Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:11
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Samen met mijn dochter hazelnootkoekjes gebakken.... Als je hier binnenkomt .....ruikt het erg lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:10
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | De zon schijnt |
hier giet het al een paar uurtjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 23:47
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
PIETER649 schreef: | tis n cm-uitje... dus kinderen mogen gewoon mee?
of tis geen cm-uitje, dan geen kids uiteraard, maar misschien kunnen er dan wat FF leden mee? Zet het daar es op forum ook chat |
pietje...ik ben geen baas hier...maar mijns inziens mogen annette,jij en jullie drie kids heus gewoon mee hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 21:38
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LISA610 schreef: | Dus toch? Prediker 9,7 Dus eet je brood met vreugde, drink met een vrolijk hart je wijn. God ziet alles wat je doet allang met welbehagen aan. |
Enneh...wat dacht je van de bruiloft in Kana????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 20:08
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
PIETER649 schreef: | sherry misschien... |
Sherry? watistat? rijkeluisdrankie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 20:07
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In maart willen we graag een avondje in het centrum van ons land doorbrengen. Voordat we iets definitiefs plannen graag jullie input.
Vrijdag/zaterdag
Utrecht/Veenendaal/Apeldoorn
3/10/17/24
of
2/9/16/23.
Wie heeft zin om mee te gaan en waar gaat de meeste voorkeur naar uit?
Volgend jaar wordt alles definitief bepaald... |
Als het Utrecht wordt....en iemand zou me van de trein kunnen plukken....lijkt me best weer es gezellig....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 20:05
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | Marry... ff serieus... je bent zwart-grijs blond, ik weet dat en veroordeel je er niet om...
maar denk jij nou werkelijk dat er mensen zijn die hun oor tegen het beeldscherm houden om te horen hoe ik mijn forumbijdrages uitspreek???? |
Kleine correctie (eh...heb je me ooit wel es goed bekeken pietje?) ik ben niet zwart meer.....blond ben ik nooit geweest....ben hartstikke grijs....en mijn uitspraak miste de boot....niet "hoort" maar "leest" ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | heeft niks met moslim te maken, wel met geen zin hebben iedere dag tegen verlopen vrouwehoofden aan te moeten kijken |
"verlopen" ???? hoe zou dat toch komen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:33
|
|
|
PIETER649 schreef: | had je beter je huishouwe es kunnen doen, zoals een christelijke huisvrouw betaamt |
Oude wijfie.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | alcohol is de pest in andermans lichaam Ineke |
Hoe die ut segt he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | jammer he, dat zo weinig vrouwen burka of nog beter: niqaab dragen... ik schrik zo vaak, waarom doen die vrouwen nou niet gewoon hun plicht??
menslievendheid is vaak ver te zoeken
kijk, als je zelf ondertussen niet meer van je spiegelbeeld schrikt, das gewenning, maar doet et dan voor anderen!! please... |
Gunst Pietje....ben je opeens moslim geworden? Weten wij iets niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 19:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ook niet helaas zijn er altijd mensen die er behagen inscheppen om mens en dier de stuipen op het lijf te jagen |
Waarom he....waarom je frustraties uitleven op een weerloos dier! Neem een gelijke tegenstander....oh...daar gaat mijn bloeddruk weer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 18:10
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Vandaag op verzoek van mijn zeergeliefde dochter: Lasagne Bolognaise.....niet zelf gekookt.....wel zelf gekocht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 18:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | die zal je wel gejat hebben van je ex tijdens de boedelscheiding in de chatroom noem jij altijd die kwezels op waar je graag naar luisterd |
KWEZELS wel nee nou wordtie mooi! Als je in me buurt woonde kwam ik je aan je oortjes aan de waslijn hangen en vervolgens flink uitkloppen met de mattenklopper.......Dat wat jij kwezels noemt zijn hoogstaande artiesten hoor.....sssssooo heeeee wat een leffffff (oef Mar, denk om je bloeddruk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 18:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | sherry-light rooie wijn light wodka light vieux light sekt light jenever light red bull light cognac light whiskey light roosvicee light bier light ouzo light dropshot light witte wijn light
WAT VOOR LIGHT???? |
Sommige mensen zijn toch ook wel bar nieuwsgierig he...ze tillen het hemd van je gat....maar t is geen geheim hoor Pietje....meestentijds is dat Cassis-light.....en als ik met zwaarder geschut kom een heerlijk rood wijntje....maar dat was oud nieuws he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 18:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb zo´n donkerbruin vermoeden, tegen zwart aan zelfs, dat die cd speler niet speelt wat ik wil.
