Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 22:16
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
De mossels zijn dit jaar uitstekend van kwaliteit en niet duur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ja dat lijkt mij nou wel eens wat....op zee vissen, maar dan wel op roofvissen. Niet dat gedoe aan het strand op schol etc.
Tonijn en zwaardvissen...ik zie dat wel eens op TV...helemaal geweldig. |
Op haai vissen is ook leuk. De Big Marlin doet dat , in de voordelta. Is niet zo duur ook. Denk iets van 90 euro voor een dag. Of gewoon een keer op de wrakken. op kabeljauw en zeebaars.
Zie www. zeevisland.com
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:21
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Net wezen vissen met mijn kids...... ook een paar baby-visjes gevangen maar ook lekker grote dikke brasem. 't was er heerlijk weer voor.
Echt van genoten.
Nu de bbq aan en lekker kippepootjes grillen.
lekkere salade klaarmaken en genieten van het leven !!! |
Ben al 3 weken aan het proberen om met kunstaas zeebaars te vangen. Deze week elke dag een uur , 1,5 , aan het gooien. maar het lukt me nog steeds niet. Vandaag had ik er 1, maar die ging er 10 meter voor de kant af, bale.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 16:00
|
|
|
JOS689 schreef: | Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ? |
Baby- visjes ontdekt in m'n vijver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 11:08
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARIO216 schreef: | Niet te veel schrijven anders haal je me in |
Waar blijft de top 5 van deze week?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:03
Onderwerp: Gezocht...
|
|
|
ANITA324 schreef: | Dus mocht er mailtjes binnen komen dan is de grens van Leeftijd 24 tot 40 jaar !! Echt niet jonger en echt niet ouder!
Shalom, |
Heel duidelijk, Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 22:00
|
|
|
ANITA324 schreef: | Daar heb je gelijk in Visser alleen die geduld he op dit terein heb ik wel erg moeite mee terwijl mensen wel es zeggen je hebt engelengeduld kan ik misschien wel hebben in de zorg en met omgang van mensen tijdens evangelisatie-week. Mijn jongere zusje heeft ook wel es gezegt je moet er niet op focussen maar als ik haar zie kan ze iedereen krijgen en krijgt veel respons om haar uiterlijk niet dat ik jarloers ben ofzo ik gun het haar van harte maar het komt haar zo van het lije dakje af dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Ik wacht en ik wacht geduldig af tot er 1 een mailtje toestuurd maar neej er komt niks als er iets komt dan is het iemand die erg oud is boven de 45 jaar of iemand die gescheiden is. Ik kan daar moeilijk mee over weg en ik weet niet hoe ik hiermee aan moet. Het is zeker niet om iemand aan de kaak te stellen maar ik zoek iemand die net als mij nog nooit getrouwd of samengewoont heeft. Sorry als ik al velen nu voor het hoofd stoot maar daar word mij vaak zwartpiet voor aan gekeken en dat ik mijn mening durft te geven waarop juist men mij dan niet meer serrieus neemt en mij dan alleen laat. Alleen zijn vind ik géén pretje en ik weet dat ik daar aan moet wennen als mens zijn. Geestelijk ben ik nooit alleen en is God mijn hemelse Vader altijd nabij. Contact leggen in praktijk vind ik erg moeilijk ik heb al eens deelgenomen via een cm uitje maar ik klap helemaal dicht juist bij een grote groep mensen dan heb ik de overzicht kwijt. Ik kan slecht tegen teveel stress en spanning dan kan ik zo plotseling huilen en dat wil ik niet. 1 op 1 gesprekken lukt mij beter af of in een kleine groep van 10 a 15 mensen hou ik nog overzicht. Maar als mensen met een lading van woorden over mij heen walsen dan kan ik die gesprek niet meer volgen. Waarop ik mij in hoekje aangedreven voel en niet meer mezelf kan zijn. Dan kan ik dus snel kort door de bocht reageren wat dan niet mijn bedoeling is maargoed in mijn schrijven kan ik mij dus meer uiten.
Shalom, |
Ja, maar daar is toch niks mee? Als jij zegt ik hoef niet iemand die gescheiden is , of, iemand die heeft samen gewoond , dat is jouw keus. Het is veel beter om dat gelijk te melden dan dat iemand daar na een poos achter moet komen. ( lijkt mij hoor) En dan geloof ik ook niet dat je iemand daar mee tegen het hoofd stoot. Gewoon eerlijk zijn , zeggen wie je bent, wat je wil, ook in deze situaties, dat hou je het langste vol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:46
Onderwerp: Chatroom roddels.
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ohhhh vandaar ik de hele avond al aan het switchen tussen de rooms maar niks hoor |
Klopt ........... was over de datum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 21:29
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ehhh vraagje ik welke room moet ik zijn om te bieden? in de chatbox of valt dit meer onder vertier ende jolijt? ik wil het natuurlijk niet missen |
In de slagroom natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 20:58
|
|
|
ANITA324 schreef: | Natuurlijk is dat genoeg visser maar een maatje voor je leven waar je een arm voelt om je heen dat mis ik echt wel hoor. |
Hoi Anita
Ik wil toch even reageren. Ik kan je heel goed begrijpen hoor, maar wees geduldig. Ik zit hier ook op CM, al enkele maanden , kweet niet precies hoelang , misschien al wel meer dan een half jaar. Ik had in het begin ook zoiets van .. nou dat gaat goed komen. Maar tot nu toe zit ik hier ook nog zoals in het begin . MAAR............. ik heb inmiddels wel verschillende mensen hier leren kennen, en dat is toch ook geweldig cq waardevol? Focus je hier niet gelijk te veel van ik wil en ik zal . Dat werkt niet. Heb geduld ,God geeft als Hij het tijd vind. ik geloof vast en zeker dat het met jou best goed komt. Wees maar heel blij dat je Hem mag kennen en Hij ook van jou afweet. Want Hem te kennen is toch veel meer waard , dan al het fijnste goud op deze aard!
