Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:28
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Als Twente nu gewoon wint van AZ kan Feijenoord morgen 3 punten aan Sparta geven. Kan Feijenoord as weekend gewoon winnen van Twente. En Twente wint nog de laatste wedstrijd en wordt kampioen. Feijenoord wint nog even de beker. Sparta degradeert niet en ook geen nacompetitie. Toch nog een leuk seizoen.
Vanavond dus stap 1 van t ideale scenario !! |
helaas voor je heeft twente niet weten te winnen sterker nog ze hebben gewoon verloren dus wordt ajax gewoon kampioen
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 13 april 2010, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 13:37
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
Maar nog voordat Lot en zijn gasten konden gaan slapen, liepen alle mannen van Sodom bij Lots huis te hoop, jong en oud, niemand uitgezonderd. 5 ‘Waar zijn die mannen die bij je overnachten?’ riepen ze Lot toe. ‘Breng ze naar buiten, we willen ze nemen
CHATULIEM619 schreef: | Dit is een klassiek voorbeeld van inlegkunde. Je probeert je stelling op de bijbel te leggen. Gruwelen hoeft niet... niet iedereen hoefde homofiel te zijn lijkt mij...................
Hier lijkt me geen woord Frans bij Arjan, maar jij mag het wel proberen. De geloofwaardigheid van je stelling lijkt me niet bijzonder hoog toe. |
oke jij valt dus over dat woordje we is het niet zo dat als er een hele groep bij elkaar is dat er dan een aantal of misschien maar 1 spreekt namens de hele groep het lijkt me sterk dat het allemaal homofielen waren daar maar ja ik heb er niet voor gestudeert he dus jij zal het vast beter weten
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 13 april 2010, 13:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:25
Onderwerp: gebed voor mijn vader
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Vorig jaar heb ik gebed gevraagt voor mijn vader nu in dit nieuwe jaar gaat het nog steeds niet hoed met hem... en is hij weer verscheidene keren in het ziekenhuis geweest.... Helaas weten ze nu nog steeds niet wat er precies aan de hand is, Gister weer uitslag gekregen van vele onderzoeken, Het vermoeden is nu dat het helaas wel om kanker gaat, en waarschijnlijk zelfs al verspreid door het hele lichaam, Binnenkort word hij weer opgenomen voor verder onderzoek en worden er uit verschillende organen stukjes weggehaald om op kweek te zetten... Daarom mijn vraag willen jullie bidden voor mijn vader en mijn moeder dat ze deze tijd goed doorkomen... en dat de uitslag uit eindelijk toch mee mag vallen, Of dat er uit eindelijk toch duidelijkheid mag komen zodat er iets gedaan kan worden... Helaas gebeurt er tot op heden niets... |
heel veel sterkte doessie ik denk aan je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:18
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met dat van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ? Pastie bij mijn keukenhanddoekje?
|
oei moet ik hard wringen mijn keukenhanddoekjes zijn nl blauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:11
Onderwerp: Afscheid
|
|
|
WILMA729 schreef: | Anita verwijdert zichzelf???? |
tja kan ook nog blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:59
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op dinsdag 13 april 2010, 15:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:48
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Als je niet weet, waar het over gaat jou dan maar liever je mond......dan lijk je wijs.....
Net als in spreuken staat: Zelfs een dwaas lijkt wijs, als hij zwijgt.... |
aangezien ik redelijk dwaas ben dacht ik maar te zwijgen maar een beetje fatsoenlijker mag wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 13:51
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Er stond nog iets meer Arjan, aan de hand daarvan deed ik mijn uitspraak. Heeft de pers zich daar ook zo mee bemoeit dan, hoeveel van die 13 jarige meisjes plegen zelfmoord of laten abortus doen als ze merken zwanger te zijn. Laat het zeilmeisje lekker zeilen, laat de pers en de overheid zich maar druk maken om zaken die er echt toe doen !!!!! |
ja is ook zo maar gaat het hier nu over gewoon zeilen of over rietzeilen
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op maandag 12 april 2010, 13:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 13:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar eigenlijk zijn we het dus eens Mar,alleen is onze aanpak anders. En ik heb nooit beweerd dat ik mooi ben(zul je van jezelf vinden zeg,yek).......ik probeerde juist uit te leggen dat dat voor mij in een man niet belangrijk is.
