Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:33
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mannen werken te hard na welverdiende vakantie Al zwetend op het werk, oooh ik vergat airco aan te zetten. |
Yep mee eens Herman ..mannen werken gewoon veel te hard...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:31
Onderwerp: 21 aug. MOSSELDAG YERSEKE
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik kom vrijwel zeker naar Mosseldag Voor zaterdag verwacht zonnig en droog weer
Herman 388 regio 078
Wie volgt? |
Zijn jullie allemaal van die mosseleters
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:29
Onderwerp: Beurskoersen
|
|
|
PIETER649 schreef: | Goed idee Hermann... en waar denk jij dat die fabrieken en bedrijven de kosten gaan verhalen??? |
Op Herman z'n portemonnee natuurlijk
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Maar de fabrieken en bedrijven zijn de grootste vervuilers die CO2 uitstoten. Laten zij maar betalen voor enorme vervuiling |
Ach Herman ...er moet toch ook een beetje winst worden gemaakt, anders gaan de investeringen achteruit en dus minder werkgelegenheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 16:24
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Volgens mij ging het over bussen (en trams) en dan in de plaatsen Rotterdam, Den Haag en Amsterdam... Ik vermoed dat dat pas per 2013 ingaat... maar goed, het lijkt mij wel een slechte zaak, omdat sommigen afhankelijk zijn van het O.V. (denk aan met name oude of gehandicapte mensen) en geen andere optie hebben... het aantal bussen zal aanzienlijk worden verminderd als de plannen doorgaan en ook zal het tarief hiervoor duurder worden.
Ik dacht dat ze het O.V. wilden stimuleren om de CO2 uitstoot te verminderen maar blijkbaar zijn ze dat al weer vergeten... |
Misschien een briljant idee Suus ..het openbaar vervoer gewoon gratis en diesel en benzine een stukje duurder. Gewoon de OV bedrijven weer staatsbedrijven en je zult zien vele problemen zijn opgelost.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 08:20
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maak je maar geen zorgen Erika, wij houden je agenda wel bij... |
Komt er nog een verjaardags wandeling Frank.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 15:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bij mij ook |
Wel goed insmeren hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 15:30
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is inderdaad bijna niet te vermijden.. zelfs het finanzambt hier schijnt precies te weten wat ik verdien..
maar een AH bonuskaart komt er bij mij niet in !! |
Hee ...een ongepaste manier van sluipreclame Pieter of een anti sluipreclame...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 15:27
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Geen zon te zien vandaag, lees dat tie lunchpauze heeft wachten vanmiddag maar af en anders maar hoogtezon inschakelen |
Zeg maar zo ...achter de wolken schijnt altijd de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 15:23
|
|
|
We dreigen off-topic te raken, ondanks de emotionele kant van de verhalen. Begrijpelijk en anderzijds verklaarbaar in een tijd dat gemeenschapgeld zeer kritisch besteed moet worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 20:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | USA?
Weet je hoe hoog de schuldenplafond is? Ongelooflijk toch |
USA ...Schulden ...weet jij de oplossing Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 17:42
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoe klinkt dat Sarah ...Trijnie.
Van harte gefeliciteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 14:02
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Wat is het verband tussen beurskoersen en hartkloppingen bij het zien van een Saab... |
Je zou van die beurskoersen ook hartkloppingen krijgen ...althans bij sommige.
Saab is emotie bij de mannen Annette en ook vaak zijn de beurskoersen een deel van die emotie, vertrouwen en ook verwachtingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:03
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | da's overigens ook maar afhankelijk van welk model men rijdt...
er zijn Saab-rijders die een 9000 geen echte Saab vinden omdat het kontaktslot niet in de middenconsole, tussen de voorstoelen, zit....
overigens is het wel de beste Saab ooit gebouwd, maar dat willen ze dan weer niet weten. |
Maar Griffin gaat jouw hart ook sneller kloppen, bij het zien van een Saab
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 13:02
|
|
|
HERMAN388 schreef: | België heeft nog steeds geen regering, enorme invasie van de Belgen in Zeeland. |
Is eigenlijk van de zotten zo'n land als België.
Gewoon bij Nederland voegen en alle problemen zijn opgelost
en het zijn mosselen eters eerste klas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 12:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar een Hollander een Zeeuw? Dat kan wel, althans, mij is het aardig gelukt. Maar......het kost veel geduld. , maar dan ben je ook wat, nietwaar zeeland? |
Yep ga ik in mee....maar moet je dan ook mosselen eten om een rasechte zeeuw te worden Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:55
|
|
|
Frank voor zover mijn geheugen het toelaat wonen daar Nederlanders.
