Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 23:34
Onderwerp: Drachten
|
|
|
[quote=SUSANNAH475]Hee Lisa, vergeet je er niet 1 op het lijssie ? [/quote
Yep.. cross was er ook bij, met twee leuke jonge meiden.. en Leanne was er niet. Dus we waren in totaal met zijn tienen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:34
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat is al heel veel en daarom mag jij om die bolussen rijden. Ik hoorde onlangs iets van een Bolse Bosch of Bolse bol of zoiets, dat moet ook heel lekker zijn.
Frank en Floshke (die alleen maar de wagen kent om op te slapen) |
Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | De mijn haalt met pijn en moeite de helft. Maar 't is dan ook een andere klasse auto... |
Ha ha ha.. klopt. De mijne is wat jij een fantasieloze sleetogenbak noemt.. maar hij rijd wel lekker hoor.. en zuinig dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:29
Onderwerp: Satan: bestaat hij als persoon of niet.
|
|
|
Frank schreef: De satan als persoon bestaat natuurlijk niet. Het is volgens mij een beschrijving, een benaming van een bepaald gedrag. Een gedrag dat verre van het goede handelen is.
David schreef: hier kan zoveel over worden gezegd dat het een eigen topic verdiend. maar negeer of ontken je dat al die Schriftplaatsen waar hij als persoon wordt voorgesteld? (bijv waar Jezus met hem praat, of uit de hemel zag vallen
Lisa schreef: Mee eens.. open jij dat topic of zal ik dat doen?
Frank schreef: Misschien is het beter om een ander topic te openen want Marylien stelde een vraag waarin osteopathie centraal staat en of het wel kan in een christelijke levensstijl.
Praten over het al dan niet van het bestaan van satan zou ons te ver leiden waardoor de vraag van Marylien verloren gaat.
En bij deze dan het nieuwe topic over de vraag of Satan al dan niet als persoon bestaat.
Om toch een beetje de spits af te bijten een samenvatting uit een hoofdstuk uit mijn cursusboek van de cursus Vrijheid in Christus die ik heb gevolgd, te beginnen met de tekst uit Ezechiël om duidelijk te maken wie satan is:
12 Eens was jij een toonbeeld van perfectie, vervuld van wijsheid en volmaakt van schoonheid. 13 Je leefde in Eden, in de tuin van God, en je was bekleed met een keur van edelstenen: met robijn, topaas en aquamarijn, met turkoois, onyx en jaspis, met saffier, granaat en smaragd, gevat in gouden zettingen. Op de dag dat je geschapen werd lagen ze klaar. 14 Je was een cherub, je vleugels beschermend uitgespreid, je was door mij neergezet op de heilige berg van God, waar je wandelde tussen vurige stenen. 15 Je was onberispelijk in alles wat je deed, vanaf de dag dat je was geschapen tot het moment dat het kwaad vat op je kreeg. 16 Door al het handeldrijven raakte je verstrikt in onrecht en geweld, en je zondigde; daarom, beschermende cherub, verbande ik je van de berg van God en verdreef ik je van je plaats tussen de vurige stenen. 17 Je schoonheid had je hoogmoedig gemaakt, je had je wijsheid en luister verkwanseld. Daarom heb ik je op de aarde neergeworpen, als een schouwspel voor andere koningen. 18 Door je grote schuld, door je oneerlijke handel, waren je heiligdommen ontwijd. Daarom liet ik een vuur in je oplaaien dat je heeft verteerd, ik maakte van jou een hoop as op de grond, voor ieder die het wil zien. 19 Alle volken die je kenden staan verbijsterd; je bent een schrikbeeld geworden, tot in eeuwigheid zul je er niet meer zijn.
Met andere woorden: Satan is een gevallen engel. In plaats van God te dienen is hij hoogmoedig geworden. God heeft hem verbannen omdat satan heeft gekozen voor het kwaad. In zijn val probeert satan zoveel mogelijk mensen mee te sleuren.
Er zijn tal van teksten in de Bijbel, waaruit blijkt dat satan wel degelijk een persoon is, die mensen in verzoeking probeert te brengen. Hij heeft zelfs Jezus in verzoeking geprobeerd te brengen, doch Jezus heeft hem weerstaan en overwonnen.
