Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:38
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tja dat heb ik voor deze regering ook veel betaald, eigenlijk veel te veel betaald maar terug sturen, helpt zo weinig, ze luisteren niet |
Euhhhh we hadden toch over de wasmachine.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:46
|
|
|
CREATIEFJ076 schreef: | Fietsen op mijn nieuwe elektrische fiets. MOet de accu 2 maal leeg rijden dus moet wat km maken. Helaas mis ik de zon. Onderweg een kop koffie drinken.
Fijne dag allemaal. |
Leuk creatief, fiets ze..................!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:44
Onderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | het is wat je zelf er van maakt en als je echt wil dan kan er veel dingen groeien. maar de wil om met mekaar om te gaan voor de rest van je leven moet er wel zijn. het rug zakje van de ander accepteren. dat is wat ik mij afvraag zoek je naar de klik naar de verliefdheid naar de ware moet het direct van af begin kloppen? of is de wil om samen verder te gaan veel belangrijker en dan van elkaar te kunnen genieten? |
Dit is een goeie, goed om over na te denken deze vraag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 12:40
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PETRA373 schreef: | na ja, hoe moet ik dan reageren, eh visser heeft iemand gevonden, weer een vrijgezel minder give it op over 5 jaar zit ik hier nog met bepaalde dames |
niet geteurd Petra, we gaan gewoon met al die bepaalde vrijgezelle dames op stap..........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 23:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Hallo Visser , veel geluk en fijne Gods zegen , in de toekomst, grt jes Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 16:28
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
PETRA373 schreef: | tja, zit wel wat in, anna is 25.....ma ja , er zijn vast genoeg mannen op de ze site die een 25 jaar jongere vrouw willen denk ik maar of anna dat wil? anders heb ik nog wel een man van boven de 70 die me laatst een knipoog stuurde voor je anna eh, echt sereius, hij was 76, nu geen lid meer en dacht echt huh Zou hij nou denken dat ik zo hopeloos ben ofzo warom stuurt zo,n ouwe man een knipoog naar me? |
De oudere man dacht.......wat een lekkere ding............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ligt er maar net aan waar voor je ze hebt staan voor de sier, dan heb je gelijk, maar als ze gewoon schoon wassen, moet het geen punt zijn Je hebt hem toch niet naast je dressoir staan zeker |
Ja maar als je ervoor betaalt, dan moeten ze ook goed afleveren........ik zou ze ook terug sturen.........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:04
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Uit eten vanavond, bij vrienden.........gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:02
Onderwerp: Flat of Chalet?
|
|
|
Flat daar woon ik nu in, leuk klein gezellig [list=]apartement[/list] alleen ik voel me net als een vogeltje in het kooitje.
Chalet.....heb ik een half jaar erin gewoond Was trouwens een hele leuke tijd.........samen met mijn dochter!
Nee.......geef mij maar een oud knus huisje met een mooi groot achter tuintje ..........en ik zal zo blij zijn als een kind..........!
Joannie die nodig aan het werk moet.........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:52
Onderwerp: Angst om lief te hebben
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ... Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...
MENS....IK HOU VAN JOUW!!!!!
(en dat dat moeilijk blijft...om te zeggen) |
Wat mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:51
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | ik vind dat elke kerk is een huis van God .eens zullen alle christen bij elkaar komen. en elke kerk heeft zijn dingen. een trad. kerk vind ik soms farizeeër gedrag hebben. anderen misschien wat te zweverig zo wat iedere christen probeerd God te dienen op zijn manier. en je moet keus kunnen maken waar je heen wilt welke kerk beste bij jou past. en voor elke kerk is wat te zeggen maar blijft jou geloofs belevenis. |
Mooi bj.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:29
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch 1 ding vind ik jammer, dat er geen topic eens word geopend over de positieve dingen van evangelische gemeenten en negatieve kunnen we allemaal maken over iedere kerk wel, in iedere kerkrichting zijn er verhalen van kerken die niet zo goed bezig waren. wie schreef het ooit hier ook alweer?, gods werkterrein is een kerk, en ja daar zijn mensen en mensen maken fouten wel eens.....