Kijk je bent een Belg als je in België woont en een Nederlander als je in Nederland woont. Maar een Zeeuw kan nooit en te nimmer een Hollander worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:51
|
|
|
PIETER649 schreef: | Nee, heb ik geen last van Eindelijk word nu ingezien dat schulden betaald moeten worden en men niet onbeperkt kan lenen. Bezuinigingen zijn juist goed, het maakt dat de regeringen beter over bestedingen nadenken. En ja, natuurlijk is het vervelend als je in een groep zit waar de klappen vallen, maar dat houd dan ook in dat aan die groep teveel is uitgegeven in het verleden. We kennen allemaal de uitwassen van bijv. de PGB. Vacanties van de PGB, thuishulp terwijl er nog gezonde mensen in datzelfde huishouden wonen etc.
We moeten af van het idee dat vadertje staat alles maar betaald en nu zelf ook verantwoording nemen. Waarom konden tot voor 25 a 30 jaar bejaarde ouders geholpen worden door hun kinderen en moet nu de thuiszorg maar overal voor ingeschakeld worden? Vaak puur egoisme van de kinderen. Het is voor 1 ouwe schijnbaar makkelijker 10 jonge groot te brengen dan voor 10 jonge om 1 ouwe de laatste jaren te verzorgen.... |
Heel simpel en kort door de bocht Pieter. Hieruit komt het verlangen van vroeger naar voren en ok dat is prima, maar niet realistisch in onze blackberry tijd. Bezuinigingen leveren vaak zelden het gewenste resultaat en belemmerd de economische groei. Belangrijker is efficiënter met geld om te gaan en rekening te houden wat het beste en meeste oplevert. Een voorbeeld is de defensie, dat kost vaak bakken met geld en levert nauwelijks een bijdrage aan de economie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:30
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, en wat heeft ze gekookt? Bietensalade of een boterham met pindakaas? |
Misschien zitten de bieten wel in zijn toetsenbord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik lig niet wakker van de beurskoersen.. Wat moet gebeuren gebeurt toch. |
Maar wat, Mariska als je geen pensioen meer kan krijgen...wat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom moet je dat nu weer zo zeggen??? En laat ik nu inderdaad DAAR een lieve vriend gevonden hebben ja...uit Yerseke!! Hij stond hier op CM... Ook een gescheiden man. Maar noem hem geen refo... Een gelovige-gelijkdenkende man..komt meer in de richting. |
Voor zover ik weet zijn het hele aardige mensen uit Yerseke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 10:22
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vele bedrijven dreigen te sluiten door financieele problemen. Gaat Saab verdwijnen? Sterkte Griff |
Nee hoor Herman,
Saab is een sterk merknaam en de meeste Saabrijders zijn super verliefd op die auto.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 09:47
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
LISA610 schreef: | Hai allemaal,
Ik heb morgen een hoop te regelen, want ik vertrek woensdag naar Frankrijk met mijn kids. Terwijl wij op vakantie zijn loopt mijn abonnement af en wanneer ik daarna terug kom bekijk ik dan wel weer. Voor een ieder die net als mij op vakantie gaat: een hele fijne tijd en tot later.
Lisa |
Hoi Lisa,
Een hele fijne vakantie en ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Tot Ziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:43
Onderwerp: Ramp
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Afrika's armste mensen hebben geen afzetmarkten omdat de rijkeren en de stedelingen vooral veel importvoedsel eten. En dat komt weer omdat de rijke landen, met name Europa en de VS nog immer een landbouwpolitiek voeren die gericht is op het beschermen van eigen boeren, en het veroveren van markten elders. |
Begrijp je inhoudelijke reactie volkomen en er is een hoop mis gegaan in de ontwikkeling van Afrika, waar we helaas met z'n allen aan schuldig zijn. Ooit zei wijlen Pim Fortuin dat geld niet de oplossing was om mensen daar bewust te laten worden om geld te verdienen, maar het begeleiden van mensen in Afrika een beter doel is. Mensen willen graag ondernemen en een overheid moet de mensen in staat stellen te kunnen ondernemen. Een overheid moet zorgen dat alle voorzieningen er zo op gericht zijn dat mensen graag willen ondernemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:29
Onderwerp: Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
|
|
|
LISA610 schreef: | Als ik in aanraking wil komen met mensen van een andere site, dan hoeft dat niet via CM te lopen. Dan wordt ik gewoon lid van die andere site. En blijkbaar geldt dat voor meer mensen hier. Sorry Estna, ik begrijp dat je nieuw bent hier en dat je dus niet kon weten dat er zo gereageerd zou worden. Dit soort dingen is in het verleden al eerder aan de orde geweest en toen is ook duidelijk uitgesproken dat de mensen hier geen behoefte hebben aan "reclame" voor uitjes van andere datingsites. Het is vervelend dat jij dat nu allemaal over je heen krijgt, maar wellicht kun je dat beter plaatsen als je weet dat dit allemaal al eerder is gebeurd. Eigenlijk vind ik het wel sneu voor je dat je intiatief nu een beetje in het water valt op CM, want volgens mij heb je nog van niemand gehoord dat hij of zij wel mee wil (tenzij ze jou persoonlijk gemaild hebben dat ze mee gaan). Tja en da's de bedoeling natuurlijk ook niet. Als mensen zich geroepen voelen om mee te gaan, moeten ze zich vooral niet laten weerhouden door alle negatieve reacties op het initiatief. Per slot van rekening is een dagje zeilen ontzettend leuk, dus als je wel wilt: ga dan lekker mee! En laten we de discussie over het feit dat het eigenlijk een FF uitje is nu maar sluiten, want daar is volgens mij wel genoeg over gezegd. Estna zal het vast nooooooooit meer doen . Wie zeilen wil: heel veel plezier. Ik heb mijn kids die dag, dus ik kan niet mee. |
De vraag is in deze Lisa of het per definitie verkeerd is om een combi te organiseren van verschillende datingsite's. In het verleden gebeurde dit al vaker bv met ourmeeting.com in Barendrecht. Dus vraag ik me af waarom er nu zo'n ophef over wordt gemaakt. In mijn beleving is het niet een uitje van CM zelf of een uitje van bv FF, maar een persoon die de organisatie op zich neemt. Met alle zogenaamde reclames en of concurrentie ten spijt, is voor mij geen argument om daar zo negatief over te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 23:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Kan wel zo wezen... Maar Afrika lijd eronder...