(in de chatroom heb je voorbeeldjes gegeven van je favo muziek en voor zover ik die vage figuren uberhaupt ken, ben ik er vrij zeker van dat ik liever naar het gekerm van een zuid-tiroler berggeit in barenswee luister ) |
Hihi....nou Pietje, je zal versteld staan wat je in mijn cd-kassie tegenkomt hoor....wat dacht je van Meatloaf, Queen, Elton John, Direstraits, Beegees, Ennya.....nou? ben je nu omgevallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 18:00
Onderwerp: Liefdesliedje
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Mooi hè? Is Opwekking 488, mijn favoriet |
Mijnes ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 17:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kan het echt niet begrijpen waarom ze zo van die knaldingen naar dieren of mensen gooien. Zoals ik al eerder zag ik eens een ouder echtpaar tegen de grond gaan...tot groot jolijt van de gooiers. Het lijkt net of op een bepaalde tijd in het jaar meer veroorloofd is dan doorheen het gewone jaar. |
Pas geleden ergens een berichie op internet: Straatjochies duwden een brandend rotje in de bek van een hond.....de resten van zijn snuit lagen verspreid op straat.....Als ik zoiets zie word ik moordlustig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 17:54
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | als je èrgens wel van in slaap valt is het wel Sky Radio...14000x hetzelfde slaapverwekkende plaatje aanhoren...
dan liever Radio2, de Top2000 |
Wat ben ik een "bevoorrecht mens"!!! Op mijn radio zit een aan/uit knopje, en daaronder is de cd speler....en die speelt wat IK wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 december 2011, 17:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat komt misschien ook omdat je naast je dochter en katten zit ondertussen nootjes knabbelt en cola drinkt én, omdat alles in het 'nu' gebeurt', je met de laptop op je schoot geniet om op CM te zijn... |
Eh...dat van die nootjes en die cola gold mijn dochter...ik drink alleen light dranken en die zijn al zoet genoeg, nootjes zijn ook slecht voor mijn lijn...dusseh...ik zat erbij en keek ernaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 20:20
Onderwerp: Vandaag ben ik dankbaar voor ...
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik ben vandaag dankbaar dat ik de hoofdprijs in een loterij heb gewonnen, ik mag n mooie koi uitzoeken |
eh...ben maar een domme oppasmoeder....maarreh....een koi is toch een karper?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 18:35
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Elkaar? Hoe bedoel je? Ze zijn het niet met elkaar eens, dat kan toch? Dan doe je niet gelijk iemand pijn hoor.....niet zo dramatisch Marry.... |
Eh...willemijn je bedoeltet vast goed.....maar ik had het effe nie tegen jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:45
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vind je nu echt te ver gaan Shanita,denk je echt dat mensen het fijn vinden dat je ze in een topic over seksverslaving sterkte wenst met het verlies van hun partner?
En een scheiding net zo erg als de dood?Wat maakt het uit????!!!!!Ieder mens beleeft het anders en daarom heeft generaliseren geen zin(als ik nu roep;scheiding is altijd eigen keus dan ga ik ook heeeeeeeel krom door de bocht!) Honger hebben voelt net als op dieet zijn? Armoede voelt net als een erge ziekte?
Dit heeft totaal geen nut.........laat ieder in zn waarde,wat iemand ook meemaakt,verdriet is verdriet,vergelijken heeft alleen zin als je jezelf zieliger wilt vinden dan de ander.......... |
ik stel voor hiermee te stoppen: jullie doen ELKAAR al zo'n pijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:41
|
|
|
hihi...frank....ja met kerst was ik ook vrij jij nie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 17:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , zucht nog maar eens. Zolang je maar niet weer gaat zingen.
Maar wel een leuke oeverloze discussie hè? |
Speciaal voor jou Visser: Het halleluja van Handel.....oordoppies in? hier komtie.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:33
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft. En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje... |
zuchtttt oeverloze discussie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 16:30
|
|
|
Onverwachts een dagje vrij....lekker gelanterflanterd met mijn dochter, wat boodschapjes gehaald, en verder.....nixxxxxxx lekker lui zijn.... Morgenvroeg weer ertegenaan!
|
|
Naar boven |
|
|