Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:40
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010
|
|
|
Zaterdag 21 augustus:
DE GODDELIJKE STEM!
De Goddelijke stem drukt zich niet altijd uit in woorden. Deze wordt ervaren als een bewustwording in het hart.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 23:31
|
|
|
Vrijdag 20 augustus:
DE STILLE KREET!
Jezus, hoor ons en laat onze roep tot U komen.
Die stille kreet, die opstijgt uit harten vol angst, wordt boven alle muziek uit in de hemel gehoord. De problemen van een vragend hart worden niet opgelost door de argumenten van theologen, maar door de kreet van dat hart tot MIJ en de overtuiging dat IK die heb gehoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 17:24
|
|
|
EEN MENSELIJKE TEMPEL!
Heer, wij hebben U lief, wij aanbidden U.
Buig diep voor MIJ, aanbidden is geen smeken, hoewel beide vormen van gebed laten zien, dat de mens MIJ op verschillende wijze nodig heeft, buig diep in aanbidding, je niet allèèn bewust van MIJN menselijkheid, maar ook van MIJN Goddelijke Majesteit. Als je in nederige aanbidding neerknielt zal IK je zeggen, dat toen IK mens werd voor jullie, IK dit heb gedaan met het verlangen om dat mens - zijn op het niveau van MIJN Goddelijkheid te brengen. De aarde gaf MIJ het beste, wat zij bezat - een menselijke tempel om MIJN Goddelijkheid te omsluiten en IK stelde haar in het bezit van Goddelijke macht, Goddelijke liefde en Goddelijke kracht om voor altijd tot uiting te komen in die kinderen van de wereld, die MIJ zouden aannemen, hun hart voor MIJ zouden openstellen en MIJN leven zouden trachten te leven. Als je dus in nederigheid neerknielt, sla dan je ogen op naar de hemel en realiseer je de Majesteit, de macht en de schoonheid die ook van jou kan zijn, bedenk, dat er geen grenzen zijn aan wat IK wil geven - jij kunt grenzen stellen bij het aannemen. O, verblijd je over de wonderen, die je mag beleven en als je ze ziet tijdens het gebed, sta dan op in MIJN kracht, vol verlangen ze tot stand te brengen!
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 19 augustus 2010, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 16:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MIEKE364 schreef: | goed opgelet he, nooit te beroerd om van een ander te leren....
|
Vanavond weer bidden in de Gebedsroom, om elkaar te bemoedigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 00:06
|
|
|
KOM DICHTERBIJ!
Hoe weinig kent en beseft de mens MIJN behoeften! MIJN behoeften aan liefde en vriendschap. IK kwam om mensen tot MIJ te trekken en het is heerlijk te bemerken, dat er harten zijn, die uit liefde dichterbij MIJ komen, niet zozeer om te worden geholpen dan wel uit innige vriendschap. Velen kennen de behoeften van de mens, weinigen kennen de behoeften van CHRISTUS.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 19:32
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 19 augustug 20.00 uur-21.00 uur
|
|
|
WEES STIL VOOR HET AANGEZICHT:
Wees stil voor het aangezicht van God want heilig is de Heer. Aanbid Hem met eerbied en ontzag en kniel nu voor Hem neer die zelf geen zonde kent en ons genade schenkt. Wees stil voor het aangezicht van God want heilig is de Heer.
Wees stil, want de heerlijkheid van God omgeeft ons in dit uur. Wij staan nu op heilige grond waar Hij verschijnt met vuur een eeuwigdurend licht straalt van zijn aangezicht. Wees stil, want de heerlijkheid van God omgeeft ons in dit uur.
Wees stil, want de kracht van onze God daalt neer op dit moment. De kracht van de God die vergeeft en ons genezing brengt niets is onmogelijk voor wie gelooft in Hem. Wees stil, want de kracht van onze God daalt neer op dit moment.
Hallo allemaal!
Elke donderdagavond is er Gebedsroom, dan willen we GOD danken, voor alles wat HIJ ons geeft, HIJ heeft ons talenten en gaves gegeven, dan bidden wij ook of HIJ dat wil uitwerken in ons.
Bidden is zo fijn, je krijgt er kracht door, ook kracht om te luisteren, GOD wil zo graag dat wij stil zijn voor ZIJN aangezicht, zodat wij dan ZIJN stem mogen horen, in de stilte spreekt GOD! Als wij uitgebeden zijn, wachten we niet op ZIJN antwoord, gaan we weer het jachtige leven in, soms zet HIJ je ook even stil, om dichter bij HEM te komen.
