Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 20:42
Onderwerp: Komkommertijd?!
|
|
|
MARIA576 schreef: | Tegen de tijd dat ik vertrek, zal ik een paar zakken donorbloed bestellen voor CM. Is O positief goed? Want dát wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk!
(maar volgens mij kunnen jullie prima zónder mij, dat was zo voor mijn komst, dat zal zo blijven...) |
Nee...ik ben niet aan het daten...eerder lezen...ook in eerdere topics.. Ook ik voel niet de behoefde om op alle (wat grappig genoemd wordt)woorden te reageren... Zie dat als zonde van mijn tijd. Ook ik kan weleens even meedoen, maar zeker niet met 1 woord of met een poppekastpoppetje... Denk ook dat het ligt aan vakantietijd...dus ook misschien een beetje aan nou net die mensen die weleens weer iets serieus kunnen neerzetten... Het is nu gewoon een beetje LAUW... En moet toegeven ook ik ben direkt niet iemand die echt met een zinnig onderwerp KAN...of ZAL beginnen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 07:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
TINK100 schreef: | domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel |
Ach...je hebt gelijk... Maar weet je wat het is??? Heel veel mensen ken ik hier niet en heb ik ook niet eens gekeken wie er nu uit Belgie komen en wie niet!!! Ja..ik woon in Zeeland. Ook over de Zeeuwen zal het laatste woord nog niet gezegd zijn. (We wonen in een achtergebleven gebied??) En dat gehakketak( ook al meent men het niet) en de flauwe grappen over de Belgen vind ik wat afgezaagd worden... Kom met een zinnig woord mensen. En weten we niets meer te zeggen,(kijk de topics maar na) zetten we een poppetje neer... Of ik niet tegen een grapje kan? Ja hoor...dat wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom |
Een domme vraag.... En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:28
Onderwerp: Spijt!!!!
|
|
|
Hoi...ik begrijp je best...is ook best moeilijk... Maar het is ook zoals je schrijft...jij bent niet meer die vrouw die je wil zijn MET de tatoos... En dat...als je dat mag weten...mag je ook weten dat God dat weet. Je zult nu ook beseffen dat het niet in je tatoeages zit...maar gewoon in jezelf...wie je bent... Het zit ook in je leven...hoe je leeft...Vraag maar veel om wijsheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, zo zie je maar.....het gaat van kwaad tot erger. Wat gaan we daarmee doen? Want het begint nu wel de spuigaten uit te lopen. |
Ik doe niks!!! Helemaal niks!!! Plaag niet eens!!! Voel me totaal onschuldig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. |
Kan ik je nog helpen Visser?????????? Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???
Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he??? Een feessie hier kan ook hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:36
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
MARIA576 schreef: | Zoals jij het beschrijft klinkt als een dreiging...maar zoals Willemijn al schreef hóéft het dat niet te zijn. Ik heb juist hele goede ervaringen met de ARBO gehad en zie hen dan ook als de instantie die er is voor de werknemer en niet voor de werkgever. De ARBO is er om duidelijk in kaart te krijgen waar jouw sterke en zwakke punten liggen en hoe je daar mee kunt omgaan, in samenspraak met jouw werkgever. Praat er gewoon over met hen, waarschijnlijk is het alleen maar verhelderend en neemt het spanningen weg. |
Jullie hebben gelijk...maar ook gelijk dat het een beetje klonk als een dreiging!!! Voordat ik ging werken vanmorgen toch nog even naar gevraagd. Het was een andere locatiemanager....uiteraard kende ze dit systeem van benaderen, maar ook zij vertelde me dat het de collegas inderdaad afschrikt!! 1x in de maand ziek zijn en je krijgt al bericht. Nu weet ik dat het goed is voor degene die te pas en te onpas ziek zijn. Maar ik...die zich al vlug schuldig ergens onder voel( een oude aangekweekte kwaal die ik maar moeilijk kan laten verdwijnen) had er moeite mee.. Volgens haar kon het ook wel af met een telefoontje...gewoon even een praatje en het zou ook opgehelderd zijn... Gelukkig was ik het kwijt en ben wil vol goede moed gaan werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 17:42
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat maakt het uit joh, wie de zee niet eert, is een mossel niet weerd. |
AHA...een geweldige goeie...die houden we erin!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:16
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Even de echte vraag van dit topic....
