ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIEKE897
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIEKE897
Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

LIESBETH326 schreef:
Je kan 'm ook ophalen, in het kader van 'gedeelde smart is halve smart...' Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley nee dat wil ik dat beesie niet aandoen, ben geeeeen hondenliefhebber! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:31

MARISKA601 schreef:
er is vast wel ergens een paal waaje hem aan kan binden Knipoog smiley

zit ie nog steeds vast op schiphol????????? pfffffffff ik leef met je mee grace Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 22:09

IMRE695 schreef:
Of de dierenambulance bellen. Hond met stemproblemen. Clown smiley

ben benieuwd of ze al van het gekef af is... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 20:04

GRACE585 schreef:
Woedende smiley is dat keffertje nog steeds hier,baasje zitop schiphol en kan niet weg ivm verloren tas Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

toch maar in het aanghangertje , Grace? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 17:02
BerichtOnderwerp: rells hoekie

LEANNE226 schreef:
Ik weet dat ik een hopeloos geval ben maar om dat van jou te moeten horen.......... ik vind je ineens niet zo lief meer Boze smiley

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:33
BerichtOnderwerp: Buddha beeld

LIESBETH326 schreef:
Volgens mij is de reden daarvan heel simpel... Jullie zitten gewoon op een verschillend communicatieniveau... Chat praat vanuit het inhoudsniveau en jij vanuit betrekkingsniveau...
Als jullie dat blijven doen, heeft door discussiëren daarover dus geen enkele zin... maar levert het enkel nog meer onbegrip op voor elkaar.

oké...boodschap duidelijk Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op vrijdag 7 mei 2010, 14:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 13:14

RENSKE067 schreef:
dat gevoel heb ik nu ook steeds
erg jammer dat het niet schijnt te landen

Huilende smiley, smiley in tranen
Chat, mocht je niet begrijpen wat ik nu precies bedoel, zou je dan eens willen googlen op RET (rationele emotionele therapie). Misschien snap je dan wat ik steeds wil duidelijk maken..
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:54

CHATULIEM619 schreef:
Uiteraard ben ik me daarvan bewust. Ik wijs er alleen op, dat als je iets gelooft, dat dat ook tot gevolg heeft, dat je iets niet gelooft. En reiki en bevrijding van demonie staan nu eenmaal rechtlijnig tegenover elkaar.

Gefrustreerde smiley Waarom heb ik het gevoel dat het geen bodem raakt?
Nogmaals..de vetgedrukte zin...voeg daar 'in mijn overtuiging' tussen en dan ben je dr!

en nu aan de lunch!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:41

CHATULIEM619 schreef:
Ik veroordeel niemand, dat laat ik aan God over. Ik laat slechts zien dat een bepaalde visie en levenshouding bepaalde gevolgen heeft. Je kunt niet bepaalde bezweringen over mensen laten uitspreken en een poosje later die mensen daarvan willen bevrijden.

Lees dat vetgedrukte zinnetje nu nog eens een keer Chat...
Het heeft in jouw overtuiging bepaalde gevolgen, toch? Ik hoop het wel, want dat betekend dat jij ook beseft dat jouw overtuigingen niet zaligmakend zijn in ieders ogen..
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:26

CHATULIEM619 schreef:
Wat is ongefundeerd in mijn conclusies? Je bent toch heel duidelijk geweest in je bijdragen en ik concludeer vanuit je eigen bijdrages. Daarin laat ik je mening volledig staan. Jij hebt een andere kijk op het occulte dan ik. Dat betekent ook dat het onderwerp bevrijding van demonen anders beleefd wordt dan hoe ik dat zie. In het verleden heb je aangegeven geen problemen te hebben met reiki. Iets wat door mij als zeer occult wordt beschouwd. En als je in mijn ogen zelfs daar al geen onderscheid in hebt, hoe kun je dan praten over bevrijding van demonen.

Wat betreft tunnelvisie: voor mij is de grens van denken De Bijbel. En hoewel je voortdurend probeert te beweren dat dat maar ligt aan interpretatie, heb ik een ander uitgangspunt. De Bijbel is heel duidelijk op dit gebied. En als de Bijbel duidelijk is, wil ik daar ook duidelijk in zijn. Want ik denk dat afgoderij een van de centrale thema's van de bijbel is en dat er niet zoveel ruimte is, als dat jij denkt.

Nogmaals, het is geen persoonlijke aanval, maar het is concluderen uit je eigen bijdragen op het forum.