Satan heeft kans gezien om engelen mee te slepen in het kwade. Dit zijn demonen, die hun best doen om als handlangers van satan zoveel mogelijk dood, verderf, vernietiging en ongeluk te zaaien. Ook over deze demonen c.q. kwade geesten wordt gesproken in de Bijbel. Zij hebben de taak ons te ontmoedigen en twijfels te zaaien. Zij zijn erop uit om mensen onvergevingsgezind te maken of te vullen met onreine gedachten.
Satan is een overwonnen macht, maar dat wil niet zeggen dat hij en zijn demonen niet blijven proberen om mensen in verzoeking te brengen. Juist daarom wordt in Efeziërs gesproken van de strijd die woedt in de hemelse gewesten. Wij mensen zijn de inzet van die geestelijke strijd. Maak niet de vergissing om te denken dat je als christen buiten schot staan. Juist het feit dat in de Bijbel staat zelfs Jezus werd verzocht door satan, laat zien dat ook christenen zullen worden verzocht door satan, vooral op de momenten waarin zij zwak staan door de moeilijkheden die nu eenmaal op ieders pad worden gebracht. Gelovigen worden in feite actief betrokken in de strijd die woedt in de hemelse gewesten. De strijd die gevoerd wordt is een geestelijke strijd en speelt zich dus af in ons denken. Met ons denken maken wij keuzes die bepalend zijn voor ons leven. Juist daarvoor heeft God ons een wapenuitrusting gegeven:
Efeziërs 6: 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. 13 Neem daarom de wapens van God op om weerstand te kunnen bieden op de dag van het kwaad, om goed voorbereid stand te kunnen houden. 14 Houd stand, met de waarheid als gordel om uw heupen, de gerechtigheid als harnas om uw borst, 15 de inzet voor het evangelie van de vrede als sandalen aan uw voeten, 16 en draag bovenal het geloof als schild waarmee u alle brandende pijlen van hem die het kwaad zelf is kunt doven. 17 Draag als helm de verlossing en als zwaard de Geest, dat wil zeggen Gods woorden. 18 Laat u bij het bidden leiden door de Geest, iedere keer dat u bidt; blijf waakzaam en bid voortdurend voor alle heiligen.
De strijd tegen satan en zijn machten der duisternis is alleen te winnen als we doen wat God van ons vraagt. Deze gehoorzaamheid houdt ook in dat we ons verzetten tegen de duivel. Maak juist daarom niet de vergissing moeten maken om te denken dat satan niet bestaat als persoon, want hij bestaat wel degelijk. En juist in deze tijd is het belangrijk dat wij ons daar bewust van zijn. We leven immers in de eindtijd...
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 18:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:49
Onderwerp: alternatieve geneeskunde en christen zijn
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien is het beter om een ander topic te openen want Marylien stelde een vraag waarin osteopathie centraal staat en of het wel kan in een christelijke levensstijl.
Praten over het al dan niet van het bestaan van satan zou ons te ver leiden waardoor de vraag van Marylien verloren gaat.
F & F |
Mee eens, zal ik dus meteen doen en dan gaan we binnen dit topic dus gewoon verder over alternatieve geneeskunde en christen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik knap af van mezelf omdat ik helemaal niets van auto's ken terwijl sommige vrouwen er wel iets van afweten... |
Nou Frank... maak je geen illusies. Ik pretendeer geen verstand van auto’s te hebben, maar weet wel dat mijn huidige auto heel zuinig rijd.. o ja.. en dat ie zilvergrijs van kleur is.. volgens mij weet ik als vrouw dan alles wat ik weten moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | met een benzineprijs van € 1.76 de liter (BP Ultimate 98) is de keuze snel gemaakt: ik laat ze staan. is nog beter voor de lijn ook. |
Ach als je auto 1 op 20 rijd valt t best hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:38
|
|
|
[quote=LISA610]De volgende mensen gaan vanavond naar de themadienst openbaringen 10 april a.s. in de Bethel te Drachten. 1. Marsjg370 2. Lisa610 3. Leanne 4. Leonard 5. Pien 6. Billy 701 7. Trijnie671 8. Dini968
Het thema voor vanavond luidt: "de dag des Heren". Hoofdstuk 4 en 5 komen aan bod: de aankomst van de gemeente in de hemel waar een groot feest wacht.
