ChristianMatch

Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:05
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind

ROELANDE345 schreef:
mm ik was niet van plan om naar china te gaan en ik heb er al 8 6 zonen en 2 dochters gebaard dus lijkt me meer dan genoeg

inderdaad, hoor, roelande; méééér dan genoeg; nu ben IK aan de beurt.............. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:00
BerichtOnderwerp: Die in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten..

HEIDE115 schreef:
mooie regels hoor; hier.
maar de werkelijkheid van het echt "zitten in de schuilplaats des Allerhoogsten" stijgt boven al je geschrevene uit..vooral als we/jij hier geen deel aan hebben leren krijgen.
dan kunnen we overal wel mee gaan instemmen..en zoveel opschrijven.
en roepen.."ja zo staat het er"..allemaal mooi hoor.
Ik zie hier echt niets over jouw "zitten in die schuilplaats"..wat arm.

weet je..als je daar ooit hebt gezeten, dan zie ik God in jouw leven.
want dan praat je niet over Jezus, dan kan ik Hem in jou zien
.

prachtige reactie, heide; zo is het; en een veiliger en geborgener plekje is er nergens te vinden!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:51
BerichtOnderwerp: Als je zegt God lief te hebben..

ik moet bij het lezen van het forum denken aan de waterbalonnetjes die de kinderen hebben opgeblazen vandaag;
van die hele kleine balonnetjes, weet je wel?
als je hen flink opblaast lijkt het heel wat, maar ja, als je er eventjes in prikt, stelt het zo weinig voor.........

soms denk ik; het leven kan zo eenvoudig zijn; kleine kinderen kunnen je in hun spel zoveel leren.
ik heb twee weken vakantie achter de rug en enorm genoten van het spel van de kinderen om me heen.
8 (pleeg-)kinderen vanuit 6 woonsituaties; een (letterlijk) veelkleurig en warm gezelschap.
wat kan het me dankbaar stemmen als iemand dan zegt; "ik heb die hele twee weken nog niet eenmaal ruzie gehoord, wat hebben jullie het toch gezellig met elkaar!!"

"Als je zegt God lief te hebben", is de titel van dit topic......
en ik zeg; dan mag je dat in al je eenvoud, puur door gewoon jezelf te zijn met elkaar, iets uitstralen naar de mensen om je heen!

hannah.............dankbaar (en op dit moment KAPOT en VERSLETEN)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:31
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

TALLGUY817 schreef:
Wat hanteer jij voor een vertaling?

Isa 54:14 Gij zult door gerechtigheid bevestigd worden; wees verre van verdrukking, want gij zult niet vrezen; en verre van verschrikking, want zij zal tot u niet naken.
Isa 54:15 Ziet, zij zullen zich zekerlijk vergaderen, doch niet uit Mij; wie zich tegen u vergaderen zal, die zal om uwentwil vallen.
Isa 54:15 Ziet, zij zullen zich zekerlijk vergaderen, doch niet uit Mij; wie zich tegen u vergaderen zal, die zal om uwentwil vallen.

een prachtig bijbelgedeelte uit jesaja;
je zou dit gedeelte eens kunnen lezen naast psalm 37, die ingaat op hoe je met mensen om kunt gaan die je onrechtvaardig behandelen; je zou dan vrij veel paralellen tegenkomen.
vooral vers 8 en 10 vind ik in dit verband wel passend.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:13
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

JANS221 schreef:
Ik zou toch voor de wasmachine gaan??? Knipoog smiley

tja, meid; maar de inflatie, he?
ik dacht; als ik nu eens wat meer aan budget beheersing doe via de prijzenton, dan scheelt dat weer; maar daar trap je dus niet in???

zucht..........wat kan het leven toch DUUR en INGEWIKKELD zijn
ik ben aan vakantie toe!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 juli 2012, 00:10

TALLGUY817 schreef:
Lijkt me gezellig.. ik moet straks even mijn agenda raadplegen, maar ik denk wel dat het gaat lukken!

meneer V,
u kunt zich de moeite wel besparen uw agenda te raadplegen.
in vier jaar heb ik nooit iemand teruggewezen die graag mee wilde naar een BBQ of picknick die door mij werd georganiseerd, maar bij de organisatie van deze uitjes ga ik dan ook uit van de stelling "een ieder die gezellig kan doen kan meedoen."

u valt dus niet in de doelgroep waarvoor dit uitje georganiseerd wordt, en dus wordt u NIET verwacht op de bbq/picknick van 4 augustus.
mocht er na het lezen van dit bericht voor u nog enige onduidelijkheid bestaan over wat ik bedoel, dan zou ik u zo vriendelijk als ik kan opbrengen willen verzoeken gebruik te maken van de mogelijkheid mijn mailbox te gebruiken, zodat ik u op dit openbare forum met respect kan blijven behandelen.

