ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNA415
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 86 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNA415
Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 21:07
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

MARCOVH807 schreef:
......

Zoals ik al eerder aangaf, bij een grap met iemand, verdraai je meestal eerst de waarheid (valse getuigenis of verdraaien van woorden), zodat die persoon verschrokken reageert. Juist om die reactie moet je dan lachen. Daarna vertel je het juiste verhaal.

....

Uhhh. Er bestaat ook nog zoiets als woordgrappen en moppen. Veel lol zonder dat je iemand laat schrikken of zonder de waarheid te verdraaien.

Maar hoe ga je dan om met verhalen? Zijn ook niet de waarheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 16 september 2013, 19:11
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

NATASCHA642 schreef:
vandaag dozen ingepakt schiet al lekker op Knipoog smileyLachende smiley

En al dozen aan het uitpakken? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zondag 15 september 2013, 08:55
BerichtOnderwerp: ga je mee picknick/barbeque zaterdag 14 sep in Ede op de hei

HARALD940 schreef:
Nou, jullie hebben wel wat gemist hoor, zo'n gezellige BBQ vandaag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Pieter en ik waren er vanaf ongeveer kwart voor 1, en wij maar wachten..... En na 3 uur kwam Roos even langs.
De party tent stond er zo, dus het was droog genoeg eronder voor iedereen, nu mosten ze er nog zijn Clown smiley

Als er nu nog iemand wil gaan, Pieter and I have left the building Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb lekker geslapen Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 september 2013, 11:27

Allen: ik ga het vandaag niet redden. Veel plezier!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 19:46

ROELANDE345 schreef:
Helaas mensen ik ben half ziek, griep. Moet zondag weer de hele dag werken
dus wil het niet riskeren dat ik me echt ziek moet melden
Dus ik kom niet Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 september 2013, 07:00

zoals het er nu naar uit ziet is het na 14:00 een paar sputtertjes Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 20:55
BerichtOnderwerp: Thermostaat of temperatuur

MARIO216 schreef:
Ben je thermostaat of heb je meer temperatuur. Of een barometer??

Zelf ben ik meer een temperatuur. Maar als ik boos ben een barometer die uitslaat. Knipoog smiley

Ik ben meer het weer.....
soms onstuimig
meestal zonnig
en af en toe regenachtig
en soms kans op een onweersbui
Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 september 2013, 07:13
BerichtOnderwerp: Het weer

GEWELDIG! Gratis water voor de tuin Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 september 2013, 19:49

PIETER619 schreef:
Feestje bouwen op de 14de, heb eventueel goeie partytent geregeld kan er meer mee krijgen, dus kom als je durft , dus bij mooi weer onder de bomen en bij slecht weer gezellig de tent in.

Pieter heb je ook de bbq bij je?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 20:39
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!

Dag Steentje
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 20:33

KLUS667 schreef:
Helaas....Klus heeft 4 afspraken en moet er 2 afzeggen. Fijne bbq!!!

Deze opmerking is niet OKE
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 september 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

KLUS667 schreef:
HAHAHAAAAA, LOL

wat een onzin eigenlijk, zal die afdwalende offtopic dames maar negeren...., ze moeten mij toch altijd hebben...

Bloemkool met gebakken aardappels, gehaktballetjes en vanillevla toe.

BOEMkool en raketjes Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 06:47
BerichtOnderwerp: Blokkeren

Pieter klinkt als dat iemand je lastig valt maar je geen mogelijkheid geeft om terug te reageren. 3 opties:

- lekker negeren
- ook blokkeren
- de redactie waarschuwen

Wat is dat hier toch? Af en toe komen die berichten voorbij dat men elkaar weer loopt te stangen op mail of in het forum. Er worden zelfs mensen om geband. Hoe bont moet je het maken?!!! Het is mij nog nooit gelukt een reprimande van de redactie te krijgen Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 06:37
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

KLUS667 schreef:
Je brengt me op een idee...
Er liggen nog 6 raketten in de diepvries...
En...is alweer een poosje geleden...

Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Dus vandaag of morgen in het nieuws:

EOD ONTRUIMT VRIEZER KLUS Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 06:34
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.

FREEK734 schreef:
Willemijn, je zult het gezien je reactie misschien niet verwachten, maar juist in de tijd van Paulus was homosexualiteit een wijd verbreid en geaccepteerd fenomeen. Zelfs de heerser van het Romeinse wereldrijk, Keizer Nero die in 59 na Christus aan de macht kwam, was openlijk homoseksueel en trouwde met een man! En zelfs in die tijd gold wat ik bovenschreef, geen enkele acceptatie van homoseksualiteit in de Bijbel.