De dienst begint om half 8, maar aangezien er heel veel mensen naar deze diensten komen adviseer ik jullie om uiterlijk 19:15 aanwezig te zijn. Zelf ben ik er tegen die tijd ook. We verzamelen in de hal van de Bethel. En de Bethel-leden die niet in deze lijst genoemd staan, maar wel komen zijn uiteraard van harte welkom om zich ook bij deze groep aan te sluiten.. Wie de schoen past trekke hem aan, want jullie weten zelf wel wie ik bedoel he
Tot vanavond.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 14:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu is het ver gekomen. Visser zit op te scheppen over zijn bolussen en ons erg nieuwsgierig en nog meer waterachtig te maken en moeten we de bolussen zelf gaan halen, zelf betalen en waarschijnlijk nog zelf opeten ook.
Het leven kan toch hard zijn... |
Moet je misschien anders zien Frank: als iets daadwerkelijk de moeite waard is mag je ook iets voor over hebben om het te verkrijgen.. Of dat met bolussen zo is, dat is natuurlijk de vraag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wie aan mn snor komt komt aan mij... |
Hmm dat klinkt bijna als een uitdaging chat.. neem de eerstvolgende keer dat we elkaar ergens tegenkomen wel een scheermes voor je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:25
|
|
|
JLIN990 schreef: | Beetje triest om af te knappen op een snor of baard.
Dit kan voor die man in kwestie erg belangrijk zijn, zoals bijvoorbeeld langhaar voor vrouwen.
Het straalt namelijk mannelijkheid uit! |
Nou sorry hoor JLIN... in mijn beleving zijn mannen zonder snor of baard minstens zo mannelijk als met. En ik hoef geen lang haar te hebben om vrouwelijkheid uit te stralen hoor..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als mijn geografisch me niet in de steek laat is Ede best een heel eind van Vlissingen. Dan moeten we haast onderweg ergens overnachten...
ik zal wel bij de AH een appelflap kopen... |
ha ha ha, nou ik haal wel een fryske sûkerbole en overnacht gewoon lekker in mijn eigen huis
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk, dat vind ik nou eens een strak plan. 't is maar een eindje vanuit Ede. Probleem opgelost.......... |
Mocht je willen. Ik ga na de picknick op tijd terug naar t Noorden, want 's avonds is er een concert van Kees Kraayenoord iin Leeuwarden. http://www.keeskraayenoord.nl/
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 14:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bijkomend voordeel: 'zonder' scheelt 10 jaar in leeftijd (weet ik uit ervaring uit zeer recent verleden ) |
Ha dat was me dus wel opgevallen dat je dat uit ervaring weet.. En ja.. hiermee is maar weer eens aangetoond dat mannen beter het scheermes kunnen gebruiken, t is er niet voor niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:12
|
|
|
DAVID923 schreef: | en @ frank :
hier kan zoveel over worden gezegd dat het een eigen topic verdiend. maar negeer of ontken je dat al die Schriftplaatsen waar hij als persoon word voorgesteld? (bijv waar Jezus met hem praat, of uit de hemel zag vallen) |
Mee eens.. open jij dat topic of zal ik dat doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:11
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | uit ervaringen uit het verleden weet ik dat alternatieve geneeskunde en christen-zijn goed samen kunnen gaan. toen mijn vader ziek was, kregen we kontakt met iemand die door (noem het maar) handoplegging, de klachten van mijn vader draaglijk kon maken en houden. deze persoon stelde deze gave ten goede en onbaatzuchtig ter beschikking. wilde er niets voor betaald krijgen, hij had tenslotte zijn pensioen, zei hij. vanuit zijn geloof heeft hij zijn gave ten dienste gesteld.
en hoe het 'werkte'? daar stond hij zelf soms ook versteld van. noem het 'de werking van de Geest'.
