Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 16:57
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Storm hier nog niet, wel veel regen......en ik moet zometeen met de kinderen met de lampionnenoptocht meelopen Dus de regenpakken liggen klaar en de lampionnen net met vershoudfolie waterproof gemaakt. En als ik thuiskom snel in een warm bad vermoed ik, krijg al kou bij het idee dat ik de deur straks uit moet. |
Oh, arme Annet, ik ben niet jaloers op je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:53
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb WARME snert voor je...... heeft mijn vriend gemaakt maar ik vind het niet zo lekker |
hartverwarmend Leanne! (en hopelijk ook de rest, dank je wel!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou eh...wel onder protest dan! K heet geen Benjamin namelijk En vooruit...dan ook maar eentje voor Angelique |
Dank je wel lieve Tess, hier komt er eentje voor jou retour:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 15:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een lekker bad of douche Angel kan ook wel eens helpen om warm te krijgen... |
dit voelt aan als eh...een KOUDE douche
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:49
Onderwerp: Een beetje liefde voor het forum
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Angelique, ben jij soms een van die vrouwen waar hij zijn buik vol van heeft
'k Ben niet zo goed op de hoogte van de romances, die zich op CM afspelen. |
Ik begin zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen Marijan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:23
|
|
|
Het stormt hier....en het giet pijpestelen. Mijn verwarming staat op 20 graden....maar ik kan maar niet warm worden....heeft iemand nog een knuffie over voor me? Liefst een hele warme! (je krijgtem met liefde retour!)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op donderdag 11 november 2010, 14:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:21
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
GRACE585 schreef: | Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36 GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 10. herman 11.mary656 ? 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit |
Grace, dat lieve puppiebeest van je krijgt toch wel genoeg eten he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 14:18
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Liefde kun je niet verplichten Liefde is volkomen vrij Liefde is alleen de ommekeer van het woordje IK naar JIJ!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 09:28
Onderwerp: boswandelen
|
|
|
13 november wordt waarschijnlijk een "stormachtige dag" , maar wij stoere Hollanders geven daar niet om, dat blijkt, de lijst groeit! Tot nu toe hebben zich opgegeven: Alous961 Marianne120 Miekjes285 Benny340 Sproet762 Thabitha338 Herman388 Jan863 Angelique327 Dini968 Pimpernel883 Gert856 Mar907 Livelife295
Zijn er nog meer wandelliefhebbers onder ons? Dit wil je niet missen! Meld je aan en geniet! Gaan wij ook doen!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op vrijdag 12 november 2010, 14:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 09:18
|
|
|
MAR907 schreef: | Nee, je hebt me al overhaalt. Voor mij wel heerlijk om een dagje uit te gaan doen... Ik heb ook nog wel plek vrij in de auto.... |
Fijn Mar, je staat genoteerd! Welkom!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 18:29
|
|
|
MAR907 schreef: | Veel bomen vangen veel regen....Alleen de druppels zijn groter.
|
Whow Mar, romaanties plaatje, alleen die plu kun je wel vergeten zaterdag he..die waait binnenste buiten...(kan ik je echt niet overhalen tot meewandelen mar?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 17:40
|
|
|
MAR907 schreef: | Die moeten helaas uit het noorden komen. |
Mijn ervaring is wel dat die mannen uit het noorden zoooo ontzettend gezellig en lief zijn he...en ze gooien niet met eikeltjes...behalve twee dan....die uit Grunningen en die uit Coevorden...maar die komen niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 16:55
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Lieve gekke maffe, leuke mensen.........
Ik lees net op buienradar dat a.s zaterdag de regenkans 90% is. Met veel wind . Hier aan de kust waait het al harder dan vanmorgen.
Wat spreken we af.........
Vrijdag avond allemaal naar het weer bericht luisteren en dan beslissen ja of nee wandelen????? Of zaterdag ochtend om 9 uur???
Of coute que coute wandelen.......
Natuurlijk gewoon gáán met die banaan Alous!!!!! Regenjas aan, plu maar thuis laten, die waait toch binnenstebuiten, enneh...het meeste valt naast je, en het andere deel....valt best mee in een bos hoor! En misschien vinden we bij noodweer wel een gezellig kroegie voor een bakkie koffie ?Kom op zeg, we zijn Hollanders he!
ik hoor het wel.........
Alous |
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 10 november 2010, 16:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 12:16
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Sorry mensen maar ik ga toch niet mee. Ben veel te verliefd om met jullie in de bossen te gaan lopen
|
Breng je hem toch gewoon mee Zivaatje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:58
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Afijn, weer genoeg gezwamd.... De stand van zaken: over 4 nachtjes slapen gaan mee boswandelen : (de rij groeit mensen, maar er kan nog meer bij hoor!)
Alous961 Marianne129 Miekjes285 Benny340 Sproet762 Thabitha338 Herman388 Jan863 Angelique327 Dini968 Pimpernel883 Gert856
Aangezien de vrouwen nog steeds in de meerderheid zijn...mannen, kom op! Meldt u aan en volg ons in de rij! |
Nu nog maar 3 nachtjes slapen.....
