ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 10:16
BerichtOnderwerp: Zelfmedelijden

ROOS575 schreef:
Phoephoe wat een consternatie...
Ik hoefde ook geen vraag te stellen want dat bedoelde ik ook niet met dit stukje.
Ik vind het persoonlijk een mooi stukje en het is misschien leerzaam voor wie het begrijpt.
Misschien is het te therapeutisch (daar is het althans wel van afkomstig)

Dat mensen het zich persoonlijk aantrekken, ja dat is een ander verhaal.
Wie het vat die vatte het.... Engeltje smiley

Precies, een goed verstaander, heeft volgens mij maar een half woord nodig, met wat jij bedoelde, met wat je zette.
Je kan bv ook lezen, en dan zetten wat je er van vindt, ben je het er niet mee eens, kan je tegengas geven toch Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 februari 2013, 09:42
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?

ROOS575 schreef:
Joh Gerrit, het gaat hier niet over het verleden maar over de toekomst hoor Knipoog smiley

Ja ja, maar Latten is gerust niet iets nieuws hoor Smiley die vol vragen zit
Het wordt eigenlijk al heel lang gedaan, ook binnen christelijke kringen.
Kijk maar eens naar verpleeg huizen, waar één van de echtelieden woont, en de ander nog gewoon thuis.
En neem dan maar de gastarbeider vroeger, die werkten hier, en waren alleen met vakanties bij vrouw en kinderen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 21:19

ROOS575 schreef:
Wat ik bedoel met dit topic is niet de problemen maar wel wat doe je er voor jezelf mee.
Dus niet de oorzaak maar het gevolg.
Zelfbeklag is menselijk maar als je erin blijft hangen dan is het verwoestend.

Maar dat zeg ik ook, je moet je kop in de wind gooien, en niet telkens met het windje mee waaien.
Dat wordt te veel gedaan, en gekeken welke oplossing een ander te bieden heeft, maar meestal staan die zelf ook nog in die wind.
En waai je met zijn twee een doodlopende richting in, terwijl je eigenlijk zelf moet onderzoeken, een ander doet het niet voor je.
Vaak komen dan veel van de onbeantwoorde vragen, tot een eenvoudige oplossing, en behoud je vanzelf het goede.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 20:11

ROOS575 schreef:
Wat ik wil bereiken met deze topic? Wat mij doel is?
Met name een stukje herkenning, wie heeft er nooit eens last van?
De kunst is wel om er niet in te blijven hangen, misschien is het ook nog ter lering, dat zou het mooiste zijn toch?? Lachende smiley

Weet je Roos, je hebt helemaal gelijk, en best wel de moeite waard om het op cm te zetten, natuurlijk twijfelaars zijn er zat, ook of juist op cm.

Ook traumatische ervaringen neem je niet mee, of kan je beter niet mee nemen in een nieuwe toekomst.
Net als ingewikkelde vragen, die eigenlijk simpele antwoorden kunnen krijgen, maar simpelweg niet doordringen, door een nog niet verwerkt trauma.

Maar al te vaak zit je soms uren achter een schrijf bord, en begrepen wordt je nooit, omdat simpelweg antwoorden niet doordringen.
Soms doemen er vragen op, waar een weldenkend mens voor een ander geen invulling op kan geven.
Die gewoonweg zelf moeten worden ondernomen, en voel je soms zelf wel, wat kan, en wat niet kan, iedereen moet zich zelf verantwoorden, en niemand anders doet het voor je
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 17:39

PIETER619 schreef:
Is iemand die in zijn/haar vijftigste levensjaar zit niet een beetje 50+dan, van mij mogen ze mee doen hoor? Lachende smiley

(Ik zou best wel mee willen doen, maar heb te weinig vlieguren, te weinig of geen vlieguren, geen brevet , geen tuig, geen niks niet Huilende smiley, smiley in tranen )

officieel wat tussen haakjes staat, staat er dan ook niet
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 09:16

ROOS575 schreef:
aha okee, een 50+ topic Verraste, verbaasde smiley
Heb je ook nog wel een beetje gelijk in Knipoog smiley

Rennen Josina!!!!! Coole smiley met zonnebril

Vindt je? er is ook een dating site voor 50 plus, als je dan alleen wijze mensen met ervaring wil horen mag je ook daar heen gaan.
En dat terwijl ervaringen, niet aan leeftijd gekoppeld zijn, maar meer aan het leven dat je hebt geleid .
Ik denk ook dat als je 50 bent niet een bepaalde wijsheid hebt verworven, waar je al dan niet trots op hoeft te zijn.