..............

Klopt, maar dat was met name dat de pater familias de jongere jongens (schandknapen) een 'stukje opvoeding' mee gaf. Kotsende smiley

In het NT wordt ook (in een van de teksten die je eerder aanhaalde) ook de schandknaap (dus de ontvanger) veroordeeld. Dat geeft een goed beeld van die tijd.

In die tijd was homoseksualiteit niet een relatie van 2 gelijken, maar van 'meester en slaaf'

Even een verduidelijkende link, al hoewel niet echt 'smakelijk' om te lezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit_in_het_Oude_Rome
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 06:23

FREEK734 schreef:
..........
..........

Wat je zegt over het letterlijk volgen van de Bijbel…. Hierin volg ik je niet. Het gaat om een handjevol geboden. De geboden van het OT zijn bijna allemaal ceremonieel of burgerlijk. Maar zelden zedelijk, aangehaald in het NT en universeel geldend. Ik daag je uit om een gebod aan te wijzen die ik moet houden die mij vreemd in de oren klinkt.

...................

Daar ligt bij mij nu de vraag.

Wie bepaald? Of hoe bepaal jij welke geboden ceremonieel of burgerlijk zijn?
En waarom zouden de burgerlijke wetten niet meer gelden en de zedelijke wel?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 06:12
BerichtOnderwerp: Daten

ROELANDE345 schreef:
morgen op naar Groningen voor 2 dagen lekker overnachten in een hotel en de stad bekijken Lachende smiley
Het plan was om woensdag weer een rendez-vouz te hebben. De 2e keer dus Clown smiley
Maar de (jonge) man(5 jaar jonger) is zo enthousiast dat hij dinsdagmiddag ook vrij genomen heeft.
Dus volgens mij zijn er na 1,5 dag bij elkaar 3 mogelijkheden:
1 we willen elkaar na woensdag nooooit meer zien
2 we blijven vrienden meer niet
3 we hebben "verkering" Clown smiley Verliefde smiley
wordt vervolgd............

wordt vervolgd .....
...... met een picknick/bbq?!! Clown smiley Engeltje smiley

(bezorgd is het goeie woord)

Laatst aangepast door
ANNA415
op dinsdag 3 september 2013, 06:12
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 september 2013, 06:07
BerichtOnderwerp: Mooi filmpje datje wilt delen maar geen muziek.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=55a6RyKWVoI

Echt tot het einde kijken Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op dinsdag 3 september 2013, 06:08
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: maandag 2 september 2013, 06:47

Ik haal nog maar een stukje naar boven wat Petra 373 op pagina 2 plaatste

Quote:
Geplaatst: zondag 31 maart 2013, 03:11

Er waren eens kleine, houten mensjes. Elk houten mensje was gesneden door de houtsnijder Eli. Vanuit zijn werkplaats op de heuvel kon je hun hele dorp overzien.

Elk mensje was anders. Sommigen hadden grote neuzen, andere grote ogen. Sommigen waren lang en anderen juist weer korter. Sommigen van hen droegen hoeden, sommigen jassen. Maar ze waren allemaal gemaakt door dezelfde houtsnijder en ze woonden allemaal in hetzelfde dorp.

En elke dag, de hele dag door deden ze hetzelfde: ze gaven elkaar stickers. Op de straten en de pleinen…..overal kon je zien dat ze sterren en stippen op elkaar aan het plakken waren.

De mooie, kleine, houten mensjes, die met mooie gladde verf, kregen altijd sterren. Maar als het hout ruw was, of de verf afgebladderd, dan kregen ze stippen.

De talentvolle kleine, houten mensjes kregen ook sterren. Sommigen konden grote stokken heel ver boven hun hoofd tillen of over grote blokken springen. Anderen kenden moeilijke woorden of konden heel mooi zingen. Die kregen allemaal sterren.

Maar anderen, die niet zoveel konden kregen stippen.

Punchinello was een van de anderen. Hij probeerde net zo hoog te springen als anderen, maar hij viel altijd. Wanneer hij wilde uitleggen waarom hij gevallen was, dan zei hij iets geks, want hij was ook niet zo welbespraakt, dus gaven ze hem nog meer stippen.

Na een poosje had hij zoveel stippen dat hij niet meer naar buiten durfde. Hij was bang om iets doms te doen, zoals zijn hoed vergeten, of in een waterplas trappen. En dan zouden ze hem nog meer stippen geven. Op het laatst had hij zoveel stippen dat men hem er soms, zelfs zonder reden nog een bij op plakten.

