ChristianMatch

Forum

Berichten van MIEKE364
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKE364
Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 23:43
BerichtOnderwerp: Retraite

ZINGA672 schreef:
Oeps... pak dan maar snel een schaartje en knip 1 Petrus 3:15 uit je Bijbel:

"Maar heiligt de Christus in uw harten als Here, altijd bereid tot verantwoording aan al wie u rekenschap vraagt van de hoop, die in u is, doch met zachtmoedigheid en vreze, ..."

GrZ!

Dat is vanuit een andere invalshoek. Het gaat hier niet om rekenschap vragen van de hoop die in mij is, dat lijkt me duidelijk. Het is proberen mij uit te lokken en negatief neer te zetten, mijn woorden in twijfel te trekken en te laten zien dat de eeuwige wijsheid van chatuliem heerst en dat ieder ander uit de nek kletst en met zo een 'broeder' ga ik de discussie niet aan, dank je feestelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:18

CHATULIEM619 schreef:
Het is juist een verdiepingsvraag, de vraag waar alles om draait. Zoals ik in mijn eerdere bijdrage de tekst van Paulus geciteerd heb, de rechtvaardige zal leven door geloof alleen. De vraag is volkomen legitiem, omdat jij vindt dat je God ook kunt vinden door yoga en andere religies. Mijn vraag blijft daarbij rechtovereind: Ken je God? En daar is niks verwijtends of denigrerends aan.

Hieruit blijkt dat jij uit mijn antwoord wel eens even zal opmaken of ik wel gerechtvaardigd ben te leven teneinde mijn geloof aan een keuring te onderwerpen. Het moet toch niet gekker worden.... Verraste, verbaasde smiley
Je vraag zou moeten zijn geloof je in God?
Een aanmatigende vraag overigens, ken je God. Dat is een zaak tussen Hem en mij en daar heb jij niets te maken, Chatuliem.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:06
BerichtOnderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?

THOMAS968 schreef:
Ik zat even nog in een paar oude topics te lezen en zag deze ook nog even. Ik wil nog wel even kwijt dat het natuurlijk perfect is dat je deze stap heb gezet. Het is beschamend dat je het aanvankelijk niet durfde te vertellen. Jij hoeft je niet te schamen maar wel de mensen die er voor gezorgd hebben dat je dit eerst niet op CM durfde te zeggen uit angst dat het weer dezelfde laaghartige reacties zou geven als in een eerder topic. Inderdaad ik duid op: Maar we houden van je Mieke, nadat het tegendeel wel heel duidelijk was gebleken. Op CM zitten en niet durven zeggen dat je belijdenis hebt gedaan omdat je zelfingenomen en afwijzende reacties verwachtte? Dat zou toch op CM zeker niet moeten kunnen als iemand belijdenis doet en de eerder genomen keuze voor Christus daarmee openbaar maakt.

Thomas.

Wat verrassend is deze warme reactie, Thomas. Het kan inderdaad erg pijnlijk zijn om op je christenzijn te worden aangevallen; iets wat zo persoonlijk is en zo'n grote en belangrijk plaats in je leven inneemt. Des te harder komt het aan als je wordt gekwetst door mensen uit je 'eigen groep' van wie je opbouwende kritiek mag verwachten maar geen reacties zoals ze hier op cm vaak worden uitgedeeld. Maar ja, ook christenen is niets menselijks vreemd, kijk maar naar de geschiedenis.
Jouw reactie is hartverwarmend en daar laaf ik me aan.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 22:25

PIETER649 schreef:
en als n ander het had gezegd?

Kinderachtig, Pieter, het gaat hier duidelijk over de inhoud en niet op de man.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 22:23

CHATULIEM619 schreef:
Wordt het soms te confronterend? Ik geloof nl dat het evangelie altijd confronterend werkt. En dat we in die zin te lief zijn geworden voor mensen. Je kunt jezelf christen noemen hoewel je niet gelooft in de bijbel God of Jezus. Eerlijk gezegd heb ik behoefte aan nieuwe definities...