Soms en niet zo vaak kan het voorkomen dat ook jongeren veel meer ervaringen hebben dan ouderen op een bepaald vlak.
En of je nu gaat latten woppen wappen of weet ik niet wat, volgens mij wat beter zou zijn kom je vanzelf wel achter, als je van elkaar houd.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:57
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ROOS575 schreef:
Clown smiley zou tie er ook foto's van hebben??? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley

Vanuit een vijgenblad gezien Geschokte, onthutste smiley bedekken wij met één, meer als jullie met drie Smiley met dichtgeplakte mond tis maar dadde gij het wete Engeltje smiley

en dat geld voor een overhemd nog heel veel meer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 19 februari 2013, 08:58
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:43

[quote=JOSINA022]

Er zijn ook heel veel ervaring deskundigen, die een ervaring hebben waar ze niet echt trots op hoeven te zijn.
Dus vanuit een neutrale hoek gezien, lijken oplossingen in deze wel een stuk eerlijker, en nuchter gezien.
Kijken met een nieuwe blik, en eigenlijk geld dat voor elke nieuwe relatie, ook daarin moet anders gekeken worden, en heb je weinig aan een oude ervaring lijkt mij.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 08:11

[quote=CORNE927]

Oké, dan snap ik toch één ding niet van je, waarom heb je dan niet boven je topic gezet, alleen reageren als:

Dan kan ik hier wel een hele waslijst neer zetten, maar ben dan toch echt wel bang dat jezelf ook buiten je eigen boot valt.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 07:56
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM

THOMAS968 schreef:
De meeste mensen hebben niet zozeer spijt van wat ze gedaan hebben maar eerder spijt van wat ze niet gedaan hebben.

Thomas

Precies..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 22:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Voor het eerst dit jaar alleen aan mijn overhemd gelopen Lachende smiley en als het weer het weer toelaat, morgen lekker zonnen op het strand Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 22:06
BerichtOnderwerp: Wokken 9 maart!!!!

[quote=ERIKA129]

Hey wokken is toch chinees eten, waar ze de kok hebben ontslagen Smiley die vol vragen zit en waar je vervolgens zelf mot koken, voor de zelfde prijs Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 21:44

THOMAS968 schreef:
De dan levende niet willen betalende asocialen zullen met hun gevorden wel vinden dat jij als vrijgezel maar voor kinderen had moeten zorgen, net als vroeger. De neoliberale samenleving wordt steeds droeviger.

Thomas.

Tsja dat had ik ook wel gewild, doch den wel gevoede en geweide grond was zeer beperkt voorradig, om aan den voortzetting van mijn superieure ras enige voortzetting te doen geven Huilende smiley, smiley in tranen
En er liep best wel enig vrij gevochten losbandige types, waar ik mij toch niet ongevraagd aan durfde te vergrijpen.... Lachende smiley met blinkend witte tanden

( ja ja, ik weet het spijt komt altijd na de zonde Woedende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 20:49

JOL252 schreef:
Blijkbaar ... Clown smiley Duiveltje smiley Slapende smiley Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Knipoog smiley Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan). Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Smiley met dichtgeplakte mond

Dat was vroeger jaren wel zo, de generatie voor mijn bestaan Gefrustreerde smiley toen kwam de verstandige generatie (de mijne) die het leidsaam (niets met Leiden vandoen) Smiley met dichtgeplakte mond had gade geslagen.
Om vervolgens de wat modernere versie te kiezen (discotheek en bioscoop) vond ik ook niets Geschokte, onthutste smiley
Maar om hier mijn lot te laten bepalen Verraste, verbaasde smiley tzal het bejaardenhuis wel worden hoewel ik me nu al afvraag, wat daar mijn excuus zal worden Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:50

ROOS575 schreef:
Misschien komt het omdat hier een gescheiden Abraham om de hoek komt kijken, of desgewenst Sarah
Praktisch gezien is het dan misschien wel makkelijker

Bijbels blijf ik de bezwaren wel zien, maar die zie ik ook bij samenwonen.

Ja Maar, Bijbels gezien, wat is dan het wezenlijke verschil, Bijbels gezien tussen trouwen en samen wonen.
Er worden in de Bijbel wel over huwelijksfeesten gesproken, als je samen woont kan je ook een feest geven.
En voor de rest ontbreekt er bij samen wonen alleen het fel begeerde papiertje (niet rose, das rijbewijs).
Als je dan een lat relatie aan gaat, en elkaar trouw blijft, is het enige wezenlijke verschil, een dubbele huur, of extra hypotheek.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 18 februari 2013, 18:50
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 18:31

CORNE927 schreef:
Omdat ik een mening deel, wil dat niet zeggen dat ik het allemaal goed weet Gerrit. Maar ik heb liever een foute mening, dan geen mening!

