of niet een kans van slagen zou kunnen hebben.

Natuurlijk zijn er die absurde eisen zullen hebben, tja dan zal het wat langer duren voordat diegene een match heeft waar het goed mee zal klikken.
Maar dat is ieder voor zich vind ik, je weet uiteindelijk zelf goed genoeg wat wel of niet bij je zal passen.........

Waarom zou je beter zijn als een ander, omdat je een bepaald eisenpakket hebt?
Nee dat zie ik toch anders....

Als ik bv voor mezelf praat, als je als alleenstaande kinderen hebt in opgroeiende leeftijd, dan zal ik niet snel gaan verhuizen want mijn kids hebben hier hun leventje, dan word het al snel moeilijk of moeilijker om iemand te vinden die hierin past, je zoekgebied word kleiner zegmaar, of ik persoonlijk heb liever een man die kinderen gewend is dan iemand die nog nooit getrouwd is en geen kinderen heeft. Ik zou het ook niet prettig vinden iemand die rookt bv, ik rook zelf ook niet en ik hou er niet van om een "asbak" te zoenen.
Zulke dingen zijn geen absurde eisen vind ik, je hebt als je wat ouder bent al een heel leventje achter de rug en wellicht kinderen, je werk, er zijn dan veel dingen die in het plaatje moeten passen.

Zo heeft iedereen zijn eigen eisen, en dat mag, en al zou je dan wat absurdere eisen hebben, dan heb je het er wellicht ook voor over om dan wat langer te wachten tot er een geschikt persoon op je pad zou mogen komen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 12:28

NATASCHA642 schreef:
ow ja die brrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kotsende smiley

das ook weer zo duurt alleen wat langer voor het potje denk Knipoog smiley

Wieweet staat morgen ineens je droom man in de supermarkt achter je bij de kassa

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 12:26

PETRA373 schreef:
ik bekijk het zo, God had een plan voor jou en je man, maar we hebben allemaal eigen keuzes, zijn geen robotten van God, jouw man maakte de keuze om van god af te dwalen. belangrijke geboden in het verbond van een huwelijk te ontbinden.
Denk niet dat dat Gods plan was, maar God heeft nog steeds plannen voor jou, houd van jou en wil dat je je gelukkig bent, wie weet ligt er al beter plan klaar met veel leukere man voor jou. aangezien je ex niet zo meewerkte met het plan.....
Ma ja, god kan wel plannen maken, wij moeten zelf ook wel willen en na gods plan luisteren.... toch? Dus als een man, kiest om vreemd te gaan, wijkt hij zelf af van gods plan.
is god e r wel om je te herstellen en een nieuwe man te geven.......

Z zie ik het ook idd, ja duidelijk stukje
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 12:26

PETRA373 schreef:
Zo zie ik het ook, vertel ook alles aan jezus en heb het ook in zijn handen gelegd, voor de date al. iets wat ik met mijn vorige date met andere man niet had gedaan.
bijzondere was, ik effe in d e bijbel las, me bijbel open had laten liggen voor me make up tafel
tegen jezus zei, ik wil uw wil doen, maar die man.....heb ik uw zegen?
later ging ik weer effe na make up tafel, kijken of me haar wel e cht goed zat..... ha ha
en echt me bijbel lag open op een andere bladzijde,(was zeer verbaasd, nu nog) met een tekst die ik ooit had onderstreept, en las die woorden en was als of god zo antwoorde van het is goed, mijn zegen heb je....
ma ja vriendschap of meer... zal de toekomst wel leren.
erg persoonlijk, en beetje maf, maar echt die bijbel lag op andere bladzijde open

Misschien open gewaaid door de wind, omdat God het zo wilde dat je dit zou lezen......
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:41

NATASCHA642 schreef:
ben ik het helemaal mee eens en toch wil je soms dingen waarbij achteraf blijkt dat de Heer het toch anders met je voor had . kijkend naar mezelf was ik bijv. nooit getrouwd als ik had geweten dat hij vreemd zou gaan. Want daarvoor trouw je niet toch ?

Maar dingen gebeuren zoals ze moeten gebeuren, toeval bestaat niet.