Heeft niet met confronteren te maken, Chatuliem. Wel met respectloos over mensen schrijven zoals hierboven weer.
Steek je hand eens in eigen boezem voordat je dingen over anderen impliceert zonder ook maar enige grond dan je eigen achterdocht.
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om het geloof van een christen in twijfel te trekken, ook al ben je ervan overtuigd - blijkens in je spreken - dat dat wel zo is. Een respectloze en denigrerende houding ten aanzien van je broeders en zusters is opbouwend noch terechtwijzend.
Paulus wijst ons christenen erop onderling de vrede te bewaren, stoken en respectloos spreken over en met je broeders en zusters werkt dat tegen. Aan de vruchten herkent men de boom, Chatuliem.
Vrede zij met u.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 22:17

CHATULIEM619 schreef:
He t is eigenlijk vreemd dat een volkomen gewone vraag als kwetsend beschouwd wordt. Terwijl het toch een belangrijk gegeven is. In je bijdragen laat je zien dat er in jouw ogen ruimte is om je open te stellen voor andere religies en godsdiensten. En je verwijt ons dat we dat niet doen en dat we bekrompen denken. Er is in mijn ogen een duidelijk verschil in opvatting en dan mag ik best wel doorvragen en ik hoop dat je nu eens duidelijke antwoorden geeft.

Het zijn je eigen woorden die je gebruikt, Chatuliem, niet de mijne. Je zet jezelf op de kast in deze, mij niet, hoor.

Wat jij doet is niet doorvragen, Chatuliem, het is denigrerend bedoeld en dat druipt ervan af. Denk niet dat jouw mening de enige juiste is, dan zal je toch echt die balk eens uit je eigen oog moeten halen, he.
Wanneer heb je nog in de brieven van Paulus gelezen?
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 16 augustus 2010, 22:12

PIETER649 schreef:
Allemaal geneuzel die retraite, yoga etc.

Zorg gewoon dat je een gezonde geest in een gezond lichaam houd.
Heb het naar je zin!!

Of werk er aan dat je het naar je zin krijgt... wedden dat je het dan ook al naar je zin hebt!! Lachende smiley

Dus omdat jij het niks vindt mag het maar geneuzel genoemd worden, en jij verwijt mij een eigen mening te hebben?!!
Verder alles goed, Pieter?!!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:44

MARIJAN072 schreef:
Chat, weet je dat iemand ook kunt kwetsen met zo'n opmerking? 'k Begrijp goed, dat Mieke hier niet op ingaat.

Dank, Marijan, dat zal ik ook niet doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 21:43

WILLEMIJN232 schreef:
Als je dat nu nog niet weet na al die boeiende en doordachte intelligente postings van Mieke vraag ik me af of jij echt een intelligente onderzoekende geest(jouw woorden!) hebt......Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar dat is heel wat anders........
lees het forum eens zou ik zeggen........... Knipoog smiley

Nou, Willemijn, dat is nog es een warm compliment, dank je wel.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:47
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010

EVA685 schreef:
Zaterdag 14 augustus:

LIEDEREN ONDERWEG!

Velen van MIJN dicipelen moesten in het duister blijven, eenzaam en zonder vrienden.
Zij kwamen met moeite vooruit, al zingend.
Ook jullie moeten liederen zingen onderweg.
Zou IK je voet op een onbetrouwbare ladder plaatsen?
Misschien kun je niet zien of de ladder goed bevestigd is, omdat dit verborgen is in de schuilplaats van de Allerhoogste, maar als IK je heb gevraagd er op te stappen en hem vastberaden te beklimmen, dan kun je er zeker van zijn, dat IK jou ladder stevig heb vastgemaakt.

Dank je, Eva, voor al je prachtige bemoedigingen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:28

CHATULIEM619 schreef:
jammer dat je mensen afschildert als dom en bekrompen als ze het evangelie serieus nemen. Van mezelf mag ik zeggen, dat ik een intelligente onderzoekende geest heb, maar dat dat niet het doel van mijn leven is. Mijn doel is met mijn intelligentie God te dienen. En als dat in jouw ogen beperkend is, in mijn ogen is het juist verrijkend. Want uiteindelijk gaat het er niet om hoeveel je weet, maar of je God kent....

Dit is ook weer woorden in de mond leggen, Chatuliem, makkelijk en onwaar.
Beschuldigend vingertje terwijl je van alles suggereert, dat is heel lelijk doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:15

ZINGA672 schreef:
Ik denk dat je wel boos bent; je haalt er ineens van alles en nog wat bij zonder dat ik dit ooit genoemd heb. Bovendien begin je te spreken in termen van "ons" en "jullie".

Je kunt mijn argumenten niet weerleggen en daarom probeer je mij nu af te schilderen als een domme, geïndoctrineerde trut die nog nooit iets heeft gelezen. Die krampachtig en sidderend van angst alleen het O.T. durft open te slaan.

Je laat je nu wel heel erg kennen.

GrZing!