Het enige wat ik doe is met mijn verstand een aantal feitelijkheden op een rijtje zetten. Die kunnen anderen onzin vinden en dat mag.

Je hoeft nooit te zwijgen, maar betrek een mening ook niet direct in het persoonlijke. dit topic is in eerste instantie bedoeld om de algemene opinie te polsen en om de plus-en minpunten ervan te ontdekken, opdat we allemaal een eigen conclusie eraan verbinden kunnen.

Wellicht gaan voor veel mensen de ogen open, kan ook he?

Niet helemaal, maar een stukje wel, als ik er goed over nadenk, gaan ze ook wel eens open die ogen.
Latten zou in een enkele mate wel kunnen, als je op latere leeftijd iemand zou ontmoeten, die nog kinderen heeft.
En je met die kinderen maar slecht klikt, en je wil haar/hem niet verliezen dan zou een lat relatie wel een mogelijkheid zijn.

Maar voor de rest blijf ik bij mijn oude standpunt........
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:25

CORNE927 schreef:
Gerrit, met alle respect, maar hoeveel ervaring heb jij met samenwonen en huwelijk. Ofwel, met hoeveel ervaring kan je echt meepraten over dit onderwerp?

Ik wil je niet wegzetten, maar enige praktijkervaring lijkt me wel nodig om
over dit onderwerp constructief mee te denken/praten.

Je begrijpt me totaal niet lees ik en das jammer.

Nou in ieder geval net zo veel als jij zelf hebt, op het moment, of wilde jij zeggen dat je het allemaal zo goed weet.
Als dat laatste een feit is, wil ik zwijgen, je hebt misschien wel de ervaring van een huwelijk, maar of dat ook de goede waren wil ik in de midden laten.

Voor zo ver, zie ik genoeg om mij heen, wat anders doet vermoeden, kinderen die soms van ellende niet weten waar zij het weekeinde aan toe zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:17

ROOS575 schreef:
zeker-te-weten Zieke smiley

afgestemd op of aan het vrouwelijke vermogen Gefrustreerde smiley inhoudsloos dus Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:08

CORNE927 schreef:
De wereld verandert en we moeten meedoen?
Alles verandert, wij ook of blijven wij 20? Voor alles is een tijd gewoon.

Onchristelijke en egoïstische mannen? De man wordt dus weer in de hoek gezet en de vrouwen overkomt het alleen, hebben nooit schuld natuurlijk. Ik reageer er niet op verder.

Praktijk is grens verkleinen. Ja, helemaal waar, volledig eens. (cynisch) Samenwonen of huwen voorkomt dat (cynisch)

Zoals de waard is.....vertrouwt hij zijn gasten...kwam zomaar opborrelen.

En of het bijbels is.....leg mij es uit waar staat dat dit NIET mag.

Dus: Je leeft als man en vrouw, deelt alles met elkaar en woont niet in zelfde huis. Op het oog een huwelijk dus, maar dan in eigen huis op weekeindes na of vakanties of hoe je dat inregelt.

Het blijft een oplossing voor egoisten lijkt mij, alles samen delen, behalve het huis, behalve als men met zijn twee blijft.
Zo de waard.... vind ik niet van toepassing hierin, maar wel ikke ikke ikke, en de rest kan stikke.

Stel als er kinderen in het spel zijn, spel en geen huwelijk, die groeien dan ook op met een stand in ouder.
De vrouw in deze heeft altijd de kinderen, en dat is bij scheiden vaak ook zo, een week end en een vakantie papa.
Ik blijf het een vreemde gedachte vinden, en niet echt, Bijbels daar laat ik me niet over uit, maar christelijk is volgens mij anders
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:48

ROOS575 schreef:
*zucht* waar is die tijd gebleven Huilende smiley, smiley in tranen Engeltje smiley

Tja eerlijk Smiley die vol vragen zit ik denk dat de afwachtende houding te lang is geworden Twijfelende smiley en de uithouding van de man te kort Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 18 februari 2013, 10:49
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:45
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ROOS575 schreef:
hahaha herkenbaar...
Voor sommige geld... als je maar een vrouw ben Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Het maakt soms niet uit of je 30 jaar jonger of 10 jaar ouder ben Knipoog smiley