Ja...ik vraag me het volgende af... Ik werk in de thuiszorg..in het begin was dat zwaar, en zaten er wel eens dagen tussen dat het psychisch even niet lukte en ik me ziek melde..maar nooit voor lang. Je begrijpt dat is iets anders dan griep of een verkoudheid. Even een gesprek met kantoor via de telefoon en was er begrip.
Het ging de laatste tijd vrij goed. Na het afgelopen weekeind met nachten met weinig slaap( en niet door feestjes!!!) stond ik op met vreselijke hoofdpijn (komt zelden voor) en meldde me ziek. Ging er echter vanuit dat dat vandaag wel weer zou lukken om te werken. Toen ik gisteren belde kwam er geen commentaar, maar een uur later via de mail wel. Ik moest maar eens komen praten...want zou teveel...(??????) ziekteverzuim hebben.(Was een Arbo bericht) Juist de laatste tijd zie ik geen ziekteverzuim staan!!!!!!!! Ongelofelijk!!! Bovendien ga ik gewoon vandaag weer werken...dat kan ook. Had ik gewoon oneerlijk moeten zijn?(Nee natuurlijk niet) 1 middag ziek klinkt niet echt dan? Dus had ik gewoon een hele week ziek moeten zijn???
Ik voel me onder dit bericht niet prettig...en zal er ook vandaag over bellen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 10:12
Onderwerp: Dieren en hun 'ziel'
|
|
|
Een mooi stukje...ik had ook al gekeken en dit ook gevonden en gelezen...DUIDELIJK!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 08:10
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 21 juli
|
|
|
LIAANTJE026 schreef: | Vragen doe ik niet zo gauw en makkelijk maar ik zou graag gebed willen voor mij, dat ik voor mijn kids en mezelf definitieve woonruimte zal krijgen. We wonen nu in een te kleine recreatie woning die compleet is ingericht. Al mijn spullen staan ergens in een opslag. Ik deel slaapkamer met m'n dochter en zoonlief heeft een klein hokje waar net een bed in past...niet zo fijn voor een puber. We zijn, na een half jaar , toe aan definitieve en geschikte woonruimte...morgen zullen er weer woningen aangeboden worden op de site van de woningbouw, hopelijk ook in mijn woonplaats en het zou geweldig zijn wanneer ik nu toch eens aan de beurt kan zijn.
Groetjes,Liane |
En...??? Liane....Is er al een oplossing gevonden voor een andere woonruimte??? Ik hoop het voor je...
Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 07:45
Onderwerp: Beurskoersen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan er wel korrelig van worden maar er is nergens gezegd dat het PGB weg moet......Ook is volgens mij nog helemaal niet duidelijk dat je dochter geen PGB krijgt, dat vul jezelf zo in....... En het is toch ook terecht dat er kritisch naar gekeken wordt? Het zou juist erg zijn als dat niet zo was.......We hebben het wel over gemeenschapsgeld ...... Het PGB is juist,mits het goed gebruikt wordt, een goede voorziening..... |
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook...heb het ook niet helemaal duidelijk onder woorden gebracht.. Dank voor je bijvoeging!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 01:10
Onderwerp: Beurskoersen
|
|
|
Bij het lezen van al deze verhalen...wordt ik soms een beetje korrelig...
Bezuinigingen ...PGB... Ik heb een lieve dochter...(PDD-NOS) Ze ontvangt een uitkering van de gemeente(zogenaamde WIJ>>>>Wet Intrigratie Jongeren) Getest voor een WAJONG uitkering...(er was toen nog geen uitslag van PDD-NOS) Het werd afgekeurd!!!""Ze had 2 handjes-2 voetjes en ze kon praten!!!!!!! Dus geen Wajong. Ze werkt nu op een werkervaringsplaats, doet het daar geweldig maar wordt niet in dienst genomen, gezien het feit dat ze maar voor 40% produceerd!!! Ze ontvangt die uitkering van...schrik niet 225 euro.( Een goedkope kracht die 32 uur werkt!!) Ze staat nu ook op de wachtlijst voor WSW...(anderhalf jaar wachttijd) Met het oog op de bezuinigingen en de aangescherpte regels zou het weleens zo kunnen zijn dat als ze straks getest wordt OOK gewoon gezegd wordt dat ze toch niet meer valt onder de WSW en dus een baan moet zoeken...