In het gewone leven vragen we de mensen...hoe gaat het met je? Wachten niet eens op een antwoord, laten we luisteren, er is veel nood, veel ziekte, intens verdriet, onbegrip, trots en twijfels en nog veel meer, dit brengen wij elke week in Gebed in de Gebedsroom, heel graag willen we dit met jullie samen doen
In de chat kun je ons vinden, klik even rechts onderin
Warme groetjes van Martha en Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:57
Onderwerp: Kom bij MIJ
|
|
|
Als ik 's avonds verlang naar de nacht Als ik moe ben van 't vragen om kracht Komt de stem van de Heer Leg je zorgen toch neer Want Ik draag ze, 'K heb alles volbracht
Kom bij Mij, kom bij Mij, zegt Jezus Als je moe bent en uitgeblust Kom bij Mij met je last 'K heb een juk dat je past Kom en volg Mij en Ik geef je rust
Is de last van je leven te zwaar Je gedachten vermoeid en verward Kom dan bij Mij en kniel Ik geef rust voor je zile Kom en leer van Mij: 'K ben nederig van hart
Kom bij Mij, kom bij Mij, zegt Jezus Als je moe bent en uitgeblust Kom bij Mij met je last 'K Heb een juk dat je past Kom en volg Mij en Ik geef je rust Want mijn juk is zacht En mijn last is licht
Elly en Rikkert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 22:22
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Dat is inderdaad mooi jij wint Eva jouw moment is het mooiste |
Er wordt hopenlijk weer wat gezaaid
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 22:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 18:14
|
|
|
Dinsdag 17 augustus:
BERG DER OFFERANDE!
Je moet tot het einde toe vertrouwen, je moet bereid zijn om tot het laatste ogenblik te blijven vertrouwen. Je moet weten, ook al kun je niet zien.....evenals MIJN dienstknecht Abraham, moet je bereid zijn de berg der offerande te beklimmen en tot het allerlaatste moment door te gaan, voordat je MIJN bevrijding ziet. Allen, die wandelen in het geloof, moeten deze laatste proef doorstaan, je moet je allèèn op MIJ verlaten. Zie niet om naar andere steun, zie niet uit naar andere hulp, vertrouw op de geestelijke legerscharen in de hemelse gewesten, niet op die je ziet. Vertrouw en vrees niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 17:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb voor het eerst gewerkt met een (nieuw) digitaal schoolbord en het werkte! De kinderen waren ook erg enthousiast, al heb ik er nog maar weinig meegedaan. Na heel veel jaren met een wit krijtje gewerkt te hebben, moet je - als leerkracht - best even een switch maken. Maar ik ga het vast nog leuk vinden! |
Dat ik net hoorde, dat m.n kleinzoon van 5 jaar aan zijn ouders had gevraagd, om vanavond mee te gaan naar de kerk en...ze gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 23:52
|
|
|
Maandag 16 augustus:
BID EN VERLOOCHEN JEZELF!
Dit geslacht vaart niet uit dan door bidden en vasten. Matth. 17:21
Om anderen te kunnen redden moet je een leven leiden van gebed en gemeenschap met MIJ. Neem MIJN woorden als een opdracht, die voor jou bestemd is: Door gebed en vasten. Bid en verloochen jezelf en je zult wonderbaarlijk gebruikt worden om anderen te redden en te helpen.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op maandag 16 augustus 2010, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 23:36
|
|
|
KABEE354 schreef: | geweldig dit...! |
Dat mijn vriend en ik hebben genoten dat Mirella (kleindochter) 2 jaar is geworden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:48
|
|
|
Zondag 15 augustus:
GEEN STRAF!
IK zal je inspanningen leiden, je wordt niet gestraft voor zonden uit het verleden. Neem MIJN woorden, die IK je vanaf het begin dagelijks heb geopenbaard en handel bij alle dingen zoals IK zeg. IK heb je steeds de weg getoond, je hebt MIJ hierin niet gehoorzaamd. IK heb een plan, dat allèèn maar op deze wijze kan worden geopenbaard. Slechts zelden vind IK twee zielen, die èèn zijn in hun verlangen om allèèn MIJN wil te doen en om allèèn MIJ te dienen. Eèn - zijn werkt wonderen. IK heb je gezegd, dat IK ernaar verlang je te gebruiken. MIJN wereld zou al lang tot MIJ gebracht zijn, als vele van dergelijke zielen MIJ twee aan twee hadden gediend. Het was altijd twee aan twee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:39
Onderwerp: Kinderkamp
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je doet 't best goed, Chat! Ik zou het je niet nadoen. |
Of dacht je even dat je de Paus was, wilde je zo graag de grond kussen, jammer, je kon er niet bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 22:26
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Dank je, Eva, voor al je prachtige bemoedigingen. |
Hopenlijk heb je er wat aan Mieke, soms hebben we net het juiste woord nodig op het juiste moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 augustus 2010, 00:03
|
|
|
Zaterdag 14 augustus:
LIEDEREN ONDERWEG!