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op woensdag 10 november 2010, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 08:56
|
|
|
HENDUK927 schreef: | kan me niet herinneren dat ik jou wat vroeg wijsneus. |
Wat istie weer lief he, die Ducky!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 18:01
|
|
|
HENDUK927 schreef: | hoor ik daar een beetje jaloersheid in je stem suus? |
Hoe kun je nou jaloers zijn op een vent die "nix van vrouwen mot hebben?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 17:58
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Te weinig mannen???? |
Tuurlijk Herman, VEEL te weinig mannen!!! Waar moeten wij vrouwen nu in vredesnaam onze eikeltjes en denneappeltjes op richten??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 17:54
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
ANITA324 schreef: | Kan je nog harder tegen mij aantrappen ik voel mij bont en blauw geslagen ga je gang ik leg mij in Gods hand. ik heb een harde rug namelijk ik voel het niet meer diep in mijn hart zitten scheuren van het verleden en Gods liefde houdt mij op de been. ik leun niet op mensen!!! Je kent mij persoonlijk niet eens en hoe je ook over mij denkt ik blijf jou als mens houden zoals God van jou en mij houdt.
Wie de Here verwachten putten weer nieuwe kracht.
Shalom, |
Nou nou! heftig hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 09:15
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Er bestaan zoveel manieren om lief te hebben als er in de tijd momenten zijn ..... Aan iedereen dus een liefdevolle en aangename dag vandaag ... |
Lieve Sofie, Van harte hetzelfde toegewenst! Angel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 09:14
|
|
|
Afijn, weer genoeg gezwamd.... De stand van zaken: over 4 nachtjes slapen gaan mee boswandelen : (de rij groeit mensen, maar er kan nog meer bij hoor!)
Alous961 Marianne129 Miekjes285 Benny340 Sproet762 Thabitha338 Herman388 Jan863 Angelique327 Zivaatje309 Dini968 Pimpernel883 Gert856 Hecha020
Aangezien de vrouwen nog steeds in de meerderheid zijn...mannen, kom op! Meldt u aan en volg ons in de rij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 18:26
|
|
|
HENDUK927 schreef: | vang nergens meer op of naar..vrouwen ff de buik goed vol van. |
Een buik vol vrouwen Ducky???? Hoe voelt dat????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 november 2010, 18:18
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Dank je wel Herman dat ik mee mag........na afloop heb je wellicht spijt van deze opmerking
Even wat technische details, voor diegenen die het terrein niet kennen:
Er ligt een grote parkeerplaats voor het kasteel. Mijn voorstel is om af te spreken bij het hek, voordat je het kasteelterrein oploopt. Daar verzamelen.......
Lunch en drinken mee....... En eventueel , na afloop koffie drinken met elkaar. En als er dan nog enthousiastelingen zijn om ergens een hapje te gaan eten met elkaar.......prima...leuk.
Is er nog iemand die gehaald wil worden vanaf het station???? zeg het me en ik kom je halen.
Kunnen jullie je vinden in dit voorstel???? andere ideeën zijn welkom hoor.
groetjes Alous |
Perfecte regeling Alous, gaat volgens mij helemaal goedkomen! Enneh...bedankt voor je aanbod, maar ik (eh...wij!) worden al door een galante ridder van het station geplukt!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op maandag 8 november 2010, 18:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 23:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Alous mag wel mee hoor |
Dankzy alous gaan we wandelen he...Zij bedacht het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 23:03
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
HERMAN388 schreef: | waar is de lijst? |
Grace ik sluit me aan bij de vorige spreker...als men een lijst ziet van wie er mee gaan en wie niet...dat trekt!!! mateloos!!!! Je zult zien Grace, als je publiceert wie er meegaan verdubbelt het aantal...tippie van mij, Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 22:59
Onderwerp: Wie gaat er mee naar het kerstdiner van Christianmatch?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Herman, heb je nu een vriendin die je al banden legt... |
Herman...dat kun je nie maaaaaaaaaaken! laat je je nu al in de luren leggen? kom her....had je wijzer ingeschat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 22:58
|
|
|
[quote=HENDUK927]hoezo herman..jaloers waarop?[/quot
Op die heerlijke band die wij hebben Ducky...!!! en die hebben we...eikeltjes of niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 16:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, volgens mij lig ik al een tijdje in de goot... Komt ook door de verveling dat ik domme dingen schrijf |
Ja saai he Frankie, die weekenden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 15:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Van de regio's??? |
Frankie Frankie Frankie....jij komt in de goot terecht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 november 2010, 13:55
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Dan is het maar goed dat we gaan wandelen. Kan iedereen zonder bezwaren pepernoten eten........ Eikels gooien kan ook verlichting geven.waarvan....????? zoek maar uit.
Nog 6 nachtjes om uit te rusten en jezelf mentaal voor te bereiden en dan dan..........????? leer ik jullie kennen , niet alleen meer van de chat.......
Ben zeeeeeeer benieuwd......
dus.......wie vind dat nog meer leuk?? geef jezelf dan op voor deze eikeltocht.
gr. Alous | Kon wel eens een heftige ervaring worden Alous, dat kennismaken met ons.....!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|