het heeft mijn vader geholpen om zijn ziekte draaglijk te houden. en als er methoden voor zijn die door de reguliere geneeskunde niet verklaarbaar zijn, maar die wèl werken, waarom zou je ze dan niet TEN GOEDE mogen gebruiken ? |
Als iemand vanuit het geloof zijn gave om anderen de handen op te leggen onbaatzuchtig beschikbaar stelt, dan is dat in feite heel Bijbels. Volgens mij is dat niet wat er bedoeld wordt als er gesteld wordt dat bepaalde alternatieve geneeswijzen occult zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe geraken jouw bolussen dan bij dat Friese meisje en deze brave en vooral nederige Belg |
Gaan we ze toch samen halen Frank.... uiteraard wel zonder dat moeilijke gedoe als chatten enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:53
Onderwerp: Taize liederen
|
|
|
[quote=THOMAS968][quote=FRANKT627]
Thomas en Frank, ik heb niet voor niets alle drie links geplaatst zodat de opvallende overeenkomsten tussen die drie stukken meteen zichtbaar is. En ja, die het is overduidelijk dat de mensen die die stukken hebben geschreven uit de refo-hoek komen en dat zij zich afzetten tegen alles wat niet uit de reformatorische hoek komt. De overeenkomsten tussen die drie sites zijn echter zo groot, dat iedereen de conclusie kan trekken dat het om grotendeels hetzelfde stuk gaat, waarbij schrijvers van elkaar gekopieerd hebben.
Op het moment dat je onderwerpen met betrekking tot het geloof gaat onderzoeken, kom je nu eenmaal ook op die drie genoemde sites terecht. Omdat de info op die sites heel gekleurd is, is het voor degene die echt serieus aan het onderzoeken is een aanleiding om vooral ook verder te kijken en informatie op andere sites te lezen. Want als je echt iets probeert te onderzoeken ga je niet alleen op zoek naar informatie die precies past bij je eigen (bevooroordeelde) denkbeelden, maar probeer je juist ook uit te zoeken waarom anderen anders denken en zoveel mogelijk objectieve info te verzamelen, in plaats van alleen maar info die zo overduidelijk gekleurd is. Als iemand dus daadwerkelijk uitsluitend afgaat op de informatie die op die drie sites staat, laat hij feitelijk zien dat hij beschikt over zeer gebrekkige onderzoekscapaciteiten.
Wat Taizé betreft zijn er zoveel sites die compleet andere informatie bieden, dat het onmogelijk is om die allemaal op het forum te zetten. Juist daarom heb ik de link naar de site van de Taizé-gemeenschap zelf geplaatst en verder hoop ik dat mensen die zich echt wat meer willen verdiepen, zelf ook kunnen googlen.
Enne.. zo te horen weet Frank ongelofelijk veel over het kloosterleven... dus wellicht volstaat ook een mail aan Frank als je meer info wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 23:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | (niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
Geeft niks hoor. Hou het maar lekker bij Fries suikerbrood....is net zo lekker en daar doe je nog langer mee ook. |
Betekent dit dat je me de kans niet gaat bieden om kennis te maken met die bolussen van jullie.. nou lekker dan... en ik me maar verheugen op die date zonder moeilijk gedoe zoals chatten en mailen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 23:04
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Liefhebben is terugkeren naar een huis dat wij nooit verlieten; is ons herinneren wie we zijn.
SAM KEEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 23:00
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
JLIN990 schreef: | Vind dat dit onderwerp besproken moet worden, als iemand dat belangrijk vind, het is aan anderen hier op te antwoorden! Hou niet van taboe onderwerpen |
Ha ha ha, je bent wel lekker bezig he.. met het omhoog halen van de gevoelige onderwerpen op t forum.. Heb je seks voor het huwelijk nog niet gevonden.. die is er ook nog. En don't wurry, dit onderwerp is wel degelijk besproken op het forum. Daarom telt dit topic ook 4 bladzijden. Dus als je ook je eigen mening hierover wil geven, ga vooral je gang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:57
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
JLIN990 schreef: | @ Lisa,bdw ben een man en geen vrouw! Dus dat meid en meid ga er boven staan slaat niet op mij! |
ha ha ha.. oeps.. sorry .. foutje.. heb het inmiddels gewijzigd..
