Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 20:00
Onderwerp: profiel
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Vooraf wil ik vooral even benadrukken dat ik het absoluut niet frusty bedoel, maar ik wil toch graag ff het volgende kwijt. Mijn profiel is al ongeveer een slordige 1100 bekeken in ongeveer een half jaar tijd en ik heb ook heel wat complimenten gekregen. Erg fijn allemaal maar niet erg inhoudelijk. En daar daar baal ik soms van. Ik bedoel: ik ben geen standaard figuur, steek dat ook niet onder stoelen of banken maar het is net, laat ik het maar plat zeggen, alsof de meeste mensen hier ronduit te schijterig zijn om gewoon wat vragen te stellen. Het kan misschien soms zijn dat mijn profiel te uitgebreid is. Dat zou dus betekenen, dat ik eigenlijk gewoon te eerlijk ben over mezelf. Het moraal van mijn verhaal is dus eigenlijk ook dat het schijnt dat je beter bullshit in je profiel kan zetten, want dat "verkoopt" blijkbaar beter. Dat vind ik zo raar! En wat die kaaiman betreft: het is een exemplaar van ongeveer een jaar oud en ongeveer 1 meter lang.
Greetz,
Beun |
Te eerlijk bestaat niet, maar je opmerking dat mensen te schijterig zouden zijn maakt je hele verhaal wel erg frusty.....
Bull-shit verkopen in je profiel .... misschien eens proberen
Nee hoor gewoon open en eerlijk zijn.... en te lang is je profiel omschrijving niet....je krijgt er toch complimenten over??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 19:23
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Ik ben hier zelf nog niet zo lang maar je viel op door je waardevolle/leuke reactie Het ga je goed Gods zegen |
dank je wel
ALOUS961 schreef: | Ok, Jonathan, ben nog maar kort op CM. Heb wel een aantal reacties van jou gelezen. Jammer dat ik niet meer contact met je had, was interessant geweest denk ik. Ik wens je Gods rust toe, fijne vakantie en vooral bedankt voor je laatste brief aan ons allen. Geen idee of je een mogelijke partner hebt ontmoet , ik hoop het voor je. hartelijke groet Alous |
dank je wel.
of ik een mogelijke partner heb ontmoet?.....dat zou mogelijk zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:31
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Koelkast? |
jammer je bent nog niet de 4000ste trouwens.
hoop maar dat ik t zie, maar t zijn er nog 11....... dus denk dat ik wel aan t eten kan beginnen, ergens in de avond of morgen moet t toch gebeuren denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Koelkast? |
moet nog eens nadenken over de prijs..... straks zeg ik wat...... en dan blijkt t iemand te zijn die een bosje brandnetels verdiend...hahahha bij wijze van spreken. hahahahha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | lekker! ruilen? |
ehhhhh...nee, vanmiddag al op.
slechte ruil, wat leg je nog meer in??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:24
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | op paar na 4000 bezoekers op mijn profiel gehad.. |
hahaha zit net ff te surfen...kom ik op een site....je kent ze vast wel...gefeliciteerd u bent de 1.000.000ste bezoeker.
Wie wordt mijn 4000ste..... ik hou het in de gaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:20
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | pannenkoeken |
mijn pa nam zaterdag spekbonen mee...lekker uit eigen tuin.
lekker gemarineerd stuk vlees erbij
en als toetje...ijs met verse aardbeien en slagroom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:18
Onderwerp: is vasten iets wat we zouden moeten doen
|
|
|
Vasten is het zich geheel of gedeeltelijk onthouden van eten of drinken voor een bepaalde periode en wordt in verschillende religies beoefend.
Wanneer men in het Nederlands spreekt over de vasten duidt men op de vastentijd tussen Aswoensdag en Pasen waarin christenen vasten.
Religieus vasten De beweegredenen om te vasten kunnen divers zijn. Het kan een periode zijn van bezinning op het dagelijks leven, maar ook kan het gebruikt worden om een godheid iets af te dwingen. Ook kan het worden toegepast als teken van rouw. Naast bezinning wordt het vasten ook wel gebruikt als sponsoractie. Een deel van de christelijke jeugd doet jaarlijks mee aan de landelijke actie zip your lip, waarbij er 24 uur lang gevast wordt om sponsorgeld op te halen voor een goed doel. Ook sommige andere christelijke organisaties die zich op jongeren richten houden soms van dit soort acties.