Wat een schandalige, hysterische reactie op een volstrekt normale posting. Je zou je moeten schamen, Zinga voor onchristelijk, onverdraagzaam, volstrekt over de top reageren.
Op een lage manier een intelligente deelnemer van cm - die hier net op het forum binnenkomt - aanpakken en platvloers van allerlei naars suggereren met grove taal en woorden in de mond leggen; onsportief en beneden peil.
Het haalt de kwaliteit van dit christelijke, democratische forum naar beneden en dat neem ik je kwalijk, als vrouw en als christen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:08

FRANKT627 schreef:
"als een domme, geïndoctrineerde trut die nog nooit iets heeft geleze"...neen Zing, dat is je eigen interpretatie. Dat heb ik zeker niet zo bedoeld. Ik heb er zelfs niet aan gedacht. Als dat zo bij je overkomt dan vind ik dat spijtig en wil ik me verontschuldigen? Ik wil niemand beoordelen en zeker niet veroordelen. Ik geef een weerwoord op wat ik lees en zelf heb ervaren. Iets echt ten gronde weerleggen is ook weer niet mijn bedoeling. Indien ik dit wel zou willen proberen dan zou hiet niet via een forum gaan.

Voel je, aub, niet aangevallen door mijn mening. Ik ben ook maar een mens met opvattingen die misschien helemaal niet de juiste zijn.

In Pace et Charitate.

Frank

Dit is de omgekeerde wereld zoals helaas zo vaak op cm. Niet te geloven....dat je met een intelligente onderzoekende geest door het stof moet. Zoals je op een onverdraagzame, ondemocratische, onchristelijke, benepen en benauwde manier op een volstrekt normale posting wordt aangepakt. Zinga zou het beter staan zich te verontschuldigen bij jou, Frank.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:58
BerichtOnderwerp: Kinderkamp

WILLEMIJN232 schreef:
Het is wel een schattige foto vind je niet??? Knipoog smiley

ja, echt schattig. Die door de zon gebleekte wenkbrauwtjes..... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:28

ZINGA672 schreef:
Ik denk dat je wel boos bent; je haalt er ineens van alles en nog wat bij zonder dat ik dit ooit genoemd heb. Bovendien begin je te spreken in termen van "ons" en "jullie".

Je kunt mijn argumenten niet weerleggen en daarom probeer je mij nu af te schilderen als een domme, geïndoctrineerde trut die nog nooit iets heeft gelezen. Die krampachtig en sidderend van angst alleen het O.T. durft open te slaan.

Je laat je nu wel heel erg kennen.

GrZing!

wie laat zich hier nou kennen??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:26
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

BEHAPPY332 schreef:
De internationale wedstrijden zijn weer begonnen:

Mieke twelf points. Mique doeze pwaa.

Oordeel van de jury: this is a 100% foel ent ol reit respons toe the kwestion !
Give hur ee bik applausssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

goed opgelet he, nooit te beroerd om van een ander te leren....

Verlegen lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:20

FRANKT627 schreef:
Hoi,

Ik vind het wel goed dat je Helen Palmer aanhaalt want dan heb je ool zeker dit grondig gelezen van haar.

http://www.spiridoc.nl/palmer.htm

Wat is er mis om jezelf te leren kennen? Ben je misschien bang? Is het werkelijk geneuzel? Moet je echt klakkeloos aannemen wat bepaalde strekkingen (die meestal afscheuringen zijn van het originele) als "wet" verkondigen? Van mij mag het hoor. Ik heb er geen probleem mee. Je mag immers voor jezelf uitmaken of je in een krampachtige geloofsleven wilt functioneren. Laat je maar overdonderen met een straffende God en hel en vagevuur. Als je dan goed nadenkt over die liefde van God voor ons gewone stervelingen en aan de straffen die Hij heeft wanneer we afdwalen zijn we (jullie) ons dan niet aan het tegenspreken? De Shrift bestaat niet alleen uit het OT...Leer de Bijbel lezen zoals hij geschreven is. Met al zijn boeken. Leer ook de tijfsgeest te ontdekken én lees ook eens werken die geschreven zijn rond de Schrift. Verdiep je eens in de theologie, de filosofie en de psychologie. Dan pas kan je wat te weten komen. Indoctrinaties zijn uit den boze. De geschiedenis heeft ons dat toch geleerd? Toch?

Frank (ik ben niet boos hoor en ik veroordeel zeker niemand...)

Knap staaltje Frank, complimenten.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:13
BerichtOnderwerp: Kinderkamp

CHATULIEM619 schreef:
Zo ik ben er weer. Uitgeput en voldaan.

