Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 21:30
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat was toch een televisieserie? Magnum PI. Zo'n grote man met een donkere snor?
Imre, die het ook niet meer weet... |
het was een magnum gold. veel lekkerder dan die man met die snor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 16:51
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 7 mei 2010, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 16:09
|
|
|
[offtopic]
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op vrijdag 7 mei 2010, 16:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 15:58
|
|
|
Ik kreeg van de buren een hele mooie tuinplant. Omdat ik altijd pakketjes voor ze aanneem. Ik heb gezegd dat het niet hoefde. Maar ja, wat zeg/doe je dan als je het in je handen krijgt. Ik heb ze heel vriendelijk bedankt. Ben vanmiddag dus bezig geweest in de tuin. Snoeiwerk vericht en de nieuwe plant er in gezet. Het kwam goed uit,want er zijn door de strenge winter wat planten een klein beetje helemaal dood gegaan.
Nu is de kliko vol en een hoek van de tuin vol met afval. Hopelijk is het tot en met woensdag droog, want kan wordt de kliko geleegd, en dan kan deze berg afval erin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 10:29
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Wat een tekst zeg... Vol onzin en onwaarheden... Ik zou het niet mee willen / kunnen zingen...
Hoewel ik volop geniet van het zonnetje dat schijnt... |
Als de zon schijnt, moet ik altijd aan dit liedje denken. Het is inderdaad een liedje vol onzin en onwaarheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 09:35
Onderwerp: Schrikbarende uitslag
|
|
|
Kerken die leeg lopen, zouden bij zichzelf te rade moeten gaan, wat de reden is van de terugloop.
Als in een gemeente 10 mensen zich zullen ontrekken, krijg je misschien 10 verschillende antwoorden.
Hoeveel van die 10 mensen sluiten zich aan bij een andere gemeente? Hoeveel van die 10 mensen gaan helemaal niet meer naar de kerkdiensten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 09:13
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dan zijn ze in elk geval vrolijk |
Als ik sommige mensen zie kijken...
daar word ik niet vrolijk van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 april 2010, 09:11
|
|
|
Als de zon schijnt Andre van Duin.
Als ie boven aan de hemel staat, is 't net of alles beter gaat. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Iedereen komt uit z'n winterslaap, door die mooie rooie koperen knaap. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Niemand is zich meer van kwaad bewust, alle narigheid wordt uitgeblust. O wat is het leven fijn als de zon schijnt. En de allergrootste pessimist, wordt een veelgevraagde humorist. O wat is het leven fijn als de zon schijnt.
Heel de wereld is een bloemtapijt, en de buurvrouw een mooie meid. Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Zilveren vogels vliegen door de lucht, ieder drama wordt een dolle klucht Alles ziet er anders uit als de zon schijnt Alle ziekenhuizen raken leeg, en de bakkersvrouw rolt door het deeg. O wat is het leven fijn als de zon schijnt. Ja, de wereld krijgt een nieuwe kleur, overal hangt zo'n zalig, zoete geur. O wat is het leven fijn als de zon schijnt
O wat is het leven fijn als de zon schijnt . En terrasjes zitten overvol, alle mensen raken uit hun bol. o wat is het leven fijn in de zon Als de zon er toch niet was geweest, was er nooit een reden voor een feest. O wat is het leven fijn als de zon schijnt .
[url]http://www.youtube.com/watch?v=eXgX6IfwE0c&feature=related[url]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 23:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Meestal lopen juist die kerken niet leeg. |
1 ding weet ik, men huppelt van de ene kerk naar de andere.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 22:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Als ze daar eens een keer mee zouden beginnen Arjan, dan zou het al een stuk beter zijn. |
Er zijn kerken die dat doen.. die staan zaterdags ergens op de markt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:52
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | mensen die een oordeel geven op iemand zn uiterlijk staat zo ie zo al niet netjes dus ze schade zich zelf dr ook mee maar je mag zelf de keuze maken of je het bericht toe laat |
ik laat de mensen maar denken wat ze van mijn profielfoto vinden. de persoon die er achter zit is belangrijker. het uiterlijk zegt niks over het innerlijke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 21:35
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | eehmmm...dat kan behoorlijk confronterend en/of verwarrend zijn, lijkt mij zo! Als een soort '(vlees)keuring'.... Trouwens...? 'zoveel hoofden, zoveel zinnen', luidt het gezegde toch? 't Lijkt mij geen goed idee, sorry! Enne...je kan persoonlijk toch altijd iemand aanspreken, per mail of zo..als je iets wilt zeggen over zijn/haar foto? Heb je direct dat éérste (hopelijk gewenste)LEUKE contact! |
idd arienne.. ben het met je eens. ik had hier ooit een foto van mezelf opstaan en ik kreeg aardig wat kritiek over me heen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 09:36
|
|
|
koffie. peuk.
