Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 12:14
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | voor dit soort opmerkingen ben en was ik verder bereikbaar via mijn mailbox... |
Het is geen persoonlijke aanval hoor, ik reageerde gewoon even verder op het stukje van Pieter........dus wat je nu precies bedoeld met dit soort opmerkingen?????
Over allergisch reageren gesproken
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 12:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 11:42
Onderwerp: Kinderkamp
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk eerder dat de leiding hier veranwoordelijk voor was, maar hoe kan je nu het beste een worm uitbeelden????
Uploaded with ImageShack.us |
Ik was al even bang dat je dronken op de vloer lag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 09:09
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
HANNAH810 schreef: | so feel welcome, jona!! lekkere vacantie gehad in turkey? |
Hannah! Ik weet zelfs nog dat hij op Kreta (Rhodos, Kos, Corfu, eiland hoppen?) zat..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 08:19
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Sorry Pieter, de meeste reacties die ik weghaal zijn net inhoudelijk van aard, de inhoudelijke laat ik meestal staan, maar heb er begrip voor dat je dat als storend ervaart...zal ze langer laten staan....mijn probleem is een beetje dat dit topic, deze discussie plaatsvind op een openbare site... ik zal dus altijd, als een topic niet meer actief is, mijn bijdrage uiteindelijk verwijderen, tenzij de leiding van christian match meer bescherming op dit gebied aanbiedt....geen kritiek op cm, want alles is verder prima... |
Volgens mij verwijder je het ook als het topic nog actief is en is dat wat pieter en misschien nog wel meer mensen stoorde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:09
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat bedoelt hij toch, Willemijn |
Mannen spreken af en toe in raadselen Marijan
Maar-voor deze ene keer- heeft hij gelijk, dit topic gaat over de picknick.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 01:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 00:59
|
|
|
THOMAS968 schreef: | GedachteNloos, Willemijn. maar ach als vrouw moet dat geen probleem zijn, he, vrouwen hebben kennelijk als ik je zo lees maar één gedachte....
Thomas, gaat nog niet aan het werk. |
Je bent off topic Thomas , was je even gedachteNloos?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 01:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:48
|
|
|
MARIO216 schreef: | We gaan weer lekker off-topic, ik ook trouwens.
Of willen juliie mee picknicken |
Een enkel keertje hebben mannen wel gelijk.... Deze keer dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:38
|
|
|
[quote=VISSER278]
Maar misschien weet je het zelf niet? Sommige dingen zitten zo in je systeen dat het jezelf niet meer opvalt.......... Een ander des te meer......
Maar fijn! drie weken vrij, geniet ervan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 21:16
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARIO216 schreef: | 21 augustus om 18.30 uur, dus als je meewilt |
Ik dacht dat het vanavond was Hou je verder niet in de gaten hoor...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 20:42
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
MARIO216 schreef: | Veel plezier allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
ben je niet wokken Mario????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:53
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ach.....een schoolmeester in hart en nieren, verloochent z'n vak - ook in de vakantie - niet. Zulke dingen zien ze, of je nu wilt of niet. Geef ze maar gewoon gelijk.
Marijan, die soms dezelfde tic heeft. |
Ik zal toch blij zijn als de onderwijsmensen weer aan het werk gaan, kunnen we weer gedachteloos stukjes voor het forum schrijven......... Zou iedereen nu een tic van zijn werk hebben???? , ik denk van mijzelf van niet maar zal toch eens in mijn omgeving informeren
Sorry, wel een beetje off-topic......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 17:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:48
Onderwerp: Wel een TV in huis?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hoe vond je dat, als kind, om geen tv te hebben?
Ook in ben opgegroeid zonder tv, al hebben m'n ouders er nu wel een. 'k Denk dat de keus een combinatie is geweest vanuit principe/gewoonte en vanuit pedagogisch oogpunt.