Helemaal duidelijk ben ik misschien niet. Maar de wil is er...ze wil werken en doet dat ook, maar valt buiten de boot!!! Al 2 jaar zijn we bezig..en staat alles nu op een laag pitje. Hoort misschien niet onder dit topic thuis...maar is geschreven door een moeder die er erg mee worstelt en zo graag een plaats voor haar dochter ziet...OOK als er een handicap aanwezig is....
(Dank voor je bijdrage...Cross)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 14 augustus 2011, 01:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 augustus 2011, 23:43
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Misschien een idee om het bij het onderwerp Niet Verlengen te houden ipv te slow chatten..... Ik heb het idee dat het forum de laatste tijd vooral gebruikt wordt om even de dagelijkse bezigheden van bepaalde mensen te vermelden..absoluut niet boeiend voor andere cm leden en ook niet de opzet van het forum...... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 01:55
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee .....van Reimerswaal. Dat zei ik toch?
en Reimerswaal is: Yerseke, Kruiningen, Krabbendijke, Hansweert, Rilland-Bath , Oostdijk en Waarde |
Visser geloof me...die mensen snappen dat gewoon niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 01:54
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mijn meter niet...maar waar ligt het hart ongeveer? |
HET HART???
GEEN FLAUW IDEE...zal ff zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 00:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zeeland, ik hoop dat jij ondanks dat je hier een vriend heb mogen vinden, nog heel lang blijft. Jij weet tenminste nog eens reclame te maken voor het mooie Zeeland. |
Visser je hebt nog geen reklame gemaakt voor 3 september... Klopt dat?? Bij jullie op het dorp iets van braderie??? Ook iets van een rommelmarkt?? En ""Ons boeregoed"" zou optreden???
Waarschijnlijk ben ik daar wel...ken iemand die daar het geluid moet gaan regelen...en die zie ik nogal graag...vandaar!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:52
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Yep ga ik in mee....maar moet je dan ook mosselen eten om een rasechte zeeuw te worden Visser |
Nee dat hoeft niet.... Maar de Belgen kunnen er ook wat van... Wat die mosselen betreft... Immers ze hoeven niet zo ver te gaan, we zijn buren. Ik geniet ook altijd erg van de belgische duikers (bij Kattendijke en Wemeldinge) Mooi gezicht op de dijken.... Het staat er rijk van de mooie auto''s, maar wat er uit de kofferbakken komt heeft nog veel meer waarde. Namelijk die complete duikersuitrusting. En dan zie je ze in groepjes van 4 (allemaal zwarte poppetjes) het water in gaan, om de prachtige zeeuwse wateren te bewonderen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar een Hollander een Zeeuw? Dat kan wel, althans, mij is het aardig gelukt. Maar......het kost veel geduld. , maar dan ben je ook wat, nietwaar zeeland? |
En weer...ben ik ...akelig duidelijk...met je eens... Van geboorte...GEEN ZEEUW!!!! (ikke) Maar voel me hier thuis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 23:34
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Daar lopen veel vrijgezelle refo-vissers in Yerseke, is dat niet voor jou? |
Waarom moet je dat nu weer zo zeggen??? En laat ik nu inderdaad DAAR een lieve vriend gevonden hebben ja...uit Yerseke!! Hij stond hier op CM... Ook een gescheiden man. Maar noem hem geen refo... Een gelovige-gelijkdenkende man..komt meer in de richting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 23:26
|
|
|
Rondom me heen..horend...zien...dat er zoveel ziekte is...openbaar komt... En dat ik zelf...(gelukkig) bijna nooit iets mankeer.... Ik besef dat ik eigenlijk niet weet wat ziekzijn is... Althans niet in lichamelijk opzicht. Wat een groot goed is het dan...gezondheid. Immers hij of zij die dit wel overkomt, is immers niet beter of slechter dan mij??? Vandaag ontdekte ik daarom ook pas, dat de dokter in een nieuw pand zit...