Dat is ook pijnlijk zulke dingen, ik ken het, er zullen altijd waarom's zijn in het leven waar we geen antwoord op krijgen, ook deze dingen hebben een bedoeling gehad, misschien zijn we er sterker door geworden en zijn we hierdoor dichter bij God gaan leven.......
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:05

PETRA373 schreef:
sssssstttttttttttt Smiley met dichtgeplakte mond hij lijkt me leuk......zie wel

Ook dit zijn dingen waar je voor mag bidden en om mag vragen, vaak willen we het allemaal zelf doen want we weten zelf wel wat we leuk of niet leuk vinden, maar als je het nu eens uit handen zou geven en in Zijn Handen neerlegt, Hij weet toch uiteindelijk wat het beste bij ons past?

Hoe zien jullie dit?
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 11:02
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

NATASCHA642 schreef:
en toch kunnen we niet zonder ze Knipoog smiley Clown smiley

En de mannen niet zonder ons, waar zouden ze zijn als wij er niet waren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 10:03
BerichtOnderwerp: straatkrant

RENS466 schreef:
Wie koopt er wel er wel eens een gezellige straatkrant bij de super?
Wie niet?
Waarom staan ze er eigenlijk?

Groet Rens

Ik koop ze wel maar lees ze niet, koop ze puur omdat ik die persoon het geld dan gun die bij de supermarkt staat, hier bij de appie staat ook zo iemand, en dat is echt een lief mannetje, hij helpt je soms met je karretje vasthouden of een doos boodschappen in de auto tillen, hem gun ik dan het geld voor een krant, maar vaak zeg ik dan tegen hem, hou die krant maar, hier heb je wat geld, meestal geef ik een euro of soms twee euro, net hoe mijn financieen het toelaten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:59

PETRA373 schreef:
zet me tot denken, al die afknappers.... al die lijstjes in ons hoofd met voorwaarden, geen wiite sokken etc.....

Goed gesprek en interesante persoonlijkheid, inderdaad..... maar vaak val je voor iemand waarbij alle lijstjes, voorwaarden weg vallen.

heb op me laatste date helemaal geen iets, niet 1 ding dat ik denk... das minder
vind hem leuk zoals hij is.

hij heeft interesante persoonlijk, goede gesprekken heeft hij zeker.
Meestal heb ik altijd wel iets waarvan ik denk, das minder.
Hij rookt af en toe sigaar.... zou ik van te voren kiezen voor een man die sigaren rookt? ha ha denk het niet, maar van hem vind ik het leuk.
Hoort bij hem. En vind hem leuk zoals hij is.
gebeurt dat niet bij liefde, voorwaarden die weg vallen, iemand gewoon leuk vinden zoals die is
Hoe zou dat eigenlijk komen??? door de klik die zo mooi is, dat je alles aan hem leuk vind? want dat hoort bij hem?

Ik geloof dat dit waar is wat jij zegt petra, al je lijstjes met afknappers vallen weg als die klik er is dan zie je de rest niet meer.

Dus het belangrijkste is dan eigenlijk die klik, en dan valt de rest weg, dat klopt wat jij zegt.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:53

JANS221 schreef:
Het Humaan PapillomaVirus wordt overgedragen tijdens seks, ook als dat veilig gebeurt. Al is de kans dan inderdaad kleiner. De meeste HPV soorten veroorzaken overigens geen baarmoederhalskanker. Als meisjes die nog niet seksueel actief zijn worden ingeënt, zijn zij voor 99% beschermd tegen mogelijke infecties met HPV. Goede hygiëne lijkt mij vanzelfsprekend. Bijwerkingen zijn tot nu toe nog niet aangetoond, wat de effecten op de langere termijn zullen zijn is echter niet bekend.

Blijft nog steeds de vraag: Moet er een verplichte vaccinatie voor kinderen komen?

Nee er moet geen verplichte vaccinatie voor kinderen komen, dat is mijn mening, lees dit stuk maar eens, ik persoonlijk sta hier volkomen achter.