Ik stond al in de keuken, even broodjes maken voor mij en de kids...
Maar nee, eerst wil ik nog wat kwijt!

"wie zonder zonden is...werpe de eerste steen"dat is wat mij door mn gedachten schoot, Chat.

Zijn jouw overtuigingen en waarheidsvisies in jouw ogen zo bepalend voor iemands laatste oordeel?
Mag jij degeloofsovertuiging van een medemens, een naaste, een broeder, een lid van de wereldwijde gemeente van Jezus Christus bekogelen?
Mag jij veroordelen of is Hij daarvoor de aangewezen persoon?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:11

GRACE015 schreef:
Chatuliem, eerlijk gezegd, ik schrik, en wordt van deze discussie heel verdrietig.
Grace

Chat, ik schrik hier ook van... Huilende smiley, smiley in tranen
Ik kan me niet voorstellen dat je 100% achter die posting staat? Waar is je respect? Jij kan dingen vinden, maar moet je die (als ze kwetsend zijn, of respectloos) dan posten naar een broeder toe?
Ben even flabbergasted.. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 12:03

SUSANNAH475 schreef:
"Het is niet zo moeilijk als je denkt" ?

Nou, ik denk als je mijn achtergrond beleefd zou hebben dat het een stuk moeilijker voor mij is dan jullie misschien denken.
Ik heb moeten vechten voor mijn identiteit, heb altijd het gevoel gehad dat ik er niet mocht zijn.

Dat was het verleden en ik ga naar de toekomst, maar ook nu worstel ik nog wel met het geloof, zeker als het raakvlakken heeft met identiteit.
Mag ik er wel zijn ? Dat was in 't verleden telkens mijn vraag.
Nu weet ik diep van binnen dat God van mij houdt... zoals ik ben.
Ik geloof in Jezus, dat Hij (ook) voor mijn zonden is gekruisigd, gestorven en begraven en weer opgestaan.
Ik raak er in de war van soms als ik de reakties hier op 't forum lees, wat moet ik loslaten ? "die besmette zondige ik" ? ...daar snap ik soms niks meer van... denk dan dat ik m'n identiteit moet loslaten en daar pas ik voor.
God heeft me gewild, anders had ik dit niet geschreven... en er is hoop, want God heeft een plan ook met mijn leven.
Wilde dit ff kwijt, wees een beetje voorzichtig met mij... ik vat de dingen soms anders op als dat ze bedoeld zijn.

Nog een week en dan verloopt mijn abo... weet nog niet of ik het ga verlengen... aan de ene kant wil ik 't graag, want ik weet dat het goed is om het met christenen over het geloof te hebben, aan de andere kant soms brengt het me zo in de war betreft het geloof en verder... heb ook persoonlijke twijfels... (niet over geloof).
Zolang er mensen zijn die me kunnen helpen vind ik het fijn, maar vind het soms moeilijk om alweer die hulp te vragen...

Liefs,

Susannah

Ben ik even onder de indruk van jouw posting!
Waarom? Omdat het zo herkenbaar is...littekens, innerlijke strijd, onzekerheden...maar daar tegenover toch de drang om te lezen, vragen en leren.

In het gevoel dat het zo moeilijk is soms om de dingen te begrijpen van het forum sta je zeker niet alleen! Ook ik gooi er af en toe het bijltje bij neer omdat het me boven mn pet gaat!

Ooit heeft iemand eens tegen me gezegd: "Wees niet te gulzig, iedereen wil leren, maar je geeft een baby toch ook geen biefstuk?"

Zelf zie ik het zo:
Ik heb de bodem van de put gezien, die eindeloze diepe put waarin je jezelf en het vetrouwen in iedereen én God verliest!
Maar als je naar boven kijkt vanaf de bodem dan zie je een lichtpuntje.
Moe als je bent lijkt de klim eindeloos, je begint vol goede moed, snel naar boven is wat je wilt, terug naar daar waar het leven draagbaar is!

Je klimt steeds sneller en dan gebeurd het, je grijpt mis. Je wilde te snel..daar ga je weer..weer een stuk naar beneden tot je het houvast weer gevonden hebt. Verbaasd zie je dan dat je niet teruggevallen bent tot aan het beginpunt.

