Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 22:26
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | dwalen we nu niet teveel af van het topic onderwerp
want dit komt volgens mij na de daad zegt niks over behoefte of verlangen toch |
nee Natas goed lezen dit komt (blijkbaar) als je de daad niet kan doen (en jezelf geen handjes hebt)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 20:17
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
[quote=KLUS667]Misschien zie ik nog niet goed door m'n nieuwe lenzen, maar wat is er veranderd? Ja, ik moest vandaag m'n akkoord geven bij m'n eerste reactie.
was die yoghurt er dan ook es af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:52
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
haha ik heb een paar mailtjes gehad van zo'n hele leuke cm man. Hij ondertekende steeds met "je fancy"> Hij was wel ontzettend knap op de foto afgaand dan he.( je hoeft niet meer te zoeken dames hij is grijs) Maar hij vond dat zelf ook en meende dat hij zich toch wel behoorlijk wat kon permiteren. Nou als dat de leukste man is dan hoef ik hem niet.
Vond op internet voor alle mannen leuk of ietsje minder leuk een stukje waarom je sowieso een aantal voordelen hebt als je een man bent. Mischien voel je jezelf al meteen een stuk leuker als je dit leest:
Je achtenaam blijft je hele leven hetzelfde! De garage is helemaal jou domein! Je hoeft je niet druk te maken over wat je gaat aantrekken. Een broek en schirt will do the job! Chocolade is voor jou geen verslaving, het is gewoon een snack! Je kunt nooit zwanger raken! Automonteurs vertellen je de waarheid, je weet er zelf teveel van om voor de gek te worden gehouden! Je weet hoe een electrische schroevendraaier werkt! Je krijgt meer geld dan een vrouw voor hetzelfde werk! Rimpels geven je karakter en maken je gedistingeerd! Mensen staren niet naar je borst als je met ze praat! Nieuwe schoenen knellen je niet, je koopt ze gewoon comfortabel passend! Je telefoongesprekken duren gemiddeld 1 minuut! Voor een vijfdaagse vakantie heb je slechts 1 koffer nodig! Je kunt al je potten en flessen zelf open krijgen! Je ondergoed hoeft niet meer te kosten dan € 10 voor een three-pack! Drie paar schoenen is meer dan genoeg! Je hebt nooit last van afglijdende schouderbandjes! Je bent onwetend van eventuele kreukels in je kleding! Je gezicht heeft altijd de originele kleur en dat is geen probleem! Je haarsnit kan jaren mee! Je hoeft enkel je gezicht te scheren! Je kunt altijd een bermuda aan in de zomer, ongeacht hoe je benen er uit zien! Je kan je nagels doen met een zakmes! Je bent vrij om een snor te laten staan...of niet! Je kan kerstinkopen doen voor 24 personen op 24 december in 24 minuten! Heren...met zoveel voordelen moeten jullie wel constant dolgelukkig zijn! Een toost op alle mannen...wat een geluk dat ze er zijn! Auteur: Lizzy Turelinckx©
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:40
Onderwerp: Forumregels
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Ik heb wat moeite met het woord fundamentalistische gelovigen. Het heeft een negatieve bijklank. Waarschijnlijk niet zo bedoeld, maar kunnen we daar niet een ander woord voor in de plaats zetten? Orthodox gelovigen bijvoorbeeld? Of heeft iemand anders nog een suggestie?
Het woord is al eerder voorbijgekomen op het forum en komt wat minder prettig over. De betreffende groep kan zich hierdoor in een bepaalde hoek gezet voelen, wat zij niet willen.
Sowieso komt dit gedeelte niet zo positief over mbt deze groep. Zij menen oprecht ook vanuit Gods Woord te spreken en hebben niet de insteek om anderen te veroordelen. Neemt niet weg dat dit helaas wel regelmatig gebeurt en dat dit niet goed te praten valt. Maar het begint vaak al met de manier waarop we elkaar benaderen en aanspreken. Of over elkaar spreken. Een goed begin is het halve werk
Redactie CM |
helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 14:48
Onderwerp: discriminatie uitkeringsgerechtigden
|
|
|
Begrijp niet zo goed wat je hier mee wil zeggen Shanita? Denk jij dan dat aow en bijstand en andere uitkeringen niet ook uit de belasting van de werkenden komt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:43
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Raar? Waarom raar? Sandalen zijn toch leuk, ja niet van die grote bruine sandalen met van die brede banden over je enkels en zo'n grote koperen gesp, nee das ouweknullerig, maar van die leuke sandalen of die bruine teenslippers onder een spijkerbroek is helemaal leuk vind ik |
helemaal mee eens enne teenslipers mag dan weer wel van mijn zonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:34
|
|
|
KLUS667 schreef: | Heel goed, m'n zoon heeft ook sandalen. Maar een dertiger in sandalen..... hmmmm. Raar hè? |
tja ik vind dat het kan hoor maar mijn zonen van rond de dertig vinden absoluut van niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:22
|
|
|
KLUS667 schreef: | Sandalen zie ik er echt zo oud uit? Whaaaaaaaaaah |
hoezo oud?? heb sandalen met mn kleinzoon van 2 gekocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 15:45
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hebben jullie nog witte kleding in de zorg? |
nee eigen kleding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 15:22
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor de rest van de middag...gelooft Ineke het ook...maar ja...de meesten zullen toch wel gewoon werken...
