Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 17:41
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoe erg ist wel Carientje Met wie moeten we nu over schaapjes praten???En over Hakko ? |
Dr mot hier nog un schapeboer zijn, dus kzou zegge, proat met hum over schopkes.
Enne Hakko....tsja wat doen we daar mee? Hou jij hem maar een beetje aan de praat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 17:30
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
RELLOK036 schreef: | enne was het zonnig? hier en daar? bij mij wel lekker zonnetje |
Het was heerlijk weertje vandaag, en het was een hele mooie tocht. Alleen mn neus is verbrand, das minder. Toch bedankt nog voor de tips. .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 17:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | YES! Ik droog mijn afscheidstranen en bereid me voor op een gezellige avond in de chatbox |
Owww..wat erg...ik heb vanavond een feestje, maar kom erna misschien nog wel ff, ast nie te loat wordt.
Enne nie huilen Leanne, zoe erg ist nie dak weg goai.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 17:08
|
|
|
DANIEL777 schreef: | hoezo tegenvallen |
Ik bedoel ermee,
dat jullie lekker rust krijgen nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 17:07
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
DANIEL777 schreef: | hihi |
Ik geef iedereen een vette knuffel omdat ik hier weg ga. Maar ik vond het heel gezellig met jullie, hebter ook van genoten in de chat.
Groetjes en tot ???
Carien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 april 2010, 17:03
|
|
|
GRACE585 schreef: | is jou middagdutje een plaats om de boel te relativeren ¿¿¿¿ |
Ik dacht dat ik vandaag voor het laatst hier was, maar ik heb nog 1 dagje.
Valt weer tegen voor jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 21:34
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
[quote=IMRE695]
Ik zou dan wel mn mondkapje mee nemen Imre, jij komt ook uit het schapenland en wie weet met die qkoorts, breng je met praten misschien wel iets over, dus allemaal het kapje voor zou ik zeggen.
Hannah kan misschien wel voor kapjes zorgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 april 2010, 16:03
|
|
|
ANITA324 schreef: | Is er ook Thee?
Want koffie is slecht voor mijn maag krijg der een knoop in.
Nieuwtje !!!!!!!!!!!
Jaja gisteren werd ik gevraagd door een bekende vriend van mij we hadden al 2 jaar een hele goede vriendschap en kennen elkaar door dik en dun. Had voor die tijd ook 3 maanden verkering met hem gehad maar tja ik maakte het toen op dat moment uit hij was daar helemaal kapot van dat snap je dan ook wel. Maar door de 2 jaren heen altijd naar elkaar toe gegaan op verjaardagen en af en toe naar elkaar toegaan dan repareerde hij mijn laptop en maakte ik bij hem de huis schoon of ging voor hem koken maar naar gisteren is de fonk gesprongen en zijn we weer stapel verliefd opelkaar. We zijn er beide ook echt aan toe en hoop ik dat het zich in iets mooies mag uit bloeien. Maareh ik blijf voorlopig hier nog wel hoor om goede vriendschap als broeder en zuster te verbreeden. Want als broerder en zuster mag je voor elkaar een hand en een voet zijn.
Hartelijke groet,
Anita |
Heel leuk Anita, ik hoop dat jullie gelukkig worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 10:12
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het is koud, ik moet de planten binnen zetten 's avonds, ik heb m'n slaap nodig en het is gewoon nog lekker warm in bed. Mijn dag begint pas echt halverwege de ochtend. Voor die tijd heb ik toch een rot-humeur (en nu helemaal ach, mijn liefste toch ). Kortom, ik bewijs mezelf een grote dienst door nog even terug te gaan naar bed. |
Ach... heb je het er nog zo moeilijk mee? Ik wou dat ik je kon helpen, maar het gaat over hoor. Spreek uit ervaring.....helaas Zoiets kan wellis lang duren, heeft toch zn tijd nodig heh? .
