ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 05:16
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

MARITIME853 schreef:
De een is introvert en de ander extravert Lachende smiley met blinkend witte tanden te moeilijk voor Shanita....

Erg christelijk om zo over je medemens te denken, en ook absoluut niet waar. Ik moet eerlijk zegen dat ik haar stukken goed onderbouwt vind en dat kan ik van jouw stukken nu niet zeggen. jij komt niet verder dan wat Bijbelteksten over een rein hart en wat kreten dat je ze kent..... En wat plaatjes die je vooral zelf erg leuk vindt.....Misschien is het wel te moeilijk voor jou???????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 3 november 2012, 05:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 november 2012, 05:13

JOL252 schreef:
Ben effe de koperdraad kwijt. Ouwenelen F. en W. of de ouwenelen van CM? Verraste, verbaasde smiley

Nee, ik bedoelde nu de heren F en W.... dat zijn toch de zgn christenen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 22:59
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

PIETER649 schreef:
ze dacht vast: laat dat stemmetje maar ouweneelen.. ik koop ze toch! Lachende smiley

Mooie nieuwe term op CM: Ouwenelen........ik heb er geen enkele bijsmaak bij...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 22:58

MARITIME853 schreef:
Absoluut!!!

Zelf ben ik de oudste van drie zusters en broer....
Zoals ik ben, zijn niet mijn broer en zusters.....
Als Willem een aanhangers is van de trin wil niet zeggen dat Frank daar een aanhanger van is!!!!!

Hoe dwaas zijn wij als zgn "christenen" om met dit soort artikels het ledigheid in het dagelijks leven op te vullen Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Bedoel je met de zgn christenen de 'Ouwenelen"?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 22:55
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Pearl jam met The End.....blijft een prachtig nummer....

http://youtu.be/PqAP5ZA2Lkg
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 november 2012, 07:38

MARITIME853 schreef:
Weet je Jantina,

je hele uitzuim gedoe van Frank Ouweneel, zegt zoveel over jezelf...

Het is mij te min om daar nog op in te gaan.

Wie is Jantina en wat is in vredesnaam uitzuim gedoe???? Uitzuimen?

En het is de mening van Shanita (niet Jantina, even opletten wie je antwoord he?) die komt niet in je straatje te pas maar het is en blijft wel haar mening.....en ik heb niet het idee dat zij raaskalt, integendeel zelfs....
Maar als jij de Ouwenelen gelooft en denkt dat het uitzuimerij is verbiedt niemand je om dat te geloven toch? Is juist het mooie van het forum......

Ik yoga ook nog steeds ondanks dat het hier afgebrand is...... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 2 november 2012, 07:42
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:25

JOL252 schreef:
Je bedoelt dat het totaal off topic is?
Ik zuig alles ook zomaar uit m'n duim hoor Duiveltje smiley

Toch geen familie van???????
Engeltje smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:09

JOL252 schreef:
Kom ik eerst je haar doen Lachende smiley

Afgesproken! Hou ik je aan! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:53

JOL252 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Ik houd je wel op de hoogte of dat zo is, dan word dit kapsel vast een hype.

Graag...en je mag ook wel vertellen met wie...... Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:41

JOL252 schreef:
haha, yeah, pittig kapsel hé Clown smiley

Jij krijgt zo vast een date..... Knipoog smiley stoer kapsel..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:35

MARITIME853 schreef:
Hetgeen dat ik wil zeggen beoordeel alles vanuit een rein hart van binnen in jezelf en in het geloof.
Niet vanuit het verleden van "schuldgevoel" dat bestaat uit boosheid, verdried, onzekerheid, angst, heen en weer vliegen van emoties en gevoelens enz.

Dat is wat Chat, ook bedoelde te zeggen waardoor hij geblokt is door de achterdeur praktijken.... van deze en genen. Dat is onrecht zoals hier Frank Ouweneel ten onrechte als leugenaar neer gezet wordt..... Dat vanuit emotie en gevoel van iemand?????

