Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 17:13
Onderwerp: Het mannenhart
|
|
|
Kan een hard hart wel kloppen? Of klopt een hard hart niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 17:09
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk sinds vanmiddag komt de zon volop mijn huis in |
Genieten geblazen!!! Zie je wel dat we in het noorden best wel met jullie willen delen? Hij schijnt hier nu nog steeds, en bij jullie ook. Eerlijk zullen we (bijna) alles delen, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 14:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, een goed idee...of ik verstop hem... |
Om hem dan vervolgens niet terug te kunnen vinden, als je hem nodig hebt, zeker??
Mannen...........soms net eekhoorns.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 14:48
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zei toch niets...geniet maar van je crea-time... |
Joh, ze wilde jou niet hoeven onderbreken van het string-met-pijpen-breien, door jouw reactie alvast in te vullen, is het ook niet goed? Het is toch wat.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 10:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gruwels koud is het hier!! En de zon wil je weer eens niet delen he |
Das ook wat.......... Die zon wil ik rustig delen hoor, hij is groot genoeg voor elk een stukje Maar hij is dus alweer niet bij jullie te vinden? Zou hij daarom hier zo volop schijnen, en hebben jullie gewoon alle wolken, sneeuw enzo gekregen? Dat is hier niet te vinden nl. Wel fluitende vogeltjes enzo
Steen-die-weer-eens-constateert-toch-echt-in-het-mooiste-stukje-Nederland-te-wonen.
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 12 maart 2013, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 maart 2013, 10:12
|
|
|
Stralend weer weer!! Wel koud, maar met de zon erbij toch heerlijk weer.
Hoe is het daar, richting Afrika??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 maart 2013, 17:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | combinatie van beiden, lijkt mij |
Heeey Pieter en Annette, welkom terug op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 18:49
|
|
|
En ook vandaag weer een stralende dag gehad. Strakblauwe lucht, heerlijke zon, aangename temperatuur, terrasje gepakt, uren gestruund door het bos bij Beetsterzwaag; kortom genieten geblazen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:37
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PETRA373 schreef: | effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer |
Het ga je goed, Petra. En graag nog eens tot terugziens op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:36
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
QSJE546 schreef: | weet je waar ik nou blij van wordt? dat dit topic wat ik begonnen ben,alweer tijdje terug,zo goed bezocht wordt!! En ik ben heel blij met mijn lieve vriend die ik op cm heb leren kennen,we zijn nu vier maanden samen en erg gelukkig met elkaar |
Heeey wat leuk om te lezen, Qsje. Dus nog helemaal Blue-minded? Wat superfijn voor jullie!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:35
|
|
|
QSJE546 schreef: | mooi moment is dat ik een paar dagen op cm ben en aan oude bekenden kan vragen hoe t met ze gaat,erg leuk!! en dat t zulk lekker weer is,daar geniet ik enorm van,heerlijk in de zon |
Heeeeeeeyyyyyy Q!!!! alles goed with you??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:33
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ik mag niet meer mee doen merk ik ook goed hoor |
Wij zouden toch ergens een terrasje pakken, omdat ons toch niet wil ontvangen? Met dat weer van vandaag is dat helemaal geen straf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 21:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oke, dan zijn we dus al een heel eind in de goede richting;
TAAKVERDELING VOOR WO(R)K-NIX;
- steentje; inkopen doen voor wokken - willem; twee wok-sets beschikbaar stellen (=12 personen) - zeeland en anna; cateringservice - shanita; kinder-opvang - hannah en mamy; heg snoeien - willem en visser; isoleren - frank; dichthouden en een middagdutje doen tot NA de woknick,
welke datum wordt het, frank?????? |
Lijkt me een goed plan, Hannah, maar volgens mij wil Frank nu niet meer. Willen we helpen, is het niet goed. Nu wil ik nóóít meer gemopper horen over de heg, wokken, isolatie, kou en alles wat daarmee te maken heeft.