Uploaded with ImageShack.us
Hoe ze het voor elkaar krijgen, dat als je je ogen maar tien minuutjes dicht doet ze meteen een fototoestel bij de hand hebben, is mij een raadsel.

....je ziet er zo echt onschuldig uit....dat wilden ze natuurlijk vereeuwigen....hoe ziet je strenge maar rechtvaardige jeugdleider eruit aan het eind van de jeugdkampweek......
Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:07
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

JOS689 schreef:
Wat was je mooiste moment vandaag en hoe zou je dat willen delen met je partner ?

Nu is een goed moment.....gezellig meisjescadeautjes ingepakt met roosjes en strikjes voor mijn schoondochter, de bloemen in de goede kleur kunnen vinden (hoop ik), de tuin weer een beetje toonbaar en drie weken vakantie voor de boeg.....yep....'t leven is goed Lachende smiley met blinkend witte tanden .....

ok ok ok met partner.....eh lekker achterover in de comfortable bank....met wat lekkers nog even napraten...

.....of.....nu ruggelings in het warme zand van Scheveningen samen naar het vuurwerk kijken (internationale wedstrijden zijn weer begonnen), ook met wat lekkers, ja en daarna nog even warmer worden bij een open haardje met een goed glas en nog wat lekkers.....mijn partner eehh...een hapje

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 14 augustus 2010, 22:11
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:25
BerichtOnderwerp: ervaringen met seeddaten

PETRA883 schreef:
Hallo,

Ik heb de smaak van het forum te pakken..... Knipoog smiley
Wie heeft er ervaring met speeddaten? binnen kort is dat (weer) begrijp ik. Nu zit ik enorm te dubben of ik daar heen zal gaan of niet.
Wat kan ik er van verwachten....Ik ben niet zo'n enrome held Verlegen lachende smiley maar lijkt me toch ergens ook wel eens leuk om mensen face to face te ontmoeten.

hebben jullie hier misschien positieven ervaringen mee en kunnen jullie mij missch over de denkbeeldige streep trekken? of juist helemaal niet.

groetjes Petra

Van het effect van dat typefoutje ben je nog niet af, hè? haha, flauw he?

In het kader van kennis maken met elkaar heb ik weleens gespeeddate (schrijf je dat zo Smiley die vol vragen zit ) niet om een relatie te vinden maar op de openingsavond van het nieuwe seizoen van de gemeente waar ik kerk.
Het voordeel vind ik dat je heel snel even contact maakt met mensen. Zo kan je 'kiezen' met wie je eventueel verder wilt kennis maken. Zo werkt het en daar is het voor en het is ook een goede oefening om je zelfvertrouwen te vergroten. Iedereen vindt het een beetje spannend en dat is juist leuk! Ik zou het doen als ik jou was en relativeer het gewoon wat, zie er het plezier en de lol van in! Het is leuk nieuwe mensen te ontmoeten en je leert ervan "jezelf neer te zetten." Het wordt je wat meer duidelijk hoe je jezelf ziet en wat je nou eigenlijk zoekt in een potentiële partner. Succes en veel plezier.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 17:27
BerichtOnderwerp: Gebed voor heelheid van de schepping

ARNOLD765 schreef:
wil natuurlijk niet zeggen dat we dan maar moeten aan rotzooien,tuurlijk niet.
maar heelheid komt pas als de heer terugkomt
dat blijft ook staan

Dat neemt niet weg dat er voor mag worden gebeden, ook dat is een opdracht.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 17:21

EVA685 schreef:
Vanavond in de Gebedsroom besteden wij er aandacht aan Mieke, ook zal ik zelf ervoor bidden, vreselijk deze toestanden.

Dank je Eva, dat doet goed.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 17:20

ARNOLD765 schreef:
ik wil je niet teleurstellen.
maar er staat in de bijbel dat de aarde in barensnood is en aan de vruchteloosheid is onderworpen.
heelheid komt er als de here jezus terugkomt.
we leven in een zondige wereld
arnold
als je wilt wil ik de plaatsen in de bijbel wel voor je opzoeken
arnold

Ja, zo lust ik er nog wel een paar, Arnold. Dus laat Gods water maar over Gods akker stromen en zoek het maar uit. Dat is geen inhoud geven aan het christen zijn, he...
We zullen moeten redden wat er te redden valt en dat staat ook in de Bijbel.
We zullen het zout zijn en niet lauw. We zullen rechtvaardig zijn en barmhartig en we zullen ons ontfermen over wat zwak is en geen stem heeft, niet voor zichzelf kan opkomen.
Dat alles is tegen de natuurwetten, dat is helder maar wel de opdracht van Christus totdat Hij komt.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:28
BerichtOnderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!