Christendom In de vroeg-christelijke tijd vastte men tot zonsondergang. Onder andere koning David en de profeet Daniël vastten in voor-christelijke tijden al, om Gods hulp en steun te zoeken (2 Sam 12:16 ; Dan 9:3 ). Ook Jezus Christus ging direct na zijn doop vasten (Matt 4:2 ). Rond het jaar 250 werd dit vasten uitgebreid naar alle dagen van de Goede Week, terwijl het Concilie van Nicaea in 325 getuigt van een 40-dagen vasten.
De vastentijd voor katholieken begint op Aswoensdag, wanneer het askruisje gehaald wordt. De periode eindigt met Pasen. De vastenperiode duurt in totaal 46 dagen; op 40 dagen wordt gevast, alleen op de 6 zondagen hoeft niet gevast te worden. Vasten wordt voorafgegaan door de vastenavond en het carnaval. De Rooms-Katholieke Kerk heeft in de loop der eeuwen de regels omtrent het vasten versoepeld. In de 9de eeuw verschoof men de enige maaltijd van zonsondergang naar 3 uur, vanaf de 14de eeuw naar de middag. De vastenwet in Nederland gebiedt op Aswoensdag en Goede Vrijdag dat men bij twee van de drie maaltijden slechts ongeveer tweederde eet van wat men zou willen nemen. Vlees is bovendien in het geheel niet toegestaan.
Binnen het protestantisme is er geen expliciete gezamenlijke traditie van vastenperioden. Wel zijn er individuele protestanten die vasten in de 40 dagen voor pasen. Op individuele basis of in kleine groepen wordt er door sommige protestanten ook elders in het jaar gevast. De precieze inhoud van het vasten is niet helder gedefinieerd. Zo zijn er mensen die meerdere dagen achter elkaar in het geheel niet eten, terwijl anderen zich onthouden van een bepaalde gewoonte, zoals roken, televisie kijken of alcohol nuttigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:17
|
|
|
yeah......
schreef zonet mijn 1111ste reactie op t forum
t wordt wel steeds lastiger om bijzondere getallen te scoren.
op naar 1234 ste bericht....haal ik dat nog???
op paar na 4000 bezoekers op mijn profiel gehad..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:13
Onderwerp: is vasten iets wat we zouden moeten doen
|
|
|
math 6:16 Wanneer jullie vasten, zet dan niet zo’n somber gezicht als de huichelaars, want zij doen dat om iedereen te laten zien dat ze aan het vasten zijn. Ik verzeker jullie: zij hebben hun loon al ontvangen. 17 Maar als jullie vasten, was dan je gezicht en wrijf je hoofd in met olie, 18 zodat niemand ziet dat je aan het vasten bent, alleen je Vader, die in het verborgene is. En jullie Vader, die in het verborgene ziet, zal je ervoor belonen.
Marc 2: 18 De leerlingen van Johannes en de farizeeën hadden de gewoonte regelmatig te vasten. Er kwamen mensen naar Jezus toe, die hem vroegen: ‘Waarom vasten de leerlingen van Johannes en de leerlingen van de farizeeën wel, maar uw leerlingen niet?’ 19 Jezus antwoordde: ‘Bruiloftsgasten kunnen toch niet vasten zolang de bruidegom bij hen is? Nee, zolang ze de bruidegom bij zich hebben, kunnen ze niet vasten. 20 Maar er komt een dag dat de bruidegom bij hen wordt weggehaald, en dan is het hun tijd om te vasten.
In de Bijbel lees je verder wel meer dat Christenen vasten, om zich meer op God te kunnen concentreren. Ook islamieten vasten een maand in het jaar. Bij Katholieken is er ook een vastentijd.
Wie van ons doet dit wel eens? Wat zijn je ervaringen hierin? Is het aan te bevelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:05
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik zag ineens dat we 18 juli voor het laatst gegeten hebben
wij gaan gourmetten, de kids vinden het geweldig en stuiteren nu al op de bank .. mams gaat zo maar dr recht op zoeken...lekker biefstukje snijden, varkenshaasje, kipfiletje, varkenslapje...voor de kids stukjes frikandel mini burgertjes, zalm én pannekoekenbeslag met natuurlijk stokbrood , kruidenboter, paprika, tomaatjes en komkommer..