Hier gewoon binnen blijven...een heerlijk koel huis...is nu wel heel fijn!!! |
ja ik heb gewoon avonddienst inderdaad. Maar ach beter dit weer dan de hele avond regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 15:21
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ja hier ook iets kouds; heb net even pasta tonijn salade gemaakt met een stukje turks brood erbij en een toetje prima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 15:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze hebben bij ons op het werk de kledingvoorschriften aangescherpt(dankzij zo'n jonge muts die tijdens het bukken meer liet zien dan ons lief was ) Rokken/jurken tot over de knie of er net boven maar dan met 60denier panty of legging,geen topjes en geen open schoenen......
Hoe warm wordt het morgen ook alweer??? |
Troost je dat hebben wij hier al jaren, maar wel open schoenen gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 11:28
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn meisje maakte gisteren een klapper met haar scooter..........zit nu gebutst en gedeukt op de bank,hechtingen in dr gezicht,blauwe ogen,alles opgezwollen.......en morgen moet ze afrijden voor haar autorijbewijs......
Gelukkig overleefde de vogel waar ze voor remde het drama
Even rekenen: scooter was 1800 euro,is nu nog 300 waard(nee niet all risk,dat is niet te betalen) mobiel 100 euro jas,broek,helm 300 euro opnieuw rijexamen aanvragen 135 euro
Gelukkig komt het allemaal goed met haar maar soms zou je je kinderen willen opsluiten tot ze de deur uitgaan! |
Ja gelukkig niets onherstelbaars. Maar ben met je eens zo'n hele grote stolp lijkt mij persoonlijk wel handig. Kan niemand aan ze komen en zij ook nergens aan maar ze kunnen wel naar buiten kijken sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:39
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
ja en ik ben veel te bang voor die theorieen dus ................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:37
Onderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
|
|
|
JANE410 schreef: | Nou zeg, valselijk beschuldigen is wat overdreven, heb het misschien niet goed gelezen
Naast het niet zo aardig zijn ben je ook best arrogant. Maar even goeie vrienden hoor |
ja af en toe lijkt Pieter niet o aardig en arrogant maar tis toch iemand met een hart van goud. Al houd ie er van de boel hier eens flink op stang te jagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 18:21
Onderwerp: Mijn vakantie verhaal........
|
|
|
JOL252 schreef: | Eigenlijk hoort dit bij het slechtste moment van de dag. Maar omdat het een dag ter voorbereiding was op de vakantie zet ik het toch maar even hier....
Jawel, tent opgezet, 2 stuks zelfs mét deze harde wind tussen hoge populieren. Tent bijna meegezogen door de wind, leermomentje, zet nooit de deuropening van de tent in de richting van de wind. Zet daarbij ook eerst even uw grondzeil vast.
Na een uurtje of zo... tentjes weer opgevouwen, flink aangedrukt zodat alles weer picobello in de tassen paste... zitten we in de auto... uhh ja .. oeps waar is mijn gsm???? Jans biedt bereidwillig aan om even mij te bellen. Raad es waar het geluid vandaan kwam.... |
hahahaha die is leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 16:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Weeeer mn verlengsnoer in tweeen gezaagd Maar gelukkig net na dat ik de een na laatste tak van mn heg had gesnoeid. Die laatste heb ik er toen afgerukt
Ik zoek geen prins op het witte paard maar een tuinman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 15:29
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Of hij de enigste leuke man is op CM....kan ik niet zeggen...zal ik ook niet zeggen... Maar hij woont niet ver weg....we bellen...mailen... Er is mogelijk een weg.... Eerst maar eens koffie en een flinke wandeling over de boulevard!!!
