ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:42
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

MARRY942 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Er werd onlangs al ruimschootsgenoeg over mij ge....
Huilende smiley, smiley in tranen

...oja, dat je zou graag wijn drinkt? laat ze maar zeggen...wie weet wat kappen zij naar binnen. Misschien wel wodka, wat water betekend, dat ruikt niet als je het gedronken hebt en je kan er lekker teut van worden.

Geef mij maar een pilske.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:36
BerichtOnderwerp: electro accupunctuur

COOTJE711 schreef:
BIG registratie geld voor verpleegkundigen, fysiotherapeuten en artsen. Vermoed dat haar therapeut zijn hier niet onder valt....

Ga de site later even uitgebreider lezen.
Normaal gesproken hou ik helemaal niet van zweverig gedoe... maar dit kan ik niet direct occult noemen ofzo...Knipoog smiley

Ik zie wel in dat bepaalde planten geneeskrachtig zijn, als ze maar op de juiste manier gebruikt worden...

Idd, uit vele planten worden stoffen gehaald die in de geneeskunde worden gebruikt. Mijn neef, die professor is aan de universiteit in Leuven, en zich vooral bezighoud met AIDS-remmers, vertelde me eens iets over dat ze veel te danken hebben aan de 'krachten' van sommige planten. Echter is het wel zo dat vele kwakzalvers hier van misbruik maken en dan met hocus pocus gedoe goedgelovige of alternatieve mensen zogenaamd genezen. Kijken we maar eens naar Sylvia Millecam, om een bekend iemand te noemen. Zij werd ook wijsgemaakt dat ze maar een ontsteking had. Het was wel de kanker die haar doodde. Tja, dat kan je onder de noemer 'kanker' plaatsen. Het is geldklopperij en eigenlijk is het een beetje te vergelijken met de zogenaamde gebedsgenezingen voor (goed-) gelovige christenen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 15 december 2011, 02:24
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans

MOMO697 schreef:
k wil even heel hard klagen over de belastingdienst die mij dwars zit en over het regioteam van gkb dat een stel domme koeien is met het iq van een bos wortels
Boze smiley Woedende smiley Boze smiley Gefrustreerde smiley

Wat is er dan gebeurd? Je mag niet van iedereen verwachten dat ze een IQ hebben hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 15:27

ERIKA129 schreef:
kunstgebit is los gaan zitten??
Eff uitdoen dan zijn ze nei moe meer Clown smiley

Boze smiley

Ik hoef vandaag weer niet te koken mag mn voeten bij een ander onder de tafel steken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 11:00
BerichtOnderwerp: Het weer

JOSINA022 schreef:
Hm, tsja, uuuuh...sorry...in Utrecht waterig zonnetje Verlegen lachende smiley

Hier stroomt geen regen naar beneden en ook niet naar boven want dat zou ingaan tegen alle principes van de zwaartekracht.

De zon schijnt hier, de deur staat open, dus geen verwarming aan (wat weer vele euro's scheelt).

Boze smiley heb de deur terug dicht gedaan. Het is te koud.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op woensdag 14 december 2011, 12:19
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 00:31
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

VISSER278 schreef:
Wilemijn weg? Nee hoor , dat duurt nog 3 dagen. Let maar op. Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Ik denk dat je nog gelijk hebt ook. Is weer iets typisch voor haar... Lachende smiley Ach, no problems...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 00:06

COOTJE711 schreef:
hier 1 min en 24 sec Knipoog smiley

En hoe lang ben je bij de wc geweest? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: woensdag 14 december 2011, 00:03
BerichtOnderwerp: Ik ben Hetero.

VISSER278 schreef:
Ik denk dat frank meer senseo bedoelde . Niet shaken , niet verdunnen , niet 's nachts aanzetten ( bij frank) en je blijft er zooooo lekker wakker van . Toch Frank?

Ik vind senseo niet zo lekker...shaken doe ik niet en ik zou graag wat verdunnen...'s nachts zou ik graag wat kunnen slapen (anders schrijf ik toch maar gekke dingen Knipoog smiley ) en de warmte voel ik al lang niet meer... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 16:22
BerichtOnderwerp: Gratis hulpmiddelen

ANNETTE792 schreef:
Zomaar een tip Frank: vraag je eens af waarom Leanne in het bezit is/was van deze hulpmiddelen en waarom ze nu niet meer nodig zijn....met het antwoord daarop is misschien ook de vraag waarom ze het niet fijn vind dat je dit topic naar bovenhaalde beantwoord?

Misschien hangt het gewoon af van wie het schrijft. Van de ene wordt het getolereerd en van de andere weer niet.

