Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 12:05
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het is wel zonder 'ie'...wat mijn naam betreft... |
t stond toch tussen haakjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 11:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
oh heb ik<chaoot 1e klas> weer. Alle reisgegevens voor mn vrijwiligersreis op de zonnebloem kwijt Gelukkig reageerde de mevrouw die de noodoproepen doet dit weekend snel en stuurt ze nieuwe papieren per mail
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 23:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PETRA373 schreef: | vis met bruine bonen |
Is dat lekker?? Wij aten Pitah broodje met kip en tzatziki ook errug lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 19:09
Onderwerp: straatkrant
|
|
|
Vandaag van een roemeense meneer een nederlands straatkrant gekocht En gelezen De Herbergkrant ;gedeeltelijk gemaakt door daklozen uit Zwolle Best leuk. Staan redelijk goede stukken in. Zo'n krant kost 1,75 de dakloze moet 0,75 afdragen voor de krant de rest is zijn verdienste. Ik gaf hem 2 eu net als bijna iedereen denk ik dus das 1,25 per krant verdient. Hij verkoopt er tussen de 10 en 20 in Barneveld op een dag. En daar is hij dik tevreden mee. Wil ook best even op je fiets passen en ruimt de rommel voor de winkel op. Wenst trouwens iedereen heel vriendelijk goeie dag zelfs als die persoon hem niet eens aankijkt. Daar kunnen heel wat mensen nog wat van leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 11:11
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Ja herkenbaar Zeeland, ik liep vroeger ook liefst elke dag langs de zee. Jammer dat ik er nu zover vanaf woon.
Geweldig Petra!! hoop dat je vanaf nu nog vaak van de zee mag genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:58
Onderwerp: foto komt er niet recht op
|
|
|
Ja Hartelijk dank moderator, zo komt ie er heel simpel wel goed op!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 juli 2013, 10:22
Onderwerp: straatkrant
|
|
|
Ja ben ik wel een beetje met je eens. Die straatkranten zijn best leuk om te lezen. En natuurlijk niet (alleen) gemaakt voor daklozen. Dat zou dom zijn. Ze willen dat jij en ik die krant leuk vinden. Natuurlijk koop je de krant om die persoon te sponseren. Het blijft een soort liefdadigheid. Maar ze moeten er wel voor werken om dat geld te krijgen en daaardoor heeft het voor die persoon wel meerwaarde. Ze moeten er toch op tijd voor op staan. De hele dag met de krant staan venten enz. Ze krijgen er absoluut een beter gevoel van over zichzelf. Maak regelmatig en praatje met zo'n verkoper en hier zijn ze allemaal heel duidelijk over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 22:38
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
Ja is zeker een dag met wonderen Jol. Mijn zoon van 18 kreeg vandaag nog een pgb toegewezen (rugzakje). Hoewel ze dit eigenlijk bijna niet meer doen voor autistische jongeren die naar een gewone school gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 13:31
|
|
|
PETER535 schreef: | Hoi Roelande...
Kan je de volgende vragen beantwoorden:
a. Waar heb je de foto van gedownload? b. is hij wel recht als je hem op je PC bekijkt? c. Waar probeer je hem op te zetten? |
a eerst van mn Iphoon naar mezelf gemaild en toen op mn eigen downloads b ja dat is hij , hij komt ook gewoon recht op mn facebook account c ik heb hem op mn profiel (op zn kant) van CM gezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 juli 2013, 11:27
|
|
|
Ik heb een foto gedownload en wat ik ook doe hij komt er niet recht op. Weet iemand raad?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 juli 2013, 19:46
|
|
|
Ging vanmorgen met de trein naar mijn dochter in Amsterdam was ik mn Iphoon vergeten Echt heel lastig zeg je voelt je meteen gehandicapt. Ff een appje waarje bent lukt niet. Gelukkig hebben we elkaar toch gevonden En de rest van al die dingen die ik wilde regelen vandaag moeten maar wachten tot morgen. Wel lekker rustig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 juli 2013, 12:53
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
TEIGETJE517 schreef: | Ja als er kinderen in het spel zijn, dan ''moet'' de man of vrouw in kwestie er geen problemen mee hebben. Als ik een date heb en ze knapt af op kids, ja wat is het dan nog waard. In mijn geval vind ik het belangrijk dat een eventuele relatie kinderen niet erg vinden, ook al wonen ze dan niet bij mij. Ook zal ik eventuele kinderen van haar accepteren. |
tja dat zeg je nu zo, maar ik ben gezegend met 8 kids. en hoewel er nog maar 2 bij mij wonen en eentje in t weekend knappen veel mannen daar op af. Vooral omdat het 2 puber zonen zijn waarvan een autistisch lijkt veel mannen erg moeilijk. Heb al veel verhalen gehoord, vooral van mannen waarin het toch erg moeilijk blijkt te zijn om met de (puber) kids van een ander samen te leven. Dus ik snap het ook eigenlijk best
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:33
|
|
|
He Petra 1 ding JIJ BENT ABSOLUUT GEEN KAKKERLAK!!!!!! Zeg zoiets nooit jij bent een heel kostbaar iemand en natuurlijk wel kappt te krijgen. Dus wees maar zuinig op jezelf. ps rekening lotion naar ex?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 16:28
Onderwerp: Zondag..voor mij?