Maar wel leuk...een paar maanden geleden.. spraken we elkaar ook al eens...maar toen""durfde"" ik niet... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
IJSJE204 schreef: | Dat valt tegen. Ik zou beginnen met het druivensap. Dan zie je alles wat zonniger. Weet de enige leuke man wel waar je zit te hannesen met dat tentje? Je moet wel wat richting geven! Midden op het kampeerterrein huilen wil ook wel eens helpen. Mannen worden graag op hun ridderlijkheid aangesproken. |
Nou huilen zou ik niet meteen doen dat schrikt sommigen weer af. Maar heel mooi hulpeloos gaan staan kijken voor je tent of waarvoor dan ook maar waar je die leuke man zn hulp bij nodig hebt helpt echt hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 10:56
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Dat ik net op tijd nog voor de regen mijn grasveld gemaaid heb Hoop dat het weer vanmiddag opknapt dan kan ik mn heg nog snoeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:48
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
LANFY127 schreef: | Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet! |
Nee heb je gelijk in een boek verbranden doe je inderdaad voor jezelf. Zo'n boek zelf is niks papier dus kan ook gewoon weggeggooid. En dat je door het hebben van een boek in de hel komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 13:58
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
JOL252 schreef: | Dat lijkt me irritant ja... maar zegt misschien ook veel over iemand die het erg nodig heeft om nodig te zijn. |
Ja ik heb ook een paar keer gedate met iemand die in het begin erg veel nadruk legde op dat ik alles en alle problemen die ik had met hem kon bespreken. Toen ik hem vroeg of hij iemand had met wie hij zn problemen kon bespreken bleek dat een schot in de roos. Vaak is degene die veel hulp aanbied ook degen die het meeste hulp nodig heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 10:39
Onderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
PETRA373 schreef: | goedemorgen, wat een leuke foto,s heb je bij je pro gezet mamaloe, nu hopen dat die prins es wakker word en jou ontdekt....
ha ha de hele reikie, master opleiding, paragnosten etc... ha ha joh heb me in van alles verdiept en enigste effect was dat ik en me kinderen steeds vreemde lichtbollen in huis zagen en zo( toen dachten we nog, eh zijn vast goede beschermgeesten of zo) het ging spoken.... ha ha ha ik de toekomst kreeg te zien, zag het vliegtuig neerstortten bij amsterdam voor dat het gebeurde en toen dacht ik ehhhh wat is daar het nut van en ehhh kranen die vanzelf open gaan, dingen die vanzelf aan gaan,glas om me heen wat brak, eh ha ha ooit ging er een deur van zelf open, van buiten en je voelde gewoon iets engs binnenkomen.....kinderen werden er niet goed van, ik rustig... verbeelding.... of goede geest die ons komt beschermen.....maar ik dacht ook, help.....Zat aan tafel ooit en boven me was een lamp met glas, het glas viel in eens recht langs me hoofd na beneden. genezing vond ik niet van me ptts Dus toen toch maar es tot God geroepen, kijken wat er dan gebeurde en ja die gaf genezing, en heb alle lichtballen enzo weggestuurt en al die zooi weggegooid, inclusief groot boedha beeld... ha ha
achteraf, kunnen we er om lachen, om het gespook, maar we hebben welles met zijn allen in 1 slaapkamer geslapen, tijd gehad, niemand alleen durfde te zijn als het donker werd, begon het gespook weer, heb alles weggestuurd in jezus naam, nooit meer last van gehad.
ha ha zie me nog zitten met me kinderen, toen ik net god weer had gevonden, spookte in een slaapkamer van twee dochters nog, die waren bang, tot ik het zat was, boos werd, me bijbel pakte en in jezus naam het gespook wegstuurde.
Na, dan loop je wel een keer door je huis en denkt, wat totaal niet van God is, eerder van de tegenstander weg ermee.
Ma ja meeste in nederland geloven niet in de geestelijke wereld, alles is wetenschappelijk verklaarbaar, denken ze en zeg niet tegen een spygoloog dat het spookt in je huis, dan denkt hij... hmmmm tijd voor medicijnen ha ha en me katten.... oehhhh die reageerden al voordat het ging spoken, die voelde het vaak aan.
dus yeahhhh weg met boeken die niet oke zijn,liever verbranden dan deuren die je openzet voor de tegenstander
klinkt wel middeleeuws voor nuchtere nederlander die niet in de geestelijke wereld gelooft. |
Ik vind het juist vrij nuchter klinken gewoon alle zooi die je van Jezus af kan houden weg doen. Helemaal weg zodat er niks meer van over is. Lekker duidelijk en pracktisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 13 juni 2013, 18:16
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
PETRA373 schreef: | Retour Australiër is1900 euro hoorde ik laatst van iemand die erna toeging, Spraarpot kopen, iedere maand 100 euro in knallen. , kan je over anderhalf jaar..... Desnoods doe je iedere maand50 euro, kan je ove r eh....40 maanden. Dromen zijn er niet om op te geven |
haha jij zegt het ik dacht het. Mijn broer woont in Ierland en was weduwnaar hij ging daar hertrouwen en ik wilde er met het hele gezin heen kosten destijds 2500eu. Ben op een camping de toiletgebouwen gaan schoonmaken dit kon ik savonds of sochtends vroeg naast mn gewone werk doen. En heb het zo bij elkaar gespaard
|
|
Naar boven |
|
|