Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Is dit de tweede versie? Ik heb nl de ark van Noach al eens bekeken toen hij in mijn stad lag....en was zeker de moeite waard......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 17:12
Onderwerp: De zon en de ZOON
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Waarom is het jammer dat ik dit hierbij zet? Vind je dat de zon aanbeden hoort te worden? Of begrijp je de voor de hand liggende reden dat ik dit schrijf niet en moet ik het uitleggen?
Met occulte bewegingen bedoel ik bewegingen die gebruik maken van machten en krachten uit het rijk van de duisternis, hetwelk door God verboden is. In de hekserij en het satanisme wordt (o.a.) de zon aanbeden.
Maar je voelt je kennelijk aangesproken dus je weet goed waar je mee bezig bent.
GrZ |
Ik weet inderdaad heel goed waar ik mee bezig ben en daarom vind ik het zo jammer dat je het hier opschrijft........Het heeft geen meerwaarde........ Ik vind jouw geloof misschien wel beetje eng maar daar schrijf ik toch ook geen rare dingen over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:41
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
[url]e=WILLEMIJN232]Ah, bedankt Mario, weet ik het ook![/quote][url][/url][quot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 13:38
|
|
|
MARIO216 schreef: | Eerst op URL klikken, kopieren van de link en daarna weer op url klikken. |
Ah, bedankt Mario, weet ik het ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 11:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=WmxXwAgkhWQ
Op deze link kan je een lied horen van de Taizé-gemeenschap.
Frank |
Blijft prachtige muziek uit Taizé.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 08:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk even op dr profiel, heb ik ook stiekum gedaan. Dan zie je dat het aan het veluwemeer is. Ik dacht eerst dat ze een zeeuwse was. |
En het regent hier nog steeds.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:05
Onderwerp: De zon en de ZOON
|
|
|
Hoe langer ik erover nadenk hoe aannemelijker ik het vind worden. 't Zou veel verklaren. Bijvoorbeeld waarom de zon in veel, zo niet alle, occulte bewegingen zo hardnekkig wordt aanbeden.
Jammer dat je dit er nu weer bijzet.....de term occulte bewegingen..... en wat bedoel je met occult? yoga? daar heb ik nog nooit de zon aanbeden hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 19:22
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat een ellende met dat weer! Het ziet er naar uit dat we aan deze kant van het land mazzel hebben, maar zag beelden van Enschede waar hele straten vol water staan... Hoe is het bij jullie? |
Regen, regen en nog eens regen....... En vanavond bij ons een openluchtconcert in de haven van de Maastrichter Staar als start van de visserijdagen hier........en het regent nu nog steeds......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 17:41
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Antwoordt den zot naar zijn dwaasheid niet!!!!!!!!!!!!!! |
Ok, ok, het is me helemaal duidelijk! Ik zeg niets meer........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:54
|
|
|
RENSKE067 schreef: | heel verstandig anders krijgen we ruzie met de mannen en dat willen we niet he |
Vrouwen zijn toch altijd verstandig?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 15:47
|
|
|
RENSKE067 schreef: | jij durft ik dacht het en jij schrijft het tja ik mag hier nu eenmaal niet reageren dus dat doe ik dan ook niet |
Helemaal waar Renske! Ik reageer dus ook maar niet.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:13
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik voel me absoluut niet aangevallen hoor Willemijn, daar is wel wat meer voor nodig Wijs Cross er enkel op dat ik dus niet beweerd heb dat iedere dominee of gebedsgenezer die op tv komt onbetrouwbaar is, maar ook niet dat het een garantie is dat het wel zo is... |
Dat is met alles natuurlijk zo Tess, dat weet iedereen wel........mag ik hopen Dus dat hoef je dan toch niet uit te leggen? En dan kan niemand meer wat vinden van iets........want alles heeft twee kanten......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 26 augustus 2010, 14:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 14:01