Je bent altijd nog verantwoordelijk voor je eigen daden....Chatuliem dus ook....het is zo makkelijk het aan de ander toe te schrijven......spiegel zelf eens zou ik zo zeggen....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 12:33

FRANKT627 schreef:
Carmen, het is duidelijk dat jij (en dat was al zo toen je nog onder een andere naam lid was) en Willemijn niet kunnen opschieten met elkaar. Dat hoeft ook niet. Je kan niet met iedereen te vriend zijn.

Een promotieteam die ziektes in de belangstelling zet zie ik hier helemaal niet. Je insinuatie dat Willemijn zomaar een ziekte zou voorliegen slaat wel alle records. Het is nagenoeg de domste opmerking die ik hoorde...om jou te citeren: 'Bah bah'.

Maak je er niet druk om Frank, Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.....luidt het spreekwoord.....
Niet op reageren, zonde van je tijd..
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 18:36

MARITIME853 schreef:
Klopt helemaal Pieter.... net zo als de blablabla..... van Willemijn....
Pijn en verdriet kennen een hoop hier op CM, maar het is geen vrijbrief om een bijbel kenner hier door de slijk heen te halen.....zonder duidelijke argumenten....

Mag er toch van uit gaan dat dit een matchsite is Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dit soort media onderwerpen over mede broeders horen hier niet....
Daar zijn op het internet genoeg forums waar men hun gal kunnen spuien.
Ook het roddel gedoe achter de deuren waardoor er personen uiteindelijk geblokt worden met dezelfde leugenachtige redens.

Dat is onrecht, en daar ga ik van steigeren. Dat door een zogenaamde club vorming op CM.

Kotsende smiley

Ik wil er toch wel even graag op reageren Mar.....Als jij vind dat ik veel bla bla bla heb dan bagataliseer je ontzettend het leed van de ander . Jouw leed is blijkbaar het ergste.
Zo werkt het niet, verdriet is voor een ieder en je eigen leed is je eigen leed. Er is altijd ergens in de wereld verdriet wat erger is.Mag je dan niet meer verdrietig zijn en dat delen op een forum zonder dat er gelijk bla bla bla wordt geroepen en teksten van moet je eens aan mijn kinderen vragen? Iedereen heeft verdriet schrijf je, ja , dat geloof ik zo maar niemands verdriet stijgt daar bovenuit of moet belachelijk gemaakt worden. En dat is wat jij nu doet.......Kijk zelf eens in de spiegel die je anderen zo graag voor houdt.....Jij doet een ander onrecht aan en daar gaan anderen -zoals je zelf al schrijft- van steigeren.....

Wat de clubvorming en ban betreft. je hebt het over Chatuliem die al vaker een ban heeft gehad , niet door mij maar door zijn eigen gedrag.....dus jij doet aan clubvorming om dat weer te noemen......
En een matchsite? Niet alleen, ik heb gelukkig ervaren dat hier ook mensen zitten die in liefde naar de ander omzien in nare tijden.....

En verder ? Als het je zo stoort moet je niet meer op het forum schrijven......en je alleen met daten bezighouden......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 17:19

SHANITA130 schreef:
Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.

Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.

Dit is nu met recht bla bla bla vind je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:40

MARITIME853 schreef:
Zoals de een heeft niks met de Heer de ander wel enz.....

maw je mailt met Shan via de achter deur....
Dat lees ik door de regels heen.
Dan lees je aardig verkeerd. Shanita mailt me omdat ik ziek ben en naar me omziet in verdrietige tijden. Lief hè?Als jij dat de achterdeur vindt? Prima

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 29 oktober 2012, 22:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 21:43

MARITIME853 schreef:
Dat geeft haar nog geen vrijbrief om beschuldigingen en veroordelingen te uiten dat vol met leugens is.
Jij vind het leugens, een ander weer niet! Net als met yoga, de een vind het occult en de ander heerlijk en ontspannend
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:51

PIETER619 schreef:
Ik ben niet boos, integendeel, het is zo jammer dat e rverkeerdeinzichten zijn en men sommige door anderen aangedragen zaken om, "verlichting"van de ziel t ekrijgen niet word geaccepteerd. Lees ens wat ik bijvoorbeeld aangeef met het rugzak verhaal.