ja zo begint mijn dag. dadelijk de hond uitlaten. de zon schijnt weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 09:33
|
|
|
IMRE695 schreef: | * pakt zijn rijmwoordenboek:
bestekkie plekkie vlekkie rekkie wekkie snackie dekkie lekkie krekkie gekkie euhm,,, peins,,,, pieker,,,,,
bekkie! |
mond dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:52
|
|
|
IMRE695 schreef: | En, vond de hond het ook heerlijk weer buiten? Of wilde zij na 10 minuten al terug naar de warme kachel? |
de hond wilde een half uur, ik niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:31
|
|
|
smikkel, smakkel, smekkie. ik stop een frikandel in mijn .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:29
|
|
|
heb lekker een half uur gewandeld met de hond.. heerlijk weer buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:23
Onderwerp: Voetbalpraat
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weten jullie wat ik ook zo erg vind? Dat er op internet teksten rondgaan van "bommen op Rotterdam" met bijbehorende plaatjes! refererend aan de tweede wereldoorlog! Moet toch niet gekker worden.......
Willemijn |
ik heb die site bekeken... te erg voor woorden.
ik had de neiging om het een ander hier neer te zetten maar ik vond het niet geschikt .
De maximale schade die geleden kan worden bij het vervoer met 7 treinen is € 105 miljoen. Hiervoor heeft AJAX zich verzekerd en kan de maximale schade maar € 2,5 miljoen bedragen. Dit zou kunnen betekenen dat er dus per persoon die naar de finale gaat een extra kostenpost van ongeveer € 325,00 zou kunnen ontstaan.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:16
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens, Mariska. Nu zal ik wel weer negatief doen over voetballen, maar ik vind dit echt te gek voor woorden. Betaal je daar je belastinggeld voor Jaja, dit is helemaal on-topic. Voetbalpraat in de breedste zin van het woord. Hier valt nog genoeg in te bezuinigen. |
idd forse bezuiningen in het betaalde voetbal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:47
|
|
|
voetballen kan een leuk spelletje zijn.
maar ik keek vanaaf naar het nieuws. as zondag 010-020. erg voor woorden. kosten inzet politie e.d.. 2miljoen euro en daarbij opgeteld de kosten van vernielingen door supporters maar de lui die vernielingen verrichten, zijn geen echte supporters. ze zijn erop uit om rotzooi te trappen, onder invloed van drugs en alcohol. en ik vind dat de knvb, de voetbal clubs en de vandalen, het allemaal zelf maar moeten betalen.
en niet de gewone burger.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:54
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
Laten we degene respecteren die geen foto bij hun profiel hebben, om welke reden dan ook. Maar zeur niet over dat iemand geen profiel foto heeft gezet, terwijl men er zelf ook geen 1 heeft geplaatst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:47
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het is wetenschappelijk bewezen dat je de dag beter door kunt komen, als je 's middags een (korte) siësta houdt! |
heerlijk eventjes een middag dutje doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:18
Onderwerp: scheppingsdoel
|
|
|
Laten we elkaars mening respecteren.. komen we een heel eind mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:09
|
|
|
DANIEL777 schreef: | ik snap |
Als ik overdag geen dutje doe, dan kan ik savonds sjaggie zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:07
Onderwerp: Het oog van de man.
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ben ik volkomen met je eens Daniel,
Meestal word je eerst gekeurd hoe je dr uit ziet, het gaat toch niet alleen om je uiterlijk?
Ik vind innerlijk veel belangrijker, is mijn mening dan ! |
Volkomen mee eens. En ja, ik betrap mezelf er soms op dat ik op een foto afknap. En ik weet dat ik de persson die achter de foto zit daarmee te kort doe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:19
|
|
|
Wat ik hier duidelijk probeerde te maken is, is dat ik geloof in de bepaalde dingen die de MEDISCHE wetenschap ontdekt heeft. En dat wil men op een een of andere manier ontkrachten. Men doet alsof ik in alle dingen van de GEHELE wetenschap geloof. Als ik niet in de schepping zou geloven, kan ik de hele bijbel wel wegdoen. God heeft de mens gecreëerd met bepaalde aanleg, talenten enz. Het is aan ons hoe gaan wij om met onze talenten, gaven en aanleg. Hoe gaan wij om met mensen die anders zijn. Waar komt een bepaald gedrag bij de mens vandaan? Komt het door de opvoeding, speelt de woonomgeving een bepaalde factor, zijn sommige dingen aangeboren?
