Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 12:51
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | hey visser als je grote zee tong vangt wil ik ze wel hebben voor 20 euro de kilo laat maar horen wel middel groot |
Grrrrrrrrr Moet ik ze wel eerst vangen. En dat is vannacht dus niet gelukt. Van alles geprobeerd, de beste soorten aas tot frikandellen toe, de krabben waren sneller dan de vis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:27
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | OKÉ!!!!
als ik er vanavond aan toe kom open ik een nieuw topic voor de volgende (tevens laatste dit jaar) picknick
latersssssssssssssssssss |
Laatste????????? Tot hoelaat gaat ie dan duren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:23
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Als ze me missen..............dan ga ik vissen.
Iedereen alvast welterusten....... ik ga vannacht op zoek naar de zeebaarzen en de tongen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 't kan nooit zo erg zijn als hier:
mijn poes is aan de pil! |
Lekker laten doen!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:18
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | [Nou!!!! Hier het eerste compliment!!!!! Wie Ede bedacht heeft, weet ik niet....was er nu voor de tweede keer en ......Heb genoten!!!!!!!!!!!!!!!Het was fijn, net één grote familie, en zelfs het weer heeft meegewerkt...(ook natuurlijk het aantal knuffies en complimenten) kortom...het was grandioos en ik kijk al weer uit naar de volgende picknick!
DE TWEEDE
LANG LEVE DE PICKNICK
quote=BEHAPPY332]Tip aan Chat. Begin een topic over oppervlakkigheid, ga ik met je mee de diepte in. je weet immers hoe het werkt.
Maar één ding: al die mensen die zo hun best hebben gedaan voor Ede, die verdienen respect, waardering en alle goeds
Dus ik verwacht hier minstens 40 complimenten van degenen die wel geweest zijn... |
[i][/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:16
|
|
|
[quote=HANNAH810]*zucht* hij segt dattie mu lief fin..........!!
Af en toe heeft ie wel gelijk, en dat zonder dat ie je ontmoet heeft in Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je de kat in het donker knijpt heb je licht |
En een boze kat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:32
|
|
|
CARIN303 schreef: | Das dierenmishandeling, Visser, foei.... |
Sja, je hebt werkkatten en je hebt slaapkatten he. (en knijpkatten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:26
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik weet het; het moet Marieke zijn!
Wat is de prijs, omdat ik het goed geraden heb? Een zak bolussen per post? |
Ja hoor Marijan , je hebt het gelijk goed, samen met Brazeevel.De kampioene heeft het al gezegd, zo trots is ze. De prijs is zoals we hier gewend zijn : voetreis naar Rome. Maar in dit geval voetreis samen met Braz. naar de eerstvolgende picknick. De volgende picknick is er iemand , die neemt frikandellen mee, niet van die gewone , die van 20 cm. , nee echte , van een meter per stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:07
|
|
|
CARIN303 schreef: | Die werken toch alleen in het donker? |
Zolang je ze niet frut knijpt wel ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:02
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik heb toch het idee dat Chat...ehm, hoe zal ik het zeggen....de intentie van de pick-nicks anders interpreteert dan degenen die eraan deelnemen.
ik denk namelijk dat Chat een pick-nick ziet als (soort van) 'huwelijksmarkt', aangezien de oproep om eraan deel te nemen op het forum van CM staat (en het naar zijn gevoel DUS een CM-activiteit is). bovendien is hij de mening toegedaan dat kinderen niet thuis horen op een huwelijksmarkt.
wij (= degenen die eraan deelnemen) zien het als een uitje waarbij je elkaar ontmoet en waarbij je (al dan niet verplicht) gezellig met elkaar keuvelt (ouweh**rt, zo u wilt) over van alles en nog niks.
zolang de hoogweledelgeboren heer Chat niet overtuigd is, c.q. overtuigd kan worden van het tegendeel van zijn opinie, zal de discussie blijven voortduren.
| oke mennnnnnnnnnn , hopelijk zijn er de volgende keer nog veel meer mannen ( voor de vrouwen) en vrouwen (voor de mannen) . En niet te vergeten vriendjes en vriendinnetjes voor de kinderen. Hoe meer mensen , hoe meer lol!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:56
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heel leuk en lief |
Misschien kan ze er 1 voor je regelen? Moet wel een slaapkat zijn zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:46
|
|
|
Chat, de dochter van Hannah is echt een heel lief kind.
Hannah , misschien moet je het de volgende keer anders organiseren. Iedereen die er de afgelopen keren waren, uitnodigen en die nodigen ook weer hun bekenden en vrienden uit enzo. Tis maar een idee , misschien niet zo'n hele goeie , maar dan hoeven er hier op de site ieder geval geen personen te zijn die zich aan een picknick ergeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:38
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | O O O, Marieke toch, je groeit dicht! ik moet je de volgende keer in de gaten gaan houden. volgende keer als er bolussen te vergeven zijn, ga je subiet aan de ketting! (met één (1) bolus voor je neus, nèt buiten bereik van je vingertjes )dit kan echt niet, hoor
|
Hoho griff, ze had mijn toestemming hoor. Weet je hoe ze uitgehongerd en vermagerd in Ede aankwam! Laat ie meid toch lekker genieten, een bolusje meer of minder , wat maakt het uit.