Misschien kan er ook gevraagd worden om de CM-site 's nachts te sluiten...dan kan er door verveling (lees: slapeloosheid) geen onzin meer geschreven worden. Maar goed, hier laat ik het hierbij...we passen ons wel aan.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:17

ERIKA129 schreef:
Clown smiley
Heb er heerlijk van kunnen slapen hoor met die wind lekker diep onder mn dekbed Lachende smiley Geschokte, onthutste smiley al die openhartigheid (?) hoeft niet hoor. Het stoot zelfs af... Zieke smiley
Vanmorgen regen , regen, regen dus wel die lieslaarzen nodig Boze smiley maar goed het is weer droog (voor hoelang) Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 13 december 2011, 15:17
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:15

ZEELAND736 schreef:
Ben vrij...dus wil wel wat maken van het eten....
In ieder geval champignonsaus en wat ik mezelf echt cadeau doe is...een varkenshaasje..
Waarschijnlijk wordt het broccoli...
En de stoofperen????
Er gaat weer een grote pan op...en sudderen maar!!!!
Als je in de buurt bent.....

Zeelandia, ik heb ook veel gekookt in een ver verleden en wat je nu op noemt vraagt niet veel tijd. Als je alles laat sudderen heb je een papje... Knipoog smiley

Als je toch vrij bent en wat langer wilt koken zag ik gisteren iets bij 'Dagelijkse kost' op de Belse tv, wat me heel lekker lijkt. Ik zal effe de site opzoeken...het is een recept voor 4 man...Voor jou, je dochter en voor... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 15:10
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

WILLEMIJN232 schreef:
Maar de kwestie is: moet je ook in verdriet blijven hangen? Daar gaat het niet om? Sommige mensen hebben problemen met diegene hoe hij of zij zijn of haar verdriet uit. Je hebt mensen die het breed willen uitsmeren en je hebt mensen die het ontkennen, liegen over het feit dat ze een verdrietig feit opliepen. Ieder mens heeft dus zijn of haar manier van verwerken. Wie bepaalt wat me moeten doen? Bepaalt dat de maatschappij dat? Bepaalt dan maar 1 persoon? Neen, die mens die gebukt gaat zal zelf wel aanvoelen wanneer het verdriet verwerkt is. Dat moet een ander echt niet gaan eisen. Dan zou het potverdorie nogal ver gekomen zijn. Verdriet is voor sommige toch zo'n hekel punt. Laat ik me zelf nog maar eens herhalen: moet je je geluks-uitingen ook na een paar weken onderdrukken??? Mag een pas bevallen moeder, ouders eigenlijk, niet trots en gelukkig zijn? Moeten ze na een bepaalde tijd maar niet meer zeggen hoe blij en gelukkig ze zijn? De ene mens doet het op een directe en de andere op een indirecte manier. Wat is beter? Wie bepaalt eigenlijk welke manier beter is? Moet ik, bijvoorbeeld, mensen die hun surrogaat HBO-opleiding (van amper enkele maanden ?) behaalde en die zich nu in de intellectuele adelstand verheven voelen en hun geluk en hun werk uitgebreid vertellen op een forum of chat vertellen zeggen dat ze niet blij en trots mogen zijn? Neen toch, hé? Soms hebben we toch allemaal zoveel goede adviezen voor de anderen...nouja, adviezen voor de anderen?

Of is het iets wat af en toe voorbij komt drijven en wat jammer blijft natuurlijk maar waar je niet dramatisch meer over doet.....het hoort bij je leven en komt af en toe langs.......en in je hart blijft het uiteraard....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:42
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

ZEELAND736 schreef:
Als je al in sterrenbeelden onzin geloofd Frank??? Geloof jij dan in de sterenbeelden?

Gaat het om de foto??? Oh, neen? Nouja, soms niet, heel soms niet.

Nee toch....??
Oke een leuke foto doet veel...das waar ik heb ook de leukste en mooiste uitgezocht...

Ook al zou je profiel 100% eerlijk zijn....dan toch...dan nog....kan het misschien niet DE man...of DE vrouw worden...die jij dacht dat het was...
Dat kan nu eenmaal....Ik ben het volledig met je eens.

Ik vond hier in april een man...( nee...hij vond mij)
Nu...een half jaar later...weet ik...we zijn en blijven vrienden, maar het is niet DE man...Gelukkig kunnen we daar over praten.....
Dat is inderdaad een heel mooi gegeven. Dat je niet die vijandigheid hebt, dat je elkaar niet negeert. Dat er toch die maturiteit is.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:37

LEANNE226 schreef:
Iemand verveelt zich in de nachtelijke uurtjes en zoekt dan topics om op te geinen Hannah,dit topic is 2 jaar oud.........

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:31

HANNAH810 schreef:
ik vind het juist een geweldig initiatief van je, leanne......
zoals je wel vaker goedgevige initiatieven toont!!

hannah.........erger u niet; verwonder u slechts. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Misschien kunnen ook andere topics gesloten worden waar jullie een boel onzin vertelde...het is maar hoe je gemutst bent...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:24
BerichtOnderwerp: Sucsesverhalen

SHANITA130 schreef:
Ja, d'r staan als voor dat je inlogt, 2 verhalen met foto, rechts.

Maar, onderaan, staan erg veel succesverhalen van 2á 3 zinnen, zonder foto.

In ieder geval het zou mij zelf wel leuk lijken om een succesverhalen topic te hebben. En dan niet pers se verhalen over mensen die gelukkig getrouwd zijn. Dat komt mijn inziens ook niet echt veel voor. Dat zijn de gelukkige uitzonderingen. Dat is mijn menig hoor.