buurman waar ik zorg doe komt gezellig mee eten en genieten! En neemt een lekker flesje wijn mee |
zeggu.....18 juli voor t laatst gegeten......gaat t wel goed met jullie? zijn jullie aan het vasten? Heel goed eigenlijk....weer een topic onderwerpje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 17:01
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vrouwen dienen te zwijgen hier.....ik kan me voorstellen dat Paulus dat zei, maar ik wist niet dat dit zo'n opgave was. |
ff de opmerking van haar er op nageslagen
Hebr. 11:11 Door haar geloof ontving ook Sara, hoewel ze onvruchtbaar was gebleven en niet meer in de bloei van haar leven was, de kracht om een kind te verwekken, en wel omdat ze vertrouwde op degene die de belofte had gedaan. 12 Zo bracht één man, wiens kracht al gestorven was, zo veel nakomelingen voort als er sterren aan de hemel staan, ontelbaar als zandkorrels op het strand langs de zee.
volgens mij staat er letterlijk dus iets anders... Voor beiden was het iets, wat ze beiden niet meer verwacht hadden dat zou gebeuren. Wat Abraham er voor of erna aan nakomelingen kreeg, doet er niet toe. God wilde dat Abraham bij zijn eigen vrouw Sara voor nageslacht zou zorgen. en niet bij zijn slavinnen. Dat God dit lange tijd liet duren laat alleen maar zien dat God de dingen laat gebeuren op Zijn tijd. Om te laten zien hoe groot zijn macht is en het wonder. Te meer reden voor Abraham en Sara om op God te blijven vertrouwen, dat heeft Hij immers aan hen wel laten zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:49
Onderwerp: tijd van komen en gaan....ik ga
|
|
|
@Tessybear/Grace/Leanne...... dank je wel, alles komt goed !! Daar mogen wij op vertrouwen. God heeft dat zelf beloofd.
@Chatuliem/Marianne/lepetlje/Suzanne...dank jullie wel
@Carin....ja dat afkicken.... hoop dat t mij lukt, eerst maar eens van mijn vakantie genieten. Als t goed is ben ik dan volledig afgekickt. Daarna wil ik mijn tijd besteden aan kontakten die ik ook hier op CM heb opgebouwd.
......misschien kom ik nog wel terug hoor op CM. Maar dat zit nu niet in mijn hoofd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:30
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Is dat zo, dat alles maar is geoorloofd zolang beide partners zich er prettig bij voelen ?? |
ja ik denk er net zo over als Hannah. Wat is er mis met de uitingen die je geeft aan je intieme omgang met je partner, zolang je je er maar beiden prettig bij voelt? Waarom zou dat niet zo zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 16:24
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Jij ook succes de aankomende weken! |
ik heb vanaf vandaag mijn kids voor 3 wk....ben blij hoor daarmee.
Maar de 3wk zonder ze ben ik gelukkig goed door heen gekomen. Ja kinderen heel de dag in huis en dan opeens stilte is verrekte lastig, een heel gemis.
sterkte voor ieder van jullie die dit meemaken.
Voor onze kids is het ook allemaal moeilijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:25
|
|
|
een van de dames stelt het volgende:
heb een beetje respect voor de mannen... t'is moeilijk geef ik toe haha...
Goed zij vinden dat blijkbaar...jammer eigenlijk.
Maar wat vinden wij mannen daar nu van? Vind je het moeilijk? elke dingen bereiken bij jou het zo, dat respect minder wordt? Wat kunnen wij er zelf aan doen dat het respect wel aanwezig blijft? Moeten we ons dat altijd wel afvragen, immers ik respecteer lang niet iedereen.?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:21
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Nou moet ik toegeven dat ik het afgelopen WK redelijk goed gevolgd heb, maar ben zeker niet een echte oranje fan, maar vind het wel erg jammer dat ze niet gewonnen hebben. Maar voor een land als Nederland is het natuurlijk wel een hele prestatie om toch tweede te worden op een WK.
Maar zeg nou zelf... het levert toch mooie uitzichten op, voor de tijd van het jaar... de vrouwen in korte rokjes ed. Zolang we het op een gezonde manier doen... mogen we toch onze ogen de kost geven en genieten van de prachtige natuur. Kijken kost niks. |
Ja nog paar dagen dan lig ik aan t strand....te genieten van zon, zee en aanschouw graag de dames...... God's kroontje op de schepping hoor.. Wat is er nou mooier op deze aarde? Soms is de natuur veel overweldigend mooi aanwezig, maar toch..... ik geef mijn ogen graag de kost hoor...ik ben GEEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:18
Onderwerp: actieve opstelling
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nee, mijn reactie's waren naar jou toe...dus ik vind het geweldig dat Shanita me dankbaar is...maar heb geen idee waarom |
ach ik kan hier wel iets gaan zeggen...maar dat zou in het kader van een ander topic zijn...iets met niet kun......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:11
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ehh...graag gedaan hoor!