Dan probeer je met wijsheid kleine stukjes te klimmen, elke keer zoeken je handen en voeten naar houvast. Na nog een stuk kun je eindelijk zien wat daar staat bij de rand van de put, het zijn mensen...ze hangen over de rand en moedigen je aan. "kom op! Je kunt het!" "Snel, want hier is het draagbaar!"
Onder de indruk van die naastenliefde vergeet je je voorzichtigheid en wil je sneller...steeds sneller! Het is dan ook niet raar dat je weer een keer misgrijpt. De drang naar warmte en draagbaarheid heeft je onvoorzichtig gemaakt..de mensen boven aan de put bedoelen het goed! Maar kunnen jouw klimvaardigheden niet inschatten!

Als je moe bent onderweg naar de draagbaarheid...mag je rust nemen.

Als de aanmoedigingen teveel worden..mag je zeggen dat je wel snel wilt maar nog niet de goede vaardigheden onder de knie hebt.

Uiteindelijk kom je in je eigen tempo, met behulp van anderen zover dat je de rand kunt pakken...je kunt erover heen kijken. Die laatste stap en je bent er..

Al die tijd is God bij je, hij ziet je worstelingen, hij ziet dat je grip verliest, dat je terugglijd omdat je te snel wilt..

Als je boven bent zal Hij trots op je zijn, Hij was er al die tijd al voor je, Zijn liefde is onvoorwaardelijk!
En in wat voor tempo je dat bereikt hebt, dat maakt Hem volgens mij niet uit!
Hij kent je strijd...je vragen..en je onzekerheden. Hij ziet je littekens en zal ook die helen tijdens die kleine stapjes onderweg naar boven..

Marieke
(die nog steeds kleine stapjes neemt en blijft zoeken naar houvast Verlegen lachende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 16:30
BerichtOnderwerp: Hokjes

HENK710 schreef:
Hoezo kan ruimdenkendheid geen werkelijkheid zijn? Ook als je naar 1 bepaalde kerk gaat, kun je ervan uitgaan dat God verder kijkt dan je eigen kerkmuren! Dat is wat je aangeeft in de profieloptie. Daarnaast kun je in verdere gesprekken toch aangeven dat je naar 1 bepaalde kerk gaat? Ik zie echt het probleem niet, Chatuliem. Door de optie "denk niet in hokjes" zegt niemand dat er geen hokjes ZIJN, maar enkel dat hij/zij probeert om niet die hokjes op de voorgrond te plaatsen...want God staat immers op de voorgrond van ons allen? Knipoog smiley

daar wil ik op zeggen...Amen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 14:53
BerichtOnderwerp: Bijna dood ervaring

Wat een interessant onderwerp!

Ik weet er ook niet veel van hoor, ken wel de verhalen van tunnels, licht...
Een onderwerp voor bij paps en mams de volgende keer! Ik weet dat mijn vader hier wat mee gedaan heeft voor zn studie theologie..dus ik kom er w.s. nog wel op terug hier!

tot dan, lees en leer ik Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: donderdag 6 mei 2010, 00:13
BerichtOnderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...

HENK710 schreef:
Niet direct alles opengooien is in mijn ogen iets anders als eerlijkheid. Als jouw uitleg inderdaad past bij de opmerking van Grace, is het bovendien nog wel de vraag of het klopt. Want het opengooien van de levensregisters is toch ook iets wat in een relatie groeit? Dus in hoeverre is openheid in profiel dan echt anders dan openheid in een relatie?

ik heb zo het vermoeden dat we het over verschillende dingen hebben mbt opengooien...
alles wat in mijn profiel staat is waar, maar er zijn ook dingen in mijn leven bepalend geweest voor wie ik nu ben en hoe ik in dingen sta.
Omdat een aantal van die zaken zo persoonlijk zijn , zet ik ze niet in mijn profiel, niet omdat ik me ervoor schaam of het verborgen wil houden...maar omdat die dingen zo intiem zijn dat alleen degene bij wie ik het juiste gevoel heb dat mag weten..snap je?
of snap ik jou niet? Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op donderdag 6 mei 2010, 00:14
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:49
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

LEO571 schreef:
Waarom ga je er zo op door Anita? Je ziet de reactie's, dus laat het voor wat het is nu. Heel veel mensen hebben zich opgegeven voor een gezellige picknick en niet voor een praise picknick. De reactie's zijn duidelijk dus respecteer die dan ook. Mijn kids zitten er ook niet op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Maak er niet zo'n punt van dus Anita. Laat een ieder in z'n waarde. Je bedoelt het goed en dat weet God echt wel. Laat idd wat Suz zegt door de houding van je hart zien dat je een Christen bent.