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Eh...waarom is dit aan mij gericht Je hebt mij nooit horen beweren dat Jan Zijlstra onbetrouwbaar is, ken de man niet eens! Heb enkel gesteld dat het feit dat iemand bekend is door de media niet een garantie is dát het te vertrouwen is! Toets alles! Dus ook "Tv-dominee's"...zoals Jan Zijlstra niet per definitie onbetrouwbaar is omdat die tv-dominee dat was, zo is ook niet iedere gebedsgenezer die op tv komt betrouwbaar omdat Jan Zijlstra dat wel zou zijn. Zoals gezegd, het is een kwestie van zendtijd kopen en dat zegt niet over betrouwbaarheid.. |
Je hebt wel een beetje lange tenen Tess Crossroad is het niet met je eens en dat mag toch???? Hoef je je niet gelijk zo aangevallen te voelen........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 26 augustus 2010, 14:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 12:51
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
PIETER649 schreef: | ja dahag!!!!!!!!.. ZIJ zei dat er niks kon gebeuren, dat t veilig was enzo |
Wat doe jij trouwens op het topic Alleen voor Vrouwen?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 11:52
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
ERIKA129 schreef: | er zijn veel vriendschappen ontstaan door de chatbox. Ik zie niet in waarom we niet met zn allen in de box kunnen zitten de ene keer is het serieus de andere keer de slappe lach. mogen we? Als ik met iemand serieus wil praten ga ik prive met di persoon werkt echt goed hoor, is een aanrader |
Omdat jij het er toevallig heel gezellig vind hoeft toch niet iedereen dat te vinden??????? Is het trouwens niet wat voor jullie de nieuwe chatbox? Kunnen andere mensen in de gewone chatbox met elkaar praten.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 26 augustus 2010, 12:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 09:00
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Begraven is, naar mijn begrip, Bijbels: "Stof zijt gij en tot stof zult u wederkeren". Daarnaast is mijn vraag: hoe kan ik als dode uit het graf opstaan wanneer Jezus terugkomt en er is geen graf?
Maar nog afgezien dat begraven Bijbels is, naar mijn mening, vind ik het ook het meest natuurlijke. Mens en dier is van nature bang voor vuur en dan zou ik na mijn dood het vuur ingaan? Brrrr..
Ook voor dieren geldt dit, daarom heb ik mijn hondje ook begraven. (mijn hondje Mickey, die op de foto in mijn profiel staat, is in maart j.l. overleden). |
Hoi Josina,
Je praat me nu wel even een schuldgevoel aan, ik heb nl onze hond wel laten cremeren, dat vond ik nu wel zo netjes........ Of drijf je nu een beetje over????
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:40
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Met 67 lesbische paren is alles weer in evenwicht, statistisch gezien. Het is overwegend zo dat er meer vrouwen ingeschreven staan op CM, is mijn indruk
Thomas, er zijn leugens, grove leugens en statistieken (onbekende bron) |
Weet je ook hoe het met de leeftijden op CM zit???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:29
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dus er is ruimte voor een paar lesbische stellen, bedoel je? |
Ik dacht ook al, zou hij dat bedoelen???? En dat op CM?????? Hij durft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:12
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ben het er niet helemaal mee eens, sorrie Erika
er zijn avonden geweest dat het best heftig was in de chatbox, en dat een andere kamer toen een geweldige oplossing was geweest!
We kunnen met zn allen wel doen alsof het zo super is altijd, maar er zijn tijden geweest dat ik bewust NIET op de chat kwam!! En omdat de vakantietijd weer voorbij is straks, zal het weer drukker worden, en zullen er vanzelf onderwerpen besproken worden of dingen gebeuren waar niet iedereen zin in heeft!
Wat mij betreft een prima aktie van CM, enne...je hoeft er geen gebruik van te maken...het mag |
Ben het helemaal met je eens Marieke, er zijn een aantal mensen die het gezellig met elkaar in de chatbox hebben..... Prima, maar wel lastig als andere mensen daar ook een kijkje komen nemen........ En dit bedoel ik niet als kritiek, mijn leven stort niet in als ik er niet kom maar als een feit......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:48
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als er een topic zou zijn ‘Wat is jouw slechtste moment van dag?’, dan hoefde ik niet lang na te denken. ZUCHT!!!!
