Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 16:53
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
PIETER619 schreef: | Ik ben blij omdat ik voor de tweede keer in mijn uppie het schip heb afgemeerd (met zachte landing), laten lossen en laden en daarna weer op de terugweg naar Veghel ben gegaan, zonder supervisie want die sliep.
Waar ik ook blij van wordt is dat ik hoop binnen één jaar tijd in 12 lessen, een beroepsopleiding (schipper grootvaarbewijs) te doen, waar zoonlief 6 jaar over heeft gedaan, om op het zelfde middelbaar niveau te komen. |
Goed van jou pieter........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 16:50
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sokken!! Nokken, lokken rokken dokken blokken |
euhhh Gerrit wokken met sokken en lokken naar vrouwen naar hun mooie rokken dat wordt zwaar dokken en ja ze hebben speelruimte met blokken.....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 maart 2013, 12:37
Onderwerp: Wokken 9 maart!!!!
|
|
|
Ja veel plezier in veenedaal en wok ze...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 21:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ze mogen al niet meer... |
echt FRANK weer..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 17:54
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Hoe krijg ik dat weer voor elkaar, trek haak zit....kan het niet meer eraf Nou ja, zit dus goed vast...........pfffft naar een bekende die mij ff help. Volgende keer het hendeltje niet....................!
in ieder geval weer een stukje wijzer........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:27
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Bestaan die??? Zijn die er???
Vertel...vertel...vertel.... |
als soft ijsje niet---------------- wel in een bekertje (grote beker dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 maart 2013, 13:24
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Ff met mijn karretje aan de slag en kijken of de fietsen rek de bedrading nog goed is!. De kenteken plaat veranderen! pffft hoe dat weer moest dat ding ligt ook al weer 2 jaar in de schuur! Lekker buiten, dus we zien het wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:40
|
|
|
leuk leuk leuk ik ga helpen bij de baby's oppassen.
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 5 maart 2013, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...das een prestatie....(en calorieën kwijt!!!)
Je mag gerust een softijsje...
(Sorry...ik laat mijn eigen gevoelens weer te veel zien ) |
soft ijsje...................mmmmmmmmmmmm van mona toetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 23:31
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
PETRA373 schreef: | effe dag tegen iedereen zeggen, ik ga een tijdje van cm af. En iedereen bedankt voor de mooie en leuke bijdragen weer |
Jammer, tot kijk Petra en succes verder met jou, groetjes Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 18:09
Onderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
|
|
|
PETRA373 schreef: | Goed gezegd en ja ook de persoonlijkheden moeten bij elkaar passen. het hele pakket moet kloppen. en beter laat je niets op een forum merken.... of zo |
Een goede tip........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 18:07
|
|
|
Dat ik heerlijk gefietst heb En nog nooit daar bent geweest Dat het heel mooi was Waar de dieren zo vrij liepen Zo stil was... En dat in gemeente Ede En kwam ergens in een dorpje uit Oef nu moe na een rit van 30 km.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 15:20
Onderwerp: de wil of klik verliefdheid de ware?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Quote: LEANNE226 schreef: Mijn ervaring is ook dat mensen al snel een voorkeur hebben.Als weduwe ben je popi omdat je geen ex hebt,lijkt heerlijk maar ook die mensen heb een rugzak dus komt op hetzelfde uit.Die weduwe heeft weer de balen van de ellenlange tirades over de ex dus die zoekt liever een vrijgezel of weduwnaar.......en zo is het kringetje weer rond
Ik zeg het heel cru maar bedoel het uiteraard niet zo want dan scheer je iedereen over 1 kam,net als je doet als je bepaalde groepen bij voorbaat uitsluit.
Het is en blijft een speld he..........gelukkig hebben we internet om de kansen te vergroten
Ik reageer effe op de reactie van Leanne, ook al kan die niet vinden hier op het topic tenzij bij een reactie van Shanita.
Ook als weduwe heb je een ex. Ja, ik weet het: hij of zij is niet meer aanwezig in dit leven. Toch wil het niet zeggen dat die 'ex' aanwezig kan zijn. Ik zou het zelf een beetje raar vinden indien je ex-man of vrouw die overleden is niet meer aanwezig zou zijn in je leven. Ongeacht of je nu al alleen of met een partner door het leven gaat.