Ik voel me zelf thuis bij evangelische kerken, maar anderen zijn net zo goed, de een houd meer van rust en stilte in een kerk, ik persoonlijk meer van een bandje en dat je effe na de wc kan zonder de hele kerk je aankijkt omdat je de stilte verbreekt en ik ook effe kan lachen in de kerk, dit is de plek waar ik me thuis voel, me vrij voel om me zelf te zijn in de kerk, en in iedere kerk lopen ook wel es cristenen die verkeerd bezig zijn, ik kijk gewoon na de goeie, natuurlijk moet de leiding wel niet fout zijn.....
over profetieeen... heb bijna alle profetieen opgeschreven uit me kerk, en zo veel tijd later lees je ze terug en denkt, jee ze zijn uitgekomen, dus niet alle mensen die profeteren zitten bullshit te verkondiggen.
Zit te denken weer aan de tijd van Jezus, wat zullen de farizeeërs druk bezig zijn geweest met kritiek, want eh wat moet het ergens ook een beetje chaos bij Jezus zijn geweest, eh demomen die werden uitgeworpen, kudde zwijnen die in de afgrond stortte, tollenaars en overspelige vrouw dicht bij Jezus, massa,s mensen die om zijn aandacht riepen en dan de Farizeeën die dat bekeken met een kritische geest en er zo het zijne over dachten, bv een genezing op sabbat??? Soms heb ik het gevoel dat hetzelfde gebeurd door sommige christenen die na evangelische kerken kijken die soms de zelfde werken als Jezus hebben. werp maar es een duivel uit bij iemand die bezeten is in een kerk, ja hoor staan genoeg christenen van uit andere kerk richtingen klaar met kritiek, maar eh wat deed Jezus toen hij op aarde was? chaos, ha ha wat een chaos toen die bezetene werd bevrijd met die kudde zwijnen. en Jezus na de tollenaar ging. op sabbat iemand genas. geweldig. i love it. en kan me de farizeeërs wel een beetje er bij voor stellen. en voel me echt thuis in mijn kerk waar soms chaos is, geen rust zoals bij andere sommige kerken, waar ik soms langs een alcoholist zit, zwervers van de straat, ook wel es denk ehhh die mevrouw eh... ha ha oke komt in iedere kerk voor. Maar ik ontdek dat gods geest er heerst, mensen worden genezen, profetieën die uitkomen ,iedereen zich zelf kan zijn, de een die rustig bid, de ander met opgeheven handen op zijn knieën neerstort. En de pubers die laatst na een gereformeerde kerk gingen die dachten oehhh, effe anders, iedereen is heel stil, de dominee kijkt steeds na ons, moeten we nu terug zwaaien? ha ha hun ding daar deden en alle mensen erg ontroerd waren. Zo kan het ook, ondanks verschillen samen met jezus zijn. En het is jammer dat sommigge van die gemeentes verkeerd zijn bezig geweest en mensen vaak denken dat ze allemaal zo zijn
en ja mensen... zelfs de discipelen waren beetje verontwaardigd volgens mij omdat Jezus met die sameritaanse vrouw bij de put zat te praten..... en zoveel jaren later, reageren nog mensen zo een beetje op Jezus, of mensen die Jezus volgen en het in hun ogen niet goed doen, met verontwaardiging. laat staan dat iemand in jezus naam iemand bevrijd van de boze en er een kudde zwijnen op hol slaat... ha ha als dat ooit gebeurt wil ik er graag bij zijn om mee te maken, met een glimlach zou ik kijken na al de verschillende reacties van mensen, want mensen zijn nu eenmaal mensen..... oke, liever niet misschien als ik voor iemand bid, want dan krijg ik vast een hele lading kritiek over me heen.....maar het is bijbels, wie weet gebeurt zoiets nog wel es ooit.....en wat zou er dan een lading kritiek komen van andere cristenen zelfs ook en goedgevlovig heeft weer heel veel schrijfstof dan. |
Ik zelf zit nu 4 jaar bij de evangelische kerk, niks mis mee bij de andere kerken! Ik ben zelf wel gereformeerd groot gebracht. Toch voel ik mij meer thuis bij de evangelie. En ik ben daar ook meer gegroeid in geloof. Ik voel mij erg thuis! Een warme deken om mij heen! En als ik zie hoe hun mij bijgestaan heb in het ziekte van mijn man en zelf nu nog steeds.