Als kind vond ik het niet makkelijk, om als een van de weinigen geen tv te hebben. Ik voelde me best wel eens een buitenbeentje, ik zat namelijk niet op een Reformatorische school. Daar voel je je misschien wel een buitenbeentje, als je wel een tv hebt. Onderling werden de programma's, toen keek bijna iedereen nog hetzelfde, zeer uitgebreid besproken. Ik schaamde me om te zeggen, dat we geen tv hadden. Vooral de dag na het Eurosongfestival vond ik een ramp, want dat had iedereen gezien. Nu denk ik; wat heb ik daar eigenlijk aan gemist
Dat een tv gesprekken kan doden en zelfs huwelijken stuk kan maken, geloof ik wel! Aan de andere kant kan 'samen kijken' ook iets moois hebben. 't Is dus hoe je er mee omgaat. En nogmaals, internet kan een net zo groot - zo niet groter - probleem zijn.
Marijan, kijkt graag naar Engelse detectives en documentaires |
Ik ben wel met tv opgegroeid maar kon wel zwaar refo zijn zo weinig kijk ik...... Heb er twee in mijn huis en vind het heerlijk om een kro detective of spoorloos te kijken.........lekker op de bank na een dag hard werken of 's winters in mijn bed even laag complex tv kijken......goede vorm van ontspanning en even je werk loslaten........ Het leven hoeft toch niet allemaal zo serieus en zwaar te zijn, er mag toch ook tijd zijn voor een "luchtige noot"?
En ik bedenk me net dat Boer zoekt Vrouw toch ook wel een favo programma is........vooral om de volgende dag te bespreken met je collega's........gezellig toch.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 13 augustus 2010, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:41
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
PIETER649 schreef: | Schattig hoor al die reacties van verongelijkte huisvrouwtjes en andere hippies die niet werken...
Voorlopig is die softe dagbesteding alleen mogelijk doordat anderen zich de poten uit het lijf werken opm via belastingen en bijdrages sociale voorzieningen ook jullie broek op te houden.
Het doen van vrijwilligerswerk kan OOK na werktijd |
Er zijn natuurlijk ook mensen die om wat voor reden dan ook, niet kunnen werken, die benijden mensen die wel gaan werken en dat ook kunnen...... Alle begrip......
Maar inderdaad, om dan gelijk met allerlei alternatieven aan te komen om je te laten zien hoe je ook kan leven wekt bij mij ook wat irritatie op........en wat irritatie is eigenlijk nog erg nobel gezegd......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 17:33
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Hi, Willemijn,
zonder dwarsliggers geen spoorrails. Het kan ook anders:
Hypotheek Dankzij diaconaal werk, woonde ik enkele jaren gratis, klein, maar fijn. Via Bijbelschool van familie, kwam ik te wonen in anti-kraak, ter grootte van een half voetbalveld...
Brood op de plank
Vandaag voor het eerst de Jumbo binnengestapt. Verbaasd... want... een man leerde mij helemaal precies hoe ik daar gratis kan winkelen. Bijna alles op de datum van vandaag en morgen, is gratis. Echt waar. Zie de winkelvoorwaarden in de brochure bij de klantenservice.
Dit onder het motto: 'dankbaarheid kun je leren' |
De zaken die jij beschrijft zijn prima maar wel alleen te realiseren als je niet werkt! Weet je wel hoeveel tijd het kost om zo te leven? Ik wil graag mijn tijd aan andere zaken besteden als ik vrij ben.........en daar is ook helemaal niets mis mee........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:09
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Heb je thee gedronken, Mario?
Vrouwen geven niet toe dat mannen altijd gelijk hebben, daar heb je wel gelijk in.
