Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 10:20
Onderwerp: werking deze site
|
|
|
ok sorry hoor ben niet zo slim maar hoe zie ik dan als er iemnd aanwezig is op de site????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 09:51
Onderwerp: werking deze site
|
|
|
mag ik eens vragen aan de kenners hier. Hoe deze site precies werkt? Want ik als (domme) zeeuw snap er niks van!!
sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 09:49
Onderwerp: belangstelling???
|
|
|
IESJE369 schreef: | Allereerst stel je verwachtingen niet te hoog, wanneer iemand een terloops gesprek begint met “Hoe gaat het met je”. Vaak is het alleen een beleefdheidsformule. Als blijkt dat iemand echt tijd en belangstelling voor je hebt, wees er dan blij mee.
Humor werkt vaak goed: Bijvoorbeeld als antwoord: “Uh, heb je even…?” Of: “Eigenlijk niet zo goed, maar hier en nu lijkt me niet geschikt om daar op door te gaan. Zullen we iets afspreken?” |
goede reactie hou ik als zeeuw wel van haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 09:49
Onderwerp: belangstelling???
|
|
|
IESJE369 schreef: | Allereerst stel je verwachtingen niet te hoog, wanneer iemand een terloops gesprek begint met “Hoe gaat het met je”. Vaak is het alleen een beleefdheidsformule. Als blijkt dat iemand echt tijd en belangstelling voor je hebt, wees er dan blij mee.
Humor werkt vaak goed: Bijvoorbeeld als antwoord: “Uh, heb je even…?” Of: “Eigenlijk niet zo goed, maar hier en nu lijkt me niet geschikt om daar op door te gaan. Zullen we iets afspreken?” |
goede reactie hou ik als zeeuw wel van haha
|
|
Naar boven |
|
|