Verliezen wij bij verplichte vaccinatie ons zelfbeschikkingsrecht?
Viathou Peletier © September 2009

Tijdens een verblijf op La Vie Tara in Frankrijk, nam ik kennis van een uitgelekt document van de Franse overheid waaruit blijkt dat ‘vrijwillige’ vaccinatie tegen de Mexicaanse griep op het laatste moment (eind september 2009) toch wordt afgedwongen. De plannen daarvoor zijn in een vergevorderd stadium. Een speciale volg- en opsporingsprocedure via de wettelijk verplichte, met een microchip uitgeruste Franse medische ID card, gaat nauwkeurig registreren wie het vaccin ontvangen heeft en wie niet. Zie HIER. Iedereen komt aan de beurt.

Gezondheidspersoneel in Frankrijk zal verplicht worden mee te werken; bij weigering zullen ‘sancties’ volgen.
Mensen die niet meewerken krijgen nu al het etiket “een gevaar voor de samenleving” te zijn.
Het vaccineren zelf gaat niet gebeuren via de reguliere gezondheidszorg en huisartsen, maar door speciaal opgeleide vaccinatieteams. Het geheel lijkt meer op een militare operatie dan een publieke gezondheidscampagne. Het Franse document bevat verwijzingen naar Franse wetten ( Art. L3131-8 en 9) die stellen dat gezondheidspersoneel verplicht is mee te werken en dat bij weigering ‘sancties’ zullen volgen. Mensen die niet meewerken krijgen nu al het etiket “een gevaar voor de samenleving” te zijn.

Dit bericht riep bij mij een diepe verontwaardiging en verontrusting op waaruit een aantal vragen ontstond die ons allen aangaat.

-Wilt u gevaccineerd worden?

Om deze vraag te beantwoorden is goede informatie noodzakelijk. Via de media, zoals kranten en televisie, komt een vrij eenzijdig beeld naar buiten. Het is erop gericht u te vertellen, dat de overheid en het RIVM weet wat goed voor u is, en dat u hun richtlijnen zonder verdere vragen kunt volgen. Is dat zo?

- Weet u precies wat er in een vaccin zit?

Wanneer u persoonlijk onderzoek gaat doen over vaccinatie, zult u tot de conclusie komen, dat een eensluidend antwoord niet mogelijk is. Via allerlei wegen wordt momenteel aandacht gevraagd voor wat er allemaal in een vaccin zit. Weet u dat er toegevoegde stoffen inzitten zoals kwik, aluminium en squaleen en dat ze allerlei klachten en neurologische schade kunnen veroorzaken. Over deze stoffen wordt in de reguliere media niet gesproken en ook de overheid biedt hierover geen infomatie. Ook bij navraag niet. Je kunt je afvragen als je beseft dat vaccinmakers, c.q. de farmaceutische industrie, niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor de eventuele gezondheidschade van niet of nauwelijks geteste vaccins, waarom dat is.

- Ben ik, als ik me niet laat vaccineren, een gevaar voor de samenleving?

Als iedereen een vaccin krijgt en ik niet, kan ik toch niemand besmetten? En als ik ervoor kies liever ziek te worden van de griep dan het risico te lopen ziek te worden van de bijwerkingen van de vaccinatie, dan is het toch mijn eigen vrije keuze?

Het is toch niet aan de overheid om te bepalen of ik, door het vaccin niet te nemen, ziek mag worden of niet? Als deze keuze niet meer vrij is kan men zich het volgende afvragen:

- Leef ik nog in een vrij land en heb ik nog het recht zelf te beslissen over mijn eigen lichaam?

Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik in een democratische samenleving vrij ben om zelf beslissingen te nemen met betrekking tot mijn eigen lichaam. Waarschijnlijk heeft u net als ik wel gemerkt dat we zo langzamerhand in een met wetten en regels gedomineerde maatschappij leven, waar in toenemende mate beperking van vrijheid en ontwikkeling wordt opgelegd. Denk daarbij aan intensievering van de controle op het geldsysteem, en alternatieve medische- en voedselindustrie, zie onder andere codex alimentarius, landbouw- en veeteelt- productiemethoden, en controle op de vrijheid van meningsuiting.