|
|
|
Ja mee eens Nattascha. En misschien dom maar ik snap niet wat je bedoelt met dat "aanhanger"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 13:01
Onderwerp: De knipoog....
|
|
|
Ik knipoog altijd gewoon weer terug. Desnoods vaker dan 1 keer Als die ander dan echt iets wil zeggen komt ie daar wel mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:15
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
haha LOL jammer dat er geen "vind ik leuk" op Cm zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 17:06
|
|
|
nee das echt geen smoes want Frank en kwaad worden op vrouwen....... dat gaat niet samen joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 14:05
|
|
|
PETRA373 schreef: | is wel een idee..... maar es kijken hoe of wat 27 juli, had ook al drie keer met schoonzoon en dochter willen komen, iedere keer kwam er wat tussen en alleen vind ik nog erg moeilijk om die stap te maken, of met andere cmers meegaan. gelukkig worden er veel picknikcs gehouden. want wil best graag es sommigge in echt zien. ha ha , ik ben in echt, verlegen, onzeker, nog steeds met laadtste loodjes straatangst aan het knokken, van zal het echt niet terug komen??? Vorige keer was er zo,n geruzie op forum dat ik dacht eh maar niet... |
ja maar die smoes heb je nu niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 19:08
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiƫnten'.
|
|
|
He Shanita, krijg jij echt alleen een astma aanval met stress?? ik bedoel hebben kou vatten en verkoudheid er helemaal geen invloed op? Vind ik als moeder en oma van een aantal kinderen met astma wel interresant om te weten. Natuurlijk heeft je psyche altijd invloed op astma das normaal. Van het een op de andere moment een aanval hebben bij ernstige schrik bijvoorbeeld dat herken ik wel.komt bij die vanmij ook wel voor. Maar dat het zo alleen door stress komt had ik nog niet eerder gehoord, Maar goed ontopic weer Jij stelt dat er met mazelen nooit iets aan de hand was. Maar lees de geschiedenis boekjes maar na. Er zijn halve volkstammen in Afrika en Amerika uitgeroeid omdat wij nederlanders bijvoorbeeld daar zending of handel kwamen drijven.En op die manier de mazelen binnen brachten. Het is echt wel een zeer ernstige kinderziekte. Waar hele nare complicaties bij op kunnen treden. In 2011 zijn er naar schating wereldwijd 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen overleden. Dus ik kan die campagne van de overheid wel begrijpen. Maar inderdaad er zijn ook hele goed argumenten te vinden om het niet te doen. En dan heb ik het niet over godsdienstige argumenten. Maar puur omgezondheidsredenen
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zaterdag 6 juli 2013, 19:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 17:15
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Vandaag, ja hoe verzin ik het met dit weer , was de dag dat ik het gedeelte tuin achter mn schuur aan ging pakken. De distels staan daar namelijk vrouwshoog. En er groeit ook nog gezellig een tamme(zonder stekels) en een wilde(met) braam doorheen. Dit geheel is opgeleukt met genoeg brandnetels om heel Barneveld van soep te voorzien en 1 bijzonder mooie en heel grote Berenklauw. Ben voorzien van allerlei electrische maai apparaten, maar het ouderwetse handwerk bleek toch nog het beste te werken. Wel heb ik ter bescherming van mezelf een lange broek en blouse met lange mouwen, kaplaarzen en een paar huishoudhandschoenen met daar over heen een paar stevige tuinhandschoenen. Geloof me ik hoef vanavond niet meer naar de sauna Het goede nieuws is, voor mij, dat ik de steligheden zover heb terug gedrongen dat ik me daar vandaag geen zorgen meer om hoef te maken. dus Jeeeh snel de korte broek en een hempje aan. Ga ik nu lekker koel spitten Want die hortensia's die ik gister op de markt heb gekocht moeten nog wel de tuin in vandaag. (11 voor 15eu!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 juli 2013, 15:31
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiƫnten'.
|
|
|
Wel of niet vaccineren is voor de overheid volgens mij altijd grotendeels een financiele afweging. Als de het aantal en de ernst van de complicaties groter zijn dan die dat de vaccinatie en zijn evt, complicaties kost gaat men over tot inenten. Het idee dat artsen kinderen inenten zodat ze ziek worden en de zorgverzekering dan flink geld aan ze verdiend vind ik wel een belediging voor de medische beroepsgroep(alsof ik toe zou staan dat 1 van mijn clienten zo behandeld zou worden) Ja en soms hebben ze het wel eens mis zoals bij de mexicaanse griep. Ik ken overigens flink wat ouderen(ong honderd) die elk jaar de griep injectie krijgen. Geen van deze ouderen heeft de afgelopen jaren(8) de griep gehad. Mensen in hun directe omgeving die niet ingeend waren wel. Toeval? Of behoren deze mensen bij die paar procent? het is natuurlijk geen bewijs. Het is gewoon iets wat ik zie mn eigen waarneming. En ik vertrouw in elk geval wel op mn eigen gezonde verstand. Ik denk zelf dat die griepinjectie gewoon werkt en ben blij dat mijn astmatische zoon hem elk jaar krijgt hij heeft sindsdien geen griep met longonsteking meer gehad.
|
|
Naar boven |
|
|