Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 14:15
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
't is weer eens zover. de rode balk: over 7 dagen verloopt mijn abo. ik heb zo het idee dat jullie wel zonder mij kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:47
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is toch tijd dat je de film gaat zien Griffin ...je mist toch wat informatie...de dames uit het Gooi gingen met een zeer oud bakkie VW busje naar midden Frankrijk om zichzelf te herontdekken. |
jah, laat ik dat zaterdagmiddag eens doen, ik heb dan toch niks in de agenda staan. (er staan überhaupt geen afspraken in mijn agenda)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 12 april 2011, 14:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 13:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ooit ging in de Caddy een compleet voetbalelftal....of Sinterklaas met Zwarte Pieten...dus met de vrouwen moet dat ook lukken...hobbelend over de heide. Of moet ik de Gooische vrouwen meenemen. Schijnt populair te zijn onder de CM leden. |
neem van mij aan: Gooise vrouwen willen niet in een Caddy gereden worden. 't minste is toch wel een Saab, als ik zo het straatbeeld in Laeren en Blaericum bekijk...(niet dat dat mijn kansen vergroot, de mijne is tenslotte al 17 jaar oud, dus ik val buiten de boot)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 12 april 2011, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:51
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hmm het prins op het witte paard? Waar moet die kerel al niet of wel aan voldoen.... |
nou, in ieder geval moet-ie een wit paard hebben...of het met een zwart s(ch)aap ook lukt is namelijk nog niet bewezen.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 12 april 2011, 12:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:33
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jaja en dan pik jij die zwarte auto weer in, zeker, dini?
regel jij even een onbewaakt netwerk (midden op de heide) voor de laptops? dan kunnen we gezellig chatten!! |
'weer'?
ach, Hannah, ik bepaal zelf wie er in komt te zitten.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 12 april 2011, 13:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 13:52
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook weer geregeld......bij Hannah om de koffie , kan ze bij visser blijven eten. |
zo kom je nog eens ergens....
en dan? door naar de Belse Cm-ers?
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 11 april 2011, 13:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:42
|
|
|
LISA610 schreef: | Ach ja.. als ik dan toch vanuit Friesland met een sûkerbole richting het Zuiden moet rijden kan ik net zo goed via Den Bosch (voor de Bosche bol) naar Zeeland (voor de bolussen) naar.... ??? volgende streekspecialiteit = ??? |
Naar Normandië/Bretagne wellicht? Voor een glas goede Calvados en een flink stuk 'Far Breton'. (da's dus niks voor Hannah... )
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 20:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:47
|
|
|
LISA610 schreef: | Ach als je auto 1 op 20 rijd valt t best hoor... |
De mijn haalt met pijn en moeite de helft. Maar 't is dan ook een andere klasse auto...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Daar knap ik dus op af, niet op een man of vrouw, maar op die hoge benzineprijzen .... (gelukkig is het hier nog niet zo duur ..... € 1.59 de liter (Amigo)) |
gelukkig rijd ik niet zoveel, dus met die 90 euro aan benzine die ik er laatst inknikkerde, heb ik een best tijdje gedaan. Al was het niet de beste kwaliteit benzine, met als gevolg dat Saabje kortademig is bij 3000 tr/m. 1x raden aan welke kant van de 3000 tr/m mijn toerenteller nu het meest staat
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 15:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dit is wel grappig dat jij dat zegt als busdriver: De auto laten staan want dat is beter voor de lijn.
De Lijn is in Vlaanderen een busmaatschappij zoals Connexxion in Nederland. Even reclame tussendoor kan nooit kwaad |
met dat verschil dat Connexxion (voor het oog, althans) betere bussen heeft. met alle respect, de bussen van De Lijn die ik gezien heb toen ik mijn Saab ophaalde, waren regelrecht bagger...zouden zó RDW-afgekeurd worden, hier.
'ze' in mijn eerste bericht slaat overigens op 'de bolussen', niet op mijn auto.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 15:17
|
|
|
met een benzineprijs van € 1.76 de liter (BP Ultimate 98) is de keuze snel gemaakt: ik laat ze staan. is nog beter voor de lijn ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:02
Onderwerp: alternatieve geneeskunde en christen zijn
|
|
|
uit ervaringen uit het verleden weet ik dat alternatieve geneeskunde en christen-zijn goed samen kunnen gaan. toen mijn vader ziek was, kregen we kontakt met iemand die door (noem het maar) handoplegging, de klachten van mijn vader draaglijk kon maken en houden. deze persoon stelde deze gave ten goede en onbaatzuchtig ter beschikking. wilde er niets voor betaald krijgen, hij had tenslotte zijn pensioen, zei hij. vanuit zijn geloof heeft hij zijn gave ten dienste gesteld.