Groetjes en tot dan Leo

wat kunnen sommige mensen toch goed gevoelens verwoorden....ik sluit me hier bij aan, dank je Leo! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:20

MAR907 schreef:

Nou Griffin, nu lees je het eens van een ander Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:46

GRACE585 schreef:
wat zijn mijn kids en ik dan bofferds dat we in die speciale saab mee mogen Clown smiley

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Huilende smiley, smiley in tranen Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
nu schiet het me ineens weer te binnen.
mag ik je mijn oprechte excuses aanbieden Grace? ik ben er een poosje tussenuit geweest hier, en heb er helemaal niet meer aan gedacht! Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:11
BerichtOnderwerp: Het woordje eerlijkheid in een profiel...

HENK710 schreef:
Eerlijkheid is toch eerlijkheid? Verraste, verbaasde smiley

Ik zelf denk bijna net als Grace...ik ben eerlijk, maar in hoe uitgebreid ik daar in ben in mn profiel?
Natuurlijk wil je niet direkt alles delen..en wees nou eerlijk..iedereen kan hier een account aanmaken en door de profielen spitten.
Op het moment dat er daadwerkelijk contact is tussen 2 personen kun je er altijd uitgebreider in zijn in je eerlijkheid!

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 5 mei 2010, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:06

GRIFFIN748 schreef:
doordenkertje:

ont-moeten

Clown smiley

Lachende smiley kom je toch ook nog stiekum wel? Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:04

IMRE695 schreef:
Heel goed. Maar ik heb er nog 1: het zou vooral een single parents met al dan niet kinderen -event worden. Ook niks mis mee. Maar ik wil ook gewoon mensen spreken en ontmoeten. Mag dat ook, of staat het kind eigenlijk centraal?

mijn ervaring is dat de kids zichzelf vermaken Imre, meestal heb je er geen omkijken naar! Vooral omdat het overzichtelijk is en er geen auto's/ enzo vlakbij voorbij rijden kun je als mams (of paps natuurlijk) lekker socializen.. Knipoog smiley Misschien moeten ze in het begin even de kat uit de boom kijken (of uit de heidestruiken) maar als ze even bij elkaar zijn is de verlegenheid echt weg!

Nu ik dat laatste typ...wat heerlijk om kind te zijn!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 18:41

laat ik dan maar mijn knuppel in het hoenderhok gooien..(moet toch 1 maal de eerste keer zijn! Engeltje smiley )

Als deze picknick bedoeld is als een praise en worship, dan haak ik af...
in mijn beleving was dit een ontspannen ontmoeting...zonder moeten...met als belangrijkste punt elkaar leren kennen, irl!

ik vind het vervelend als de ene helft hier zit en de andere helft daar omdat ze wel of niet willen zingen...krijg dan een beetje een hokjesgevoel...

kunnen we dan ook gewoon duidelijk zijn naar elkaar toe met onze verwachtingen voor deze meeting? Smiley die vol vragen zit

Verlegen lachende smiley Marieke (die niet in hokjes wil denken, en voor duidelijkheid is!)

Laatst aangepast door
MARIEKE897
op woensdag 5 mei 2010, 18:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 13:31

LEANNE226 schreef:
Ik volg het wel hoor maar zie geen namen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En zingen doe ik niet!Op welk kleedje dan ook Boze smiley Knipoog smiley

Lachende smiley pcies...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 13:00

GRIFFIN748 schreef:
ondanks gezamenlijke 'interesse' (SAAB Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt) ben IK het niet Engeltje smiley

(zo, Leanne is nu een illusie armer Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley )

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
zullen we het maar gewoon niet over hebben? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:37

LEANNE226 schreef:
Zingen? Geschokte, onthutste smiley Kan ik me nog afmelden?

Verlegen lachende smiley op mijn dekentje is dan nog wel plaats hoor leanne
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: woensdag 5 mei 2010, 10:21

LEANNE226 schreef:
Wie is het?(ik zal het niet doorvertellen hoor,als je zn naam hier neerzet Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Lachende smiley ......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 12:35

LEANNE226 schreef:
Verraste, verbaasde smiley
Marieke toch,en dat zonder overleg met mij??? Knipoog smiley

Geintje hoor,leuk voor je!!!!!!!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: dinsdag 4 mei 2010, 10:55

HANNAH810 schreef:
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei.
het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.

we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok"
tegenover de schaapskooi.
gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.