De woorden van de anderen over mij moet je met een hele flinke korrel zout nemen hoor,ik ben zo doorsnee als een mens maar kan zijn |
daten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 13:43
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik vraag me wel eens af: als alle chatters real-life om een grote ronde tafel zouden zitten, zouden ze dan nog net zo reageren op elkaar als nu vaak in de chatroom? |
misschien vliegen ze elkaar dan wel letterlijk in de haren maar ik denk dat het wel mee zal vallen dan zie je door iemands houding wel hoe er iets bedoelt wordt en kun je ook makkelijker reageren op elkaar vaak worden dingen als grapje bedoelt en komt het anders over of juist andersom
iig was het stappen in groningen idd een succes en misschien voor herhaling vatbaar
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op maandag 12 april 2010, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 21:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | applausje voor liesbeth!! ik heb ook ongeveer een jaar zonder foto op cm gestaan, en ik geloof niet dat ik verlegen ben, of een muurtje om me heen heb. angst voor afwijzing herken ik ook niet zozeer.......
nu ligt het er misschien aan dat ik ook vrouwen-ogen schijn te hebben, maar ook ík heb bij leanne nog niet echt holle woorden kunnen ontdekken, wel humoristische woorden, waar de glimlach en levenslust inderdaad doorheen schemert. leanneke; je lijkt me een heerlijk mens; en ik hoop van harte dat we elkaar met de picknick even spreken!! |
ik ken leanneke een beetje heb haar ook al een paar keer ontmoet en is idd een heerlijk mens en qua uiterlijk heeft ze ook niks te verbergen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 23:36
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANITA324 schreef: | Psst...
Weetje.... ik heb een geheim...Ja een geheim
Een heel mooi geheim....Niet vertellen hoor...
Er is iemand...Ja iemand die...In mijn leven... is gekomen...
En weet je...
Ben zo blij...Ja blij van hart...Mag dit zo zijn...
Mijn leven ligt in Gods hand. |
oh is dat geheim? zal het niet verder vertellen mijn leven ligt ook in Gods hand en daar heb ik nooit een geheim van gemaakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 15:24
Onderwerp: kennen jullie dat?
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Toch maar tekst weg gehaald wist niet wat ik er mee wilde nl...... |
nee dat ken ik niet maar als jij al niet weet wat je ermee wilt weet ik het al helemaal niet denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 21:10
Onderwerp: Waarom zo moeilijk?
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Dank je Renske....het wordt me niet iedere dag gezegd, dat ik iets tactischer breng.... |
graag gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 20:07
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dus Bull is een uitzondering?? Die deed mee met de drentse fiets4daagse, in Meppel geloof ik. Ging eerst op zijn fiets, vanuit Assen dacht ik, naar Meppel, dan de route fietsen, en daarna nog weer terug..... Respect !!!!!! |
ohh en jij gelooft dat hij moet hier eigenlijk alles op de fiets doen van mij de eerste keer dat ie hier fietste lag ie na een minuut al op apegapen maar hij begint ondertussen idd een uitzondering hierop te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 19:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nou nou chat, het lijkt hier alsof jij wilt zeggen dat jij met de juiste bril leest.
dat gevoel heb ik ook regelmatig als ik chats opmerkingen en reacties lees
Ieder geloofsgemeenschap heeft zijn eigen visie op dingen. Ik weet weinig van de kerkgeschiedenis af, maar het word voor mij tijd omdat weer eens op te pakken. Kijken waar de leer geschillen liggen, en hoe dat allemaal gekomen is. |
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op zaterdag 3 april 2010, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 19:36
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Om eerlijk ter zijn....ben ik ook van jou geschrokken. Waar heb je het eigenlijk over....... Ik vind je een vat vol tegenstrijdigheden. |
tja dat is nu net wat ik ook wel eens probeer duidelijk te maken alleen breng jij het iets tactischer misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 19:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en misschien kom je er dan achter dat het zonde van je tijd is geweest, om na te gaan waar alle conflicten vandaan zijn gekomen, mariska; t lijkt mij sneller en nuttiger om johannes 17 eens door te lezen daar staat het gebed van de Heere Jezus zelf;
vers 19; en ik heilig Mijzelf voor hen, opdat ook zij geheiligd mogen zijn in de waarheid. 20; en Ik bid niet alleen voor dezen, maar ook voor degenen die door hun woord in Mij geloven zullen. 21; opdat zij allen één zijn, gelijk Gij, Vader, in Mij, en ik in U, dat zij in Ons één zijn, opdat de wereld golove, dat Gij Mij gezonden hebt. 26;.....opdat de liefde, waarmee Gij MIj liefgehad hebt, in hen zij, en Ik in hen.
