Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 00:02
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ah.....wat zijn jullie allemaal lief Kruimel is een jongedame van 7 jaar en heel erg aanhankelijk. Ze moet nog wel even wennen. Ik vond haar , op de stekkerdoos achter de computer en later sliep ze in de kattebak op het grind, mega schattig!
Al bezoek voor haar gehad en kwam er toen achter dat ik geen beschuit met muisjes had,stomstom. Toen ik een nieuw sponsorkindje had heb ik daar wel op getracteerd,maar ja....
Wel weer gezellig hoor om je huis te delen! Slaap lekker allemaal, tot morgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 20:00
|
|
|
Sinds 2 uur ben ik de trotse eigenaar van Kruimel, een heel lief katje van 7 jaar! Net vond ze de plek achter de computer erg fijn en nu heeft ze rust gevonden in de kattenbak ( hmmmm.......moet maar even tegen haar zeggen dat de bank een stuk comfortabeler ligt) maar het komt helemaal goed. Gezellig hoor , het geluid van trippelende pootjes op mn parket, mijn huis wordt weer een thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 19:56
Onderwerp: Jeugdsentiment
|
|
|
De grote meneer Kaktus show en natuurlijk......Ome Willem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 19:52
Onderwerp: uit eten of naar de film gaan
|
|
|
Je zou even naar het topic van Chatuliem moeten gaan,die heeft namelijk hetzelfde idee als jij !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:57
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laurens, je bent een toffe kerel! Hier op het forum zijn de mannen veel te lief. Zelfs bij ons topic durven ze nog haast niks te zeggen. Maar goed, wat wil je. De gemiddelde vrouw op dit forum is hier een mannenhaatster. In de chatbox kletsen de mannen net zoals de vrouwen, een serieus gesprek wordt eigenlijk geweerd. Van vrouwen kan ik het hebben hoor, heb voldoende verjaardagen meegemaakt om te weten dat hun interesse alleen maar bij kinderen, kleren en huis-tuin-en-keuken dingen liggen. En ach het heeft ook wel zijn charme. Maar dat je zelfs niet met een vent een normaal gesprek kunt voeren valt me wel heel erg tegen. Ook daarin zijn ze veel te vrouwelijk geworden. Iedere avond probeer ik weer een normaal gesprek op gang te brengen, maar het interesseniveau is bijzonder laag. Deze week ben ik elke avond vanaf 7 uur in de chatbox geweest. Gewoon kijken wat voor onderwerpen ze bespreken. En eerlijk gezegd, het valt me iedere keer weer tegen. Je zult denken dat nu de vrouwen hoger opgeleid zijn, meer meedoen in de maatschappij, dat ze ook wat meer geïnteresseerd zijn in de wereld om hun heen. Maar helaas, ze kunnen niet anders dan alleen maar over de gewone dingen praten. Het ligt in de aard van de vrouwen dat alleen hun eigen wereldje, hun eigen kinderen, hun eigen huisje belangrijk is. Emancipatie schijnt toch niet te werken. Vrouwen zijn echt anders dan mannen. En mannen verlagen zich tot hetzelfde niveau. Nog even en dan kunnen we een breiklasje beginnen voor mannen. Lang leve de Libelle!!! |
Ach...Chatuliem, op deze manier krijg je onze aandacht ook hoor maar of het helpt
* ons = vrouwen*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 17:45
Onderwerp: kerkgang
|
|
|
Op zondag besteed ik juist wel extra aandacht aan mijn uiterlijk, is toch een dag apart, voel me dan ook vaak anders!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 07:25
Onderwerp: Wat is zonde?