Velen van MIJN dicipelen moesten in het duister blijven, eenzaam en zonder vrienden. Zij kwamen met moeite vooruit, al zingend. Ook jullie moeten liederen zingen onderweg. Zou IK je voet op een onbetrouwbare ladder plaatsen? Misschien kun je niet zien of de ladder goed bevestigd is, omdat dit verborgen is in de schuilplaats van de Allerhoogste, maar als IK je heb gevraagd er op te stappen en hem vastberaden te beklimmen, dan kun je er zeker van zijn, dat IK jou ladder stevig heb vastgemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:48
|
|
|
Vrijdag 13 augustus:
PRACHTIG WERK!
IK heb je van veel dingen losgemaakt, opdat het werkelijk een leven van overvloed zou zijn. Steen voor steen opgebouwd, op een vast fundament en die Rots is je Meester - die Rots is Christus. Je leven zal een leven van dicipline en blijde vervulling zijn. Verlies nooit het prachtige werk uit het oog, waartoe je geroepen bent. Laat rijkdom noch gemakzucht je van de weg aflokken, waarop je je voet hebt gezet - de weg van het doen van wonderen met MIJ. Heb lief en lach. Vertrouw en bid. Ga nu in liefde en nederigheid de overwinning tegemoet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 21:12
|
|
|
Donderdag 12 augustus:
OMWEGEN!
het leven is niet gemakkelijk, MIJN kinderen. De mens heeft er niet van gemaakt, wat de bedoeling van MIJN Vader was. Wegen, die bedoeld waren als rechte paden, zijn door de mens tot omwegen en gevaarlijke wegen gemaakt, vol obstakels en stenen van moeilijkheden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 15:32
Onderwerp: Gebedsroom donderdag 12 augustus 20.00 uur-21.00uur
|
|
|
VADER, daal nu met UW Geest neer:
Opwekking 463. VADER, daal nu met UW Geest neer op wie hopen op UW kracht. Vader, ga genezend rond heel hen die verwond op UW liefde wachten.
VADER, U kunt ons genezen daarom bidden wij tot U: Kom en vul ons met UW vuur, heel ons in dit uur VADER, wij verwachten U.
Hoii Christianmatchvrienden:
Donderdagavond, weer 1 uurtje samen in de Gebedsroom, we danken en bidden daar voor alles wat GOD ons geeft, vooral ZIJN liefde. We doen dit anoniem, tenzij we wel jullie namen mogen noemen, dan horen we dat graag!
Allereerst feliciteren wij de jarigen en wensen ze GODS Zegen toe.
Danken GOD ook dat er mensen zijn die een nieuw huisje hebben gekregen.
We bidden voor heelheid van de Schepping, de dieren die mishandelt worden, mensen die het niet meer zien zitten, helemaal op zijn, herstel van operaties, zorgen om uitwonende kinderen, o.a. autisme, epilepsie,enorme lange wachtlijsten, verbroken relaties, herstel daarin, financiele problemen, chronische klachten, zekerheid van een vaste baan, examens/tentamens, wat is er toch veel om voor te bidden, de nood is hoog.
Als je naar de chat gaat, rechtsonderin klikt dan zien we jullie
GODS Zegen voor iedereen en warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 12 augustus 2010, 15:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 14:36
Onderwerp: Een nieuw huisje
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Gefeliciteerd met je nieuwe huisje....
als griffin komt om de tuin te doen... moet ie eerst langs mij... |
Aan de overkant nog wel Tes in je vertrouwde buurtje mag je dus blijven wonen, ja GOD is goed!
Gefeliciteerd en ik hoop dat je heel gelukkig daar mag worden.
liefs van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 14:32
Onderwerp: Gebed voor heelheid van de schepping
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Lieve CM'ers,
een vraag van mij zoals jullie me misschien al kennen als voorvechtster voor dierenwelzijn en respect voor onze biotoop, de aarde.