“Hij verdient heel veel stippen.” De kleine houten mensjes waren het allemaal met elkaar eens. “Ja, veel stippen, want hij is geen goed klein, houten mensje.”

Na een poosje begon Punchinello het zelf te geloven. “Ik ben geen goed klein, houten mensje”, zei hij. Op sporadische keren dat hij toch naar buiten ging, hing hij wat rond bij andere kleine, houten mensjes die ook veel stippen hadden. Hij voelde zich bij hun beter op zijn gemak.

Op een dag ontmoette hij een klein, houten mensje zoals hij die nog nooit had gezien. Ze had geen stippen, maar ook geen sterren. Ze was gewoon een klein, houten mensje. Haar naam was Julia. En het was niet zo dat ze haar geen stickers probeerden te geven…..maar ze wilden gewoon niet blijven plakken. Sommigen bewonderden Julia omdat ze geen stippen had en wilden haar juist daarom een ster geven. Maar die viel er gewoon weer af. Sommigen keken op haar neer omdat ze geen sterren had, dus wilden ze haar een stip geven. Maar ook die bleven niet zitten.

“Zo zou ik willen zijn!”, dacht Punchinello. “Ik wil geen stickers meer.” Dus vroeg hij het stickerloze kleine, houten mensje hoe ze dat toch deed.

“Dat is makkelijk”, antwoordde ze. “Ik ga elke dag naar Eli.”

“Eli?”

“Ja, Eli, de houtsnijder. Ik zit vaak samen met hem in zijn werkplaats.

“Waarom?”

“Waarom ga je dat zelf niet uitzoeken? Toe, ga de heuvel op. Hij is er.”

En het kleine, houten mensje zonder stickers draaide zich om en verdween.

“Maar hij wil me vast niet zien!” schreeuwde Punchinello haar na. Maar Julia hoorde niets meer. Dus ging Punchinello weer naar huis. Hij zat voor het raam en keek naar de kleine, houten mensjes die druk bezig waren om stippen en sterren op elkaar te plakken.

“En toch is het niet goed,” murmelde hij in zichzelf. En hij besloot om tóch naar Eli te gaan.

Hij liep het smalle pad op de heuvel op en stapte de grote werkplaats binnen. Zijn houten ogen werden groot toen hij het formaat van alles zag. De kruk was net zo groot als hij. En als hij helemaal op het puntje van zijn tenen ging staan, dan kon hij nog net over de werkbank kijken. Er was een hamer die zo lang was als zijn arm. Punchinello kon zichzelf horen slikken. “Ik blijf hier geen minuut langer.” Hij draaide zich snel om. Klaar om te vluchten.

Toen hoorde hij zijn naam.

“Punchinello?” De stem was diep en krachtig.

Punchinello stopte.

“Punchinello! Wat fijn om je te zien! Kom eens hier en laat me je eens bekijken.”

Punchinello draaide zich langzaam om en keek recht in het bebaarde gezicht van de grote houtsnijder.

“U kent mijn naam?”zei het kleine, houten mensje.

“Natuurlijk. Ik heb je zelf gemaakt.”

Eli bukte zich, tilde hem op en zette hem op de werkbank.

“Mmm…”, zei de maker terwijl hij de grijze stippen inspecteerde. “Het lijkt erop dat ze je wat lelijke merktekens hebben gegeven.”

“Het was niet mijn bedoeling, Eli. Ik heb echt heel erg mijn best gedaan!”

“Och, lieve kind. Je hoeft tegen mij geen verantwoording af te leggen, hoor. Het kan mij niet schelen wat de andere kleine, houten mensjes van je denken.”

“Nee?!”

“Nee, en het zou jou ook niet moeten schelen. Wie zijn dat, die stippen en sterren geven? Dat zijn kleine, houten mensjes, net als jij. Wat zij denken doet er niet toe, Punchinello. Het enige wat telt is wat ik vindt. En ik vindt je mooi en speciaal.”

Nu moest Punchinello lachen. “Ik? Speciaal? Waarom? Ik kan niet hard lopen, ik kan niet springen, mijn verf bladdert af. Hoe kunt u mij nou speciaal vinden?”

Eli keek Punchinello aan, terwijl hij zijn handen op de smalle houten schoudertjes legde. “Omdat je van mij bent. Daarom vindt ik jou speciaal.”

Nog nooit had iemand op deze manier naar Punchinello gekeken, laat staan zijn maker. Hij wist niet wat te zeggen.