|
|
|
DAVID923 schreef: | letterlijk betekend het ''je doel missen''. |
Kijk, dat vind ik nou een hele mooie omschrijving en zò waar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:28
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben je er dan wel bij? |
Nope, zijn werkpaarden en sierpaarden hè, ik hoor bij de eerste categorie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Slaap lekker |
Welterusten Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:20
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | hopelijk hou je er geen k a t e r aan over |
Die kater is al geweest hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vergeet geen kruik in je bed te leggen he. |
De klossen liggen al klaar enne......niet vertellen hoor maar het wordt een meisje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:11
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
Even weer onder jullie aandacht brengen
Tips zijn nog steeds van harte welkom, net als mensen die graag mee willen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | opel ascona van 1978 geloof ik |
Tjonge......noem je dat jeugdsentiment? Nee, laten we het dan over de Citoën snoek hebben,das pas een mooie klassieker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zorg dan wel dat het niet te koud is in huis! |
Niet te koud? Zal ik ook een emmer met warm water en handdoeken neer moeten leggen,denk je ? Wat fijn een ervaringsdeskundige !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Van die zoete rode matjes |
Niet zoet maar ZUUR
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:08
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
Oh mensen, jullie gaan heerlijk picknicken morgen, hoop zooo dat het weer prachtig is. Wens jullie een super leuke dag toe, fijne contacten en uiteraard.....een vervolgdatum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:06
|
|
|
Jeugdsentiment? Trekdrop met een ringetje eraan kopen voor een dubbeltje of salmiaklollies voor 15 cent,jammie!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op vrijdag 30 juli 2010, 22:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 22:04
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Want...die wilde je vol gooien met Jägermeister Zal ze blij mee zijn |
Het spijt me Tess, ik lust geen alcohol behalve......champagne Maar dan wel graag in een fles, mijn schoenen smaken niet zo lekker meer hoor na een dag werken
En, morgen krijg ik gezinsuitbreiding, direct uit mijn werk, zie je wel dat zoiets best te plannen is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 07:45
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Ook wel mooi ( naast het feit dat het eigenlijk geen onderwerp is voor een grote groep ) dat wij allemaal er een andere mening op na houden over dit - gevoelige- onderwerp. En dat dit met respect behandeld wordt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 07:43
Onderwerp: Je gaat naar de hemel... en dan?
|
|
|
Persoonlijk geloof ik niet dat God je voor "straf"een harp in de handen geeft als je het hier niet zo gelooft! Waar komt die harp eigenlijk vandaan? Net als engelen met vleugels? Was dat niet de gebroeders Grimm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010, 07:41
Onderwerp: What 'rocks' and what 'sucks'?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je had van die kleine en van die grote die je kon buigen (niet doen werd er geadviseerd ). Op die kleine 1,44 ..... kon meer dan een grote) |
Was het niet de bedoeling dat JONGEREN hier kwijt konden wat rocks en sucks? Dit was toch geen jeugdsentiment topic
Ik ben ff de draad kwijt , geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 22:12
Onderwerp: Heimwee naar de Hemel
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | "Home is where the heart is"...
Een aards gezegde dat stelt dat je overal je thuis kunt hebben als je hart zich er thuis voelt. Mijn hart is bij Jezus, Mijn hart ís Jezus...Hij woont er! Jezus is mijn thuis, en Hij heeft mijn plaats al bereid bij God... Mijn hart kan hier ook niet aarden, en vaak mijmer ik over de dag dat alle strijd en worsteling die ik hier ken voorbij zal zijn...ik verlang er echt naar. Maar voorlopig ben ik wel hier, en draag ik dat stukje thuis in mijn hart. Iedere keer dat ik aan het worstelen ben met mezelf en deze wereld richt ik me op mijn hart, op Jezus...en ik ben heel even weer thuis... Dus voor nu is Jezus mijn thuis, mijn hart...en ja, ooit...zal mijn thuis letterlijk bij Hem zijn. Het zou me ook zeker niet verbazen wanneer dit blijkt te zijn vóór mijn daadwerkelijke dood...Jezus komt! En ik ben er klaar voor |
Wat een mooi getuigenis, Tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 22:09
|
|
|
Ik ben niet zo goed thuis op het internet,misschien kunnen jullie beter zoeken dus.... Maar met een groep van ongeveer 10-12 personen zit je om en nabij de 100,- das waar,veel geld om te gaan vasten. Wie heeft er een goedkoper idee??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:29
Onderwerp: naar de disco
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Opgeven dan!! |
Maar ik ben overdag aan het werk, die mensen zijn er ook hè En schepen enteren in de avond....is wel spannend,hmmm welk topic staat dit in trouwens??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:25
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Euhhh, de 14e gaan we al zwemmen. En schepen enteren enzo.
GrZing |
Oh help, zwemmen? En ik maar denken dat CM ontspannend is
schepen enteren klinkt nog veeeeeel leuker, met een lapje voor je rechteroog ,verwacht ik? COOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:09
|
|
|
http://www.groepsaccommodaties.com/index.php?page=huizenoverzicht&lijstmax=10&volgorde=0&pix=0&per=,06-11-2010,08-11-2010,&prov=,13,&townedit=&townid=&townradius=10&facil=,0=12,1=1,4=1,10=1,14=1,16=6,&zoekterm=
Hier staan erg leuke gelegenheden op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 21:01
|
|
|
Ah....Marieke, wat jammer nou dat ik niet kan nog wel in Amersfoort De week erna kan ik wel trouwens, misschien meer? Of hen ik helemaal niets meer in te brengen
|
|
Naar boven |
|
|