Een ieder mag zijn/haar bekommernissne bij het kruis legen , als men dat doet, neem het dan niet weer mee op je verdere leven reis, het houd je er onder in plaats van op Zijn schouder te zitten https://www.youtube.com/watch?v=sza4rh1YzsM

Was het maar zo simpel hè? Vaak zijn zaken veel te complex Pieter en heeft dat tijd nodig, gun dat iemand dan ook! Shakira is daar nog niet aan toe en dat kan je ook respecteren toch?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:45
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

JOL252 schreef:
Ik besef heel goed dat dit ALLES te maken heeft met huishouden Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley
Toch denk ik dat het nuttig is om dit "gesprek" voort te zetten onder een ander topic. Kunnen we hier weer ouwenelen over stof, spinnen en zo...

Grappige woordspeling jol, ouwenelen hier? Hebben we toch ook een topic over? De heren ouwenelen en hun gedragingen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:27
BerichtOnderwerp: WAAR ZIJN WE IN GODS NAAM MEE BEZIG?

PIETER619 schreef:
Beste Willemijn verlangen is geen eisen, ik verlang er naarom Jezus te ontmoeten, ik eis het niet. Als steentje het verlangen heeft om in goed fatsoen wee rmet elkaa rom t egaan, accepteer dat dan, want zij geeft dudielijk aan dat ze beslist wel in goed fatsoen verder wil, als ik haar reactie zo zie

Het gaat mij om een excuus....ik wil best een excuus aanbieden maar......
Dat is geen excuus......
Maar....het zal.....ik maak er geen woorden meer over vuil....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 28 oktober 2012, 19:32
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:13

ZEELAND736 schreef:
Wat erg...het gaat gewoon door!!!!
Steen...ik weet hoe je bent....

Weet ik ook ondertussen Zeeland.....en als jij nu ondertussen stopt met mailtjes rond te sturen hoe leuk Steentje is dan komt het de sfeer ook ten goede denk je niet?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 19:07

STEENTJE178 schreef:
Nu kan ik hier hele lappen tekst gaan citeren, chatberichten oprakelen, of wat ook, wat de uiteindelijke werkelijke aanleiding voor al deze misverstanden is geweest. Het lijkt me alleen niet zinvol, en ik zal het dan ook niet doen.

Idd, het was niet goed van me om hier termen als "zwartgallig" te gebruiken, of woorden waaruit men afleidt dat ik diegene voor onchristelijk uitmaak. Die term "zwartgallig: heb ik dan ook al eerder met excuses teruggenomen, en met de woorden "erg christelijk" duid ik gedrag aan, en niet iemand persoonlijk.
Dat excuus maken wil ik best nog eens een keer doen. Ik besef ook echt wel dat dergelijke bewoordingen niet goed zijn, en dat ze kunnen kwetsen. Alleen worden ze nu zo uit zijn verband gehaald en overbelicht, zonder dat de aanleiding, nl. het neerbuigend praten tegen en over een mede-CM-er als aanleiding gezien wordt.Dan heb ik het dus even niet over plagerijtjes tussen CM-ers onderling, welke elkaar begrijpen en er de juiste betekenis en humor van inzien, maar tussen CM-ers die elkaar niet of nauwelijks kennen, en waarbij de humor niet door beiden ingezien kan worden of wordt.

Dat excuus wil ik dus best nog wel eens maken, maar ik verlang dan alleen ook dat het neerbuigend spreken over of tegen welke CM-er dan ook, hier stopt. Dat was tenslotte de aanleiding voor dit conflict.

Verder hoop ik dat er niet eindeloos dingen uit het verleden opnieuw opgerakeld worden, en er niet langer zinnen, zinsnede ‘s, woorden etc. uit de context gehaald worden, waarmee de sfeer hier verpest wordt. Dat kan toch niemands bedoeling zijn, lijkt me.

Wat een lariekoek steentje....Je maakt excuus maar verlangt vervolgens van alles?????? Wat jij als neerbuigend ervaart hoeft en is het helemaal niet te zijn, onzin, grote onzin wat je schrijft....... En wie ben jij om zo dwingend te verlangen????????? Ik maak excuus maar verlang dat......
Dat is een eis lijkt het wel.....en getuigt wel van wat arrogantie.......of
Iedereen heeft hier de vrijheid om neer te schrijven wat je wilt...Eisen kan en mag je dus niet hier......
Jij vat zaken als treiteren op? Prima, ik treiter niet, ik geef een mening net zoals jij overal grapjes van maakt.......over neerbuigend gesproken......kijk eens wat je zelf doet en zegt....
Nou ja, ik verlaag me ook nog om te reageren, doe ik maar niet meer....het valt onder het kopje hysterische onzin.....