Men verondersteld dat homofilie is aangeleerd, door seksueel misbruik. Dan zou het zo zijn dat iedere homofiel in zijn jonge jaren seksueel misbruikt is. En dat kan ik niet geloven. Daarom doet de medische wetenschap onderzoek naar,waar komt de seksuele voorkeur vandaan. Er zijn wetenschappers die geloven dat de aanleg voor seksuele voorkeur ergens in de hersenen zit. En dat is wat ik geloof. En ja ik geloof ook dat seksueel misbruik een oorzaak is van homoseksuele gevoelens.
Ik zie niet, dat ik de bijbel verknip.
Als we iemand willen "genezen" van zijn homoseksuele gevoelens, moeten we eerst nagaan, waar komt het vandaan. Dan pas kan je met een goed "genezings" proces beginnen. Maar we moeten oppassen door tegen ze te zeggen dat ze seksueel misbruikt moeten zijn, ook al herinneren zich er niks meer van. Seksueel misbruik hoeft geen plaats te hebben gehad. Ik zou niet graag willen zien dat er mensen ten onrechte beschuldigd worden van seksueel misbruik.
Mensen die seksueel misbruikt zijn, denken vaak dat het aan hun gelegen heeft dat ze misbruikt zijn. Ook die gedachtes moeten veranderd worden.
Maar niet ieder kind dat op jonge leeftijd seksueel misbruikt is, word later een homofiel. Daarom vind ik het goed dat de MEDISCHE wetenschap hier onderzoek naar doet.
Ja een mens word geboren met zondes. En praktizerende homo leeft in zonde, hij heeft een seksuele voorkeur naar zijn eigen sekse. Is die zonde aangeboren of aangeleerd?
Ik geloof beiden.
Onkracht ik nu de bijbel? Nee.
Voorbeeld:
In de bijbel wordt een enkele keer gesproken over bezetenheid. Mensen rolden over straat en schudden heftig en draaiden met de ogen.
De MEDISCHE wetenschap heeft aangetoond dat dit epilepsie is. Als de MEDISCHE wetenschap dit niet ontdekt hadden, dan waren de mensen verkeerd behandeld. Niemand wil medisch fout behandeld worden.
Ik wilde dat dus ook niet. Terwijl ik in mijn begin periode toen ik epileptische aanvallen had, verkeerd behandeld werd, 5 jaar lang. Heb ik er fout aan gedaan om de MEDISCHE wetenschap te gebruiken?
Nee.
God heeft ook mensen gecreëerd die de inteligentie hebben om dingen uit te zoeken, en uit te vinden. En ja we mogen er gebruik van maken, om de mensheid te dienen. De bijbel verteld ons dat we mensen mogen/moeten genezen van ziektes. De MEDISCHE wetenschap heeft al heel wat ontdekt en gedaan om mensen te genezen. God heeft het mogelijk gemaakt dmv die mensen.
Waarom zouden wij er geen gebruik van mogen maken?
De MEDISCHE wetenschap speelt voor God. De MEDISCHE wetenschap wil niks van God weten.
Deze 2 zinnen keren iedere keer weer terug door bepaalde personen.
In mijn ogen ziet het er dan als volgt uit.
We mogen geen gebruik maken van de MEDISCHE wetenschap, omdat zij met SATANS werk bezig zijn. Omdat zij God verwerpen. Maak er geen gebruik van, want SATAN kan ook genezen.
Als je dit laatste geloofd kan je beter geen dokter e.d. meer bezoeken. Want hoe herken je nou of je geneest door God of door satan?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 13 april 2010, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 09:10
|
|
|
mogge.
koffie. sigaret.
wat wil een mens nog meer op de vroege ochtend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 23:28
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ja....en als jij zo de bijbel laat verknippen door de wetenschap, dan zul jij de waarheid van God en Zijn wijsheid nooit kunnen krijgen........vrees ik.... |
Je oordeelt Sola. En ik knip niet in de bijbel.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 12 april 2010, 23:30
|
|
Naar boven |
|
|