Thomas, er klopt iets niet. |
Mannen denken altijd dat ze gelijk hebben, vrouwen hebben het.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:44
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | Inderdaad, deze truc werkt slechts eenmalig Willemijn, daarna moet je bij je collega's gaan ruilen. |
Moet je niet hier vertellen...... Maar ik moet je zeggen dat ik het wel waardeer als een man een bloemetje meeneemt.....vind het wel attent......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 19:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hm.......tegen de tijd dat ik wat ouder ben en rimpels en grijze haren krijg(ahum pass the salt!!! )dan laat ik de boel niet optrekken,leegzuigen,bijvullen,plamuren,sculpturen of bevriezen.......denk ik....... Met goed voor jezelf zorgen is niets mis,zolang je het niet te bont maakt(mijn moeder van 86 gebruikt nog anti-rimpel creme ) |
Ook welkom op de cm reunie.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 18:18
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | gelukkig is de liefde voor bloemen en vrouwen goed te combineren. sterker nog; je kan die bloemen prima gebruiken om de liefde van je leven mee te verrassen........... (alleen heeft een kweker niet altijd schone handen...........) |
Is het zo verrassend als jij een orchidee meeneemt voor de liefde van je leven??????? Als ze nu niet wist dat je orchideenkweker was dan was ze wel onder de indruk denk ik.....een man die een orchidee meeneemt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 17:59
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | We leven in een tijd dat we niet willen accepteren dat we ouder worden. Botox-sportschool-haarkleuring-dezelfde kleding dragen die je kinderen hebben- haartransplantatie.
Gewoon eens accepteren dat verval in de schepping ligt en natuurlijk wel goed voor je lichaam blijven zorgen. Ja, en als het psychisch leed veroorzaakt, dan kun je natuurlijk gebruik maken van de medische mogelijkheden. |
Ik ben helemaal met je eens dat je wel een beetje mee mag gaan in je "'oudheid"en dat je er niet'"over the top"bij moet lopen. Maar er is toch niets mis mee om ook nog een beetje op je uiterlijk te letten en dat belangrijk te vinden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 22:44
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
THOMAS968 schreef: |
Wat moet een mens zich soms behelpen he
Thomas, die zich hierbij heeft neergelegd. |
Hoe is het bekende spreekwoord ook alweer: een oude bok...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 22:20
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Helaas, jij gelukkig wel op Doutzen!
Thomas, |
Wat een verfje en een goede anti rimpelcreme al niet doen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 22:16
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ik heb een nespresso en je kunt kiezen uit Ristretto, Capriccio, Arpeggio en Fortissimo lungo
George not included,
Thomas, wie durft er dan nou over grijze thee te praten... |
Je foto lijkt inderdaad niet erg op George..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 22:10
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Misschien wil Thomas wel dat je hem vraagt om samen te lopen, heb je geen kaart nodig ....
pffff, vrouwen, snappen echt niks van mannen |
Vrouwen kunnen tegenwoordig goed kaart lezen (tomtom, gps )......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 22:07
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ok je mikte beter maar ondanks dat jij de gratis wandeltocht hebt gewonnen, waar je terecht blij mee bent,mag ik toch het Pelgrimspad ook wel lopen? Ik heb het Pieterpad al gedaan, 490 km!
Thomas, lichtvoetig. En je mag van mij wel langs Mario, hij heeft alleen maar thee..... |
Als hij nu nespresso had??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:47
|
|
|
MIEKE364 schreef: | ik teken in, meiden, wat zullen we die Hannah moederlijk bemoedigen he? Zo van: ja, kind, we weten het toch...maar door de rimpels heen kan je nog steeds zien dat je vroeger mooi moet zijn geweest..... |
en rimpels hebben wij dan niet want wij hebben een goede anti rimpelcreme en doen aan yoga..... (plagerijtje Hannah)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:38
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als ik naar je netnummer kijk komt alleen het Oeverloperpad langs je buurt.
Thomas. |
Mannen! Thomas, ik heb die prijs gewonnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 21:34
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Ach en wee, de overmoed er jonkheid! Dat roep je nu nog dapper, Hannah, de Schone, je zal echter ook de gevolgen van de zwaartekracht op je uiterlijkheden niet meer kunnen ontkennen en dan wens ik je toch van harte toe dat je er nog zo over denkt als nu. |
kom ook bij ons afspraakje over een aantal jaren Mieke......
Zijn wij nu ervarings deskundigen of reageren we nu gewoon allergisch?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 20:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | over generaliseren gesproken; ik heb mn haar niet geverft, en hoef echt niet te zoeken naar een paar grijze haren, hoor!! en de rimpeltjes zitten me ook prima! grijsheid is immers een kroon der wijsheid, en een gerimpeld gezicht is karakteristiek en doorleeft, toch? |
We spreken elkaar over een aantal jaren nog wel........
|
|
Naar boven |
|
|