Maar...waarom ook al weer |
er was geen waarom...maar jouw reacties waren volgens mij voor iemand anders. Maar misschien ????? lees ik wel verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 14:07
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Waarom niet gewoon negeren?
Je druk maken kan altijd nog... |
ach ik was niet enige..
Maar we negeren het dan maar.....jammer dat je je moet aanpassen aan iemand die zich zelf niet kan aanpassen.
Ok....dan maar ff serieus...haha..mannen gedoe
De zomer heeft zijn voordelen...warm weer, dames in rokjes, geen verhullende kledij
Maar weegt dit nou echt op tegen het missen van de voetbal???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:56
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | opzouten op zijn plat rotterdams dan |
zucht er zijn er die ........ grrrrrrrrrrrrrrr ik kan veel hebben, heb veel geduld, maar dit slaat alles
aan alle vrouwen die het niet begrijpen...
Dit topic is ALEEN VOOR MANNEN.
zo'n moeilijke boodschap is dit toch niet ?????
zucht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ha Jonathan,
Ben weer even online, van werken komt ook niets terecht zo op maandag[s]ochtend[/s]middag.
Ik spreek de taal van de hele lieve dame niet. Vertaling????
Groet,
Shanita |
opzouten op zijn plat rotterdams dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:49
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat je moet?
Relaxxx...
Als de tijd daar is... |
ja maar daar gaat het niet over....dat voel/weet ik gewoon, wat anders...dat weet ik nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:48
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Ik ben benieuwd verder... |
gewoon zelf zinvolle bijdragen plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:44
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Voorkomen is beter dan genezen. |
het probleem ligt gewoon bij de dames zelf en aan de mannen of ze dit topic gewoon open en eerlijk willen houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:41
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Het topic, waar alleen vrouwen op mogen reageren, staan dan ook nog geen reacties op van mannen...
Zegt het misschien iets over de vrouwen die toch hier zonodig hun reactie op kwijt willen?
Maar waarom een topic alleen voor mannen? Wat hebben we te verbergen voor, of te bespreken over die vrouwen, of wat dan ook?
Een topic als dit schept naar mijn mening alleen maar weer lasterpraat naar vrouwen. De kans is vrij klein dat ze op een opbouwende manier worden belicht.
De mens is van nature vrij negatief ingesteld. Ipv, dat iemand een aai over het dak van z'n auto geeft, omdat 'ie datgene goed doet, waar 'ie voor gemaakt is, zie je sneller iemand een schop tegen de wielen geven, omdat 'ie niet wil starten. |
zo moeilijk is het niet hoor...je klinkt nu als een advocaat van de dui.... zeg maar ze mogen lezen, en reageren doen ze maar op een eigen topic Tess heeft het goed begrepen.
Gewoon eens lekker als mannen onder mekaar praten ...heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat is er nou triest, blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablabla |
namens een heel lieve dame van CM ....moet ik de volgende boodschap overbrengen...
ze zou je graag een trap onder je kont willen geven....bij wijze van spreken dan.....(of bedoel je het nou wel zo direct ? lieve dame??)
moest deze reactie dus wijzigen...ze bedoelt het direct. Go girl go......!!! ...
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 26 juli 2010, 13:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:26
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | |
Chris....topic maar sluiten ????
zijn paar dames die doof en eigenwijs zijn
ga werken. doe de afwas, ramen lappen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:23
|
|
|
laatste half jaar geen enkele mail gestuurd met de intentie van afspraakjes etc. Geen zin in gehad, al dat gedoe, tijd investeren enz.....zucht ik was het wat zat. en natuurlijk wil ik wel graag iemand naast mij, maar dat doel achterna rennen....God zal wel voorzien, natuurlijk vraag ik mij wel af...wanneer, mag ik ff in het boekje kijken hoe mijn leven er over een jaar uitziet. Hetgeen ik dan voel is maar 1 woord....geduld
maar gister was ik op de new-wine conferentie..... tijd voor mijzelf genomen over wat mij bezighoudt....
Krijg ik heel sterk gevoel dat ik spr 13:12 moet gaan lezen: Een langgerekt hopen maakt het hart ziek,maar een vervulde begeerte is een boom des levens.
Nou daar moet ik het dan maar mee doen.wat ik ermee moet??...God zal het mij leren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 juli 2010, 13:16
|
|
|
Ben trots op tessybear.....die luistert blijkbaar wel....
en Tess.....je verontschuldigingen zijn geaccepteerd hoor.
|
|
Naar boven |
|
|