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 22 april 2010, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 09:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens Piet Paulusma zou het kunnen gaan dooien. Maar ja, Piet zit er wel eens naast. |
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 22 april 2010, 09:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 april 2010, 09:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nog ff terug naar bed..... |
Imre...nu nog terug naar bed toe? En het is zo mooi s ochtends buiten, de vogeltjes fluiten zo mooi. Tis toch sund van oew tijd om nog zo laat op bed te liggen? Ik heb er weer een schoft op zitten hoor, en je weet het
De morgenstond heeft goud in de mond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 23:26
|
|
|
RELLOK036 schreef: | en je badpak niet vergeten voor het geval je in het water valt... oja een handoek en extra paar schonen kleren.... euhm neem gewoon je komplete klerenkast mee oja ook nog wat te eten he voor dat geval je provisie kast |
maar ik ga een dagje uit, dus neem niet als teveel mee. anders moet ik mn aanhangwagen nog mee nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 21:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | iiiiiik??? |
Ja gij Lees maar ff naar boven!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 21 april 2010, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 21:41
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zou zeker rubber laarzen meenemen, stel je voor dat de kapitein een rietkraag in vaart |
Oke..mn rubberen laarzen ook mee dan. Zwembandjes heb ik al bij me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 20:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | en toen was er koffie met een peuk. |
Wel vroeg voor koffie maris, ik heb net gegeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 19:42
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
BENNY340 schreef: | sommige mense mis je gewoon . knuffel aan alle superslanke dames hier. |
Ow.... dus niet voor mij bestemd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 19:22
|
|
|
RELLOK036 schreef: | of onder je gewone broek aan he... je weet het nooit en voor de zekerheid een plu mee... scheeld ook |
Zal ik heel mn garderobe maar mee nemen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 19:21
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik herhaal: ik denk zonnig met hier en daar een bui en kan ook nog hier en daar bewoling zijn... let wel hier en daar he.... kan dus net bij jouw zijn dat die bui er is en de bewolking... |
Ge lijkt Piet wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 19:02
|
|
|
RELLOK036 schreef: | kan misshien daar onder een shirt voor het geval dat he... voor als het zonnig wordt... |
Okeej ... een strak plan van je. De korte broek maar thuis laten dan zeker? en munne zonnebrand ook maar mee nemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 17:21
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik herhaal: ik denk zonnig met hier en daar een bui en kan ook nog hier en daar bewoling zijn... let wel hier en daar he.... kan dus net bij jouw zijn dat die bui er is en de bewolking... |
Tsja..... daar heb ik wat aan, nu weet ik nog niks. Toch maar een dikke trui aan doen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 17:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos... met vriendin en haar pleegkindje anita324
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah |
Hannah...nu weten we onderhand wel dat je dr zin in hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 17:16
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik denkl zonnig met hier en daar een bui en kan ook nog hier en daar bewoling zijn... let wel hier en daar he.... kan dus net bij jouw zijn dat die bui er is en de bewolking... |
Weerman..... wat krijgen we zaterdag voor weer? Ik ga dan varen en weet niet wat ik aan moet trekken voor kleding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 april 2010, 16:32
Onderwerp: Wat Mannen Je Niet Vertellen…
|
|
|
BENNY340 schreef: | als een man vreemt gaat komt hij er voor uit. vrouwe verzwijgen het. |
Ow .......is dat zo Benny?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 april 2010, 19:11
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nu we het toch over gras hebben...
Hoe krijg ik dat lastige gras tussen de tuintegels vandaan? En het liefst voorgoed! |
Dat gaat goed met formaline, alleen het mag niet meer verkocht worden. De hoveniers gebruiken het ook altijd en je tegels worden weer mooi schoon ook. Ik heb mn terras zaterdag gespoten met dat spul,en het groen ertussen is al een beetje aan het dood gaan. (Formaline gebruiken ze ook voor de schapen als ze rotkreupel hebben.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 11:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nutteloos? ehmmmm maar laat mij maar lekker in de tuin sporten, daar heb ik meer lol in..... |
Dat is ook een goede training Hannah, ik heb ook veel lol in tuinieren. Vooral als je ziet hoe alles er weer netjes bij ligt, gister weer het gras gemaait en geschoffeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 april 2010, 11:27
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sport is nutteloos? kan maar is wel leuk om naar te kijken of om zelf te doen, is goed voor de conditie en je lichaam |
Sporten is ook goed in combinatie met het lijnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 19:27
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|