Jammer, als het andersom was geweest, had je dan belastingvoordeel gehad Smiley die vol vragen zit of is dat alleen bij auto,s zo Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:38

ROOS575 schreef:

Petra, zulke mensen zul je helaas overal tegenkomen, op straat, op je werk, in de kerk en zeker hier op CM.
Mijn ervaring is dat hier heel wat onbetrouwbare mannen en vrouwen zijn.
Ik denk weleens dat een datingsite onbetrouwbare mensen aantrekt. Engeltje smiley
Maar er zijn natuurlijk ook hele goeie! Knipoog smiley
Laat je er niet door ontmoedigen en Go for it!

Ach, het schijnt heel natuurlijk te zijn hoor Verraste, verbaasde smiley zeg maar rustig dat de hele fauna er last aan heeft Clown smiley
Ga voor Mei maar eens naar een bos, heel de vogelwereld is van streek Geschokte, onthutste smiley het is er een gekwetter van jewelste Gefrustreerde smiley

Maar ook onder viervoeters en twee ledige sapiens (eigenlijk mensen ook) het is soms bij de beesten af Gefrustreerde smiley
Ze slaan soms elkaar de hersens in, om een wijfie te bemachtigen (eigenlijk al de ledige) doe dan maar een dating site, ter voorkoming van Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:38

CORNE927 schreef:
Roos, 2 opmerkingen;

- Je quote een deel van de tekst waardoor het perspectief van de vraag verandert en je dus tot deze reactie komt.
- Ten diepste willen we allemaal hetzelfde, namelijk in blind vertrouwen en vol liefde een gelukkig huwelijk in goede en slechte tijden.

De maatschappij verandert, de mens groeit/verandert , en dus zou een relatievorm dan niet kunnen veranderen? Teneinde het optimale eruit te halen?

Dat heeft dus niks te maken met ego of lekker makkelijk of meerdere liefjes erop na houden. Dat wordt ingevuld door de ander!!!

Het heeft meer te maken met 'voor alles is een tijd'. Strak vasthouden aan het oorspronkelijke idee van rond je 20e houdt je wellicht juist gevangen in je toekomst. Waarom? Omdat de kans dat je dat nog vindt hetzelfde is als zoeken naar de naald in de hooiberg, het is gewoon niet realistisch.

Continu veranderen dingen om ons heen en accepteren we als een gegeven. Maar als het over andere relatievormen gaat in deze zo snel veranderende wereld dan vallen (vooral vrouwen) over je heen.

Volgens mij slaat zij helemaal de plank niet mis, wat anders is het nut dan van een L.A.T relatie, alleen bepaalde spanningen vermijden?
Elkaar continu op de lip zitten is ook niet goed, maar los van elkaar leven en bepaalde verantwoordelijkheden ontlopen ook niet.

En ik denk ook niet dat de huidige woningmarkt zich leent voor deze samenlevingsvorm, ?!
Veronderstel dat iedereen dat licht in ene ziet branden, en er voor zou gaan .
Ben ik toch echt wel bang, dat er binnen de kortste keren, geen huis meer te krijgen is, en dat is al moeilijk tegenwoordig.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 00:06
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

ROOS575 schreef:
hahaha nee hoor Lachende smiley
Dat mag ik niet aanpakken van getrouwde mannen Knipoog smiley

Ja ja zo kan ik het ook Smiley die vol vragen zit van de nood een deugt maken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:59

MIEKE364 schreef:
B R I L J A N T, Gerrit, hoe je woorden vindt om uit te leggen wat je bedoelt.

Precies, ieder zingt zijn eigen lied
Soms tot ander groot verdriet
En zich niet al te blind te staren
Om zich te verbijten, om mogelijke fouten
van een ander te verklaren.
Of zelf ook eens te proberen.........
enig inhoudelijks in het zakje der commentaren
te deponeren........... Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 18 februari 2013, 09:08
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 20:30

THOMAS968 schreef:
Ach, Gerrit, troost je, ik heb er ook van langs gekregen, zeker van de stenengooiers en aanverwanten die denken dat het leven van een christen bestaat uit het doen van vrome uitspraken en uit het verband gerukte bijbelcitaten en de maatschappij van meer dan drieduizend jaar geleden als norm zien. Lekker makkelijk dan doe je een vrome uitspraak en het leed van gescheiden mensen, homofielen die blijven geloven en mensen die door het leven getekend zijn, dat maakt allemaal kennelijk niet uit, toch? Jij mag dan wat mopperen en je niet altijd even handig uitdrukken, ik respecteer je invalshoek al weten we beide van elkaar dat we verschillend over een aantal zaken denken. Er zijn veel mensen hier die net als ik de hypocrisie en starheid van het christendom echt wel zien. Voor velen is het nog steeds een ontdekking dat christendom en de eigen kerkcultuur wel eens met elkaar op gespannen voet zouden kunnen staan. CM is geen kerk maar een verzameling gelovigen, die genoeg waarde aan de boodschap hechten maar ook het nodige hebben meegemaakt, zodanig dat het leven de leer wel eens inhaalt.