Het opvallende is dat we ook nog elkaar moeten gaan bespioneren zodat we gezamenlijk zicht houden op elkaars “gehoorzaamheid”. Als ons gedrag afwijkt van de door het collectief – meestal bepaald door de overheid – opgelegde normen- en waardensysteem, moet dit gemeld worden aan de overheid. Dit riekt naar “verdeel en heers” strategie! Wordt de burger zelfs geleerd immoreel te handelen? Ik mocht niet klikken van mijn ouders!

- Wat als ik in Frankrijk of de VS woon en besluit me niet te laten vaccineren?

Word ik dan gestigmatiseerd als gevaar voor de samenleving? Klopt het dat ik dan ook nog sancties als geldboetes en zelfs gevangenisstraf kan verwachten?

Meneer Klink vindt dat je maar beter verlegen MET de vaccinaties verlegen kan zitten, dan OM... Een woordspeling van zo'n € 700 miljoen. Een dure grap noemen we dat..!

Wat gebeurt er in Nederland met de 34 miljoen vaccins die minister Klink heeft besteld? Twee per persoon? Hij weet kennelijk meer dan ik. Waar blijft mijn zelfbeschikkingsrecht; mijn vrijheid zelf te beslissen over mijn eigen lichaam?

Het lijkt erop dat onze vrijheid van keuze aan banden wordt gelegd door middel van het omdraaien van de redenering dat wij een gevaar vormen voor de samenleving, als wij ons niet laten vaccineren. Het kan niet anders, dan dat hier een andere bedoeling achter ligt. Is deze gesuggereerde pandemie een voorwendsel om iedereen verplicht te vaccineren?

Gezien de ingredienten van de vaccins worden onze lichamen ernstig vergiftigd. Waarom wordt hierover gezwegen? Is het de bedoeling dat wij juist ziek en afhankelijk worden en niet meer in staat zijn verantwoordelijkheid te nemen voor onze eigen (spirituele) ontwikkeling en bewustwording?

Los van het eventuele doel en de inhoud van de vaccinatie (die mijns inziens al ernstig genoeg zijn), voel ik mij diep geraakt dat ik tegen mijn wens – en dus onder dwang – mij zou moeten laten vaccineren. Dit druist volledig in tegen mijn gevoel van vrijheid zelf keuzes te mogen maken en hiervoor de verantwoordelijkheid te nemen. Mijn zelfbeschikkingsrecht wordt mij doelbewust ontnomen. Is dit een verhulde poging tot een vorm van slavernij door het “systeem”? Wil ik zo leven?

Deze immorele, onethische en onrechtmatige houding, strategie en handeling ten opzichte van de onwetende, goed vertrouwende burger in de maatschappij, dient de groei en ontwikkeling van de samenleving niet. Het impliceerd ontnemen van het geboorterecht om in vrijheid keuzes te mogen maken, en dit is gewetenloos.

Is dit het einde van de democratie?

Lieve mensen, wordt wakker uit de schijnveiligheid die ons wordt gespiegeld door onvolledige informatie rond de vaccinatie. Informeer jezelf goed, maak de bewuste keuze of je je wilt laten vaccineren of niet, en voel ook of dit klopt of niet.

Handel vanuit het ge-Weten, vanuit het hart. Laten we gaan staan in onze soevereine kracht en laten we zien hoe een liefdevolle en vooral verantwoorde menselijke samenleving eruit ziet.

Viathou Peletier
Voor meer informatie zie website: de Spuit blijft eruit HIER

Ook al is een mogelijk wettelijke verplichting in veel landen niet aan de orde, het gaat erom dat er in de eerste plaats landen zijn waar dit wél aan de orde is, en dus het zelfbeschikkingsrecht verkracht wordt. En in de tweede plaats kun je je afvragen of de ongelooflijke morele druk die door overheden aan de burgers wordt opgelegd, nog wel juridisch verantwoord is..!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:37

NATASCHA642 schreef:
Voel me niet aangesproken persoonlijk, wil gewoon reageren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat is dikke haha ik draag ook wel eens een roze broek maar wel met lang shirt over de billen Knipoog smiley

Ja dat kan toch wel? Heb ik ook hoor, een legging met een lang tuniek erover of een longshirt met riempje ofzo, maar je hebt van die vrouwen die tokkies typetjes zegmaar die hebben van die roze joggingbroeken aan en dan een dik stuk blote buik piept erboven uit en dan een te strak en te kort heetgewassen vaal shirt aan bllllllllll, dat zijn wel afknappers denk ik voor een man......