“Ik heb er elke dag op gehoopt dat je zou komen”, legde Eli uit.

“Ik kwam doordat ik iemand ontmoet had zonder stickers.”

“Dat weet ik. Ze heeft me over jou verteld.”

“Waarom blijven de stickers niet op haar zitten?”

“Omdat zij besloten heeft dat het belangrijker is wat ik vindt, dan wat anderen van haar vinden. De stickers plakken alleen als jij ze dat toestaat.”

“Huh?”

“De stickers plakken alleen maar als jij ze belangrijk genoeg vindt. Hoe meer je op mijn liefde vertrouwt, hoe minder je om de stickers gaat geven.”

“Ik ben bang dat ik het niet helemaal begrijp.”

“Dat zul je wel, maar dat heeft even tijd nodig. Jij hebt heel veel stickers. Vooralsnog wil ik graag dat je elke dag even langskomt zodat ik je er aan kan herinneren hoeveel ik om je geef.”

Eli tilde Punchinello van de werkbank en zetten hem terug op de grond.

“En denk eraan”, zei Eli terwijl Punchinello naar de deur liep, “jij bent speciaal omdat ik je gemaakt heb. En ik maak nooit fouten.”

Punchinello stopte niet, maar hij voelde in zijn hart dat Eli het echt meende.

En een stip viel af…….

Mogen al je stippen afvallen

gecopieerd van djes mooi stukje
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:35

KLUS667 schreef:
Alweer? O, ja... op de koffie Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dit keer niet de roddels maar de krant gelezen, goed he? Engeltje smiley Coole smiley met zonnebril

PS de thee was lekker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 16:31
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........

KLUS667 schreef:
Op dit moment voel ik me net een puber Clown smiley

Ik weet niet, maar volgens mij worden pubers niet toegelaten op CM Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:56
BerichtOnderwerp: Daten

NATASCHA642 schreef:
Was dus zeer geslaagd Lachende smiley heb je nu vlinders Knipoog smiley

Leuk voor je Lachende smiley Clown smiley Lachende smiley Clown smiley Knipoog smiley

Hij heeft in ieder geval geen duiven Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 12:48

Naar de kapper geweest Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 08:12

FREEK734 schreef:
Sorry Anna, er werd naar jou verwezen, vandaar mijn poging jouw bijdrage te interpreteren. Wil je dan vertellen wat je wel bedoelt? Dat je niet mag oordelen? Daar ben ik het helemaal mee eens.

Wat verder betreft: je geeft een samenvatting van de geboden waarvan Jezus in Mattteus 5 zegt:
17 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen, om die te ontbinden, maar te vervullen.
18 Want voorwaar zeg Ik u: Totdat de hemel en de aarde voorbijgaan, zal er niet een jota noch een tittel van de wet voorbijgaan, totdat het alles zal zijn geschied.

En Paulus zegt in Romeinen 6:
14 Want de zonde zal over u niet heersen; want gij zijt niet onder de wet, maar onder de genade.
15 Wat dan? Zullen wij zondigen, omdat wij niet zijn onder de wet, maar onder de genade? Dat zij verre.

Kortom, onder de genade worden al de geboden gedaan uit liefde en dankbaarheid, maar wet blijft wet en zonde zonde. Zie ook 1 Tim 1: 9 en 10 in dit verband.

In het stuk van woensdag reageer ik slechts op het feit dat ik niet eens ben dat het verhaal van de rijke jongeling om geprojecteerd wordt naar homoseksualiteit.

Verder als je je aan Matt 5 wilt vasthouden (wat van mij mag hoor) om de wetten uit het Oude Testament over homoseksualiteit rechtsgeldig te laten zijn. Leg mij dan eens uit: houd jij je dan nog aan alle wetten? (nb wanneer heb jij voor het laatst iemand gestenigd, en je hebt geen profielfoto, dus ik neem aan dat je een baard hebt)
Tevens nee Jezus gooit de wet niet aan de kant (zou niet kunnen want Hij is en Jood en Zoon van God), maar Hij vervult hem. Snap je wat dit betekend.
Hij zegt niet: jongens lastig he die wetten, we stoppen er maar mee. Die pagina's scheuren we uit de bijbel.
Hij vervult de wet. Alle regels komt Hij na (vervult Hij) omdat wij dat nooit kunnen, opdat wij onder de genade mogen leven.

Moeten wij er dan maar op los leven? Nee! Maar dat bedoelde ik met de 2 liefde geboden. Dat zijn de geboden die de christenen zijn opgelegd.
Zie verder in het nieuwe testament de discussie tussen de apostelen of heidenen zich aan de joodse wetten moesten houden.