Misschien hebben meer van ons het gezien; beelden, gefilmd door iemand van een dierenwelzijnsorganisatie in Azië, van dieren in dierentuinen en circussen in Azië die vreselijk werden mishandeld voor, tijdens en na hun optredens en zeer dieronwaardig worden gehouden.
Ik wil jullie vragen om voor de bevrijding en het welzijn van deze dieren te willen bidden; voor de heelheid van de schepping.
Mieke |
Vanavond in de Gebedsroom besteden wij er aandacht aan Mieke, ook zal ik zelf ervoor bidden, vreselijk deze toestanden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 00:54
Onderwerp: De hemel niet voor gescheiden mensen??
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | wie is dr vrij van zonde ? als je zonde vergeven worden is het toch goed de moordenaar aan het kruis kwam ook in de hemel |
Als je het zo bekijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:18
|
|
|
Woensdag 11 augustus:
INSPANNING EN RUST!
Kom tot MIJ, spreek tot MIJ, vertoef bij MIJ en dan zul je weten, dat MIJN weg een betrouwbare weg is. MIJN paden, veilige paden zijn. Kom heel dicht bij MIJ. Dring diep door in het wezen van het Koningkrijk. Inspanning en rust - een samengaan van die twee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:03
Onderwerp: Gebed
|
|
|
ANITA637 schreef: | Hallo lieve gelovige broeders en zusters Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden . ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen |
Een mooie bemoediging voor jou Anita
Een schouderklopje:
Elkaar aanraken doen we niet zo snel Maar een schouderklopje kan altijd wel Een schouderklopje doet een mens goed Een schouderklopje geeft je weer moed.
Een schouderklopje, willen we wel graag Wanneer we het niet zien zitten, vandaag Een schouderklopje hebben we soms nodig Woorden zijn hierbij dan vaak overbodig.
Een schouderklopje, een teken van meeleven Dat je uit echte vriendschap wordt gegeven Een fijn gevoel dat men met je is begaan Zodat je er niet alleen voor hoeft te staan.
Zo wil God ons ook een schouderklopje geven Om ons moed en kracht te geven in ons leven Hij is ons steeds nabij in elke moeilijkheid God, die ons zo lief heeft en ons leven leidt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:53
Onderwerp: GEBED
|
|
|
KATJA065 schreef: | bedankt eva en vandam. Ik hoop morgenavond op gebedschat te zijn. Ik ben wel die dag in Breda. hoelang duurt het gebedsroom praying? Ik ben benieuwd. Bedankt allemaal voor het gebed.
Groeten van Katja065 |
Op forum, onder gebed kun je elke week lezen hoelang het duurt Katja. Wij zien je graag
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 11 augustus 2010, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 01:08
Onderwerp: GEBED
|
|
|
KATJA065 schreef: | Graag gebed voor katja065.
Ik wil graag een gebed voor een vaste baan. Willen jullie ook bidden voor mijn studie en dat ik met resultaat de tentamen haalt in Herfst. Verder graag een gebed voor genezing van mijn rug en ik heb chronische rugklachten. Hartelijk dank.
Groeten van,
Katja065 |
Natuurlijk bid ik daarvoor, kom eens kijken in de Gebedsroom, kunnen we met meerderen bidden, waar 2 of 3 samen zijn.....vul maar in
Liefs van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:55
Onderwerp: GOED KANT VAN BLIND DATEN
|
|
|
GOUDELSJE426 schreef: | Hihi.... |
Je moet wel een schone onderbroek aantrekken als je vooraf aan de dunne bent ......daarna misschien weer?
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 11 augustus 2010, 00:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 00:50
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Geen dank hoor!
Marijan |
Dat is nog eens een compliment hè Hoeveel wil je er nog hebben Freek de ouwe jongen
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 11 augustus 2010, 00:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:24
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | s' ochtends als ik voor de spiegel sta, heb ik weinig te doen, met die kale middenberm boven op mijn schedel...
dan controleer ik wel altijd of mijn hersens er nog zijn. Die zijn net zo grijs als mijn haren, dus dan moet ik heeeeel goed kijken.
Hoe
De ene spiegel richt ik op mijn oog... de andere spiegel richt ik op mijn oor...
en als ik dan in mijn oor een grote GRIJZE massa zie dan ben ik weer helemaal gerustgesteld ! |
Hoii Behappy..... je lijkt uiterlijk een beetje op Freek de Jonge
|
|
Naar boven |
|
|