ik hoop dat u in uw zoektocht op deze site de juiste dame zult tegenkomen om het geluk te ontdekken en wens u alle goeds voor het verdere van uw leven,

groet,
hannah
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 14:08

JANS221 schreef:
Hannah, ik geef weer iemand op (niet van CM), weer 10 bonuspunten! Lachende smiley met blinkend witte tanden En OV met een partytent van 6x3 m. (als hij compleet is).

je bent ECHT goed bezig, jans;
40 bonuspunten extra voor de party-tent!!

nog even en je bent aan een magnetron toe! of ga je door voor de combi? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:49
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?

ZEELAND736 schreef:
Dagenlang???
Zeg maar gerust...jarenlang...

Ik heb het er in ieder geval nog steeds moeilijk mee...soms kan het ineens op me vallen....en huil ik er om...

misschien is het wel een stukje bagage dat je levenslang met je mee zult dragen, zeeland............?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:25

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 juli 2012, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 14:18
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

in een grijs (getrouwd) verleden heeft "hij" ooit twee duurdere dekbedhoezen gekocht, van 200 gulden stuk, en vier onderlakens met aloe-vera-weefsels (wat dat dan ook mag zijn, het schijnt zo zacht aan te voelen.....) van 80 euro stuk; die zijn nog als nieuw, en ik ben ze nog steeds niet zat, al zijn ze al rond de tien jaar oud.

soms brengt iets bij langdurig gebruik zijn geld wel op, mits de kwaliteit goed is. zelf vond ik het "een bak geld" toendertijd, en zelf zou ik ze dan ook niet snel hebben gekocht. (640,00 aan textiel; voel eens aan je hoofd!! Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 00:22

zijn er nog mensen die een bbq of feest-tent kunnen meenemen?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 00:19

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]

Leonard480, regio 0180
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen)
Ludovis278, 55 j, regio 0184
Crossroad317, (ov)
valveman463, 47 jaar, regio 078

Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

-Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 juli 2012, 00:21
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 13:14
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

VISSER278 schreef:
Ik ook niet . Mag vanmiddag nog even een heg gaan snoeien van een metertje of 15 en vanavond hoop ik naar Domburg te gaan. Clown smiley

da's nou aardig van je, visser; dat je frank even gaat helpen!! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 01:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

WILLEMIJN232 schreef:
Het was geweldig Erika, ik moest zelfs woensdag nog aan Chatuliem denken want het was toen roze woensdag....en de meeste mensen liepen in het roze, ook veel uitgedoste mannen.......
Maar het was een fantastisch avontuur om mee te maken maar wel een ontzettend eind lopen in weer en wind....gelukkig zit ik op yoga dan leer je je gedachten wat op nul te zetten Knipoog smiley

En een week alleen maar bezig zijn met wandelen en allemaal mensen die je niet kent is ook wel erg leuk.....
En bij de intocht stond de tweeling........ Verliefde smiley

"de krokodil" die de vierdaagse loopt, willemijn?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 20:48

siroka is weer lid, frank; wil jij er nog even de regio bij zetten voor me? (regio 050)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 juli 2012, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:40

ZEELAND736 schreef:
Hier ook hoor...en dat mag helemaal niet van Hannah!!!! Knipoog smiley Clown smiley

Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
lastig, he, zeeland; die mondige man-mensen!

(ik zit hier op de camping met twee over-mondige puber-meisjes, daar heb ik mijn handen vol aan; dus jullie mogen de heren hier 'aanpakken'; ik houd het even bij mijn eigen tent)

hannah...........mist steeds vaker een aantal sigaretten........ Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 juli 2012, 15:42
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:39

ZEELAND736 schreef:
Frank...jij vervangt toch tijdelijk Hannah....om dit topic bij te houden???
Zal ze vast mopperen...

niet echt, zeeland; eigenlijk doet frank het zo slecht nog niet, toch? Knipoog smiley

(alleen snap ik na een nacht peinzen helaas nog steeds niet wat yes met die ene afkorting bedoelt........... Geschokte, onthutste smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:21

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

Shanita130, 40 jaar, regio 078 (...uit Dordrecht zou ook graag naar de pn gaan.
Is er iemand met wie Shanita kan meerijden?)

Leonard480, regio 0180
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 (OV met 4 kinderen)
Ludovis278, 55 j, regio 0184
Crossroad317, (ov)

Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

-Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 juli 2012, 15:29
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 00:31

FRANKT627 schreef:
euh...Zonder Benen?

of...Zonodig Bloot...