(al een jaar!!!)
Dank U God voor mijn gezondheid Voor mijn kracht weer..elke dag... Dat ik toch maar veel meer dankte... Danken U voor elke dag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 23:16
Onderwerp: Wanneer is iemand christen in bijbelse zin , hoe blijkt dat?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zullen we het niet over personen hebben, maar over het onderwerp van "gesprek"?
persoonlijk denk ik dat je je Christen kan noemen, wanneer je je vertrouwen op Christus stelt, en je leven in Zijn handen overgegeven hebt. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Van die 35 cm.?van hoofd naar hart? nee, dat klopt, maar dat heb ik er ook bij gezet dat ik dat ergens heb gelezen. Maar van dat bukken, etc. , dat is toch echt waar hoor Zeeland. Imperessant ben ik ook al 5 cm. gekrompen , misschien is dat ook wel een oorzaak????? Afijn, ik hou er over op , ik kom er toch niet achter.
Volgende week zaterdag mosseldag he, Zeeland! |
Weet ik...maar dan heb JIJ...niet gelezen..dat ik niet kan komen...ik zit hoger in het land!!!! Maar als ik thuis was geweest..had je me daar ook niet gezien. Ik ben nog nooit naar de mosseldag geweest...op een of andere manier... Ik ben ook niet een massamens... Dat wil niet zeggen dat ik het misschien niet leuk zou vinden hoor. Tsja...zo gaat dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 17:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, zou kunnen , ik weet het niet. Heb ergens gelezen dat de afstand van hoofd naar hart 35 cm . bedraagt. Nou , ik heb gemeten , nog es gemeten , maar ik kom niet verder dan 30 cm. Dus ja, het zou goed kunnen dat dat hart van mij 5 cm groter is. Wel toevallig dat dan net die 5 cm aan de bovenkant zit. Het zou ook nog kunnen dat mn hoofd 5 cm gezakt is , die kans is ook aanwezig . Als je ziet hoe vaak ik in mn leven al heb moeten bukken.....en dat was altijd omdat mn hoofd te hoog zat. Afijn .......ik weet het niet meer. |
Die tekst heb je niet van jezelf!!! (Wilde je hem even lenen??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:30
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Van harte Gefeliciteerd Lisa....
Nog vele gezonde jaren toegewenst en een fijne vakantie...
Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:23
Onderwerp: relatie nemen met iemand die autistisch is
|
|
|
MARISKA051 schreef: | Hoi ,
wat ik al eerder heb gelezen is dast er verschillende niveaus in het ass syndroom zijn. ik heb net een huwelijk van bijna 13 jaar achter de rug en mijn ex was klasiek autist. dit is een heel zwaar leven. maar ik moet zeggen dat we ook veel mooie momenten hebben gehad. Mijn oudste zoon heeft asperger en de jongse ADHD maar hierin herken ik ook de autistische trekken die zijn vader had en zijn broer. De oudste weet nu al dat als hij 21 is wil trouwen en graag kinderen wil omdat het zo 'hoort' ik hoop dat hij een lieve vriendin treft die hem begrijpt en ik zal haar bij staan daar waar mogelijk. als mijn schoonouders hierin eerlijker waren zouden er veel problemen anders aangepakt kunnen worden. Met de juiste begeleiding en geen geheimzinnig gedoe kom je denk ik ook een heel eind. zelf weet je het beste wat je wel of niet kan en wees daar gewoon eerlijk in. Iemand vertelde me laatst dat God juist nu zoveel mensen laten ontdekken dat de autisme hebben omdast hij hun juist wil gebruiken in zijn plan hou je daar maar aan vast het was geen foutje dat je zo ben maar een gave.