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 9 april 2011, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:49
Onderwerp: Leven in de eindtijd
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Er zijn 2 soorten mensen in de kerk. God weet wie we zijn, Ontwaakt en bidt!!!!!! Haast u en spoed u om uws levens wil. Want morgen is het te laat
Herman388 |
Dat niet alleen Herman.. maakt alle volken tot Zijn discipelen: christen zijn brengt ook de verantwoordelijkheid mee om het evangelie te verkondigen zodat ook anderen kunnen worden gered. "Left behind" wel eens gezien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:41
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Zo doet ie t wel.. prachtig lied trouwens
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 9 april 2011, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:40
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
JLIN990 schreef: | @Lisa,
Ga nu constant quoten op wat ik heb gezegd. Als ik aanleiding zie om te reageren op wat iemand op het forum zet dan doe ik dat inderdaad. En nee, dat gaat niet in het bijzonder om jou hoor. Per slot van rekening heb ik wel vaker wat op het forum geschreven als ik daar een aanleiding toe zag
Doel de in mijn betoog op christenen die denken dat ze mij moeten veroordelen om mij te veroordelen. Je hebt mijn mening dus verkeerd geintrepeteerd! | Ik reageer uitsluitend op wat je hebt geschreven. Vraag is dan of ik jou boodschap heb verkeerd heb geïnterpreteerd, of dat het zo is dat jou boodschap wellicht niet overkomt zoals je die eigenlijk hebt bedoeld. Ik heb je bijdrage nog een keer gelezen en ik kan daar niet uit herleiden dat die gericht is aan christenen die jou veroordelen om jou te veroordelen. In dat geval zou de veroordeling immers meer om jou persoonlijk gaan en niet zozeer om mensen die naar de sauna gaan in meer algemene zin. Als het werkelijk zo is dat er mensen zijn die jou veroordelen, simpelweg omdat ze jou nu eenmaal willen veroordelen heb ik eigenlijk maar één boodschap aan jou: "Kerel ga daar boven staan!" Niemand heeft het recht om jou te veroordelen en als mensen dat wel plegen te doen.... maak van hun probleem dan niet jou probleem, maar laat het daar. Ga gewoon nog een keertje lekker naar de sauna, geniet en ontspan. Per slot van rekening is het daarvoor bedoeld Zo, zijn we toch weer ontopic he...
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 10:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:31
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
QUELINE346 schreef: | We hadden het over: Christen zijn, en toch gaan scheiden??? Ik heb voldoende antwoorden gelezen, en kan er wel wat mee.
Vandaag stopt mijn abonnement op CM, omdat ik een geweldige man heb ontmoet, jaja, via CM!! Dan zouden we een nieuw onderwerp kunnen beginnen, bijv. sex na het huwelijk
Ik wens deze lezers veel succes, en God's Zegen van Queline XXX |
Hé Queline. Ik wens jullie heel veel geluk, Gods zegen en een fantastische toekomst samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:28
|
|
|
[quote=BILLY701]
Binnen ons groepje... mmm nou hij geeft Dini een lift, dus ook dat komt vast helemaal goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:56
Onderwerp: Taize liederen
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Dat is jouw oordeel en interpretatie. Er is recht op woord en wederwoord. Davids bijdrage druipt van beschuldigingen, ongenuanceerde verdachtmakerijen, kwaad bloed zetten, roddel en achterklap. Als daarop geen wederwoord mag zijn is het eind wel zoek. |
Het is geen oordeel, noch een interpretatie.. Wat is schreef was mijn mening over de vorm die je kiest. Je bent zelf ook niet bepaald genuanceerd in je uitingen naar David toe. Daardoor doe je in mijn beleving precies datgene waar je je tegen af probeert te zetten en dat vind ik erg jammer. Maar even voor de goede orde: Ik zeg niet dat je geen weerwoord zou mogen geven en ik vind het ook niet plezierig als je mij dat min of meer in de mond legt. Als je mijn bijdragen op het forum zou hebben gelezen weet je dat ik juist iemand ben die zelf ook regelmatig een weerwoord geeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:42
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het zou kunnen gaan sneeuwen.
April doet wat ie wil. |
Wel nee Mariska.. het wordt fantastisch weer.. zonnetje erbij, lekkere tempratuur, frisse lucht.. komt allemaal goed
|
|
Naar boven |
|
|