Het adres:

Partycentrum Zuid-Ginkel
Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM EDE

Vanuit Utrecht:

· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen.
· Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek.
· Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

Vanuit 's-Hertogenbosch:

· Volg de A50 richting Nijmegen.
· Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .

Vanuit Zwolle:

Volg de A28 richting Harderwijk.
· Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem.
· Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op.
· Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede.
· Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.

geinteresseerden zijn vooralsnog;

Hannah810 met twee kinderen
introducee; aquarel (vrouw 37jr)
jolan9.. en willie511 met drie kinderen
grace 585 met twee kinderen
dineke115
ariennez498
marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn)
marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn
parel184 met kind?
peacedove820 met drie kinderen
leanne 226 zonder kinderen
susannah475
margriet323 evt met een vriendin
nisha834 (met kind)
vriendin van nisha met pleegkindje
willianne485 met twee kinderen
roos166 met twee kinderen en vriendin en haar pleegkindje
anita324
walenka 689
duifje176

dirkie395
pimpernel883
eduard 152
ringo 975 met twee kinderen?
martien 579
griffin748
chatuliem619
lou384
brazeevel772
wim180
jos176
karolus 338
henk335 evt met kinderen
edwinem176
gigolo620
willie605
jonathan890 evt met kinderen
mark811(misschien met zijn broer)
mar907
benny340
henduk 927
eloy025
gert856
kenymom952
imre695
peter646
kanjer134
louwrens662
henk546
schaapherder herman040 Knipoog smiley
dirkjan078

na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn.
t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.

zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )

als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....

komt er nog iemand voor lou langs groesbeek?
misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?

er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........

.

mijn knullen zijn bij papa dat weekend maar dankzij cm kom ik misschien met zn 2en Verlegen lachende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: maandag 3 mei 2010, 11:23
BerichtOnderwerp: vriendschap....

IMKE917 schreef:
Hier sluit ik me helemaal bij aan, dank je, erg mooi!!

ik sluit achter in de rij aan hoor! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897 (53)

BerichtGeplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 19:28
BerichtOnderwerp: Met wie kun je de beste relatie krijgen ?

Leuk topic, of kan ik het beter interessant noemen Verlegen lachende smiley

Mijn lidmaatschap loopt over een paar dagen af, en dan ga je jezelf de vraag stellen of je wel lid wil blijven van een datingsite waar 'matches' gemaakt worden op basis van overeenkomsten?

Dat is dus ook niet de reden waarom ik wel lid blijf Knipoog smiley .
Ten eerste vind ik het heerlijk om met 'gelijkgezinden' op een forum/chat te zijn (uit welk hokje dan ook)

Ten tweede natuurlijk de picknick op de hei bij Ede (ja hannah, hier ook even reclame Knipoog smiley ) De ultieme kans om nieuwe vriendschappen te starten, de mensen achter de profielen irl te ontmoeten!

Ten derde ben ik niet zozeer op zoek naar de liefde van mijn leven...natuurlijk hoop ik die persoon wel tegen te komen, maar echt op zoek? Nee. Ik ga liever voor vriendschappen en dan blijkt vanzelf wel of mr. right daar tussen zit hetzij op een wit paard of in een rode auto, of uit de lucht op de trampoline stuitert Clown smiley

Voor mijn persoontje geldt niet alleen dat het liefde zou moeten zijn tussen mij en de partner, maar er zijn ook nog eens kinderen in het spel..wat juist extra uitnodigd tot voorzichtigheid juist uit respect naar hen toe.

Wie droomt er niet van om de prins tegen te komen? Ik ben er van overtuigd dat het niet de bedoeling is om je leven alleen te leven. Ik geloof dat de mens liefde nodig heeft, om te nemen maar zeker ook liefde bezit om te geven!
Daarnaast hebben we allemaal een verleden, een rugzakje (zo genoemd omdat het wel de bedoeling is dat je vooruit kijkt) en zijn daardoor misschien voorzichtiger geworden.

Voor mij geldt trouwens ook dat ik een HSPer ben, dat maakt het er al niet makkelijker op omdat je vaak zo boordevol indrukken bent dat je niet overkomt zoals je eigenlijk bent de eerste keer.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIEKE897
Ga naar pagina Vorige 1 ... 13 14 15 16 17 Volgende
Pagina 16 van 17