...Zonder Brood...

pfff nu slaap ik zeker niet vannacht Boze smiley

...Zonder Bietensla...

t zal de combi wel zijn, denk ik, waardoor je niet slaapt; hongerig en koud slaapt nooit fijn, frank.........!! Engeltje smiley Knipoog smiley

hannah........goed warm aangekleed chili con carne eten op de camping heeft ook zo zijn charme's........

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 juli 2012, 00:33
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:39

frank, wat zou ZB betekenen, denk je; heb jij enig idee??

(zo duidelijk mogelijk asjeblieffies!!) Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 20:00

INGE721 schreef:
Ze Smiley die vol vragen zit komen AF Smiley die vol vragen zit met een mattenklopper???? Verraste, verbaasde smiley

Wie heeft er nog een mattenklopper Smiley met dichtgeplakte mond

je mag de mijne wel even lenen voor dit "goede doel", hoor, inge!!
(mag ik er dan wel van meegenieten???) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 13:42
BerichtOnderwerp: Iemand blokkeren

ROELANDE345 schreef:
ja hoe zou die persoon dat moeten vragen?
Per mail of zo?

ik voel me niet verplicht om eerst toestemming te vragen eerlijk gezegt;
ik mail of chat gewoon en ik zie wel hoe er gereageerd wordt;
eigenlijk meestal wel positief, maar ik begin dan ook meestal gewoon een "praatje-pot" en geen "relatie-gericht sollicitatie-gesprek".
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 13:32

ROELANDE345 schreef:
Oh Smiley die vol vragen zit
Ja daar had ik niet aan gedacht, vind het behoorlijk onbeleefd als dat zo is.
Kun je op zn minst ff zeggen dat je verder gaat met andere chat

inderdaad, roelande, dat vind ik ook; dat is dan een verschil in sociale waarden tussen twee personen, denk ik dan maar.

het kan ook zo zijn dat iemand op een mobiele telefoon ingelogd is, en dus jouw chat niet ontvangt, maar dat is niet het geval wanneer die persoon zelf een chat opent en "hallo" roept.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 19 juli 2012, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:30

LADY530 schreef:
Ik ben niet overgevoelig nee, eerder beschik ik over genoeg levenservaring om in te schatten of iets onterecht mij is overkomen. Mij dus blokkeren omdat ik niet snel genoeg reageerde en ik volgens die persoon wel online was maar hij niet snapt waarom ik hem dan geen berichtje stuur terwijl ik dat niet kon omdat het proefabonnement het gewoonweg niet toeliet. Dat heeft niets met overgevoelig zijn te maken....eerder met ONMACHT.

BTW ik vind het trouwens maar heel vreemd dat de chatknop zo snel misbruikt wordt op een datingsite als deze! en dat er mensen zijn die niet eens het fatsoen hebben om van te voren te vragen of je wil chatten of niet maar gewoon meteen maar een verzoek doen.

hoe zou je het je dan voorstellen dat iemand het aan zou pakken wanneer hij/zij een praatje via de chat met je zou willen voeren, lady?

ik begrijp je punt namelijk niet helemaal, denk ik........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:19

ROELANDE345 schreef:
mm ik heb tot nu toe nog niemand geblokkeerd, maar ik vind het wel vreemd als iemand een chat met je begint en dan niet verder komt dan hallo en verder niks. Dan weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken.

het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat die persoon tegen vijf mensen tegelijk HALLO roept, en iemand eerder reageerde dan jij deed........... Clown smiley

dus ja......dan is de nood tot een babbeltje al gelenigd, en ben je ietwat overbodig.............. Engeltje smiley

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:27

HARALD940 schreef:
Pas als de tomaten er tussen uit zijn Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

haha, dus t moet nog dikker, harald!! en ZONDER tomato's!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:10

ERIKA129 schreef:
euh bestaat dat Harald??? Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

it must be something BIIIIIG!!

(het broodje gezond van harald was bijna 10 cm dik!!)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 20:00

ERIKA129 schreef:
Tja ze zeggen het van wel maar ach ja Clown smiley

Hannah denkt alweer aan eten he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Bolussen, bbq en nu weer kaas Verraste, verbaasde smiley

ja, de bieten salade begint me te vervelen, joh!
ik denk dat het maar waldorf wordt de volgende ronde........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 18:13

ERIKA129 schreef:
Zonder je vrouw Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit

man en vrouw is één, toch, erika? Knipoog smiley

leuk, cross, dat je misschien mee gaat (vergeet je drentse kaasjes niet, he?)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 16 juli 2012, 13:20

FRANKT627 schreef:
Iedereen klets er maar door, Hannah...om moedeloos van te worden
Boze smiley

ik weet het frank; je hebt het ZWAAAAAR!! Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 135 Volgende
Pagina 15 van 135