God's zegen
mariska | Ik herken er veel in van mijn eigen situatie... Na mijn scheiding (ex waarsch...licht autisme) is er nu bij de dochter van 20 PDD-NOS vastgesteld.... Moet enorm voor haar vechten...qua werk...uitkering...maatsch werk enz...enz... Herinneringen komen erg boven uit de laatste periode dat we nog thuis waren.. Geduld...heel veel geduld...maar het is zo moeilijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 00:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zit met nog een probleem : Wroeging . Spijt.
En hoe komt dat vraag je misschien af. Nou dat zit zo: Gistermiddag stond ik in mn tuin te kijkken en ergens midden in een plant ( soort bodembedekker) was de grond wel 10 - 15 cm. omhoog gekomen. Dus ja even open maken natuurlijk , want visser is heeeel af en toe wel eens een beeetje nieuwsgierig . Dennis er ook nog bij geroepen zelfs. En je raadt het misschien al: een mierennest , duizenden mieren op een hoop. Dus ja, eerste ingeving is natuurlijk mierenpoeder. Zooi mierenpoeder erbij en verder niet bij nagedacht. Totdat ik 's avonds in kerk zat en ja, wat denk je...... gaat de preek over de mieren n.a.v. Spreuken 30. Dat ze in de zomer hun voedsel verzamelen voor de winter. Zit ik daar vol spijt ..... waarom dat mierenpoeder er nou bij gegooid? En waarom moest er nou net over de mieren gepreekt worden. |
Daar wil ik graag op reageren... Laat ik nu in de tuin(gelukkig niet binnen) ook veel last hebben van mieren...Nee niet zomaar een beetje..echt heel erg.. Ik klopte een kleedje uit tegen de muur en maakte de hele familie denk wakker..het was echt een zwarte wolk. Bovendien waren het vliegende!!!!! Ook ik kocht vergif (ja sorry hoor...ik mag ze niet) Ik vond ook een hele voorraad eieren....gigantisch.. Toen heb ik samen met mijn dochter staan te kijken hoe het mierenvolk volkomen in de rats hun eieren ging redden... Moet bekennen geweldig mooi om te zien...en schoten bij mij ook die woorden te binnen... GA TOT DE MIEREN GIJ LUIAARD!!! Maar...vervolgens ben ik ook gaan moorden...(TOCH)
Als jij de woorden...EN WORDT WIJS...tot je neemt is het prima... Zolang je niet lui bent en WIL werken...is het ook prima.. Dan mogen ze in mijn ogen...uitgeroeid worden....
Overigens...weet je dat je ze ook kunt bestrijden met schillen van komkommers???(Tsja...ze gaan dan ook dood hoor) En kun je dan nog niet moorden vanwege je gemoed...ga dan in therapie (anti-insekten-doden-therapie) Of zak door je knieen en ga in gesprek met de mieren. Vertel hen dan je hun ijver waardeert...dat je zelf ook werkt voor je geld...MAAR... OF ZE NU WILLEN VERDWIJNEN NAAR DE BUURMAN!!!!!! (sorry die heeft niets met de mosseldag te maken...maar dit was even een bemoediging)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 00:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 21:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, zou kunnen , ik weet het niet. Heb ergens gelezen dat de afstand van hoofd naar hart 35 cm . bedraagt. Nou , ik heb gemeten , nog es gemeten , maar ik kom niet verder dan 30 cm. Dus ja, het zou goed kunnen dat dat hart van mij 5 cm groter is. Wel toevallig dat dan net die 5 cm aan de bovenkant zit. Het zou ook nog kunnen dat mn hoofd 5 cm gezakt is , die kans is ook aanwezig . Als je ziet hoe vaak ik in mn leven al heb moeten bukken.....en dat was altijd omdat mn hoofd te hoog zat. Afijn .......ik weet het niet meer. |
HEB JE HET MOEILIJK JOCHIE????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , nee,, dat is inspringen op de behoeften van anderen in nood. |
(Langzamerhand moet je me een beetje kennen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
De dag begonnen met regen....(Ik wist het niet maar hoorde het geritsel van een regenjas en de moppers van mijn dochter)
Tot nu toe...regen....en nog...regen...en weer regen... Wat en regenweer is het weer he??
|
|
Naar boven |
|
|