Ik eis, ik verlang.......nou nou......ik biedt mijn oprechte excuus aan zou wat beter klinken Steentje!

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 28 oktober 2012, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 16:46

PIETER619 schreef:
Hoi Willemijn,

Ik ben geen boodschapper, tenzij je vind dat als ik mij erger hoe men soms op het fourm bezig is als "christen", er meerderen dat ook al eens ergens in een topic neer hebben gezet en ik vooral daarom deze topic geopend heb. Ikheb wel aangegeven dat ik benaderd ben door een paar mensen die hun bezorgheid naar mij toe hebben geuit.

Bedenk nu eens al sbijvoorbeeld niewue leden zien hoe men op een christelijke dating site elkaar in sommige topics, de oren wast, dit geen goed voorbeeld als goed christen zijn is.

Het zou en daar gaat het mij eigelijk meer om, dat we indien ons iemand gekrenkt heeft, moeten handelen gelijk Jezus (ons voorbeeld) ook zou handelen, du svergeven al smen er om vraagt of juist het tegenover gestelde,

Letwel ik ben geen heilig boontje en heb soms een olifanten geheugen als men mij wat verkeerds heeft aangedaan, zo van mijn tijd komt nog wel, helaas. Soms stuur of zet ik dan gewoon ADZNNZDWHWNWHS, betekend, antwoord de zot niet naar zijn dwaasheden want hij weet niet waarover hij spreekt, zou een zij mij iets aandoen maak ik van de h een z.

Desalnietemin, probeer ik wel te doen wat Jezus zou doen, als men Hem om vergeving vraagt, dit toch ook te doen.

Alle goeds en Gods zegnen gewenst

Omdat Zeeland de volgende is die Willemijn van het forum af wil hebben.

Jij (Steen) bent next.

Dat jullie dat nu nog steeds niet doorhebben verbaast mij mateloos.

tekst van Carmen.....richting mij.....

Ach Pieter , zolang dit soort postings nog op CM geschreven worden door mensen die zeggen de ware christen te zijn.......

En dan heb ik het nog maar niet over de tekst van Steentje: zwartgallig, treiteren en niet christelijk zijn???????
Ze kennen me niet eens? En dan dit soort conclusies?

Het woord vergeving en excuus is nog niet voorbij gekomen hoor....komt ook niet omdat men het meent denk ik......
Ik kan dan kritisch zijn ,ik ben niet achterbaks en stuur niet achter iemands rug om mailtjes om de ander zwart te maken.....en zeg ja en amen op christelijke teksten.......terwijl men nee doet??? Tja, hoe geloofwaardig kom je dan over???/

Ik heb mij voorgenomen om me maar bij Pieter 649 aan te sluiten die het benoemt als": hysterische onzin.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 28 oktober 2012, 16:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 09:34

PIETER619 schreef:
Jammer dat je er om heen draait, kun je niet aangeven waar ik verkeerd bezig ben geweest en zegt onder het mom " oude koeien" een manier omat je het niet kan vinden, gelijk ik ook niet kon.

Maar geeft niet hoor, als we maar uitgaan van hoe onze Heer zou handelen in bepaalde situaties en natuurlijk ook gelijk Hij doet kunnen vergeven als men soms wat te fout bezig is en dat toe geeft.
Vooral daarom vroeg ik jou dat , want als ik iemand zeer heb gedaan , dan wil ik dat recht kunnen zetten.

Hallo Pieter,

Ik schreef dat je je niet als boodschapper moet laten gebruiken over de toon op het forum, ik kan het niet duidelijker aangeven dan dat ik gedaan heb, zie je ook als je mijn reacties op jou leest.....
Laat mensen zelf reageren als ze de toon niet goed vinden en niet via allerlei opruiende mailtjes die mij onder ogen zijn gekomen......
Ik neem het jou absoluut niet kwalijk, ik twijfel niet aan je goede bedoelingen.....Maar of Jezus zo zou doen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 03:41

JOELLE246 schreef:
Ik kijk liever vooruit dan achterom, wat gebeurd is is gebeurd.