en hoe het 'werkte'? daar stond hij zelf soms ook versteld van. noem het 'de werking van de Geest'.
het heeft mijn vader geholpen om zijn ziekte draaglijk te houden. en als er methoden voor zijn die door de reguliere geneeskunde niet verklaarbaar zijn, maar die wèl werken, waarom zou je ze dan niet TEN GOEDE mogen gebruiken ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 12:48
|
|
|
LISA610 schreef: | Voordeel van een snor en een baard is natuurlijk wel dat er een oplossing voor is: scheerschuim en een scherp scheermes... verpakken in een doosje met een leuk lintje erom en een kaartje waarop met hele grote letters staat HINT!!!! |
bijkomend voordeel: 'zonder' scheelt 10 jaar in leeftijd (weet ik uit ervaring uit zeer recent verleden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:27
|
|
|
MARIAN096 schreef: | Bij Saab kan best 6 personen vervoeren |
Wat een onzin toch weer...
het aantal beschikbare zitplaatsen in MIJN Saab beperkt zich tot 2, waarvan 1 voor <12 jaar, namelijk op de achterbank. de andere 3 plaatsen zijn geconfisqueerd door de armsteun in het midden van de achterbank, mijn hond en mij.
heb je nou echt niks zinnigers te melden? hoe zat het ook al weer met accountgebruik door anderen?
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 10 april 2011, 14:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 14:05
|
|
|
de weersverwachting voor de Picknick is (behoorlijk) aan het omslaan:
was het een paar dagen geleden nog 80% kans op 11mm neerslag, nu is het 65% kans op 2mm. het Weeronline weercijfer is omhoog gegaan van 1 naar 7 op een schaal van 1 tot 10. wordt dus best aardig, zoals het er nu uitziet. al is de temperatuur nog niet echt wat het wezen moet: 13 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 13:37
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
GRACE585 schreef: | ben het met je eens ,maar wat houd kerk zijn in ,voor mij is dat gemeente zijn en die bestaat uit mensen niet uit een gebouw, uiteindelijk zijn er ook vele gemeentes die gebouwtjes huren zoals bv buurthuizen of scholen waar ze hun kerkdiensten houden.en ook daar worden veel andere activiteiten gehouden. maar als een kerkgebouw wat specifiek voor de gemeente diensten gebouwd is moet men het daar ook voor houden,maar vele kerken lopen /liepen leeg en dan kregen zulke gebouwen een andere bestemming of ze werden gesloopt. zo zit in eindhoven een kerkgebouw wat nu een indoor kinderspeelpaleis is geworden,hier een kerkje wat nu van een theather gezelschap is en als buurthuis. wat vinden jullie daarvan ?????? |
herbestemming van leegstaand vastgoed (wat een lege kerk tenslotte toch is) is naar mijn idee beter dan sloop. het is toch altijd weer een veeg teken als er een kerk gesloopt wordt. als door herbestemming het kerkgebouw kan blijven (be-)staan, is dat beter. mede ook voor mensen die er hun herinneringen hebben liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 13:01
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Geweldig Mario...daar heb ik echt op zitten wachten..wil zo graag weer eens verwend worden.. waar kan ik hem ophalen? |
gokje: Bij Mario thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 22:23
Onderwerp: Zwangerschap plannen: sinds gisteren makkelijker geworden
|
|
|
DAVID923 schreef: | waarom die vreemde afsluitingen eigenlijk, net als thomas,
zo van:
david, die dat ijdelheid vind die afsluitingen. |
waarom niet?
Griffin, die de afsluitingen wel grappig vindt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 12:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 0 mm regen??? Dan regent het toch niet??? Ik begrijp er niets meer van. Misschien moeten we morgen maar picknicken... |
ik vond het ook een beetje raar, toen ik het zag staan. ik bedoel; zeg dan gewoon dat het de hele dag droog blijft
komend weekend heeft wel de beste papieren voor een picknick, heb ik gezien, met 20 graden op zondag! wel jammer dat ik dan moet werken (late dienst). en effe de pick-nickboel omgooien naar morgen is ondoenlijk, denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 11:03
Onderwerp: Wie is er momenteel aan het daten, via CM, en heb je tips??
|
|
|
GRACE585 schreef: | niet te snel gaan |
vooral in het begin elkaar tijd en ruimte gunnen om aan het idee te wennen: 'hee, er is (weer) iemand die me leuk/lief/aardig vindt'
spontaan met elkaar wat afspreken: 'zeg, het wordt zaterdag mooi weer, zullen we dan........'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 10:36
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
misschien beter om weer terug te gaan naar de 'vereenigde Nederlanden'...taalgrens wordt landsgrens tussen NL en Frankrijk. is ook meteen het BHV-vraagstuk opgelost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|