Bij ons in de gemeente wordt heel veel interkerkelijk, gedaan, samen op weg! Het is fijn samen op pad te gaan, dan kan je van elkaar leren, geen kritiek, wel respect voor elkaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:11
|
|
|
Ik kan het niet zelf doen, als ikzelf ga doen. Dan komt de wereldse liefde, binnen bij mij! Sinds kort leer ik hemelse liefde, Heilige Geest. God houd mij vast, en al die pijn wat op mijn ziel ligt wordt genezen. God laat mij zien dat Hij zijnZoon daarvoor gekruisigd heeft. Voor de pijn,zonde.....! Oude relatie worden verbroken, die negatief mij steeds afbrokkelt! Steeds door bepaalde mensen de vinger op de zere plek leggen!
Herken jullie dat? Je wordt opgebouwd door God en weer afgebouwd door personen! Christenen en niet christenen. En nu ben ik deze relatie's aan het beëindigen,want ik kom achter ik hou van mijzelf en ik hoeft mij niet te laten gebruiken door deze personen, die de vinger graag even op de plek leggen en mij af laat brokkelen. Zo is God, God is liefde.............! Ik zegen deze mensen, ik vergeeft het hen........en geeft het aan de Here. Klinkt allemaal eenvoudig, toch vindt ik het best lastig en tochzet ik het door! En merk het nu, dat ik mezelf best een leuke vrouw bent...........en dat ik steeds meer van mijzelf gaat houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 21:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Als het moet ga ik je gewoon smeken
Eigenlijk liep mijn abo morgen af maar door een foutje ben ik hier nog 2 maanden........ |
Goed zo, gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:05
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch als ik de afwas van gisteren laat staan, moet ik hem toch vandaag doen |
Kan ik mijn afwas dan bij jou brengen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 18:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ga dan gauw terug naar je etalage...het is ook nooit goed!!! |
ja zeg...... ik ben een buiten mens die van vrij heid houdt
Je bent wel lief hoor....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | HEEEEEEEL gezellig...maarrre waarom staat je gezichie dan boos??? |
ja komt door dat ik teveel bekeken wordt......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ik ga zo de draadjes vlees voor bereiden, is voor 2 dagen, ik ben bang dat het voor 1 dag wordt................ witte kool erbij.................wordt dus lekker smullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Buiten de deur eten.. Vieren dat mijn zoon een vast contract heeft gekregen.... |
jaaa gefeliciteerd, en dat is leuk buiten de deur eten, eet smakkelijk samen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:41
|
|
|
soms kan ook een blokkade in je eigen hoofd zijn, de verwerking nog niet goed over, de tijd nog niet ervoor!
Soms kan het zijn dat je niet meer van jezelf houdt, je eigen liefde kwijt zijn!
zolang je niet meer van jezelf kan houden, dan kan je ook geen liefde voor de andere geven........!
En daar kan toch angst uit staan..........voor liefde.?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 1 maart 2013, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:36
|
|
|
De eersten zullen de laatste zijn..................... de laatste zullen de eerste zijn.....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:35
|
|
|
Op de rommelmarkt kan ook gezellig zijn...............................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als mensen elkaar niet zouden complimenteren, zou er weinig maatschappij zijn. |
Wat een mooie en nog waar ook, zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 februari 2013, 19:25
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het moet toch een troost zijn dat ik overwegen zette |
Kom op Gerrit schouders eronder en het is toch zo mooi op de hei, schaapjes, lammetjes ( nee niet voor de spit) eekhoorntjes! neem je vlieger mee........................en de cm mensjes, dat wil je toch niet missen!
ja Zeeland hetzal wel toch verstandig zijn om Ede te waarschuwen............
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op donderdag 28 februari 2013, 19:26
|
|
Naar boven |
|
|