Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 13:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | T was eigenlijk gister, maar toch wel heel mooi... toen vriendin me belde om te vertellen dat ze om iets voor 14.00 die middag een kerngezonde dochter op de wereld gezet heeft! |
Oh,wat gaaf!! Hoe heet ze en wanneer mag jij het kleine wonder bewonderen? GEFELICITEERD, tante Tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 11:11
Onderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
|
|
|
Chris.....TOP reactie!! Goed dat je van je laat horen, ik voel me erg veilig op CM ,juist doordat je zo adequaat reageert op meldingen.
Dank je wel voor je reactie, ik sluit me er volledig bij aan!
* een zeer tevreden lid *
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:09
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
PIETER649 schreef: | ow... euh... wat... euh.... leuk......
hoelang blijftie t nu doen? 3 dagen? een weekje hooguit ? |
Haha....ik mag aannemen veel langer dit keer want de buurman ontdekte dat de videokaart niet was aangesloten . Je bent nog niet van me af dus , gezellig hè!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:08
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
Sinds een paar weken zijn Jonathan890 en ondergetekende een CM setje ! Chris kan zijn succes lijstje weer eens gaan uitbreiden dus....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 08:03
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Komt allen gezellig vrouwen uitje! Meld je aan
Zo weer effe omhoog gehaald nu mogen de aanmeldingen binnen stromen toch Carin |
Heb er nu al zin in We moeten wel een deadline instellen, denk ik, in verband met het reserveren van de kaarten. Dus.......voor eind september kun je je opgeven voor een supergezellige avond met alleen maar CM vrouwen, staat nu al garant voor top avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 07:49
Onderwerp: Ik mis je....
|
|
|
Dit mee maken is het allerzwaarste als ouders.
Nooit meer haar zien lachen Nooit meer haar kunnen troosten Nooit meer horen als ze wat vertelt
Altijd bij De Vader mogen zijn nu Altijd vrij zijn van pijn en verdriet Altijd daar zijn waar Eeuwig leven is.
Maar oh.....wat is het gemis erg, de heimwee zo sterk. Chatuliem, ik wens jou, je voormalige vrouw en kinderen heel veel sterkte en kracht toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 07:44
Onderwerp: Masker
|
|
|
Wat mooi dat je dit plaatst. Er zijn vast velen die ( gedeeltelijk ) deze pijn herkennen. Ik wens je openheid en moed toe om iemand in vertrouwen te nemen. Fijn dat je dit met ons deelt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 07:02
|
|
|
HOERA......mijn pc doet het weer, de rust is gedaan dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:19
|
|
|
Hoi allemaal,
Even snel op Cm kijken bij mn ouders, zit voorlopig nog zonder pc en dus CM ,mis jullie wel hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 17:30
|
|
|
hoi CM vrienden,
Nog steeds is mn compu stuk , ben nu ff bij een vriendin het forum aan het bijlezen. Ik hoop nu dat ik va.woensdag weer online kan komen, mn buurman heeft connecties met een iter( of is het ict? ).
Tot gauw hopelijk!
Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:18
|
|
|
Ben nog steeds zonder pc , nu ff illegaal tijdens mn pauze Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 19:37
|
|
|
Hey mensen, mijn computer doet het al een paar dagen niet daarom geen berichtjes van mij , nu even bij mn ouders maar hoop dat tie het gauw weer gaat doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 21:25
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Lourens, gefeliciteerd met je 34-e verjaardag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 21:03
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
Wie gaan er mee naar Lenette van Dongen in februari 2011 / Rotterdam;
Tessybear Willemijn (met dochter misschien) Wadriaan Carin Peacedove (onder voorbehoud) Susannah Miekjes
Het is alleen voor vrouwen en er kunnen nog veel meer meiden mee! We zijn wel van plan ergens te gaan eten voor die tijd! Ga je mee? Gezellig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 21:01
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
lijkt me heel fijn jonathan ik zal mee uitkijken voor evt. lokatie hoe groot mag de groep maximaal worden denk je jonathan??? bij deze meld ik me dus aan onder voorbehoud.
dus de lijst; jonathan 890 willie400 carin303 suzanne475 marieke 897 tessybear 731 grace 585 (ondervoorbehoud)
als ik nog iemand gemist heb,zet jezelf erbij. Engeltje smiley
we zijn benieuwd jonathan of t van de grond komt,animo is er dus wel suc6 Knipoog smiley
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:55
Onderwerp: Uiterlijk of innerlijk
|
|
|
Als eerste kijk ik naar het uiterlijk, wat is zijn uitstraling/ zijn lach. Daarna lees ik zijn profiel door en als ik raakvlakken ontdek reageer ik.