Groet, visser.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 17:04
|
|
|
ANITA324 schreef: | |
Anita,
Is dat niet meeeeer dan genoeg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:24
|
|
|
Nog een paar , Anita, en je zit op 500
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 16:23
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoop dat jullie vanavond een gezellige barbeque hebben, aan het weer zal het niet liggen....... |
Nou, het zal vanavond weer zeer rustig zijn op CM denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 13:15
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nu heb ik toch begrepen dat er in Apeldoorn een school is die 50 weken per jaar open is ? Misschien wordt het dan toch de toekomst dat schoolvakanties gaan verdwijnen???????? Maar ik gun iedereen zijn vakanties, dat even terzijde...... |
Naar zo'n school zou ik dus noooooooooooooooooit willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 13:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat ben je kort van stof vandaag? |
Hij is net wakker joh.
Heeft in z'n brein nog geen stof om te overdenken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 13:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vast niet zoveel als ik, thomas; je hebt altijd bazin boven baas, he? |
Wel een beetje bescheiden blijven, he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:22
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het beste moment weet ik niet maar een goed moment heb ik nu al: Koffie, veel koffie vanmorgen. Degene die het heeft verzonnen, moet de Nobelprijs krijgen. Elke dag weer dit genoegen!
Thomas, blij dat hij 's ochtends geen Earl Grey hoeft te drinken. |
Helemaal mee eens. En het is mooi weer, vanmiddag misschien nog wel mooier zodat we van de warme koffie geleidelijk kunnen overstappen naar het koelere vocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 09:18
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ... ik kan je niet missen, geen moment van de dag...
sorry, dit schrijf ik aan een mijnheer... hoe lossen we dat op? Moet nu ff mijn lipstick opdoen en ondertekenen met de naam van een vrouw, weet jij nog een mooie naam? Dan onderteken ik daarmee...
Namens:
Janni, Joke Jannelien Jolanda Judith Je zelf Jou zelf Jullie zelf
en als je nog meer mensen geen moment van de dag kunt missen, bedenk dan zelf ff een naam... |
Bij deze , allemaal uitgenodigd om eerst een keer, onder het genot van een bakkie koffie of thee kennis te maken .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 22:08
Onderwerp: Zij leefden nog lang en gelukkig!
|
|
|
ERIK390 schreef: | dat zal dan wel zo blijven ik had nu net weer wat hoop maar weg is ie weer |
NOOIT OPGEVEN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:59
|
|
|
ERIK390 schreef: | zou dat nog door gaan dan krijg ik nog hoop |
Ik vrees met grote vreze want net schreef je nog dat je een hopeloos geval bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:52
|
|
|
ERIK390 schreef: | jammer visser dat komt door de leeftijd heb ik ook last van |
Dat zal wel........ Verstand komt met de jaren zeggen ze wel es. Dus wie weet, als ik 53 ben, snap ik het misschien wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:45
Onderwerp: Beantwoorden van mailtjes
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik beantwoord geen mailtjes van russische vrouwen. |
en van russische mannen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:42
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
Mannen van CM.......
Wat vinden jullie het meest vervelenste karwei in huis? ( strijken, afwassen, wc schoonmaken etc. etc.)
VROUWEN MOGEN NIET REAGEREN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:37
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor. |
Ja en dan heb je (beetje) leuke karweitjes en kl.....karweitjes. Ha... das wat voor het mannentopic. Het smerigste, rotste , vervelendste werk in huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 21:29
|
|
|
ERIK390 schreef: | ook dat is hopeloos voor een hopeloos geval dus laat ik het woord aan jou |
Sorry, maar ik kan het niet meer volgen.. Mijn IQ kan dit niet aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:37
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het doen van mijn huishouden is ook onbetaald, maar of ik het nu echt vrijwillig doe? 't Is voor mij meer noodzaak hoor. |
Ja, voor mij ook . Maar of ik het ieder keer met veel plezier doe, ? Ben altijd blij als het weer klaar is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:32
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Zoals vaker in het leven gebeurt, worden de negatieve kanten van iets - in de geval de chatroom - uitvergroot. Daar wordt dan een topic over geopend. Daardoor lijkt het, alsof het in de chatroom nooit gezellig is. Maar dat is niet waar, er zijn ook vele momenten dat het daar wel gezellig is. Ik denk sowieso dat iedereen het verschillend beleeft. Dus even relativeren, lijkt mij! En als je echt moeite hebt met de chatroom, kom er dan gewoon niet.
Degenen die er nooit komen, zouden dus ook zomaar iets kunnen missen. |
Moet ik dit zien als een uitnodiging, om zo snel mogelijk de chatroom te bezoeken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | ah, dus jij hebt ook een moeder-zus-kennis-buurvrouw die jouw boeltje bijhoud? idd dan vrijwilligerswerk |
Nee , juist niet , ik doe het altijd alleen. Maar moet het wel 's avonds na werktijd doen, onbetaald dus vrijwillegerswerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 15:15
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | of zeggen we dit is of topic?
Topic is immers:
WERK EN BAAN
als je niet volledig full time betaald kunt werken door alle mogelijke omstandigheden. . .
misschien heb je wel een stukje baan opgegeven om het huishouden te kunnen doen = |
huishouden = vrijwillegerswerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|