Alhoewel, op elk potje past een dekseltje uiteindelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:32

Ging iets fout met knippen en plakken bij de bovenstaande tekst, vanaf het regeltje dat is helemaal waar dat stukje is van mij en niet van Leanne, even gemeld om verwarring te voorkomen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:30

LEANNE226 schreef:
Uiterlijk kun je veranderen(als hij dat wil),innerlijk niet........een interessante persoonlijkheid en een goed gesprek vind ik het belangrijkst............

Dat is helemaal waar!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind te schakelen als je bv een eerste date hebt, en diegene is zo gekleed als wat ik hier eerder beschreven hebt, om daar dan doorheen te prikken, maar uiteindelijk was het karakter voor mij ook niet echt prettig, het paste niet bij mij.
Maar, ik ben het wel met je eens dat als je uiteindelijk een goed gesprek hebt dat dat veel meer waarde heeft dan de foute kleding die hij op dat moment aan heeft.

en daarna samen shoppen voor een lekker geurtje en mooie sokken Knipoog smiley

Dat is helemaal waar!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het best moeilijk vind te schakelen als je bv een eerste date hebt, en diegene is zo gekleed als wat ik hier eerder beschreven hebt, om daar dan doorheen te prikken, maar uiteindelijk was het karakter voor mij ook niet echt prettig, het paste niet bij mij.
Maar, ik ben het wel met je eens dat als je uiteindelijk een goed gesprek hebt dat dat veel meer waarde heeft dan de foute kleding die hij op dat moment aan heeft.

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op dinsdag 25 juni 2013, 09:31
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:28

ANNA415 schreef:
Dat droegen de meeste boeren in Zuid-Afrika...
En dat zaten een paar knapperds bij Verliefde smiley

Holbewoners?
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 09:26
BerichtOnderwerp: Gebed gevraag voor astma.

SHANITA130 schreef:
Hoi,

Ik wou gebed vragen, ik heb astma.

Heb al sinds augustus verleden jaar geen aanval gehad, dat was toen de laatste. die was zo heftig en lang dat ik dacht dat ik doodging.

Daarom wou ik er niet over schrijven.

Daarom durfde ik ook bijna niets meer te doen.

Ik kan ook alleen dingen doen als ik het rustig doe in de Rust, haasten komt dus niet voor in mijn woordenboek.

Nou wou ik gebed vragen, want ik geloof in gebed. Dat ik geen astma aanval krijg.

Vast Bedankt!

Goedemorgen Shanita,

Soms zijn er dingen die je liever voor jezelf wilt houden en niet wilt of kunt delen in het openbaar, en dat geeft ook niet.
Ik snap nu ook jou reden dat je het wetk wat er ligt weleens niet ziet zitten, misschien puur uit angst voor opnieuw een aanval?
Angst is een heel beangstigend iets, ik heb het zelf gekend doordat ik enorm last van hyperventilatie heb gehad.
Gebed daar mag je ook in geloven dat dat wonderen kan doen, het hoeft niet altijd zo te zijn, God kan een mens ook weleens een tijd laten roepen en smeken om je soms op de proef te stellen of je nog vertrouwen in God hebt, maar aanhoudend bidden tot God zonder ophouden, God laat immers geen bidder staan!
Ik zal voor je bidden!
Sterkte!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:40

LEANNE226 schreef:
Mag ik zeggen waar ik op afknap bij vrouwen? Knipoog smiley

Zo'n slecht zittende slobberbroek die samenkruipt onder de billen.............brrrrrrrrrr

Ooja die is ook erg idd hahaha....
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463 (51)

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 23:30

[quote=BAPPI605]

Nee ging mis, hij pakte de tekst van jou berichtje niet van die uhm snot berichtje van jou, die ieuwww klodder snot.....
Krijg daar de rillingen van als ik zoiets zou meemaken tijdens een date brrrrrr
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MAMALOE463
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 28 Volgende
Pagina 3 van 28