BEHAPPY332 schreef:
Ja, maar jij bent een uitzondering,
jij bent:

une grise éminence

en voor alle zekerheid
dat is heeeeeeeeeeeel
wat anders dan:

un crise permanent.

Verlegen lachende smiley pfffff
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:23

BEHAPPY332 schreef:
ik wordt moe
en heb dit bericht tig keer proberen te veranderen
nadat ik het geschreven had...

in kleur
en dat lukte niet
en toen
en toen

en toen

werd het vanzelf weer GRIJS !!!!

Afgrijselijk!!!

Wie houd hier nu van grijs???
Niemand toch??????????????

ja, ik!
Lachende smiley

Je hebt hard gewerkt Happy, slaap lekker! Enne het gaat toch om de inhoud en kleur ach...en zeker uit een doosje...is beperkt houdbaar....dus relatief maar een rode roos.....wat een kleur...

Laatst aangepast door
MIEKE364
op donderdag 12 augustus 2010, 00:26
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:21
BerichtOnderwerp: kreet van de week

TESSYBEAR731 schreef:
A friend is one who believes in you, when you have ceased to believe in yourself!

Friendship is like a flower growing by the side of the road
never try to pluck it or to possess it
and it will blossom for you

Tibetan proverb
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:13

BEHAPPY332 schreef:
Met mijn neus in een grote rode roos

wordt nog een gevleugelde uitdrukking van je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:11

BEHAPPY332 schreef:
Ah wat lief:

links: Kussende smiley

rechts: Kussende smiley

en links: Kussende smiley

Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:10

BEHAPPY332 schreef:
BEHAPPY332 schreef:
CITAAT VAN MIEKE ZIE PROFIEL:

Overal waar ik Gods Liefde ervaar, dat kan op een heldere winteravond zijn met mijn hoofd in mijn nek in de tuin staan genieten van een sterrenhemel of volle maan. Met mijn neus in een grote rode roos

Kon niet missen he?
Of is dit tegen de wet, dat ik een zin van jouw profiel kopieer?
Eerlijk zeggen hoor, dan betoon ik spijt
en verwijder deze dan alreeds nu verwelkte roos per direct.
Maar ik veronderstel, dit is een roos, die altijd en eeuwig bloeit!

P.S. Met al je levenservaring ben jij zelf inderdaad wel het voorbeeld van een bloem die steeds meer geur en kleur aan het leven geeft, naarmate die bloem sterker geworteld is in het leven...

DE
[color=#4B0082]HOOFDVRAAG
' WAS, OF WIJ ONZE GRIJZE HAREN MOETEN VERBERGEN.

NU BLIJKT, WIJSHEID KOMT MET DE JAREN
EN IS DUS TE TELLEN AAN DE GRIJZE HAREN

HET ANTWOORD OP DE HOOFDVRAAG IS DUS:

GRIJS MAG, GRIJS MOET,
MAAR ALS JE HET VERBERGT ONDER EEN WOLK VAN GLANS
DAN IS HET OOK GOED.[/b][/color]

Knipoog smiley

Helemaal mee eens, en via een dichterlijke omweg weer ontopic
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:52

BEHAPPY332 schreef:
CITAAT VAN MIEKE ZIE PROFIEL:

Overal waar ik Gods Liefde ervaar, dat kan op een heldere winteravond zijn met mijn hoofd in mijn nek in de tuin staan genieten van een sterrenhemel of volle maan. Met mijn neus in een grote rode roos

Kon niet missen he?
Of is dit tegen de wet, dat ik een zin van jouw profiel kopieer?
Eerlijk zeggen hoor, dan betoon ik spijt
en verwijder deze dan alreeds nu verwelkte roos per direct.
Maar ik veronderstel, dit is een roos, die altijd en eeuwig bloeit!

P.S. Met al je levenservaring ben jij zelf inderdaad wel het voorbeeld van een bloem die steeds meer geur en kleur aan het leven geeft, naarmate die bloem sterker geworteld is in het leven...

Keurig met bronvermelding zoals het hoort he Happy. Deze is echt van mij, ja, uit mijn eigen brein en hart ontsproten. Blij dat je het mooi vindt en er vrij op associeert. Met je talenten woekeren (in de goede zin des woords he) is gehoorzamen aan je gaven en er wel mee doen en dat is tot je bestemming komen, Happy, je ster schittert aan het firmament!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKE364
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 26 Volgende
Pagina 15 van 26