Er mag best gepraat worden over een ex. Het mag echter niet je leven overheersen. Iemand die te veel leeft in het verleden heeft niet zo veel oog voor het 'nu' en de toekomst. Zowel een scheiding als een overlijden zorgt voor een pijnlijk rugzakje. Dat rugzakje geeft niet alleen kwetsuren op je rug maar ook op je ziel. Dat is nu eenmaal normaal. Uiteindelijk moeten we toch verder gaan. We moeten dan het verleden een beetje relativeren, verdringen en vooral een plaats geven. Of zie ik het te simplistisch? |
Je ziet het goed, Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 09:50
|
|
|
ROADY558 schreef: | Nou dat klinkt me wat al te gemakkelijk. Alsof er dus niets aan te doen was als een relatie stukloopt... Er zijn altijd oorzaken aan te wijzen, het is meer de vraag: Willen we dan nog buigen? Vergeven? Toegeven? Willen we nog praten? Willen we doen wat God zegt?
Kijk mensen hebben een eigen wil, en elke scheiding is toch echt een keuze van de een, de ander, of allebei. Dus ga nou niet roepen dat niemand daar iets aan kon doen.
Blijkbaar WILDE iemand er niks aan doen...
|
Och het is zo gemakkelijk te zeggen, je weet nooit wat de echte oorzaak is, Scheiden doe je niet zomaar, voordat dit gebeurt is er vaak al veel tussen gevallen......! Dan is het beter uit elkaar gaan. En het is zo gemakkelijk te zeggen willen we naar God luisteren, dat kan een buiten staander gemakkelijk zeggen! Zolang je niet weet wat er echt aan de hand is.......dan kan je beter zwijgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 maart 2013, 08:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geen idee Anna...jij????? |
Zal wel weer overwaaien..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 14:45
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | bij de KNO arts geweest moet dus geopereerd worden aan de neus en willen kijken of ik een beugel voor snachs kan krijgen om mijn onderkaak na voren te houden. heb s nachs dus 16 adem stops |
Oei bj, dat is veel. Dus spannend allemaal sterkte hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 11:19
|
|
|
Inactief zijn leidt tot twijfel en angst......... Actie genegeert zekerheid en moed. Als je angst wilt overwinnen, Ga niet thuis erover na zitten denken. Ga naar buiten en ga aan de slag.......
(Dale Carnegie) Uit het boekje Woorden vol liefde en inspiratie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 10:09
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nee gaat mij om de wilskracht die bij velen mist puur op de wil om samen te zijn omdat klik weg valt verliefdheid weg valt en dat mensen niet de kans geven om iets nieuws te laten groeien gaat vooral om mensen die wat ouder zijn en geen 20 meer zijn. denk wijze waar op deze mensen nog steeds denken is vaak iemand van 20 verliefd de ware de klik en gaat van zelf ook al klopt het met de kinderen van mekaar en gaat het goed in het gezins verband. maar geen wils kracht moet te veel opgeven of niet accepteren van rug zak van een ander als verliefdheid de klik weg valt |
Een klik, verliefdheid hoort erbij, een verstand relatie waar geen liefde in zit, daar zal ik zelf nooit voor kiezen!
Ik ben voor de 2 de keer getrouwd, wat is opgeven? Eigenlijk is het juist fijn om voor te gaan, de rugzak die wij toen beidde hadden, daar hebben wij eraan gewerkt en samen een plek gegeven! We hadden respect voor elkaar en we wisten ook gewoon, God heeft ons samen gevoegd! We gingen ervoor! Ook is hij er niet meer, binnen zeer korte tijd was hij weg! Toch heb ik nooit spijt ervan gehad het is een fijne goede tijd geweest. Eigenlijk heb ik niks hoeven opgeven ik werd/ ben eigenlijk rijker erdoor geworden. Het is vallen en opstaan, samen nieuwe weg inslaan en het was echt niet altijd zo eenvoudig, toch leerde wij de diepe liefde, voor elkander! De klik van begin, was toen ook direkt goed. Veilig gevoel bij elkaar.
Dit is mijn ervaring geweest! Daarom zou ik nu, na overdenken als ik ooit weer iemand tegen zal komen, voor de klik en liefde. En ja ik zal dan ook voor gaan! In een rustige tempo!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 4 maart 2013, 10:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 maart 2013, 09:33
Onderwerp: Gevoel, gelukkig, geloof, gebonden?, gevrijwaard,.
|
|
|
JOL252 schreef: | Het gaat om een heel pakketje denk ik... Gevoelens.. wilskracht ... durf... (opnieuw) vertrouwen. |
Opnieuw vertrouwen..........ja dat is weer de begin en dat valt niet mee, ook als je weduwe bent geworden.........!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 maart 2013, 20:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | ha dat word gezellig maar er komen vast wel nieuwe mannen weer bij. kan mij niet voorstellen waar een wil is is een weg |
Ja dat is ook zo bj, samen op stap met de dames kan ook gezellig zijn!
|
|
Naar boven |
|
|