Marieke, ik vind het heel knap hoe jij ze verwerkt hebt. Petje af hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:24
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | ik was dr heelaas niet maar dat kun je zo wel raden he wie dat moet geweest zijn dat voel je gewoon aan zo iets |
Nou, wie dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:23
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Ja, zo iets bedoel ik ook! |
Sorry, nu kan ik je niet meer volgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Muisje niet... die had genoeg aan 1 zo'n bolus. |
He , niet de niet-komers gaan helpen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:09
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich
Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen , wel steeds aantrekkelijker. |
Voor iedereen die er niet was: Wie was de kampioen bolus-e(ets)ter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:03
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
LAURENS814 schreef: | Denk je dat God zich in zijn ego voelt aangetast als wij vloeken? Is hij dan zo'n egoist dat hij iedereen die niet naar zijn pijpen danst het liefste meteen in zijn persoonlijke eeuwige vuuroven wil gooien? Als dat zo zou zijn, dan verwerp ik deze 'god' meteen en wens hem alle vloeken der aarde toe. Maar natuurlijk is God niet zo! Wie vloekt zet zich vrijwillig af tegen al wat goed en zuiver is, en trekt uiteindelijk aan het langste eind. Je graaft een kuil voor jezelf. Wie Gods naam verwenst heeft daar uiteindelijk alleen zelf het meeste last van.
Daarnaast kun je Gods naam of vele manieren ontheiligen, een vloek uitspreken is daar slechts een voorbeeld van. Je kunt bijvoorbeeld ook in naam van God kleine kinderen verkrachten of mensen in de gaskamers laten omkomen. Allemaal ellende dat de Heer van Hemel en Aarde een slechte naam bezorgt, waardoor mensen zich van God willen afkeren en zich afsluiten voor de verlossing en genade. Ik denk dat de reden waarom we God niet mogen vervloeken (op welke manier dan ook) in eerste instantie bedoelt is om andere mensen niet voor het hoofd te stoten. God zelf zal er niet minder heilig door worden, mensen misschien wel. |
Goeiedag zeg. Ik weet niet wat voor bijbel jij er op na houd maar de mijne leert wel heel wat anders.
Leviticus 24: 16 En wie den Naam des Heeren gelasterd zal hebben zal zekerlijk gedood worden, de ganse vergadering zal hem zeker stenigen.
HC Zondag 36 vr 100 : het antwoord luidt: want er is geen groter zonde , noch die God meer vertoornt, dan de lastering Zijns Naams ; waarom Hij die ook met den dood te straffen bevolen heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:45
|
|
|
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen
Meneer Chat
Heeeeeeeel goed van u dat u dat in de gaten hebt.
Maar ik zou zeggen , kom de volgende keer ook eens. Afstand hoeft toch geen bezwaar te zijn. Zelf heb ik er bijna 2 uur voor gereden, kan me niet voorstellen dat u er uren langer over zou doen. En voor die 2 uren heb ik wel een hele leuke , fijne gezellige middag teruggehad. De volgende keer , als ik in de gelegenheid ben , hoop ik zeer zeker weer van de partij te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:44
|
|
|
Zo...het is nu een echte CM-poes[/quote]
Staat ze dan ook al bij de jarigen van vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:09
|
|
|
CARIN303 schreef: | Sinds 2 uur ben ik de trotse eigenaar van Kruimel, een heel lief katje van 7 jaar! Net vond ze de plek achter de computer erg fijn en nu heeft ze rust gevonden in de kattenbak ( hmmmm.......moet maar even tegen haar zeggen dat de bank een stuk comfortabeler ligt) maar het komt helemaal goed. Gezellig hoor , het geluid van trippelende pootjes op mn parket, mijn huis wordt weer een thuis |
Hartelijk gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding.
Dat word dan beschuit met roze muisjes eten zeker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:02
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach Henk, wat is er verkeerd aan het hebben van idealen? Ik hoop nog steeds de vrouw te vinden, die inhoud heeft. Maar dit ideaal schijnt er niet te zijn, als ik zo de chatbox van de laatste maanden bekijk. |
Bestaat die dan? De ideale vrouw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 23:35
|
|
|
HENDUK927 schreef: | dan hoop ik toch dat het je meezit cross...word t nog gezelliger |
Hannah......... je bungalowtent komt vol hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 23:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb je een vruchtwaterpunctie laten maken. Sorry.... daar droomde ik over |
Dacht dat je sliep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 23:23
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Visser, weet je zeker dat die auto was en geen vrouw ?? Want die zijn gewoonlijk duurder dan een auto ..... |
Oke tis ieder geval al heeeeeeeeeeel lang geleden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:21
|
|
|
CARIN303 schreef: | Oh mensen, jullie gaan heerlijk picknicken morgen, hoop zooo dat het weer prachtig is. Wens jullie een super leuke dag toe, fijne contacten en uiteraard.....een vervolgdatum |
Ben je er dan wel bij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:18
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hopelijk hou je er geen k a t e r aan over |
Van wat? Die jagemeister of die gezinsuitbreiding?
|
|
Naar boven |
|
|