hier staat toch, dat de kerkscheuringen/kerkelijke verdeeldheid er niet had moeten zijn, en door deze conflicten de liefde van God/de Heere Jezus wordt geblokkeerd, waardoor wij als mensen de liefde mislopen? of zie ik dat fout........... |
dat kan dan wel zo zijn maar we hebben met het feit te maken dat er heel veel verschillende kerken zijn en als je het forum leest snap je wel een beetje hoe dat kan en dat het niet zomaar te veranderen is het kan daarom juist heel zinnig zijn om eens te kijken waardoor de kerken zo verdeeld zijn en of je op de juiste plaats bent in de kerk waar je zit er zijn tenslotte zoveel kerken dat je vaak niet eens meer weet wie nou wat belijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 april 2010, 19:16
|
|
|
wij hebben gegourmet errug lekker hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 april 2010, 18:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | CROSSROAD317 schreef: Dat overkomt alleen een vrouw ......
Bij mij was 't alleen maar een klein paaltje, maar balen is het wel. En zou het alleen een vrouw overkomen? Of houden de mannen het gewoon voor zich Tja, zo kan ik het ook. |
tja maar ik reed op m'n fiets en aangezien de meeste mannen niet zo vaak op de fiets zitten.......
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op vrijdag 2 april 2010, 18:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:51
|
|
|
hoe oud ben je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:26
|
|
|
sorry chat maar ik vind je een beetje schijnheilig hier op het forum mooie woorden maar in de chat laat je er soms weinig van zien en praat je wel eens anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 22:01
|
|
|
MARISKA601 schreef: | om 09.00 uur zal cm uit de lucht gaan duurt tot 21.00 uur. dit om nieuwe software te instaleren. sorry voor het ongemak.
groetjes van het team. |
pfff bedenk wat beters hier trapt niemand in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:32
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | moest pas ergens een antwoord geven,.....waar ik nooit dood gevonden zou willen worden...... t antwoord weet je dan wel ...020
ben er 2x geweest ... wedstrijd van nederlands elftal....gebukt naar binnen, zie je dat logo tenminste niet, wel constructief (haha...interesse vanwege mijn werk) maar wat een afgrijselijke acoustiek.....
er is maar 1 stadion in t land en 1 club..... ben niet alleen maar fan vanwege t voetbal, anders zou ik voor geen enkele nederlandse club zijn, doe mij dan maar Barcelona, Arsenal, Manchester, Liverpool of zoiets....dan hebben we t over voetbal.
Voor mij is t emotie, beleving dus in Nederland is t feijenoord. |
ach ik zal het je maar niet kwalijk nemen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:14
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Daar ken ik er nog één van, benieuwd of ze ondertussen al het glas uit haar hoofd heeft ..... |
oh wie??? pfff ben gelukkig niet de enige dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kunnen we het weer over voetbal hebben? Als alle zuurpieten nu eens anderen een pleziertje gunnen. Discussies over zondag kun je een nieuw topic over beginnen. Ik denk er over een jaarabbo te nemen op FC Groningen. |
als je een jaarabbo neemt kun je beter eentje nemen van een goede club ajax dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 13:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat overkomt alleen een vrouw ...... |
ik rij anders nooit tegen stilstaande bomen alleen tegen stilstaande lantaarnpalen en die lantaarnpaal staat er al jaren en dan nog schelden tegen die paal hoe blond kun je wezen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:59
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | voorstel:
zaterdag 22 mei |
tja wilde me net opgeven maar 22 mei kan ik niet veel plezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:53
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Iedereen een hele dikke knuffel |
een hele dikke knuffel terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:36
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | zo weer een voor op de zwarte lijst ... whahhahaha
hoop dat je toch zwaar ongelijk krijgt met dat 020 |
ik heb altijd gelijk en als ik geen gelijk heb dan stiekem toch dus heb jij dan automatisch ongelijk
|
|
Naar boven |
|
|