Hoe kun je trouwens nummer 7 in een top 5 hebben? Aan de andere kant heeft het ook wat, om op de 7de plek te staan. Een prachtig getal!
By the way; als iemand zich gaat ergeren aan mijn stukjes of de hoeveelheid daarvan, dan hoor ik het graag! ‘k Hoor dat liever rechtstreeks, dan dat er over geroddeld wordt.
Weet je wat mij ook een boeiende top 5 lijkt, al zal het lastig zijn om daarachter te komen. Wie brengt de meeste uren door in de chatroom? Of wie is het meest op CM te vinden? Waarschijnlijk kom ik dan, hoop ik, iets lager op de lijst. Maar ja, wie gaat dat bijhouden? Deze lijst zegt toch niks over de mate van CM-verslaving. Ik praat en schrijf gewoon graag.
Marijan, moet dit bericht echt even verwerken.
PS Balen, weer een posting. |
Ik schrijf en praat ook graag Marijan, kunnen we elkaar de hand schudden..... Een retraite in een stilteklooster lijkt mij dan ook een pittige opgave.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:32
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ok dames, een speciale bedoeling is op een dating site, dat je iets afspreekt en het geen daten noemt. Ik hou van wandelen |
Ik hou het toch maar bij gewoon mailen mag dat ook??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:19
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Waarschijnlijk is hij nu druk aan 't mailen, met of zonder bedoeling. |
Hij reageert nog niet erg snel......, nu zijn vrouwen meestal wel wat sneller dat is wel weer zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 22:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat kan Cross je waarschijnlijk beter uitleggen, dan ik. Volgens mij ben ik daar te naïef voor. |
Dan wacht ik even af.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 22:47
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zijn er dan mensen op CM, die met een speciale bedoeling mailen Nooit iets van gemerkt. |
Nee? , maar ja, wat is eigenlijk een speciale bedoeling?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 19:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hmm, ik zal jouw mail nog eens beantwoorden |
Kijk, dat bedoel ik nu......daar zit toch geen bedoeling bij?????? We mailen alleen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 18:40
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat zou kunnen, maar daar gaat mijn percentage beantwoorde mail niet door omlaag. Het ging mij om mijn percentage Daan ..... wel goed blijven lezen hoor, En stel dat ik een hele leuke vrouw ontmoet, dan kan ik toch wel mijn andere mail beantwoorden, dat vind ik netjes tegenover die ander. |
Je kan toch ook gewoon met iemand mailen zonder dat daar een bedoeling bij zit???? Mensen, wat een zinnig onderwerp........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 15:07
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | In het onderwijs is een speciale methode ingevoerd, zodat je in je groep aandacht kunt besteden aan het ontwikkelen van het uiten van complimentjes van leerlingen aan elkaar...het effect is verbluffend!! Dus lijkt me een goed onderwerp voor een topic! |
DaT is niet alleen in het onderwijs de trend Annette, dat is in heel onderwijzend en werkend nederland! Dus om nu toe doen of dat heel wat nieuws is??????? Geef elkaar een tip en een pluim is volgens mij een bekend verschijnsel in wat voor doelgroep dan ook.........en het bestaat ook al jaren....... En eerlijk gezegd word ik er soms niet goed van.........het bewust elkaar complimentjes geven.....Het moet een levenshouding zijn om af en toe positief en negatief te kunnen zijn tegen elkaar en niet een methode die je aan moet leren.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:28
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
GRACE585 schreef: | hahahaah ik zit er hier zelf bij willemijn dus ik noem dit geen roddel dat mag ze doen als ik staks weer aan het trijnen ben,lol snurken heb ik niks van gehoord |
Zat jullie maar een beetje te stangen.... Is toch niet erg???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 12:14
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Waarom zou dat iets over de persoon in kwestie wat zeggen als iemand met een mailrespons van minder dan 50 procent zit. Dat is weer zo'n lekkere interpretatie terwijl er daar vaak geen bal van klopt. Maar ja das natuurlijk weer mijn mening. |
Ik heb nog nooit naar mijn mailrespons gekeken..... Ga het toch eens doen...... Bedankt voor de tip Daniel.......
|
|
Naar boven |
|
|