Thomas.

Precies, ik denk dat u helemaal gelijk heeft (zoals gewoonlijk) en inderdaad, mijn uitdrukkingsvaardigheid laat nog al eens te wensen over Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 20:05

ANNA415 schreef:
Nou inderdaad. Het gaat allang niet meer over latten, maar over wie er terrecht cq onterecht op CM staan. Boze smiley

Nee dus niet, maar het valt wel op, dat als je een andere mening hebt over iets, anderen daar meteen een oordeel aan vast knopen.
Als iedereen het mij eens zou zijn, dan zou je een punt hebben, maar dan mag ik je verblijden, das niet het geval.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 19:30

JOL252 schreef:
Je hebt het steeds over anderen, stellen die uit elkaar gaan en jouw oordeel daarover en stellen die blijven en knokken tot het bittere end en jouw goedkeuring daarover. Maar kom als je zelf in die schoenen hebt gestaan terug, dan praten we nog es.

Dat vind ik wel een heel goedkope opmerking zeg, en volgens mij was mijn reactie op die van Erica afgestemd.
Een reactie die was afgestemd op kennis genomen van, en ik kennisneming heb van andere gevallen.
En of ik terug zou komen, als ik zelf in bepaalde schoenen heb gestaan, denk het niet, omdat hoogst waarschijnlijk, en dat weet ik haast wel zeker, niet tot een keuze zou gaan, als ik denk waarover zei het heeft.
Maar los van dat, mijn schoenen kennen nu eenmaal niet, de weg van de minste weerstand.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:25

ERIKA129 schreef:
Gerrit je weet dat ik het hier niet mee eens ben, Ja ook ik ben iemand die nooit getrouwd is geweest, maar ik ken er zat die gevochten hebben voor hun huwelijk en er bijna aan kapot zijn gegaan!!
Daar is een huwelijk niet voor ingesteld! Man en vrouw horen één te zijn en samen alles te doen aan hun huwelijk zeker mee eens!! Maar alleen vechten en zoals ik er ken geestelijk of lichamelijk er bijna aan kapot zijn gegaan nee.... dat is geen huwelijk dat is een hel!!

Natuurlijk Erika, ik ken er ook, maar ik ken er ook die wel doorgevochten hebben, en soms kan je vechten tot je een ons weegt.
En iedereen kent wel iemand die vecht ( de nette versie dan) en laten we eerlijk blijven, niemand zal zeggen dat leven een makkie is.

Soms kan je zelfs alleen moeten vechten, tot soms wel eens worstelen aan toe, maar je moet wel doorgaan, en soms heel soms..!
En als jij kan veronderstellen, vind ik knap, dat er overal een alternatieve oplossing voor is, één van de minste weerstand, vind ik dat knap.

Ik zou je wel een voorbeeld kunnen stellen, een heel verhaal, waar spontaan de tranen van in je ogen springen.
Maar dan wel van een stel, die heel veel pijn verdriet hebben gekend, die door gingen tot het bittere einde.........
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 12:56

SHANITA130 schreef:
Je kan niet als je zelf 50 bent ofzo, tegen een vrouw van pak 'm beet 40, zeggen dat iemand van 20 er beter uitziet...dan kan je dat nog zo eerlijk vinden van jezelf....
Maar...dát is niet eerlijk, want was het andersom, zij 20 en diegene 40 had je het andersom gezegd, grote kans dus.
Ik doel nu toen je een keer op CM zei dat iemand van 20+, dat je die liever zou willen dan mij, weet ff niet meer welk topic, kijk daarmee uit.

Zusterlijke Groet,

S. Knipoog smiley

Dat zette ik toch ook, het gras aan de overkant is altijd groener Gefrustreerde smiley mot je maar eens aan een koe vragen Geschokte, onthutste smiley het moet ook nog te (vr) eten zijn Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 74 Volgende
Pagina 15 van 74