Corrupte regeringen.. EU die Griekenland belangrijker vind dan Afrika...
Als wij het maar goed hebben? Als wij maar bio-brandstoffen hebben voor onze heilige koeien... ipv het als voedsel te gebruiken voor Afrika...
Dat de oogsten daar in dat hele gebied van Somalie, Ethiopie, Kenia, komt door de droogte.. oogsten zijn mislukt...
Voedselvoorraden die opgeslagen liggen worden geplunderd , en verkocht voor wapens... om conflicten in eigen gebied op te lossen.
Afrika kan nauwelijks hun eigen producten exporteren, omdat de producten binnen de EU beschermd zijn.
Afrika word in feite arm gehouden. Ja er word ontwikkelingshulp geboden, wat dweilen is met de kraan open. Waterputten worden gebouwd voor drinkwater en en irrigatie... Helaas heeft men daar ook last van koperdieven.
Heeft de kolonisatie ook niet veel rotzooi achter zich gelaten? Landen werden zelfstandig. Geen slavernij meer daar. Waarom zijn er zoveel opstanden tegen de regeringen daar? De landen helpen zich zelf zo om zeep. De regeringen verijken zich zelf ... bevolking word armer...
Neem de diamant industrie... de handelaren die worden er rijk door... terwijl er in die mijnen mensen zich doodwerken voor een hongerloontje...
De olie industrie.. kan ik hetzelfde van zeggen. En de EU zegt wij gaan niet in zee met corrupte regeringen. Maar als het op de olie aankomt dan ineens is de regering niet corrupt meer? |
Betwijfel je bovenstaande uitspraak, kun je dit nader toelichten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 23:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Of dit kort door de bocht is durf ik niet te zeggen. Als ik in de krant dus lees dat de europese unie maar liefst 109 miljard gaat pompen, alleen in Griekenland, nou...... Banken en andere finansiële instellingen zoals pensioenfondsen en verzekeraars gaan daaraan 37 miljard meebetalen.
En waar komen die miljarden vandaan????????? Denk dat iedereen het antwoord wel weet.
En wat is dan die 5 miljoen die nu binnen is voor Afrika. Toch niks zeker? |
Je kunt rustig stellen dat alles met politiek te maken heeft. In feite Visser kunnen we hieraan niets aan doen. Regeringen aldaar zijn vaak corrupt en je kunt mij niets wijs maken dat met een goed beleid je in Afrika veel problemen kunt oplossen. Geldkraan is niet altijd de juiste manier voor de toekomst en ja even los je de ergste problemen op. Kwestie Griekenland verbaasd mij ten zeerste dat ze feitelijk iedereen en alles hebben voorgelogen en het gekke is de rest trapte daarin.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op vrijdag 22 juli 2011, 23:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juli 2011, 18:51
Onderwerp: Zeilen 6 augustus Loosdrechtse plassen
|
|
|
Kon de verleiding die op me afkwam niet meer weerstaan, om weer te gaan schrijven. Wat een hoop discussie op een oogwaarschijnlijk onbenullig onderwerp. Naar mijn weten moet het geen verschil maken op welke christelijke datingsite’s christenen actief zijn..en om daar gelijk met de nodige krachtaal te reageren verbaasd mij ten zeerste. Er gaat een gezegde op deze site dat Scandinavië al begint boven Zwolle en na vele aarzelingen begint bij mij het besef door te dringen, dat er een vorm van gelijkheid is te bespeuren in deze opmerking. Misschien is zeilen boven deze landgrens een andere bezigheid .. al dan niet voorzien met pijl en boog. Misschien heeft dat het iets met de Vikingen te maken, of een andere invloedssfeer?
|
|
Naar boven |
|
|