Lot mocht niet achterom kijken, hij deed het toch en veranderde in een zout pilaar........

Ik vind het verleden zeer zinvol, het maakt wie je bent. Maar ik snap nog steeds niet wat je er nu op dit topic mee wilt zeggen? Dit topic ging over de toon op het forum? En jij hebt het erover dat je niet achterom moet kijken? Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:51

SHANITA130 schreef:
Kijk Joelle, het is allemaal prachtig wat je zegt en zo waar.

Maar het komt mij belerend over naar Willemijn toe.

Zeker en met name deze zinnen: Wil je dat dit proces begint en voortgang krijgt in jouw leven?
Dat zal dan toch ook de wil van God zijn!

Dat wéét en doet ze allang, waar hebt je het over? Ze is zelf oudste geweest in de kerk.

Er is naar mijn weten hier één onvertogen woord gevallen, en da's van Steentje, die dan wel aardig kan zijn enzo, en ik vind dat Willemijn een excuses verdient en recht op heeft want het was heel kwetsend vond ik.

Het was ook kwetsend Shanita en volkomen onterecht....je wordt gelijk als zwartgallig en onchristelijk betitelt als je iets zegt wat de ander niet zint....maar wie weet was het een grapje? En wordt je geacht het leuk te vinden?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 27 oktober 2012, 21:52
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 20:38

SHANITA130 schreef:
Klopt Rolf: iemand zij eens, dat ik tegen mensen die me hadden genaaid, van dat ik moest denken van: "Vader vergeef het hun want ze weten niet wat ze doen".
Toen ik dat tegen een bevriende theoloog zei, zei ze van, ten eerste, je bént Jezus niet, ten tweede, ze wisten heel goed wat ze deden.

Prachtig antwoord Shanita, en oh zo waar...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:18

JOELLE246 schreef:
ouwe koeien uit de sloot halen is dat WWJD?
Spreek woordelijk gezegd dan...
Letterlijk natuurlijk altijd Lachende smiley

Wat bedoel je nu te zeggen? ik begrijp je tekst niet?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:17

PIETER619 schreef:
Ik heb er vele pagina's van mijn reacties op na gekeken maar zou niet weten teksten je bedoeld, kan zij ndat ik het over het hoofd heb gezien, dus geef even aan waar ik het zoeken moet, kijk ik alsnog even.

Heb je de reacties op je stukjes wel gelezen vraag ik me in alle ernst af? En vraag je dan nog eens af: waar ben ik in Godsnaam mee bezig......

En verder laat ik het maar rusten, lijkt me wijzer...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 16:39

PIETER619 schreef:
Niet Joëlle of ik zal jou vertellen wat je moet doen, maar Jezus, die geeft duidelijk aan wat er nodig is om Hem te volgen, Natuurllijk mag jij je eigen wil doen, maar dan kun je een gebed niet meer afsluiten met Uw wil gescheide of in Jezus naam. Wi lmen christen zijn zla men gehoorzaam moeten zijn aan wat Jezus wil. Simple as that

Maar misschien moet je bij je eigen teksten ook eens kijken WWJD zoals je dat zo mooi schrijft.....daar zie ik zo hier en daar nog wel een hindernisje die je kan nemen geloof ik......Dan is het niet Zo Zou Jezus het doen, het tegendeel eerder......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 16:37

JOELLE246 schreef:
Pieter gaf toch duidelijk aan dat je moet denken wat Jezus zou doen? Nou, niet de zaken die ik noemde in ieder geval........en zoals ik al schreef : er zijn ook nog mooie zaken te beleven op CM, daar stop ik dan mijn energie maar in....
Dat lijkt me heel verstandig Willemijn! Lachende smiley
Energie stoppen in positieve zaken![/quote]

Deed ik zonder dit topic ook al......ik kan alleen niet tegen schijnheiligheid en dat zal ik altijd bestrijden.....Zou Jezus toch ook doen??????
Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 180 Volgende
Pagina 17 van 180