P.s. Zou Floshke ons wél willen ontvangen? Het is tenslotte ook zijn huis.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 16:53
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je had de 14 e kunnen zijn want je kon nie tellen nie Nu zijn het er wel 14 met weer een aanmelding erbij |
Grumpffff Erika, ik had Peter er natuurlijk bij opgeteld..... die vraagt toch boven mijn reactie of hij ook mee mag?
Maar jullie alvast een superfijne wokavond toegewenst!! Ik zal, elders gourmettend, aan jullie denken *zwaaiende smiley*
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 7 maart 2013, 14:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 16:51
|
|
|
Tsja, als we niet welkom zijn bij Sorry Anna, volgens mij ben jij als enige bij welkom. Al een keuze kunnen maken wat het gaat worden? Wokken, isoleren of hegsnoeien?
Steen-die-dan-maar-in-het-zonovergoten-Friesland-blijft-zitten-waar-ze-zit-nl.-in-het-zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 16:49
|
|
|
Wat een heerlijk weer weer!!! Zonnig, strakblauwe lucht, tortelende tortelduiven hier, er bloeit al vanalles, en uit de wind & in de zon is het heerlijk buitenzitten!! Heerlijke start van het voorjaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 23:32
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
GERRIT084 schreef: | gaan jullie maar met zun vieren steeds minder |
Vieren? Ik tel er 14 inmiddels. (En nee, ik word geen 15e. Volgende keer beter )
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 4 maart 2013, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 21:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jawel, maar alleen met jou zodat het wat gezellig blijft en koddig... |
Je wilt ons er dus gewoon niet bij hebben, Frank. Zegdatdan!! Succes met isoleren, wokken en heg snoeien, Anna!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb net vernomen dat ik jou daarmee ga helpen dus samen relaxen en wokken komt goeddddddddddddddd |
Kijk aan, goed plan!! En ehm.... ik hoorde net op het nieuws dat het weer de komende tijd ook goed lijkt. Beterrrrr!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 18:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen ik woon in Brabant maar niet zover van Zeeland vandaan... |
En Zeeland wil graag met je wokken, maar jij hapt maar niet toe. Ik snap er niets meer van, T-tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Enne wat doet die fries ondertussen dan op dr krent toekijken op deze manier? |
HAHAHAHAHAHA, dat lijkt me wel wat Erika..... Tenminste, als ze daar in Braboland ook wel es de zon te zien krijgen.... Maar ehm....volgens mij hadden Hannah en ik al aangegeven dat ik met een wok in de weer zou. En ik verwacht minstends 20 CM-ers daar, dus zal er werk genoeg aan de winkel zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 15:26
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | En deze zon had jij op zolder staan? | Dat kán niet......de zon die op dit moment aan de hemel staat, hebben wij al heel vaak regelmatig in het noorden te zien en voelen gekregen, de afgelopen weken. Of heeft Gerrit een eigen zonnetje in huis, wat hij van de zolder heeft gehaald?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Isoleren KAN ik niet.... Snoeien misschien wel....maar dan is er misschien geen heg over... Ik woon IN Zeeland...ben geen krent.... En wokken??? Die hoop heb ik opgegeven...(met Frank tenminste) |
Lieve Zee, dan is er vast nog wel een andere klus te bedenken. En jij bent vast de uitzondering op de regel, in Zeeland En dat wokken, tsja, als Mozes niet naar de berg komt..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Stil maar steen T'is frankT he die het zegt | Ja idd, hij is érg onlief momenteel
Steen-gaat-zo-buiten-maar-es-wat-doen-geloof-ik. Genieten van het weer!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 4 maart 2013, 13:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:28
|
|
|
Nah...... volgens mij zou ik die wok regelen, op kosten van Frank overigens. En ik woon ver genoeg bij de provincie Zeeland vandaan om géén krent te zijn.....
Als die Zeeuwen nou es gaan snoeien en isoleren, komt het helemaal goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik eet spruitjes... met een kalfssneetje... |
Een kalfsSNEETJE???? Wat is dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 13:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Iedereen kan eens onderuit gaan... ..stomme sneeuw | Het is ook nóóít goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|