Ik bedoel gewoon succesverhalen in het dagelijkse leven. Dat kan van alles zijn, als het maar succes inhoud.

Die succesverhalen zijn wel in het leven geroepen ivm de gevonden partner. Dus niet om te vertellen dat je de Lotto hebt gewonnen of een leuke baan hebt gevonden.

Niet iedereen hangt alles aan de grote klok. Sommige hebben geen interesse of de kunde om wat te schrijven. Dus dé succesverhalen blijven dan uit ondanks het feit dat meerdere hier de ware hebben gevonden.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:16
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

mbo of hbo of universiteit of wat dan ook...het gaat om de foto, en soms over de kerk...verder zijn er nog tal van andere 'redenen' om af te wijzen. Iemand zei me eens dat onze sterrenbeelden niet bij elkaar pasten. Tja, binnenkort gaan ze je ook afwijzen om dat je wit of roze wc-papier gebruikt.

Het is veel moeilijker om een stabiel iemand tegen te komen...we zijn allemaal wel eens labiel maar de ene is het steeds en de andere is het tijdelijk.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:10

PIETER649 schreef:
mn zussie zei ooit dat als je 1x een vent gehad hebt, dat je nooit meer anders wil.
ik heb t nooit uitgeprobeerd maar wellicht kan het bij jou de twijfel wegnemen? Knipoog smiley

Ben ik nu metro-seksueel of bio-seksueel of homeo-seksueel...het doet er niet meer toe...geluk heb ik toch nooit... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 14:06

PIETER649 schreef:
das offtopic!
ben je nou hetero of hoe zit het? Gefrustreerde smiley

Sorry Pieter, ik weet het niet meer... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 13:07

ERIKA129 schreef:
Ik ben geen pot ik ben Hetero net zoals het topic heet Engeltje smiley

Gefrustreerde smiley ik bedoelde dat ik geen mopperpot ben...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 11:02

MARRY942 schreef:
Jaaaa Leanne....die krukken he! Maar dat afhalen gaat niet lukken, ik heb die krukken namelijk nodig om naar Friesland te komen... Verlegen lachende smiley

Is die donkere rode rollator niet beter voor jou... Knipoog smiley Of staat die kleur niet bij jou?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 10:28

Aangezien mijn tanden te moe zijn eet ik eens niets vandaag... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 05:30
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Verraste, verbaasde smiley Waarom is ons Cootje grijs???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 04:23

TINK100 schreef:
zal ik em even vastbinden met wat pleistertjes en verbandjes???? ben goed in adt soort dingen aanleggen.....
maar je hebt gelijk, de ramen hhier waaien zowat uit de kozijnen.....

Het doet echt lelijk. Ik kan er nog steeds niet van slapen nie. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 03:17

LEANNE226 schreef:
Ik heb hier nog wat hulpmiddelen staan,misschien kan iemand ze goed gebruiken?
Ten eerste een badlift,een oudje(heeft gebruikssporen) maar prima voor iemand die moeite heeft met het opstaan uit bad.Werkt op waterdruk dus geen stroomvoorziening nodig!
Dan nog een zgan rollator,donkerrood en tot slot nog een stel krukken.
Uiteraard is alles gratis af te halen,het is te groot en te zwaar om te versturen.
Je bent welkom in Friesland Lachende smiley

Gr.Leanne

Aangezien Marry toch in het bejaardenhuis (schreef ze zelf op het forum) woont kan ze hiermee misschien gehholpen worden? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 02:57

Boze smiley Het waait veel te hard naar mijn zin. Ik zie de grote antenne te veel bewegen en hij kraakt en piept. Het is echt niet normaal meer...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 00:55
BerichtOnderwerp: Dichterbij

INKTVIS960 schreef:
Ach, was ik maar poèet, of hoe zo iemand ook heet,
of een bekende verhalenschrijver met enig aanleg,
maar nu ben ik dichter,.... en toch zo ver van jou weg.

Ach ansjovis, je kan haar toch telefonisch of via FF bereiken...de hereniging kan dus plaatsvinden... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 00:50

ERIKA129 schreef:
Mopperpot Boze smiley Mag je eens met twee JONGE Lachende smiley vrouwen op stap weer niet goed weet het ook niet meer met jou hoor Huilende smiley, smiley in tranen

Boze smiley Ik mopperde niet pot. Ik wilde er gewoon geen narrenslee van maken. Pffff, op de duur zou ik echt al spijt hebben dat ik hetero ben.

Ik wil wel eens mee met de camper naar Schotland Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 00:47

PIETER649 schreef:
hoelang moet je eigenlijk verkering hebben voordat je scheten mag laten terwijl je bij elkaar slaapt?? Smiley die vol vragen zit

Mag je tijdens je verkering wel samen slapen in één bed??? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 december 2011, 00:45
BerichtOnderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans

Boze smiley Ik heb al 2 dagen niets te klagen.
Of klaag ik nu weer?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 131 132 133 134 135 136 137 ... 241 Volgende
Pagina 134 van 241