Dus, ja uiterlijk is belangrijk maar niet het belangrijkste! Dat is voor mij of je met iemand je gevoel kunt delen, je vertrouwd voelt bij diegene en of je helemaal jezelf kunt zijn. Open deur is natuurlijk je geestelijk thuis voelen bij iemand!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 20:47
Onderwerp: Niet mokken maar ( meegaan) wokken
|
|
|
Leuk, gaan nu al 7 mensen mee Nu nog een vrijwilliger zien te vinden die de reservering wil gaan doen
Dus....wie bied zich aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:50
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
ERIK546 schreef: | Er staat in de Bijbel: gij zult niet oordelen.
Er staat ook wie zonder zonde is werpen de 1e.steen
En heb naaste lief als jezelf. Kan je dat niet heb je jezelf ook niet lief.
misschien een paar punten om goed over na.te denken. |
Eh......hoe bedoel je dit tov, het topic sex voor het huwelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zolang je ze niet frut knijpt wel ja. | Das dierenmishandeling, Visser, foei....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:03
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je hebt ook een knijpkat, , maar dat is wat anders. |
Die werken toch alleen in het donker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ze faked |
Hahaha......kijk eens naar links Mario, dit is nou Kruimel Niks faken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:31
|
|
|
Ik heb 2 foto`s van Kruimel op mijn profiel gezet, met veel moeite haar onder het bed weg kunnen halen, en dat allemaal voor jullie! Zie je, ik kan wel lief zijn als ik wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:30
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | dat niet alleen Carin! Moet je nagaan als al die nederlandse vrouwen googlen op libelle...en uitkomen bij de slimste man van CM!! Prima zet!
allemaal nieuwe libelle vrouwen op cm...tjonge..dat kan gezellig worden de volgende picknick |
Nu maar hopen dat deze vrouwen niet van picknicken houden en geen kinderen hebben Sorry, Chatuliem, kan het niet laten om je te plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:16
|
|
|
Meiden, beseffen jullie wel dat Chatuliem de slimste man van CM is? Door zijn libelle opmerkingen ( gouden vondst overigens) weten inmiddels ALLE vrouwen op CM wie Chatuliem is! Wedden dat hij het hoogste aantal bezoekers op zn profiel heeft? Petje af,Chatuliem, wij kunnen nog wat van je leren wat betreft aandacht vragen van het andere geslacht,slim!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:45
Onderwerp: Niet mokken maar ( meegaan) wokken
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Hebben we nu al besloten waar er gewokt gaat worden?
Als het in Utrecht is hoef ik er iig niet zo veel extra voor te reizen... gelet op m'n budget. |
Okè, laten we wat mij betreft, Utrecht dan maar doen, centraal voor ons allemaal en low budget.
Anita en Lepeltje,als jullie meegaan, zet je jezelf dan op de lijst bovenaan het topic? Tnx!
Vergeet ik de tijd erbij te zetten; tussen 18.00 en 18.30 uur? Ik moet namelijk overdag werken!
Laatst aangepast door
|
CARIN303
|
op zondag 1 augustus 2010, 15:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! |
Haha, waarom verbaast mij deze reactie toch niet? Pas op Chatuliem, je wordt voorspelbaar
Enne......heb je de kinderen ,dan heb je de ouders, tip misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar blijft de foto van kruimel? Onweer eng? Mijn katten vertellen elkaar : wouw, dat was een mooie flits. Waar zullen we kijken.. achter bij het raam of voor? Ter wijl de katten dan heen en weer rennen gaat de hond dan ook nog es voor het raam staan en kijken. Maar die vind er weinig interessants aan. |
Foto komt eraan hoor, probeer haar nu achter de bank vandaan te lokken, nog even dan,ga zo naar de kerk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ze houdt van onweer. | Nee Mario, dat kan niet hoor, als dat zo is krijg jij haar van mij, beloofd!!
Shoot...moet ik toch nog gaan opvoeden, onweer is ENG kruimel,ENG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:49
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Op de stekkerdoos |
haha, eng hè !!
Dr koppie kwam net boven de modem uit, toch even snel een foto gemaakt ( met flits ) en haar erachter weg gelokt, moet niet hebben dat dit haar favo plekje in huis gaat worden .
Vannacht heeft ze weer op het kattengrind geslapen maar nu ontdekt ze, heel voorzichtig, de woonkamer.
|
|
Naar boven |
|
|