Tevens hier een link met een andere zienswijze op de in dit topic veelvuldig aangehaalde homo teksten
http://www.tvandijk.nl/wp-content/uploads/2012/11/Homoseksualiteit-zondig-welnee.pdf
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 augustus 2013, 00:58

FREEK734 schreef:
Wel wat gemakkelijk, maar dan zal ik daar op reageren, en dan niet op basis van eigen inzichten maar obv de bijbel:

Zie bijv. 1 Joh. 2 vers 2-5
2 En Hij is een verzoening voor onze zonden; en niet alleen voor de onze, maar ook voor de zonden der gehele wereld.
3 En hieraan kennen wij, dat wij Hem gekend hebben, zo wij Zijn geboden bewaren.
4 Die daar zegt: Ik ken Hem, en Zijn geboden niet bewaart, die is een leugenaar, en in dien is de waarheid niet;
5 Maar zo wie Zijn Woord bewaart, in dien is waarlijk de liefde Gods volmaakt geworden; hieraan kennen wij, dat wij in Hem zijn

Ik kan mij het standpunt van Anna, als ik het goed interpreteer, en van anderen hier bijna niet voorstellen. Weten dat homosexualiteit zondig is, maar toch zeggen dat het 'moet kunnen'. Zet hier iets anders voor in de plaats, bijv. diefstal, roddel, of overspel, moet het dan ook kunnen?

Als je mij woorden in de mond legt, moet je ook zeker weten dat ik die heb uitgesproken.

Dus geen correcte interpretatie!

En daarnaast :

Johannes spreekt hier over Jezus en de geboden die Hij gegeven heeft.

Is dat niet meer en minder dan:
En u zult de Heere, uw God, liefhebben met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand en met heel uw kracht. Dit is het eerste gebod. En het tweede, hieraan gelijk, is dit: U zult uw naaste liefhebben als uzelf.

Schrijft Paulus niet dat wij niet meer onder de wet van het oud testament leven?!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 09:20
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

http://www.nu.nl/politiek/3561829/geen-recht-schone-luier-in-zorginstelling.html

ik hoop inderdaad maar dat het op een andere manier al wettelijk geregeld is.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: donderdag 29 augustus 2013, 07:54

NATASCHA642 schreef:
haha ben druk aan het sauzen dan en schoonmaken grinzzzz

sauzen altijd lekker bij de bbq. mijn voorkeur knoflook Kwijlende smiley
en schoonmaken als jij dat doet hoef ik m'n bord niet af te likken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 11:27

NATASCHA642 schreef:
helaas ik ben er niet heb een ander huisje , duivenvrij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en net 1 dag de sleutels ben er druk mee want moet binnen 10 dagen verhuizen ....

veel plezier en mooi weer gewenst en liefs van mij Lachende smiley

eigenlijk moet je gewoon komen. vieren dat je duivenvrij bent. Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 11:25
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

NATASCHA642 schreef:
het krijgen van de sleutels van mijn nieuwe huisje Knipoog smiley

Vlakbij winkels en bruisend centrum en geheel duiven vrij Knipoog smiley

nu alleen nog iemand vinden die wil helpen grinzzz Knipoog smiley

Gefeliciteerd.

Wil de duivenbuurman niet helpen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415 (48)

BerichtGeplaatst: woensdag 28 augustus 2013, 08:30

MARCOVH807 schreef:
Dus het wordt een ieder gevraagd om zijn oude leven achter zich te laten om Hem te volgen, maar daar valt het uitvoeren van homofilie buiten? Zo lees ik het tenminste. Graag correctie als je het anders bedoeld.

Je hebt het over het werk van de discipelen. Niet iedereen laat zijn werk achter.

Daarnaast lieten de discipelen wel hun oude natuur achter? Kijk eens goed naar Judas en Petrus...
En wat zei Jezus tegen hen?

Vraag ik me alleen wel af: "Wat zal Jezus gezegd als de jongeling, ipv schatrijk, homofiel actief zou zijn geweest?" Zou hij dan niet gezegd, obv het Woord, dat hij zijn homofilie zou moeten afzweren?

Dat mag jij je afvragen, maar het staat er niet. Dus dit voorbeeld gebruiken om homofilie af te wijzen kan niet, dat is inlegkunde

Laatst aangepast door
ANNA415
op woensdag 28 augustus 2013, 08:30
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNA415
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 86 Volgende
Pagina 20 van 86